quote:Op maandag 5 juni 2006 21:39 schreef Orealo het volgende:
Jordy_b hoe kan jij een 301'ste post maken!![]()
[..]
![]()
Mja, en dat noemt zich een fan hequote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef RipCore het volgende:
Deel 19 mist bij Vorige delen.
En Jordy heeft dus 'maar' 51 series gezien.
maar ik ben ook al begonnen in 2000 ergens... dus dan valt het nog wel mee met het aantal.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef RipCore het volgende:
Deel 19 mist bij Vorige delen.
En Jordy heeft dus 'maar' 51 series gezien.
En de Sumomo ochtend gymnastiekquote:Op maandag 5 juni 2006 21:45 schreef Zeurberus het volgende:
Chobits![]()
Chii![]()
Hideki Hentai?![]()
Pantsu!![]()
Mijn, god ik weet echt nog teveel van die serie![]()
Me.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:12 schreef Jordy-B het volgende:
Wie gaan er allemaal naar animecon? ('k heb sinds vorige week m'n kaartje binnen en betaald, enzo)
Uit hoeveel dvd's bestaat de complete serie?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:04 schreef Timmah het volgende:
Voor de mensen die interesse hebben in de anime van X (Clamp) trouwens... Bij de Fame in Amsterdam liggen een paar DVD's voor maar 5 euro per stuk! Wel Australische Import, maar voor anime kom je bijna niet onder een regiovrije dvdspeler uit.
* Timmah heeft DVD 1 t/m 5 al.
Goede serie, hoewel de manga zoals gebruikelijk beter is....Jammer alleen dat die alleen gespiegeld te krijgen is.(Nahja, heb er toch 12 delen van in de kast staan...)
[afbeelding]
* Zet het eindliedje van XXXholic nog eens aan *
Ik kijk de fansub van Anime-Network/Anime-Fury...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:15 schreef Zeurberus het volgende:
Ben benieuwd van welke fansub ik em dan de eerste keer had![]()
Je liegt!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zag ik ook al, ja. Het is nogsteeds niet veranderd.![]()
Tvp dus.![]()
ik heb em van Anime4Everquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:15 schreef Zeurberus het volgende:
Hmmz
Ik heb de KickAssAnime release van Chobits en helaas word hierbij bar weinig uitgelegd bovenin. Nu maakt dit voor mij nu niet meer zoveel uit maar ik raadde juist deze anime aan omdat het zo lekker toegankelijk is.
Ben benieuwd van welke fansub ik em dan de eerste keer had![]()
Het gaat om de dingen zoals dat Hideki uitlegt waarvoor Itikamasu (spelling :S) voor dient, dan word er dus bij uitgelegd bovenin dat dit dient als eet smakelijk en dat dat een japans gebruik is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em van Anime4Ever
en zover ik me kan herrinneren werd er ook alleen serie specifieke info verteld..
Maar blijkbaar weet je 't alquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:29 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Het gaat om de dingen zoals dat Hideki uitlegt waarvoor Itikamasu (spelling :S) voor dient, dan word er dus bij uitgelegd bovenin dat dit dient als eet smakelijk en dat dat een japans gebruik is.
Zelfde met weggaan en thuiskomen
Dat zit er dus bij die KAA release tot nu toe niet bij
Omdat het blijkbaar zo'n goed verhaal was dat je in het verhaal zat.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:15 schreef koffiegast het volgende:
Waarom is het altijd zo jammer als een serie is afgelopen
youtube heeft welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:29 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Het gaat om de dingen zoals dat Hideki uitlegt waarvoor Itikamasu (spelling :S) voor dient, dan word er dus bij uitgelegd bovenin dat dit dient als eet smakelijk en dat dat een japans gebruik is.
Zelfde met weggaan en thuiskomen
Dat zit er dus bij die KAA release tot nu toe niet bij
oh... dat spul zat er wel in, maar omdat ik die dingen inmiddels wel weet, heb ik er geen aandacht aan besteed.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:29 schreef Zeurberus het volgende:
Inderdaad. Dat had ik dus een beetje bij Elfen Lied. Opzich kunnen ze nog wel een 2de seizoen doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:33 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Omdat het blijkbaar zo'n goed verhaal was dat je in het verhaal zat.
Na het eindigen van de laatste episode word je weer keihard naar het echte leven geschopt, zeg maar...
Het enige dat je kan doen is hopen op een 2de seizoen, of wat OVA's oid...
Dit is geen van beiden kom ik net achter. Het is een extra lange special.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:23 schreef Jordy-B het volgende:
In de eerste film moet Naruto een filmster beschermen en in de tweede film zijn Naruto en zijn vriendjes bezig om een verloren huisdier terug te brengen.
2de film vond ik wel tof!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is geen van beiden kom ik net achter. Het is een extra lange special.
Trouwens, dat klinkt eigenlijk best saai die films.Als een filler bijna.
Maar de naam van de epi is dus: Battle at hidden falls. I am the hero!
Nee, geen van die twee beschrijvingen dacht ik. Het gaat om een missie waarbij ze een leider van de hidden falls moeten beschermen. Die met dat klavertje vier is toch dat Konohamaru verliefd is op een meisje die gaat verhuizen en dat hij een klavertje vier wil vinden om dat tegen te houden. Want dan kon je één wens doen die uitkwam dacht ik..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:34 schreef Orealo het volgende:
[..]
2de film vond ik wel tof!
Volgens mij heb je een Jump Festa te pakken!![]()
Volgens mij gaat er 1 over een klavertje vier, en een over een gozert in een stad (in een boom ofzo?) die gered moet worden.
Ja is 'm wel, maar ik had 't wat verkeerd uitgelegtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet. Het gaat om een missie waarbij ze een leider van de hidden falls moeten beschermen. Die met dat klavertje vier is toch dat Konohamaru verliefd is op een meisje die gaat verhuizen en dat hij een klavertje vier wil vinden om dat tegen te houden. Want dan kon je één wens doen die uitkwam dacht ik..
Idd, dat is 'm.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja is 'm wel, maar ik had 't wat verkeerd uitgelegt
check
pow Yuckquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja is 'm wel, maar ik had 't wat verkeerd uitgelegt
check
animenfo.com ftw.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
pow Yuckwat hebben de layout images vergald.. tis nu echt een amateurs website met die art die er nu op staat
Als ik kijk naar rate op Anidb zijn ze het zelfde allebei een 8.37 voor deze serie.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:03 schreef Jordy-B het volgende:
Is de fansub van The Third door Fansub no Tameni een beetje van dezelfde kwaliteit als de fansub door Ayu?
Ik vond er na vier afleveringen niet veel meer aan eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:24 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ben trouwens begonnen met Onegai Twins, best leuk
Als ik zou willen zou ik genoeg tijd hebben om er 15 op een dag te kijken op het moment. Einde van het schooljaar etc. etc... Maar dat is me iets te veel van het goede.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:35 schreef uppie83 het volgende:
Waar haalt iedereen de tijd vandaan om zoveel animé te kijken... als ik 15 eps in een week bekijk is dat heeeel veel voor mij (helaas, dat wel).
Mijn schooljaar eindigt pas in Julyquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:04 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Als ik zou willen zou ik genoeg tijd hebben om er 15 op een dag te kijken op het moment. Einde van het schooljaar etc. etc... Maar dat is me iets te veel van het goede.![]()
Daar heb ik jullie ook voorquote:
mwa, dat zijn series die ik echt helemaal gekeken hebquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:22 schreef koffiegast het volgende:
ik denk dat iedereen wel Alfred J. Kwak kan toevoegen, en menig mens dat foxkids heeft gezien ook nog es shinchan/pokemon/DBZ
hij heeft er 10 gezien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:28 schreef RipCore het volgende:
In een half jaar 70+ series kijken? Damn! Valt mijn lijstje (in relatie met tijd) toch nog mee..
Lees de post eens... Hij heeft tien series gezien. Die lange lijst zijn de series die 'ie nog moet kijken en die reeds gedownload zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:28 schreef RipCore het volgende:
In een half jaar 70+ series kijken? Damn! Valt mijn lijstje (in relatie met tijd) toch nog mee..
huh ikeb paar dagen geleden nog 9 gezien! naja ff kijkequote:Op woensdag 7 juni 2006 00:15 schreef Timmah het volgende:
OMG! De nieuwe Haruhi Suzumiya is echt helemaal geweldig.....Echt het toppertje van dit seizoen hoor....Het verhaal is zo onlogisch, zo onvoorspelbaar, maar op een leuke manier zonder dat het irritant wordt.
Mikuru, Haruhi, Nagato, Koizumi, Kyon..
Het zegt toch zeker iets dat de serie op Animenfo na 36 reviews nog altijd een 9,8 staat.
hulde, hulde! ik ben hem ook net aan het downen! nog een leuk toetje voor de duivelse dagquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:15 schreef Timmah het volgende:
OMG! De nieuwe Haruhi Suzumiya is echt helemaal geweldig.....Echt het toppertje van dit seizoen hoor....Het verhaal is zo onlogisch, zo onvoorspelbaar, maar op een leuke manier zonder dat het irritant wordt.
Mikuru, Haruhi, Nagato, Koizumi, Kyon..
Het zegt toch zeker iets dat de serie op Animenfo na 36 reviews nog altijd een 9,8 staat.
normaal bittorrentquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:36 schreef Jordy-B het volgende:
't is nogal offtopic, maar welk programma gebruik je?
Ik heb er nu ook niet veel tijd voor, maar binnenkort is het zomervakantie. Tijd genoeg dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:35 schreef uppie83 het volgende:
Waar haalt iedereen de tijd vandaan om zoveel animé te kijken... als ik 15 eps in een week bekijk is dat heeeel veel voor mij (helaas, dat wel).
quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:47 schreef Qunix het volgende:
A. J. Kwak:
http://video.google.com/g(...)-2193664527635251290
Toevallig op Flabber
was dat maar zo. wat ik ook doe er komen geen nieuwe torrents bijquote:Op woensdag 7 juni 2006 02:30 schreef Sh0g het volgende:
Ik gebruik bitcomet. Ik had ook een keer dat ik dacht: help! waar zijn mijn torrents?? bleek dat de weergave, links in het explorer-achtige menuutje, op "alleen seed" stond, ipv "alle taken". En op dat moment was ik niets aan het seeden.![]()
Misschien heb jij ook zoiets?
Ik heb de 95 Kenshin episodes in 1 week bekeken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:35 schreef uppie83 het volgende:
Zeker niet al te veel huiswerk??? Of je maakt het natuurlijk gewoon nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:22 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Ik heb de 95 Kenshin episodes in 1 week bekeken.
Naruto begon ik te kijken toen iets van 140 bezig was ofzo.
Daar deed ik wel een klein maandje over om helemaal up to date te zijn.
Tsja.. zit op school.. dus tsja.. =)
Er zat toch altijd zo'n kraai in? Daar had ik echt een pest hekel aan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:42 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
jeugdsentiment
![]()
keek ik vroeger altijd naar (op kindernet)
Dolfquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zat toch altijd zo'n kraai in? Daar had ik echt een pest hekel aan.![]()
Ik in twee weken! En dat vond ik al snel..quote:
Herinnerde me zijn naam net, had de post al ge-edit.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:46 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Dolf
damn herinner me gelijk de afleveringen waar ie deed als adolf hitler (daar hebben die japanners niet echt moeilijk mee lijkt het, menig hakenkruis/hitlergroet al zien voorbij komen in anime)
het was trouwens eigenlijk geen kraai, hij schminkte zijn snavel enzo, was geloof ik een ekster ofzo
Hier ook...quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:43 schreef uppie83 het volgende:
-Azureus loopt hier ook al tijden als een zonnetje![]()
-De sig van Orealo loopt weer eens achter
-Ik wil meer van Alfred J. zien
Ik in 3 á 4 dagen... Van 1 tot 155 was het toen.quote:
ik keek ook love hina/golden boy enzo tegelijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hier ook...
Idd...
Ik heb wel BoesBoes voor je en alle cartoon network vriendjes.
[..]
Ik in 3 á 4 dagen... Van 1 tot 155 was het toen.
Damn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:48 schreef Qunix het volgende:
Ik niet... Full-time Narutoquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik keek ook love hina/golden boy enzo tegelijk
* Strawberry downloaden gaat.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik niet... Full-time Naruto
En over naruto gesproken: Er is een OVA 3 gesubt (via baka-updates)![]()
Gaat ik nu kijken!
Hoezo Naruto is verslavend.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:01 schreef Sh0g het volgende:
155 eps in 4 dagen, dat is dik 14 uur per dag. 8 uur slapen, 2 uur voor eten/douchen/pleebezoek.
Zoiets jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:01 schreef Sh0g het volgende:
155 eps in 4 dagen, dat is dik 14 uur per dag. 8 uur slapen, 2 uur voor eten/douchen/pleebezoek.
Deze vraag staat nogquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:49 schreef uppie83 het volgende:
Weet iemand of de eerste saga van Dragonball, de 'emperor Pilaf saga' ook ergens in dual audio rondhuist??? En nee niet beginnen over dat het een crap serie is, dat weet ik zelf ook wel.
Nu we het toch over jeugdsentiment hebben, ik weet niet of het animé is, maar ik zoek al een tijdje naar episodes van De Bluffers, maar dan wel in het NL (anders is het jeugdsentiment er af)quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hier ook...
Idd...
Ik heb wel BoesBoes voor je en alle cartoon network vriendjes.
[..]
Tja hij heeft sindien ook al wel gepost.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:26 schreef uppie83 het volgende:
[edit]
Muhahahaha 3e pagina startpost![]()
En waar is die chatslet Outcast???
[/edit]
[edit 2]
Oh ik zie net in FB dat die chatslet 20 Mei een 48 uurs ban kreeg. Maar dan moet ie inmiddels toch wel doorhebben dat hij weer tekeer kan gaan![]()
[/edit 2]
Hij moet eerst maar eens doorkrijgen dat hij moet mailen voor een unban.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:26 schreef uppie83 het volgende:
Oh ik zie net in FB dat die chatslet 20 Mei een 48 uurs ban kreeg. Maar dan moet ie inmiddels toch wel doorhebben dat hij weer tekeer kan gaan![]()
moet ik ook dan eens doen, ben wel fan van overzichtjes enzoquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef Sh0g het volgende:
Ik heb een accountje gemaakt op anidb.net en daar ben ik nu bezig met een monnikenwerk-achtig karweitje om al m'n anime toe te voegen. Je kunt dan van een anime de episodes van de fansub die je hebt aanvinken en aangeven of je ze hebt gezien, eventueel raten en aangeven waar je ze hebt gelaten (hd, cd, gewist). Je bent er ff mee bezig, maar uiteindelijk krijg je toch een prachtig overzicht
Heb je al een layoutje of info hoe je het wilt doen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:11 schreef Orealo het volgende:
Edit :
De papieren voor animeinfo.nl zijn eindelijk de deur uit!![]()
Ik ga ff kijken of ik mambo of joomla of iets in die richting erop kan gooien.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je al een layoutje of info hoe je het wilt doen?
En wordt het een lichte of een donkere site?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:33 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken of ik mambo of joomla of iets in die richting erop kan gooien.
En vanuit daar kijken wat de mogelijkheden zijn voor layouts, heb al wel iets in m'n hoofd, maar even kijken hoe dat gaat werken.
Ik moet ook maar eens beginnen met een logo ding iets.
Hmm is misschien handig voor tips en hints enzo, ik ga er even eentje maken!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
En wordt het een lichte of een donkere site?
Of kunnen we beter een topic maken in DIG over de site?
In dat topic is iets gaande:quote:
Yeah, of een of ander lekker anime-wijf. En dan wel eventjes een filtertje er overheen, lekker origineel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:00 schreef Qunix het volgende:
Heb je een mooi anime plaatje voor in de header? Beste is een verzameling anime figuren in 1 plaatje...
foutquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:46 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Dolf
damn herinner me gelijk de afleveringen waar ie deed als adolf hitler (daar hebben die japanners niet echt moeilijk mee lijkt het, menig hakenkruis/hitlergroet al zien voorbij komen in anime)
het was trouwens eigenlijk geen kraai, hij schminkte zijn snavel enzo, was geloof ik een ekster ofzo
Ik heb ook even een accountje aangemaakt...quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef Sh0g het volgende:
Ik heb een accountje gemaakt op anidb.net en daar ben ik nu bezig met een monnikenwerk-achtig karweitje om al m'n anime toe te voegen. Je kunt dan van een anime de episodes van de fansub die je hebt aanvinken en aangeven of je ze hebt gezien, eventueel raten en aangeven waar je ze hebt gelaten (hd, cd, gewist). Je bent er ff mee bezig, maar uiteindelijk krijg je toch een prachtig overzicht
Held!quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:02 schreef SureZal het volgende:
SureZal word 'timer' bij SARS FanSubs![]()
(nu nog in training bij amrayu & ironicwave)
moest het gewoon ff melden
wat houdt dat eigenlijk in? ik heb er geen verstand vanquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:02 schreef SureZal het volgende:
SureZal word 'timer' bij SARS FanSubs![]()
(nu nog in training bij amrayu & ironicwave)
moest het gewoon ff melden
lijkt mij ook jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:09 schreef Jordy-B het volgende:
De timer zorgt ervoor dat de ondertiteling op het juiste moment in het beeld verschijnt, lijkt me...
typesetters: kiezen juiste lettertype/kleur bij persoon (tekst) [simpel gezegd]quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt mij ook ja
editors voor het toevoegen van teksten als "subbed by deze fansub groep"
typesetters.. geen idee???
translater = redelijk logisch
encoder = ook redelijk logisch
QC = quality checker
en wat hebben we nog meer?
het zijn *.ssa bestanden. Maar SARS heeft een ftp waarop alles staatquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:52 schreef Sh0g het volgende:
En wat stuurt men nu naar elkaar rond? Van die save bestandjes van adobe premiere ofzo? Zodat iedereen die de raw heeft ze kan inladen?
Geef de login/pass van die ftp maar en ik check ze wel ffquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:10 schreef SureZal het volgende:
[..]
het zijn *.ssa bestanden. Maar SARS heeft een ftp waarop alles staat
Net trouwens te horen gekregen dat ik volgende week begin met een episode
[reclame]
Verkrijg de serie Byakuyakou & IWGP even van SARS. Dat zijn mijn favo series atm![]()
[/reclame]
ik zit pas bij ep 6quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:27 schreef Zeurberus het volgende:
Qunix..wtf![]()
mschol onder mij:
Heb je de complete serie gezien van Aishiteruze Baby of een paar eps?
Ik vond het zo'n heerlijke 'emo-serie' , net als KGNE
*geeft een doosje tissue's aan mscholquote:
* geeft ze wee terugquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:32 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
*geeft een doosje tissue's aan mschol
you're gonna need them
voor de hentai's, het is een DRAMA serie
Over The Third (met screenshots)quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:27 schreef mschol het volgende:
The Third - Aoi Hitomi no Shoujo
de serie gaat over een 17-jarig meisje die rondreist met een tank, welke een AI module heeft en eigenlijk alles voor haar regelt. (qua leven).
om te overleven en dus geld te verdienen doet ze allerlei klusjes, van het killen van enorme spinnen tot het simpelere sjouwerk.
Zij staat ook wel bekend als "The sword dancer" omdat zij zeer goed met een zwaard om kan gaan.
Op een dag red zij een jongeman uit de woestijn (van een aarde die 100 jaar geleden bijna vernietigd is door een oorlog) en zij merkt al gauw dat het niet zomaar een jongeman is, maar 1 met speciale krachten.
ik kijk de sub van Ayu & ben bezig met binnenhalen van sub van Fnt, omdat zij meer eps hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua beeld zijn de subs van Ayu echt honderd keer beter, maar de vertalingen van FnT lezen prettiger...Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:42 schreef Jordy-B het volgende:
Ik schrok me wel het apenzuur door die onthulling in episode 5... Je verwacht wel dat er iets is, maar ze weten het altijd leuk verborgen te houden...
The Third spoiler:hmm ja heb van the third ep 5 nog niet gezien.. (hij komt binnen met 20kb/sec maxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua beeld zijn de subs van Ayu echt honderd keer beter, maar de vertalingen van FnT lezen prettiger...)
volgende week disndag zijn de jongens van mendori 2 weken met rust geweest, verwacht daarna een enorme hoeveelheid releasesquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:32 schreef koffiegast het volgende:
*hoopt dat amaenaideyo katsu 9 en + snel binnekort uitkomt*
jup daarom was ik ook zo lang weg ^_^quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:20 schreef Kroekroek het volgende:
Je kunt duidelijk zien dat de openingspost door Orealo is gemaakt.![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
jup daarom was ik ook zo lang weg ^_^
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:20 schreef Kroekroek het volgende:
Je kunt duidelijk zien dat de openingspost door Orealo is gemaakt.![]()
Ik begrijp je volkomen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:42 schreef Jordy-B het volgende:
Ik schrok me wel het apenzuur door die onthulling in episode 5... Je verwacht wel dat er iets is, maar ze weten het altijd leuk verborgen te houden...
The Third spoiler:terugkomend op je spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua beeld zijn de subs van Ayu echt honderd keer beter, maar de vertalingen van FnT lezen prettiger...
daar kom je in ep4 al achter... (mits je wel een beetje oplet..)
Maar welkom terug.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
jeeh! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:42 schreef Orealo het volgende:
En ik aan 't werk.
Maar goed.
Ik heb net mailtje binnen dat ze m'n formulieren en betaling binnen hebben en binnen 48 uur is animeinfo.nl up!![]()
Nope ze zijn al bij ep. 4quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:16 schreef Jordy-B het volgende:
van IWGP is toch net pas de eerste episode beschikbaar?
arigato go sai masquote:
in EP 5 krijg je de uitleg, waardoor de hele serie op z'n kop wordt gezetquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
terugkomend op je spoiler:
daar kom je in ep4 al achter... (mits je wel een beetje oplet..)
hmm okequote:Op donderdag 8 juni 2006 10:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
in EP 5 krijg je de uitleg, waardoor de hele serie op z'n kop wordt gezet
zequote:Op donderdag 8 juni 2006 10:03 schreef outcast_within het volgende:
En ik kan met zekerheid zeggen dat er een anime fan bij is gekomen. Nadat ik iemand naruto 1-25 en kimi had gevoerd. Is nu na naruto 25-50 + fruitsbasket 1-15 nu met duidelijkheid te zeggen dat er weer iemand gelured is to the dark side. Als ze nu straks pita-ten leuk vind. Kan ze ook nog eens beginnen aan de manga (jup ik heb de pita-ten collectie bijna compleet
![]()
)
ik vond die zaak maar duur voor r1 en r2 dvd'squote:Op donderdag 8 juni 2006 15:56 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Liep de boudisque in om ff wat plaatjes te luisteren en mijn cd-bonnen die ik voor mijn verjaardag heb gekregen te verspillen. Loop ik ineens de 2 disc versie van Grave of The Fireflies tegen het lijf.
Heb Akira SE ook gelijk maar meegenomen gezien de familie toch betaald![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:02 schreef blessed19 het volgende:
voor de alfred kwak liefhebbers!
http://www.hermanvanveenstudios.nl/alfred/nieuws?story=15&month=&year=:Y
quote:twee boxen op de markt met daarin elk drie DVD's met per box in totaal ongeveer negen afleveringen.
Geen fuck dankzij die bonnen, maar normaal dus 16,99 en dat issie dubbel en dwars waardquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond die zaak maar duur voor r1 en r2 dvd's
wat heb je voor Grave of The Fireflies betaald?
Gaaf, maar dan kom ik maar aan 18 eps. er zijn er naar mijn idee veel en veel meer gemaakt. Zelfs bij de webcasting op de site staan ze niet allemaal.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:02 schreef blessed19 het volgende:
voor de alfred kwak liefhebbers!
http://www.hermanvanveenstudios.nl/alfred/nieuws?story=15&month=&year=:Y
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
je moet bij play.com ook in ponden bestellen is doorgaands goedkoper, (dan issie 12,20)quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:11 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Geen fuck dankzij die bonnen, maar normaal dus 16,99 en dat issie dubbel en dwars waard
edit: Bij play.com: our price: EUR 14.49 Delivered
Heb ik hem liever zo =)
Lekker, ik dacht dat het dan gewoon omgerekend werd, zodat je ff kon zien hoeveel een product in euro's is ipv pondenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:59 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet bij play.com ook in ponden bestellen is doorgaands goedkoper, (dan issie 12,20)
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:50 schreef Zeurberus het volgende:
Die OVA van Naruto heb ik gister ook gekeken, wel tof gedaanInderdaad, dat is wel zo. Zit er een kans in dat hier nog een vervolg van komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan rond je het tenminste een beetje af..
dan idd welquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:01 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Lekker, ik dacht dat het dan gewoon omgerekend werd, zodat je ff kon zien hoeveel een product in euro's is ipv ponden![]()
geloof alleen niet dat ze bij Play.com cd bonnen accepteren, dan is/was boudisque de enige optie die voor handen ligt/lag![]()
Geen fan van oranje?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:08 schreef Zeurberus het volgende:
deel 21 krijgt trouwens als titel dat we niet gediend zijn van oranje fans![]()
Vind EK/WK alleen leuk om het gezellig zuipen in de kroegquote:
3 afleveringen per dvd schijnt best normaal te zijn...quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:05 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]3dvd = 9 afleveringen
afzetters...
als je goed leest, dan zijn dat de eerste boxen voor de gehele reeks..quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:21 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Gaaf, maar dan kom ik maar aan 18 eps. er zijn er naar mijn idee veel en veel meer gemaakt. Zelfs bij de webcasting op de site staan ze niet allemaal.
dat klopt (elfen lied, en Gunslingergirl ook zo) maar dan mag ik ze toxch nog wel afzetters noemenquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
3 afleveringen per dvd schijnt best normaal te zijn...
Ja sorry maar wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:40 schreef koffiegast het volgende:
vond ova naruto 3 wat slapjesecht puur filler gehalte
en wat nou als 1 box een tientje zal gaan kostten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:40 schreef Zeurberus het volgende:
Dat is een reden voor mij om een serie niet aan te schaffen. Het mag in de meeste gevallen dan wel import zijn, maar de opzet is gewoon gemaakt om mensen af te zetten.
Heb ik liever zoiets als de Ninja Scroll box, 12 eps voor 25 euro.
Die box is de complete serie hequote:Op donderdag 8 juni 2006 17:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en wat nou als 1 box een tientje zal gaan kostten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zit ik er nou compleet naast...
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:00 schreef mschol het volgende:
uhm about The third ep 5:Nee je zit goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zit ik er nou compleet naast...
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
yeuhh! ik ga m'n naam ook laten schminkenquote:
Zie er goed uit, maar het zou niets voor mij zijn, daar ben ik te lui efficient voorquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:06 schreef Sh0g het volgende:
[..]
yeuhh! ik ga m'n naam ook laten schminken![]()
Ik heb trouwens mijn lijstje op anidb af. Zo ziet het er uit: KLIK![]()
D'r zitten coole functies op, zoals je anime op volgorde van anidb rating zetten. Ook kun je zelf ratings geven aan anime die je hebt gezien en dat kun je ook weer op volgorde zetten, om zo je eigen top 10-20 of 100 samen te stellen. En nu kan ik ook snel zien van welke fansub ik bepaalde anime heb.
En als mijn stats eenmaal geupdate zijn, kan ik zien welk percentage van de totale hoeveelheid anime dat bij anidb geregistreerd staat, ik in mijn bezit heb en welk percentage ik gezien heb. Nou ik ben benieuwd, muahaha dat zal wel 0,2% zijn ofzo![]()
![]()
Heheheh. Grapjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:19 schreef Zeurberus het volgende:
hieruit concludeer ik dat Qunix ook gewoon een vrouw/meisje is![]()
Heb jij OVA 1 en OVA 2 gezien?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is wel zo. Zit er een kans in dat hier nog een vervolg van komt?
Dan rond je het tenminste een beetje af..
Hellsingquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:47 schreef Orealo het volgende:
fansubs waarvan?
Chobits kan je een paar pagina's terug wel vinden denk ikquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:57 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Chobits kan je een paar pagina's terug wel vinden denk ik
gewoon ff opzoeken in die post waar KAA voor staat en dat in google invoeren
Thnx =)quote:
moet je nou overal met mijn nick spammen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:01 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eeeeh?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
moet je nou overal met mijn nick spammen?
....quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:23 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eeeeh?
M'n sig?
Ja.
Its my duty to tell the world.![]()
Gaat nog leuk worden bij de mini-meetquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:23 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eeeeh?
M'n sig?
Ja.
Its my duty to tell the world.![]()
2 uur, centraal stationquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:45 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Gaat nog leuk worden bij de mini-meet
'BLESSED19 is hier mensen, jawel degene van het 20ste anime topic op fok, ja echt waar HIJ, DE MAN , BLESSED19'
hoelaat spreken we af trouwens?
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Jeuj.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:23 schreef Orealo het volgende:
Abunaiiiii!!!
Ik bedoel
REGISTREREN met z'n allleeennnn
Good news for everyone that has been waiting to secure their entrance for Abunai 2006 Mr Robotto. The doors for pre-registration are open.
Starting today you can register for Abunai 2006 Mr Robotto for the special pre-registration price of 23,- euro. But be sure to register before the 3rd of july if you want use this special price, after the 3rd of July the pre-registration period ends and the regular registration period opens.
During the pre-registration it is not possible to register for food or accomodation options, however it is possible to upgrade your reservation once the pre-registration period ends. To register, simply go to the Registration page on the website.
Since the ticket registration is open, it is also possible to register your team for the Abunai Promotionteam 2006 Competition.
in het begin is het een bijzonder leuke serie... origineel ook.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:02 schreef stroopje het volgende:
Ik wist niet dat Yakitate Japan zoo grapig was vooral als ze de broodjes proeven van Azuma krijgen ze die rare reactiesik ben al bij ep 30
he jordy het is toch de moeite waard
en daarom ben ik blij dat ik de kortere series heb ontdektquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
maar het wordt op een gegeven moment steeds verder uitgekauwd. Dat soort gedonder krijg je met te lange series.
Hier nog één, voetbal is alleen leuk met bier... veel bierquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:11 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Vind EK/WK alleen leuk om het gezellig zuipen in de kroeg![]()
De hele oranje gekte er omheen (waarvan jouw naam nu een PERFECT voorbeeld is) hoeft van mij niet
Hmm wel stoer... Alfred is een en al jeugdsentiment... hoop dat er een Alfred box uitkomtquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
als je goed leest, dan zijn dat de eerste boxen voor de gehele reeks..
er zijn in totaal 52 afleveringen, dus je kan wel ff gaan sparen, volgens mij
52/3=17,33 dvd's...![]()
Hmm weet iedereen al welke dag(en) ze gaan??? Lijkt me leuk om daar met een groep heen te gaan, maar ik kan niet het hele weekend van het begin tot het eind blijvenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:23 schreef Orealo het volgende:
Abunaiiiii!!!
Ik bedoel
REGISTREREN met z'n allleeennnn
Good news for everyone that has been waiting to secure their entrance for Abunai 2006 Mr Robotto. The doors for pre-registration are open.
Starting today you can register for Abunai 2006 Mr Robotto for the special pre-registration price of 23,- euro. But be sure to register before the 3rd of july if you want use this special price, after the 3rd of July the pre-registration period ends and the regular registration period opens.
During the pre-registration it is not possible to register for food or accomodation options, however it is possible to upgrade your reservation once the pre-registration period ends. To register, simply go to the Registration page on the website.
Since the ticket registration is open, it is also possible to register your team for the Abunai Promotionteam 2006 Competition.
wat bedoel je met 'blijft hangen'?quote:
subtiele verwijzingen hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:28 schreef Jordy-B het volgende:
Nope... ze hebben verschillende makers en in OHSHC zit geen Toru, dunkt me...
Ik kan me niet herinneren dat Haruhi haar ouders verloren is... Er wordt sowieso weinig verteld over haar thuissituatie en ze zit zeker niet de hele godganse tijd tegen een foto aan te kletsen.
haar moeder is wel overledenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:28 schreef Jordy-B het volgende:
Nope... ze hebben verschillende makers en in OHSHC zit geen Toru, dunkt me...
Ik kan me niet herinneren dat Haruhi haar ouders verloren is... Er wordt sowieso weinig verteld over haar thuissituatie en ze zit zeker niet de hele godganse tijd tegen een foto aan te kletsen.
was vertraagd? ik kan niet verder komen dan 6. met vinden dan, bedoel ik. of moet ik in het vervolg ergens anders gaan kijken inplaat van animeliefde?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
wat bedoel je met 'blijft hangen'?
High School Girls was vertraagd trouwens...
LIME is de enige noemenswaardige groep die die serie doet... Ik heb vorige week al 'n keer gekeken waar aflevering zeven bleef en op hun forum zeiden ze dat het nogal veel werk bleek en dat de boel daarom achter op schema loopt. (maar ze hebben inmiddels ook al een sticky opgehangen in het High School Girls subforum, dat de eerstvolgende die vraagt waar de nieuwe episodes blijven, gelijk op een ban kan rekenen.)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
was vertraagd? ik kan niet verder komen dan 6. met vinden dan, bedoel ik. of moet ik in het vervolg ergens anders gaan kijken inplaat van animeliefde?
erm... spoiler.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:36 schreef Jordy-B het volgende:
ah... maar dan nog heeft ze geen hele conversaties met foto's. Ze is wel eens stukkie minder labiel dan Toru.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de bitches! maar ik kan wel begrijpen dat ze moe worden als iedereen het vraagt. maar hoe zit het kan met die Higurashi no Naku Koro ni? weet je daar misschien ook wat meer over?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
LIME is de enige noemenswaardige groep die die serie doet... Ik heb vorige week al 'n keer gekeken waar aflevering zeven bleef en op hun forum zeiden ze dat het nogal veel werk bleek en dat de boel daarom achter op schema loopt. (maar ze hebben inmiddels ook al een sticky opgehangen in het High School Girls subforum, dat de eerstvolgende die vraagt waar de nieuwe episodes blijven, gelijk op een ban kan rekenen.)
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
erm... spoiler.Ouran High School Host Club / Fruits BasketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.outcast kwam er trouwens mee dat ze tegen haar overleden moeder kletst en volgens goed Japans gebruik doe je dit tegen een foto van de dierbare. Verklapt weinig over de serie (en dat haar ouders overleden zijn is informatie die bij de intro hoort).
Dat ze labiel is (imo) vertelt je ook niets...
[ Bericht 29% gewijzigd door Jordy-B op 09-06-2006 01:51:13 ]Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
erm... spoiler.outcast_within jij held jij! (heb me net op tijd ingehouden mbt de spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je nou zoiets zou willen weten, kijk je gewoon op de downloadsite wie de fansub verzorgt en volg je het linkje naar hun site. Vrijwel alle fansubgroepen met een site, hebben ook een forum. Op dat forum kan je specifieke mededelingen over series vinden...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:41 schreef blessed19 het volgende:
[..]
de bitches! maar ik kan wel begrijpen dat ze moe worden als iedereen het vraagt. maar hoe zit het kan met die Higurashi no Naku Koro ni? weet je daar misschien ook wat meer over?
mja, ik ben er nu ook achter gekomen van lime. thnx! alleen jammer van wind, dat we daar vrijwel niks van kunnen horen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als je nou zoiets zou willen weten, kijk je gewoon op de downloadsite wie de fansub verzorgt en volg je het linkje naar hun site. Vrijwel alle fansubgroepen met een site, hebben ook een forum. Op dat forum kan je specifieke mededelingen over series vinden...
In dit geval wordt het echter lastig, omdat de fansubgroep We are IN Denial (WIND) geen site heeft, maar alles via IRC doet. De serie wordt echter ook gedaan door Ayu (maar die doen tigtig series tegelijk en zijn dus langzaam)
Ik ben dan zo'n lijer die vraagt waar EP 8 blijft en daarna nog gaat zeuren dat de ban onterecht wasquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..](maar ze hebben inmiddels ook al een sticky opgehangen in het High School Girls subforum, dat de eerstvolgende die vraagt waar de nieuwe episodes blijven, gelijk op een ban kan rekenen.)
Mijn ervaring leert dat er voor iedere group een group is die het overneemt/ook doet, wellicht is de kwaliteit minder maar de serie kan je afkijken, en dat is voor mij belangrijker.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
mja, ik ben er nu ook achter gekomen van lime. thnx! alleen jammer van wind, dat we daar vrijwel niks van kunnen horen.
enne, o_w... het is laat, en ik wou geen fouten maken...
Het voordeel van meerdere series volgen (gelieve over meerdere release-dagen) is dus dat je elke dag wat hebt om te kijken. Tel daarbij op de series die je compleet binnen haalt door (o.a. onze tips hoop ik) en je hoeft geen enkele dag om anime verlegen te zitten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 04:26 schreef Sh0g het volgende:
LIME heeft fighting beauty wulong ook in de ijskast gezet. Dit is voor mij nu DE reden om alleen series te kijken die ik compleet kan vinden. Dan hoef je niet elke week te wachten op een nieuwe ep, die misschien niet eens komt. Je kan zo wel een aantal series tegelijk volgen, maar toch kijk ik liever 1 serie en dan gewoon een stuk of 5 episodes op een avond. Ondertussen haal ik wel gewoon de eps binnen van nieuwe series die me wat lijken, maar als de volgende ep een maand op zich laat wachten, boeit dat toch niet.
Blessed, je hebt mail.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 05:40 schreef Sh0g het volgende:
Het is niet dat ik om anime verlegen zit (210GB), maar veel van de bekende series van afgelopen 1 tot 3 jaar die compleet zijn, heb ik ook nog niet gezien. Terwijl deze series constant worden getipped als 'must sees' en er is ook veel over te vinden, reviews, etc. Daarom probeer ik daar eerst veel van te zien. Nieuwe series sla ik op, fik ik op dvd zodra ze compleet zijn en kijk ik later wel.
En vroegâh baalde ik altijd als een aflevering van een tekenfilm met een verhaal was afgelopen, want dan moest ik weer een dag of week wachten. Nu kan ik lekker aan een stuk door kijken. Meerdere series tegelijk is wel te volgen, maar ik ben liever niet afhankelijk van release-dates.
Nee..quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heheheh. Grapjes
[..]
Heb jij OVA 1 en OVA 2 gezien?
Registreren, schat.quote:
Kroekroek en ik (en waarschijnlijk nog wat RL vrienden) gaan waarschijnlijk 't hele weekend, als er kampeerplekken zijn, hotel is net iets te duur.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:52 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Hmm weet iedereen al welke dag(en) ze gaan??? Lijkt me leuk om daar met een groep heen te gaan, maar ik kan niet het hele weekend van het begin tot het eind blijven![]()
Ik ook niet maar misschien zijn die 2 het zelfde verhaal alleen daarvoor van de OVA 3. Dus dat OVA 1 en OVA 2 te maken heeft met OVA 3 ofzoquote:
omg stelletje anime consumeerders om het consumeren hierquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:05 schreef mschol het volgende:
kom d'r met et wegbranden achter dat ik fruitsbasket nog niet heb afgekeken...
die dan maar afmaken vandaag
...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
omg stelletje anime consumeerders om het consumeren hier![]()
Ik Ben juist overgestapt een beetje naar het Echt volgen van een serie die nog loopt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 04:26 schreef Sh0g het volgende:
Dit is voor mij nu DE reden om alleen series te kijken die ik compleet kan vinden. Dan hoef je niet elke week te wachten op een nieuwe ep, die misschien niet eens komt.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:05 schreef mschol het volgende:
kom d'r met et wegbranden achter dat ik fruitsbasket nog niet heb afgekeken...
die dan maar afmaken vandaag
In de zin dat ik af en toe het vaker vind gaan over GB's en aantal series dan over het geweldig vinden van een bepaalde serie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
omg stelletje anime consumeerders om het consumeren hier![]()
Ah ja, dat had ik er eigenlijk wel bij mogen vermelden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja waar dan?
en is er al een nieuw topic?![]()
[aai.gif]quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:22 schreef outcast_within het volgende:
Mijn jubileum kwartet! wat doe je ^_^
Krijg je een error ofzo?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:43 schreef outcast_within het volgende:
ik krijg verdorie niks gewijzigd in wiki (De OP)
1. apart topic om te melden dat er een ep is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:02 schreef blessed19 het volgende:
[LIME High School Girls 07
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. apart topic om te melden dat er een ep is.
2. subtieler kan ook.
quote:
voor de mods maakt het niet zoveel uit. een gemiddeld persoon kan er niks mee, en weet ook niet wat z ermee aan moeten. ik geef geen link, oid. alleen een extensienaam, en dat magquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
had net nog bijna een kwartet
![]()
en dat subtieler is gewoon om ervoor te zorgen dat we niet teveel gezeik met de mods krijgen niks mis mee toch?
quote:
en toch is het mooier als je gewoon de de subber, serie titel ep nr geeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
voor de mods maakt het niet zoveel uit. een gemiddeld persoon kan er niks mee, en weet ook niet wat z ermee aan moeten. ik geef geen link, oid. alleen een extensienaam, en dat mag
Dat dat topic bestaat weet ik, maar WAAROM bestaat dat topic?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:47 schreef koffiegast het volgende:
We hebben al een speciaal topic om alle nieuwe anime die net uit is te verkondigen
[Anime] [centraal] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is
voor als je een serie volgt en ontdekt dat er een nieuwe uit is, kun je het daar melden, denk dat dat zijn bedoeling is..
naar buiten, doe niet zo gek...!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:54 schreef Orealo het volgende:
Kinders, wat maakt 't toch allemaal uit![]()
Registreer voor abunai, ga naar buiten!![]()
Draai heel hard Greenday - Wake me up when September ends.!
Want daarna is 't Oktober, en dus Abunai tijd.![]()
ga jij nou maar lekker werken!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:54 schreef Orealo het volgende:
Kinders, wat maakt 't toch allemaal uit![]()
Registreer voor abunai, ga naar buiten!![]()
Draai heel hard Greenday - Wake me up when September ends.!
Want daarna is 't Oktober, en dus Abunai tijd.![]()
helaas is die meeet morgen anders (als ie dus vandaag was) was ik waarschijnlijk wel mee gegaanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:25 schreef Orealo het volgende:
Yep, morgen utrecht = meet
Abunai = meet/anime conventie
ik neem nu maar een gedeelte voor orealo mee (zijn hele pakket beslaat een serieuze vuilniszak :;)), dus ik denk dat er binnenkort weet eentje in utrecht zal zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:33 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas is die meeet morgen anders (als ie dus vandaag was) was ik waarschijnlijk wel mee gegaan
ff bellen, m'n broer heeft 'm wel gekregenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:42 schreef RipCore het volgende:
Zojuist op mijn afschriften gezien dat Aniway 10¤ heeft afgeschreven op 6-6-6.
Nu stond er alleen op die site dat ik nummer 4 zou krijgen, die op 1 juni uit zou komen. Maar die heb ik dus (nog?) niet ontvangen. En nu?
slecht terrasje anders hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:59 schreef Zeurberus het volgende:
Geloof niet dat mensen in dit topic geheel doorhebben dat iedereen welkom is morgen, niet alleen de mensen die wat aangeschaft hebben via Gezegend19
Dus bij deze, echt iedereen van jong tot oud, een post of 100 posts is uitgenodigd, we gaan wel ergens onze reet op een terrasje parkeren waar ook alcholvrije drankjes worden geschonken.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:02 schreef Orealo het volgende:
Ja. alchoholvrij.
Geld ook voor Blessed.
En Yup, utrecht!
2 uur centraal station!
Mocht je op een of andere manier morgen middag toch in utrecht wezen
0642049945![]()
Halve liter Guinnessquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
duveltjes en affligem ftw!
mijn ziel wil zondag vrij zijn van mijn lichaam...
Ok!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:30 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Halve liter Guinness![]()
edit:
14.00 uur op het station is een lekkere vage aanduiding
Ik denk dat ik Gezegend wel herken gezien die met een enorme koker staat. Maar de rest niet.
Ik trek iig mijn Raptors shirt aan met 15 erop dus ik ben ook niet te missen
Overige gegevens zijn: Lang, slungelig , bril , maxies , oordopjes in , blauwe rugtas en peuk in mijn bek (al zal dat laatste op het station niet zo zijn)
Daar wil ik je wel ondergooien na de meeting, kleine moeitequote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:34 schreef Kroekroek het volgende:
Ik had eigenlijk onder de intercity zwolle in gedachten.
Je weet dat het morgen achterlijk warm wordt?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:28 schreef Kroekroek het volgende:
Zwart Haart , zwart Green day shirt, zwarte broek, zwarte schoenen, zwart polsbaandje. zwarte sokken. zwarte boxer.
daar geef ik geen fuck omquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je weet dat het morgen achterlijk warm wordt?
ik neem mijn mobje mee... kunnen we ook bekentenissen opnemen, net als de vorige keerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:28 schreef Orealo het volgende:
Ja warm wordt 't wel.
Maar dan trek ik m'n vestje wel uit, maar dat zien we dan.
Camera gaat door omstandigdheden niet mee, dus jullie zullen het je in moeten beelden
nu. truste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:08 schreef outcast_within het volgende:
Trouwens bij vlagen is de ouran highschool host club echt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd
ben wel benieuw hoe lang die serie gaat lopen...
12 of 26 eps?
14 eps is een onlogisch aantal voor een anime (dit heeft te maken met het feit dat 12 eps mooi in een tv seizoen op tv passenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:16 schreef outcast_within het volgende:
in het begin zat er vaart in, maar het zwakt wat af. episode 10 was wel weer ietsjes dichter bij het einddoel ^_^
waarom geen 14?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |