Geen fan van oranje?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:08 schreef Zeurberus het volgende:
deel 21 krijgt trouwens als titel dat we niet gediend zijn van oranje fans![]()
Vind EK/WK alleen leuk om het gezellig zuipen in de kroegquote:
3 afleveringen per dvd schijnt best normaal te zijn...quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:05 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]3dvd = 9 afleveringen
afzetters...
als je goed leest, dan zijn dat de eerste boxen voor de gehele reeks..quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:21 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Gaaf, maar dan kom ik maar aan 18 eps. er zijn er naar mijn idee veel en veel meer gemaakt. Zelfs bij de webcasting op de site staan ze niet allemaal.
dat klopt (elfen lied, en Gunslingergirl ook zo) maar dan mag ik ze toxch nog wel afzetters noemenquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
3 afleveringen per dvd schijnt best normaal te zijn...
Ja sorry maar wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:40 schreef koffiegast het volgende:
vond ova naruto 3 wat slapjesecht puur filler gehalte
en wat nou als 1 box een tientje zal gaan kostten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:40 schreef Zeurberus het volgende:
Dat is een reden voor mij om een serie niet aan te schaffen. Het mag in de meeste gevallen dan wel import zijn, maar de opzet is gewoon gemaakt om mensen af te zetten.
Heb ik liever zoiets als de Ninja Scroll box, 12 eps voor 25 euro.
Die box is de complete serie hequote:Op donderdag 8 juni 2006 17:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en wat nou als 1 box een tientje zal gaan kostten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zit ik er nou compleet naast...
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:00 schreef mschol het volgende:
uhm about The third ep 5:Nee je zit goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zit ik er nou compleet naast...
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
yeuhh! ik ga m'n naam ook laten schminkenquote:
Zie er goed uit, maar het zou niets voor mij zijn, daar ben ik te lui efficient voorquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:06 schreef Sh0g het volgende:
[..]
yeuhh! ik ga m'n naam ook laten schminken![]()
Ik heb trouwens mijn lijstje op anidb af. Zo ziet het er uit: KLIK![]()
D'r zitten coole functies op, zoals je anime op volgorde van anidb rating zetten. Ook kun je zelf ratings geven aan anime die je hebt gezien en dat kun je ook weer op volgorde zetten, om zo je eigen top 10-20 of 100 samen te stellen. En nu kan ik ook snel zien van welke fansub ik bepaalde anime heb.
En als mijn stats eenmaal geupdate zijn, kan ik zien welk percentage van de totale hoeveelheid anime dat bij anidb geregistreerd staat, ik in mijn bezit heb en welk percentage ik gezien heb. Nou ik ben benieuwd, muahaha dat zal wel 0,2% zijn ofzo![]()
![]()
Heheheh. Grapjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:19 schreef Zeurberus het volgende:
hieruit concludeer ik dat Qunix ook gewoon een vrouw/meisje is![]()
Heb jij OVA 1 en OVA 2 gezien?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is wel zo. Zit er een kans in dat hier nog een vervolg van komt?
Dan rond je het tenminste een beetje af..
Hellsingquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:47 schreef Orealo het volgende:
fansubs waarvan?
Chobits kan je een paar pagina's terug wel vinden denk ikquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:57 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Chobits kan je een paar pagina's terug wel vinden denk ik
gewoon ff opzoeken in die post waar KAA voor staat en dat in google invoeren
Thnx =)quote:
moet je nou overal met mijn nick spammen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:01 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eeeeh?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
moet je nou overal met mijn nick spammen?
....quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:23 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eeeeh?
M'n sig?
Ja.
Its my duty to tell the world.![]()
Gaat nog leuk worden bij de mini-meetquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:23 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eeeeh?
M'n sig?
Ja.
Its my duty to tell the world.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |