abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:26:27 #101
58063 uppie83
Sousousou
pi_38626829
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:49 schreef uppie83 het volgende:
Weet iemand of de eerste saga van Dragonball, de 'emperor Pilaf saga' ook ergens in dual audio rondhuist??? En nee niet beginnen over dat het een crap serie is, dat weet ik zelf ook wel.
Deze vraag staat nog
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:48 schreef Qunix het volgende:

[..]

Hier ook...

Idd...

Ik heb wel BoesBoes voor je en alle cartoon network vriendjes.
[..]

Ik in 3 á 4 dagen... Van 1 tot 155 was het toen.
Nu we het toch over jeugdsentiment hebben, ik weet niet of het animé is, maar ik zoek al een tijdje naar episodes van De Bluffers, maar dan wel in het NL (anders is het jeugdsentiment er af)

[edit]
Muhahahaha 3e pagina startpost

En waar is die chatslet Outcast???
[/edit]

[edit 2]
Oh ik zie net in FB dat die chatslet 20 Mei een 48 uurs ban kreeg. Maar dan moet ie inmiddels toch wel doorhebben dat hij weer tekeer kan gaan
[/edit 2]

[ Bericht 8% gewijzigd door uppie83 op 07-06-2006 15:32:36 ]
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:27:52 #102
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38628420
Ik heb een accountje gemaakt op anidb.net en daar ben ik nu bezig met een monnikenwerk-achtig karweitje om al m'n anime toe te voegen. Je kunt dan van een anime de episodes van de fansub die je hebt aanvinken en aangeven of je ze hebt gezien, eventueel raten en aangeven waar je ze hebt gelaten (hd, cd, gewist). Je bent er ff mee bezig, maar uiteindelijk krijg je toch een prachtig overzicht
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:11:00 #103
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38629942
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:26 schreef uppie83 het volgende:

[edit]
Muhahahaha 3e pagina startpost

En waar is die chatslet Outcast???
[/edit]

[edit 2]
Oh ik zie net in FB dat die chatslet 20 Mei een 48 uurs ban kreeg. Maar dan moet ie inmiddels toch wel doorhebben dat hij weer tekeer kan gaan
[/edit 2]
Tja hij heeft sindien ook al wel gepost.
Anders heeft ie vast wel een kloon.
Misschien is dat 't probleem juist. .\

Edit :

De papieren voor animeinfo.nl zijn eindelijk de deur uit!
pi_38630135
nvm

tvp
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:17:14 #105
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38630195
oi ik post pas sinds topic 4!
Maar ty
pi_38630460
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:26 schreef uppie83 het volgende:
Hij moet eerst maar eens doorkrijgen dat hij moet mailen voor een unban.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38630530
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef Sh0g het volgende:
Ik heb een accountje gemaakt op anidb.net en daar ben ik nu bezig met een monnikenwerk-achtig karweitje om al m'n anime toe te voegen. Je kunt dan van een anime de episodes van de fansub die je hebt aanvinken en aangeven of je ze hebt gezien, eventueel raten en aangeven waar je ze hebt gelaten (hd, cd, gewist). Je bent er ff mee bezig, maar uiteindelijk krijg je toch een prachtig overzicht
moet ik ook dan eens doen, ben wel fan van overzichtjes enzo
pi_38630670
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:11 schreef Orealo het volgende:
Edit :

De papieren voor animeinfo.nl zijn eindelijk de deur uit!
Heb je al een layoutje of info hoe je het wilt doen?
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:33:01 #109
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38630707
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:31 schreef Qunix het volgende:

[..]

Heb je al een layoutje of info hoe je het wilt doen?
Ik ga ff kijken of ik mambo of joomla of iets in die richting erop kan gooien.
En vanuit daar kijken wat de mogelijkheden zijn voor layouts, heb al wel iets in m'n hoofd, maar even kijken hoe dat gaat werken.
Ik moet ook maar eens beginnen met een logo ding iets.
pi_38630788
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:33 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ik ga ff kijken of ik mambo of joomla of iets in die richting erop kan gooien.
En vanuit daar kijken wat de mogelijkheden zijn voor layouts, heb al wel iets in m'n hoofd, maar even kijken hoe dat gaat werken.
Ik moet ook maar eens beginnen met een logo ding iets.
En wordt het een lichte of een donkere site?

Of kunnen we beter een topic maken in DIG over de site?
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:40:09 #111
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38630927
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:35 schreef Qunix het volgende:

[..]

En wordt het een lichte of een donkere site?

Of kunnen we beter een topic maken in DIG over de site?
Hmm is misschien handig voor tips en hints enzo, ik ga er even eentje maken!
Ik was aan 't gokken op een lichte site, lekker fris

edit : Help mij hier met mijn site!
pi_38632852
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:40 schreef Orealo het volgende:
edit : Help mij hier met mijn site!
In dat topic is iets gaande:

Iemand quote mij:
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:00 schreef Qunix het volgende:
Heb je een mooi anime plaatje voor in de header? Beste is een verzameling anime figuren in 1 plaatje...
Yeah, of een of ander lekker anime-wijf. En dan wel eventjes een filtertje er overheen, lekker origineel.

Dus nu de vraag: Wie heeft een "lekker anime wijf" plaatje? Liefst zo hoog mogelijke resolutie. Het is voor die site. Komt in de header te staan.
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 juni 2006 @ 18:47:18 #113
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_38632931
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:46 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Dolf

damn herinner me gelijk de afleveringen waar ie deed als adolf hitler (daar hebben die japanners niet echt moeilijk mee lijkt het, menig hakenkruis/hitlergroet al zien voorbij komen in anime )

het was trouwens eigenlijk geen kraai, hij schminkte zijn snavel enzo, was geloof ik een ekster ofzo
fout

z'n pa was een kraai(met duits accent) en z'n ma een ekster

(dat ik dat allemaal nog weet )

dus hij was een halve kraai(net zoals hitler geen volledige duitster was)

* Uzumaki_Naruto heeft de aflevering gedownload met de Video downloaded firefox extension
in avi formaat
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:11:10 #114
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_38633581
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef Sh0g het volgende:
Ik heb ook even een accountje aangemaakt...
Die mass add functie moet wel gauw weer in bedrijf komen, ik ga niet al die episodes met de hand één voor één aanvinken en toevoegen... Ik heb wel wat beters te doen, zoals anime kijken.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:55:53 #115
58063 uppie83
Sousousou
pi_38635075
Hmm O_W heeft gister wel zijn zoveelste nieuwe topic aangemaakt [Anime] [centraal] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is

Kan die daar de boel ook weer onderspammen... ouwe chatpretslet

Anywayz... niemand die de Bluffers kent of weet of er een dual audio is van de eerste dragonball saga???
pi_38635251
SureZal word 'timer' bij SARS FanSubs
(nu nog in training bij amrayu & ironicwave)
moest het gewoon ff melden
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  woensdag 7 juni 2006 @ 20:05:22 #117
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38635311
jah ik ken de Bluffers, maar ik zou niet weten waar je die oude series kunt vinden. Behalve de intro dan.

En er is geen dual audio fansub van de eerste dragonball saga (volgens anidb). Misschien dat de officiële dvd's dual audio zijn.
pi_38635317
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:02 schreef SureZal het volgende:
Held!

maar oh wee als de timing van Gokusen misloopt... We weten waar je huis woont...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 7 juni 2006 @ 20:07:25 #119
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38635362
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:02 schreef SureZal het volgende:
wat houdt dat eigenlijk in? ik heb er geen verstand van
pi_38635406
De timer zorgt ervoor dat de ondertiteling op het juiste moment in het beeld verschijnt, lijkt me...
  woensdag 7 juni 2006 @ 20:17:28 #121
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38635603
Dus dan sturen ze je een raw versie van de aflevering en een txt bestandje met de ondertiteling en dan mag de timer de juiste tijden voor de vertaling zetten? zoiets?
pi_38635626
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:09 schreef Jordy-B het volgende:
De timer zorgt ervoor dat de ondertiteling op het juiste moment in het beeld verschijnt, lijkt me...
lijkt mij ook ja

editors voor het toevoegen van teksten als "subbed by deze fansub groep"
typesetters.. geen idee???
translater = redelijk logisch
encoder = ook redelijk logisch
QC = quality checker
en wat hebben we nog meer?
pi_38635753
typesetters zetten volgens mij de ondertiteling op de raw en zorgen ook voor bijvoorbeeld de karaoke-tekst bij de OP/ED...
pi_38635882
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:18 schreef mschol het volgende:

[..]

lijkt mij ook ja

editors voor het toevoegen van teksten als "subbed by deze fansub groep"
typesetters.. geen idee???
translater = redelijk logisch
encoder = ook redelijk logisch
QC = quality checker
en wat hebben we nog meer?
typesetters: kiezen juiste lettertype/kleur bij persoon (tekst) [simpel gezegd]
editors kijken of er nog een fout in de vertaling/timing zit
Project Manager (spreekt ook voor zich)
Raw Provider..
PR..
Distrobuter..

Karaoke is echt te *** om te doen, maar dat doet de 'karaoke/sfx' man
dus die is er ook nog...

[ Bericht 7% gewijzigd door SureZal op 07-06-2006 20:38:30 ]
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_38635985
meestal gebruiken ze toch maar één lettertype voor de serie (afgezien van karaoke, etc)?

Ik weet eigenlijk alleen van Static Subs dat ze met verschillende kleuren werken om verschillende personages aan te duiden.
  woensdag 7 juni 2006 @ 20:52:52 #126
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38636412
Soms wordt achtergrond geouwehoer ook nog vertaald, dat staat dan meestal ook in een andere kleur. En notes worden ook vaak in een ander lettertype erboven gezet, vaak schuingedrukt. Dat zal die typesetter dan ook wel doen.
En wat stuurt men nu naar elkaar rond? Van die save bestandjes van adobe premiere ofzo? Zodat iedereen die de raw heeft ze kan inladen?
pi_38636443
congratz SureZal
pi_38636749
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:52 schreef Sh0g het volgende:

En wat stuurt men nu naar elkaar rond? Van die save bestandjes van adobe premiere ofzo? Zodat iedereen die de raw heeft ze kan inladen?
het zijn *.ssa bestanden. Maar SARS heeft een ftp waarop alles staat

Net trouwens te horen gekregen dat ik volgende week begin met een episode

[reclame]

Verkrijg de serie Byakuyakou & IWGP even van SARS. Dat zijn mijn favo series atm

[/reclame]
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_38636889
van IWGP is toch net pas de eerste episode beschikbaar?
pi_38636918
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 21:10 schreef SureZal het volgende:

[..]

het zijn *.ssa bestanden. Maar SARS heeft een ftp waarop alles staat

Net trouwens te horen gekregen dat ik volgende week begin met een episode

[reclame]

Verkrijg de serie Byakuyakou & IWGP even van SARS. Dat zijn mijn favo series atm

[/reclame]
Geef de login/pass van die ftp maar en ik check ze wel ff
pi_38641122
Orealo is een slet ^_^

[ Bericht 88% gewijzigd door outcast_within op 07-06-2006 23:57:14 ]
pi_38641463
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:35 schreef outcast_within het volgende:
tvp
hoi!

hoe was je ban?
pi_38641558
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:44 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

hoi!

hoe was je ban?
Slowchat
pi_38641654
Oranje...

'kee, 'kee...
pi_38641718
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:48 schreef Jordy-B het volgende:
Oranje...

'kee, 'kee...
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:46 schreef Qunix het volgende:

[..]

Slowchat
En op andere zeiken doe je wel maar jezelf, ho maar..
pi_38641775
Outcast is wel een van de figuren waar dit topic om draait en ik was benieuwd...

Maar je hebt gelijk...
pi_38642832
SARS is trouwens al bij de 4de ep van IWGP. Helaas is die site down.
En jammer dat de jfansub scene niet zo groot is. Er zijn een paar leuke dorama bij die ik wou kijken, maar helaas geen subs. Terwijl van kdrama wel veel gesubde series te vinden zijn.
Maar er zijn veel manga voornamelijk shoujo manga die verfilmd zijn in Taiwan. Sommige daarvan zijn erg leuk, maar helaas weer weinig Engelse subs. Ik moet toch eens Chinees gaan leren. Dan kan ik alle j/k en cdramas kijken.
pi_38642906
Qunix..wtf

mschol onder mij:

Heb je de complete serie gezien van Aishiteruze Baby of een paar eps?

Ik vond het zo'n heerlijke 'emo-serie' , net als KGNE
pi_38642911
ik heb weer een paar series gezien:
Aishiteru ze Baby
Gaat over een jongen (kippei) die een echte 'rokkenjager' is. Hij woont thuis samen met zijn oudere zus en jongere broer & ouders.
aan dit leventje komt echter snel een eind zodra hij te horen krijgt dat hij op zijn 5 jarige nichtje moet gaan passen omdat zijn tante is verdwenen na de dood van haar man.
ik kijk de sub van Lunar

The Third - Aoi Hitomi no Shoujo
de serie gaat over een 17-jarig meisje die rondreist met een tank, welke een AI module heeft en eigenlijk alles voor haar regelt. (qua leven).
om te overleven en dus geld te verdienen doet ze allerlei klusjes, van het killen van enorme spinnen tot het simpelere sjouwerk.
Zij staat ook wel bekend als "The sword dancer" omdat zij zeer goed met een zwaard om kan gaan.
Op een dag red zij een jongeman uit de woestijn (van een aarde die 100 jaar geleden bijna vernietigd is door een oorlog) en zij merkt al gauw dat het niet zomaar een jongeman is, maar 1 met speciale krachten.
ik kijk de sub van Ayu & ben bezig met binnenhalen van sub van Fnt, omdat zij meer eps hebben

zooo ook mijn bijdrage weer geleverd aan het topic
pi_38642955
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:27 schreef Zeurberus het volgende:
Qunix..wtf

mschol onder mij:

Heb je de complete serie gezien van Aishiteruze Baby of een paar eps?

Ik vond het zo'n heerlijke 'emo-serie' , net als KGNE
ik zit pas bij ep 6
pi_38643027
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:30 schreef mschol het volgende:

[..]

ik zit pas bij ep 6
*geeft een doosje tissue's aan mschol

you're gonna need them

voor de hentai's, het is een DRAMA serie
pi_38643077
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:32 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

*geeft een doosje tissue's aan mschol

you're gonna need them

voor de hentai's, het is een DRAMA serie
* geeft ze wee terug
heb er hier bergen staan i.v.m. behoorlijk verkouden zijn

maar ben benieuwd dan vond em tot nu toe nog niet echt drama serie achtig ...
pi_38643130
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:27 schreef mschol het volgende:
The Third - Aoi Hitomi no Shoujo
de serie gaat over een 17-jarig meisje die rondreist met een tank, welke een AI module heeft en eigenlijk alles voor haar regelt. (qua leven).
om te overleven en dus geld te verdienen doet ze allerlei klusjes, van het killen van enorme spinnen tot het simpelere sjouwerk.
Zij staat ook wel bekend als "The sword dancer" omdat zij zeer goed met een zwaard om kan gaan.
Op een dag red zij een jongeman uit de woestijn (van een aarde die 100 jaar geleden bijna vernietigd is door een oorlog) en zij merkt al gauw dat het niet zomaar een jongeman is, maar 1 met speciale krachten.
ik kijk de sub van Ayu & ben bezig met binnenhalen van sub van Fnt, omdat zij meer eps hebben
Over The Third (met screenshots)
pi_38643208
quote:
respect
zoals je misschien begrijpt, tis niet een van me sterkste kanten , verhalen na vertellen
pi_38643324
Ik schrok me wel het apenzuur door die onthulling in episode 5... Je verwacht wel dat er iets is, maar ze weten het altijd leuk verborgen te houden...

The Third spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua beeld zijn de subs van Ayu echt honderd keer beter, maar de vertalingen van FnT lezen prettiger...
pi_38644303
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:42 schreef Jordy-B het volgende:
Ik schrok me wel het apenzuur door die onthulling in episode 5... Je verwacht wel dat er iets is, maar ze weten het altijd leuk verborgen te houden...

The Third spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua beeld zijn de subs van Ayu echt honderd keer beter, maar de vertalingen van FnT lezen prettiger...
hmm ja heb van the third ep 5 nog niet gezien.. (hij komt binnen met 20kb/sec max )
pi_38644373
*hoopt dat amaenaideyo katsu 9 en + snel binnekort uitkomt*
pi_38644483
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 01:32 schreef koffiegast het volgende:
*hoopt dat amaenaideyo katsu 9 en + snel binnekort uitkomt*
volgende week disndag zijn de jongens van mendori 2 weken met rust geweest, verwacht daarna een enorme hoeveelheid releases
tenzij je natuurlijk een andere fansub kijkt
pi_38646624
Je kunt duidelijk zien dat de openingspost door Orealo is gemaakt.
pi_38646694
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:20 schreef Kroekroek het volgende:
jup daarom was ik ook zo lang weg ^_^
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:25:06 #152
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38646719
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:23 schreef outcast_within het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:20 schreef Kroekroek het volgende:

*kras*

[ Bericht 3% gewijzigd door Orealo op 08-06-2006 09:30:28 ]
pi_38646907
quote:

[..]

Ik begrijp je volkomen!
pi_38646981
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:42 schreef Jordy-B het volgende:

The Third spoiler:
SPOILER
terugkomend op je spoiler:
daar kom je in ep4 al achter... (mits je wel een beetje oplet..)
pi_38646989
quote:

[..]

Maar welkom terug.
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:36:07 #156
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38647033
Ga naar school/werken, slowchatters. .
pi_38647157
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:36 schreef Orealo het volgende:
Ga naar school/werken, slowchatters. .
Ik ben al op school.
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:42:23 #158
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38647194
En ik aan 't werk.

Maar goed.

Ik heb net mailtje binnen dat ze m'n formulieren en betaling binnen hebben en binnen 48 uur is animeinfo.nl up!
pi_38647220
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:42 schreef Orealo het volgende:
En ik aan 't werk.

Maar goed.

Ik heb net mailtje binnen dat ze m'n formulieren en betaling binnen hebben en binnen 48 uur is animeinfo.nl up!
jeeh! Gefeliciteerd!
pi_38647788
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 21:16 schreef Jordy-B het volgende:
van IWGP is toch net pas de eerste episode beschikbaar?
Nope ze zijn al bij ep. 4

@ Zeur > Ik bedoelde van de site
(ftp staat alles voor timers/typesetters/translators etc. op)

@ Orealo: Very nice
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_38647802
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:34 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Maar welkom terug.
arigato go sai mas

En ik moet nog werken
-----

Over het krekel geluid bedankt voor de hulp. Ik ga er binnenkort een dagje van maken kijken wat ik allemaal heb en waar ik zoiets eigenlijk onder zou willen zetten. (en hoe dat eigenlijk moet )
---
Ik ben ondertussen zwaar aan het shoppen richting een nintendo-ds lite. Voornamelijk vanwege dat spel waarvan ik een review las dat het "anime" achtig aanvoelt. (je bent een advocaat! hoe orgineel kan een game zijn? )
---
En ik kan met zekerheid zeggen dat er een anime fan bij is gekomen. Nadat ik iemand naruto 1-25 en kimi had gevoerd. Is nu na naruto 25-50 + fruitsbasket 1-15 nu met duidelijkheid te zeggen dat er weer iemand gelured is to the dark side . Als ze nu straks pita-ten leuk vind. Kan ze ook nog eens beginnen aan de manga (jup ik heb de pita-ten collectie bijna compleet )
---
Over die site
wat ik eerst van dacht dat het gewoon een dikke vette 10 voor het idee, maar een 0 voor de uitvoering zou scoren. Gaat het erg goed met de uitvoering.
Waar kan ik ookalweer die site vinden? (ik heb ook ervaring met sites maken (in word en installatron ^_^ )
---
V&A edit: nee sorry DS-lite baby

[ Bericht 7% gewijzigd door outcast_within op 08-06-2006 10:38:55 ]
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:37:14 #162
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38648704
Ik heb nog een DS hier liggen die ik amper (lees: niet) gebruik. En met het spel Another Code, was anime achtig is. Interesse?
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_38648786
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:34 schreef mschol het volgende:

[..]

terugkomend op je spoiler:
daar kom je in ep4 al achter... (mits je wel een beetje oplet..)
in EP 5 krijg je de uitleg, waardoor de hele serie op z'n kop wordt gezet
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:09:11 #164
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38649656
Ja want die 2 cm maakt veel uit..
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_38650825
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 10:40 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

in EP 5 krijg je de uitleg, waardoor de hele serie op z'n kop wordt gezet
hmm oke
* mschol wacht met spanning op het klaar zijn van ep 5
pi_38651612
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 10:03 schreef outcast_within het volgende:
En ik kan met zekerheid zeggen dat er een anime fan bij is gekomen. Nadat ik iemand naruto 1-25 en kimi had gevoerd. Is nu na naruto 25-50 + fruitsbasket 1-15 nu met duidelijkheid te zeggen dat er weer iemand gelured is to the dark side . Als ze nu straks pita-ten leuk vind. Kan ze ook nog eens beginnen aan de manga (jup ik heb de pita-ten collectie bijna compleet )
ze verberg je het geslacht?:p
pi_38651683
geen idee.
Maar over oran high school gedoe. Volgens mij zag ik dit vaagjes een paar keer voorbij komen.

Wel een leuke eerste ep iig.
Een personage lijkt verrekte veel op momoji van fruitsbasket (maar goed hij heeft ook een konijnknuffel bij zich dus de makers zullen dat wel express hebben gedaan)
pi_38659805

Liep de boudisque in om ff wat plaatjes te luisteren en mijn cd-bonnen die ik voor mijn verjaardag heb gekregen te verspillen. Loop ik ineens de 2 disc versie van Grave of The Fireflies tegen het lijf.

Heb Akira SE ook gelijk maar meegenomen gezien de familie toch betaald
pi_38659881
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 15:56 schreef Zeurberus het volgende:

Liep de boudisque in om ff wat plaatjes te luisteren en mijn cd-bonnen die ik voor mijn verjaardag heb gekregen te verspillen. Loop ik ineens de 2 disc versie van Grave of The Fireflies tegen het lijf.

Heb Akira SE ook gelijk maar meegenomen gezien de familie toch betaald
ik vond die zaak maar duur voor r1 en r2 dvd's
wat heb je voor Grave of The Fireflies betaald?
pi_38660112
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:02 schreef blessed19 het volgende:
voor de alfred kwak liefhebbers!

http://www.hermanvanveenstudios.nl/alfred/nieuws?story=15&month=&year=

:Y
quote:
twee boxen op de markt met daarin elk drie DVD's met per box in totaal ongeveer negen afleveringen.
3dvd = 9 afleveringen afzetters...
pi_38660401
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 15:58 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vond die zaak maar duur voor r1 en r2 dvd's
wat heb je voor Grave of The Fireflies betaald?
Geen fuck dankzij die bonnen, maar normaal dus 16,99 en dat issie dubbel en dwars waard

edit: Bij play.com: our price: EUR 14.49 Delivered

Heb ik hem liever zo =)
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:21:40 #173
58063 uppie83
Sousousou
pi_38660843
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:02 schreef blessed19 het volgende:
voor de alfred kwak liefhebbers!

http://www.hermanvanveenstudios.nl/alfred/nieuws?story=15&month=&year=

:Y
Gaaf, maar dan kom ik maar aan 18 eps. er zijn er naar mijn idee veel en veel meer gemaakt. Zelfs bij de webcasting op de site staan ze niet allemaal.
pi_38661927
OVA van Naruto net gekeken. Wel leuk om te kijken. Sasuke en Naruto tegen Kakashi.
Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora ook bijna binnen.

Ik ben oranje
pi_38662001
Die OVA van Naruto heb ik gister ook gekeken, wel tof gedaan
SPOILER
pi_38662396
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:11 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Geen fuck dankzij die bonnen, maar normaal dus 16,99 en dat issie dubbel en dwars waard

edit: Bij play.com: our price: EUR 14.49 Delivered

Heb ik hem liever zo =)
je moet bij play.com ook in ponden bestellen is doorgaands goedkoper, (dan issie 12,20)

en tja die film was wel erg mooi uqa verhaal en daardoor ook erg dramatisch.
de koop misschien nog wel een keertje...
m aar dan bij play daar heb ik gesealde hoesjes die netjes blijven (ik heb toch meerdere beschadigde doosjes gezien, dat vind ik toch jammer van iets kopen bij een reguliere winkel..
pi_38662461
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:59 schreef mschol het volgende:

[..]

je moet bij play.com ook in ponden bestellen is doorgaands goedkoper, (dan issie 12,20)
Lekker, ik dacht dat het dan gewoon omgerekend werd, zodat je ff kon zien hoeveel een product in euro's is ipv ponden

geloof alleen niet dat ze bij Play.com cd bonnen accepteren, dan is/was boudisque de enige optie die voor handen ligt/lag
pi_38662498
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:50 schreef Zeurberus het volgende:
Die OVA van Naruto heb ik gister ook gekeken, wel tof gedaan
SPOILER
Inderdaad, dat is wel zo. Zit er een kans in dat hier nog een vervolg van komt?
Dan rond je het tenminste een beetje af..
pi_38662576
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:01 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Lekker, ik dacht dat het dan gewoon omgerekend werd, zodat je ff kon zien hoeveel een product in euro's is ipv ponden

geloof alleen niet dat ze bij Play.com cd bonnen accepteren, dan is/was boudisque de enige optie die voor handen ligt/lag
dan idd wel

straks , als ik klaar ben met UT2003 testen onder vista eff The third ep 5 & 6 kijken..
ik ben benieuwd naar de onthulling.. (en mocht ik em niet snappen post ik et hier wel )
pi_38662709
deel 21 krijgt trouwens als titel dat we niet gediend zijn van oranje fans
pi_38662744
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:08 schreef Zeurberus het volgende:
deel 21 krijgt trouwens als titel dat we niet gediend zijn van oranje fans
Geen fan van oranje?
pi_38662832
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geen fan van oranje?
Vind EK/WK alleen leuk om het gezellig zuipen in de kroeg

De hele oranje gekte er omheen (waarvan jouw naam nu een PERFECT voorbeeld is) hoeft van mij niet
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:13:20 #183
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_38662902
Ik ga zo bleach 83 kijken.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_38663022
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik ben oranje
Ik ook.
pi_38663142
hieruit concludeer ik dat Qunix ook gewoon een vrouw/meisje is
pi_38663588
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:05 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

3dvd = 9 afleveringen afzetters...
3 afleveringen per dvd schijnt best normaal te zijn...
pi_38663677
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:21 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Gaaf, maar dan kom ik maar aan 18 eps. er zijn er naar mijn idee veel en veel meer gemaakt. Zelfs bij de webcasting op de site staan ze niet allemaal.
als je goed leest, dan zijn dat de eerste boxen voor de gehele reeks..

er zijn in totaal 52 afleveringen, dus je kan wel ff gaan sparen, volgens mij

52/3=17,33 dvd's...
pi_38663737
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:33 schreef blessed19 het volgende:

[..]

3 afleveringen per dvd schijnt best normaal te zijn...
dat klopt (elfen lied, en Gunslingergirl ook zo) maar dan mag ik ze toxch nog wel afzetters noemen
pi_38663799
vond ova naruto 3 wat slapjes echt puur filler gehalte
pi_38663802
Dat is een reden voor mij om een serie niet aan te schaffen. Het mag in de meeste gevallen dan wel import zijn, maar de opzet is gewoon gemaakt om mensen af te zetten.

Heb ik liever zoiets als de Ninja Scroll box, 12 eps voor 25 euro.
pi_38663929
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:40 schreef koffiegast het volgende:
vond ova naruto 3 wat slapjes echt puur filler gehalte
Ja sorry maar wat verwacht je dan?

Eigelijk vind ik ook dat de mensen niet moeten zeuren over de Bleach fillers, het is een interessant verhaal wat (tot nu toe) goed uitgevoerd en gedacht is. Ik ben het er mee eens dat het niet de bleach is van voor de fillers, maar het is zeker voldoende.

Je moet het gewoon ff zien als een nieuw verhaal en dan is het echt goed te pruimen
pi_38664096
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:40 schreef Zeurberus het volgende:
Dat is een reden voor mij om een serie niet aan te schaffen. Het mag in de meeste gevallen dan wel import zijn, maar de opzet is gewoon gemaakt om mensen af te zetten.

Heb ik liever zoiets als de Ninja Scroll box, 12 eps voor 25 euro.
en wat nou als 1 box een tientje zal gaan kostten?
pi_38664290
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:51 schreef blessed19 het volgende:

[..]

en wat nou als 1 box een tientje zal gaan kostten?
Die box is de complete serie he (geen toppertje maar we leuk genoeg voor de heb)

Complete (kleine) serie voor 25 euro vind ik prima, moet ik er wel bij vermelden dat ik graag een complete serie wil.

maar 12 eps voor 10 euro doen ze denk niet
pi_38664342
uhm about The third ep 5:
SPOILER
of zit ik er nou compleet naast...
pi_38664392
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:00 schreef mschol het volgende:
uhm about The third ep 5:
SPOILER
of zit ik er nou compleet naast...
Nee je zit goed
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:06:07 #196
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38664483
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben oranje
yeuhh! ik ga m'n naam ook laten schminken

Ik heb trouwens mijn lijstje op anidb af. Zo ziet het er uit: KLIK
D'r zitten coole functies op, zoals je anime op volgorde van anidb rating zetten. Ook kun je zelf ratings geven aan anime die je hebt gezien en dat kun je ook weer op volgorde zetten, om zo je eigen top 10-20 of 100 samen te stellen. En nu kan ik ook snel zien van welke fansub ik bepaalde anime heb.
En als mijn stats eenmaal geupdate zijn, kan ik zien welk percentage van de totale hoeveelheid anime dat bij anidb geregistreerd staat, ik in mijn bezit heb en welk percentage ik gezien heb. Nou ik ben benieuwd, muahaha dat zal wel 0,2% zijn ofzo
pi_38664762
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:06 schreef Sh0g het volgende:

[..]

yeuhh! ik ga m'n naam ook laten schminken

Ik heb trouwens mijn lijstje op anidb af. Zo ziet het er uit: KLIK
D'r zitten coole functies op, zoals je anime op volgorde van anidb rating zetten. Ook kun je zelf ratings geven aan anime die je hebt gezien en dat kun je ook weer op volgorde zetten, om zo je eigen top 10-20 of 100 samen te stellen. En nu kan ik ook snel zien van welke fansub ik bepaalde anime heb.
En als mijn stats eenmaal geupdate zijn, kan ik zien welk percentage van de totale hoeveelheid anime dat bij anidb geregistreerd staat, ik in mijn bezit heb en welk percentage ik gezien heb. Nou ik ben benieuwd, muahaha dat zal wel 0,2% zijn ofzo
Zie er goed uit, maar het zou niets voor mij zijn, daar ben ik te lui efficient voor
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:23:00 #198
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38664963
ABUNAI!!
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:23:19 #199
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38664968
Abunaiiiii!!!

Ik bedoel
REGISTREREN met z'n allleeennnn

Good news for everyone that has been waiting to secure their entrance for Abunai 2006 Mr Robotto. The doors for pre-registration are open.

Starting today you can register for Abunai 2006 Mr Robotto for the special pre-registration price of 23,- euro. But be sure to register before the 3rd of july if you want use this special price, after the 3rd of July the pre-registration period ends and the regular registration period opens.

During the pre-registration it is not possible to register for food or accomodation options, however it is possible to upgrade your reservation once the pre-registration period ends. To register, simply go to the Registration page on the website.

Since the ticket registration is open, it is also possible to register your team for the Abunai Promotionteam 2006 Competition.
pi_38665118
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:19 schreef Zeurberus het volgende:
hieruit concludeer ik dat Qunix ook gewoon een vrouw/meisje is
Heheheh. Grapjes
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is wel zo. Zit er een kans in dat hier nog een vervolg van komt?
Dan rond je het tenminste een beetje af..
Heb jij OVA 1 en OVA 2 gezien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')