jup daarom was ik ook zo lang weg ^_^quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:20 schreef Kroekroek het volgende:
Je kunt duidelijk zien dat de openingspost door Orealo is gemaakt.![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
jup daarom was ik ook zo lang weg ^_^
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:20 schreef Kroekroek het volgende:
Je kunt duidelijk zien dat de openingspost door Orealo is gemaakt.![]()
Ik begrijp je volkomen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:42 schreef Jordy-B het volgende:
Ik schrok me wel het apenzuur door die onthulling in episode 5... Je verwacht wel dat er iets is, maar ze weten het altijd leuk verborgen te houden...
The Third spoiler:terugkomend op je spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua beeld zijn de subs van Ayu echt honderd keer beter, maar de vertalingen van FnT lezen prettiger...
daar kom je in ep4 al achter... (mits je wel een beetje oplet..)
Maar welkom terug.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
jeeh! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:42 schreef Orealo het volgende:
En ik aan 't werk.
Maar goed.
Ik heb net mailtje binnen dat ze m'n formulieren en betaling binnen hebben en binnen 48 uur is animeinfo.nl up!![]()
Nope ze zijn al bij ep. 4quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:16 schreef Jordy-B het volgende:
van IWGP is toch net pas de eerste episode beschikbaar?
arigato go sai masquote:
in EP 5 krijg je de uitleg, waardoor de hele serie op z'n kop wordt gezetquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
terugkomend op je spoiler:
daar kom je in ep4 al achter... (mits je wel een beetje oplet..)
hmm okequote:Op donderdag 8 juni 2006 10:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
in EP 5 krijg je de uitleg, waardoor de hele serie op z'n kop wordt gezet
zequote:Op donderdag 8 juni 2006 10:03 schreef outcast_within het volgende:
En ik kan met zekerheid zeggen dat er een anime fan bij is gekomen. Nadat ik iemand naruto 1-25 en kimi had gevoerd. Is nu na naruto 25-50 + fruitsbasket 1-15 nu met duidelijkheid te zeggen dat er weer iemand gelured is to the dark side. Als ze nu straks pita-ten leuk vind. Kan ze ook nog eens beginnen aan de manga (jup ik heb de pita-ten collectie bijna compleet
![]()
)
ik vond die zaak maar duur voor r1 en r2 dvd'squote:Op donderdag 8 juni 2006 15:56 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Liep de boudisque in om ff wat plaatjes te luisteren en mijn cd-bonnen die ik voor mijn verjaardag heb gekregen te verspillen. Loop ik ineens de 2 disc versie van Grave of The Fireflies tegen het lijf.
Heb Akira SE ook gelijk maar meegenomen gezien de familie toch betaald![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:02 schreef blessed19 het volgende:
voor de alfred kwak liefhebbers!
http://www.hermanvanveenstudios.nl/alfred/nieuws?story=15&month=&year=:Y
quote:twee boxen op de markt met daarin elk drie DVD's met per box in totaal ongeveer negen afleveringen.
Geen fuck dankzij die bonnen, maar normaal dus 16,99 en dat issie dubbel en dwars waardquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond die zaak maar duur voor r1 en r2 dvd's
wat heb je voor Grave of The Fireflies betaald?
Gaaf, maar dan kom ik maar aan 18 eps. er zijn er naar mijn idee veel en veel meer gemaakt. Zelfs bij de webcasting op de site staan ze niet allemaal.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:02 schreef blessed19 het volgende:
voor de alfred kwak liefhebbers!
http://www.hermanvanveenstudios.nl/alfred/nieuws?story=15&month=&year=:Y
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
je moet bij play.com ook in ponden bestellen is doorgaands goedkoper, (dan issie 12,20)quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:11 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Geen fuck dankzij die bonnen, maar normaal dus 16,99 en dat issie dubbel en dwars waard
edit: Bij play.com: our price: EUR 14.49 Delivered
Heb ik hem liever zo =)
Lekker, ik dacht dat het dan gewoon omgerekend werd, zodat je ff kon zien hoeveel een product in euro's is ipv pondenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:59 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet bij play.com ook in ponden bestellen is doorgaands goedkoper, (dan issie 12,20)
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:50 schreef Zeurberus het volgende:
Die OVA van Naruto heb ik gister ook gekeken, wel tof gedaanInderdaad, dat is wel zo. Zit er een kans in dat hier nog een vervolg van komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan rond je het tenminste een beetje af..
dan idd welquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:01 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Lekker, ik dacht dat het dan gewoon omgerekend werd, zodat je ff kon zien hoeveel een product in euro's is ipv ponden![]()
geloof alleen niet dat ze bij Play.com cd bonnen accepteren, dan is/was boudisque de enige optie die voor handen ligt/lag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |