Als ik kijk naar rate op Anidb zijn ze het zelfde allebei een 8.37 voor deze serie.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:03 schreef Jordy-B het volgende:
Is de fansub van The Third door Fansub no Tameni een beetje van dezelfde kwaliteit als de fansub door Ayu?
Ik vond er na vier afleveringen niet veel meer aan eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:24 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ben trouwens begonnen met Onegai Twins, best leuk
Als ik zou willen zou ik genoeg tijd hebben om er 15 op een dag te kijken op het moment. Einde van het schooljaar etc. etc... Maar dat is me iets te veel van het goede.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:35 schreef uppie83 het volgende:
Waar haalt iedereen de tijd vandaan om zoveel animé te kijken... als ik 15 eps in een week bekijk is dat heeeel veel voor mij (helaas, dat wel).
Mijn schooljaar eindigt pas in Julyquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:04 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Als ik zou willen zou ik genoeg tijd hebben om er 15 op een dag te kijken op het moment. Einde van het schooljaar etc. etc... Maar dat is me iets te veel van het goede.![]()
Daar heb ik jullie ook voorquote:
mwa, dat zijn series die ik echt helemaal gekeken hebquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:22 schreef koffiegast het volgende:
ik denk dat iedereen wel Alfred J. Kwak kan toevoegen, en menig mens dat foxkids heeft gezien ook nog es shinchan/pokemon/DBZ
hij heeft er 10 gezien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:28 schreef RipCore het volgende:
In een half jaar 70+ series kijken? Damn! Valt mijn lijstje (in relatie met tijd) toch nog mee..
Lees de post eens... Hij heeft tien series gezien. Die lange lijst zijn de series die 'ie nog moet kijken en die reeds gedownload zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:28 schreef RipCore het volgende:
In een half jaar 70+ series kijken? Damn! Valt mijn lijstje (in relatie met tijd) toch nog mee..
huh ikeb paar dagen geleden nog 9 gezien! naja ff kijkequote:Op woensdag 7 juni 2006 00:15 schreef Timmah het volgende:
OMG! De nieuwe Haruhi Suzumiya is echt helemaal geweldig.....Echt het toppertje van dit seizoen hoor....Het verhaal is zo onlogisch, zo onvoorspelbaar, maar op een leuke manier zonder dat het irritant wordt.
Mikuru, Haruhi, Nagato, Koizumi, Kyon..
Het zegt toch zeker iets dat de serie op Animenfo na 36 reviews nog altijd een 9,8 staat.
hulde, hulde! ik ben hem ook net aan het downen! nog een leuk toetje voor de duivelse dagquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:15 schreef Timmah het volgende:
OMG! De nieuwe Haruhi Suzumiya is echt helemaal geweldig.....Echt het toppertje van dit seizoen hoor....Het verhaal is zo onlogisch, zo onvoorspelbaar, maar op een leuke manier zonder dat het irritant wordt.
Mikuru, Haruhi, Nagato, Koizumi, Kyon..
Het zegt toch zeker iets dat de serie op Animenfo na 36 reviews nog altijd een 9,8 staat.
normaal bittorrentquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:36 schreef Jordy-B het volgende:
't is nogal offtopic, maar welk programma gebruik je?
Ik heb er nu ook niet veel tijd voor, maar binnenkort is het zomervakantie. Tijd genoeg dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:35 schreef uppie83 het volgende:
Waar haalt iedereen de tijd vandaan om zoveel animé te kijken... als ik 15 eps in een week bekijk is dat heeeel veel voor mij (helaas, dat wel).
quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:47 schreef Qunix het volgende:
A. J. Kwak:
http://video.google.com/g(...)-2193664527635251290
Toevallig op Flabber
was dat maar zo. wat ik ook doe er komen geen nieuwe torrents bijquote:Op woensdag 7 juni 2006 02:30 schreef Sh0g het volgende:
Ik gebruik bitcomet. Ik had ook een keer dat ik dacht: help! waar zijn mijn torrents?? bleek dat de weergave, links in het explorer-achtige menuutje, op "alleen seed" stond, ipv "alle taken". En op dat moment was ik niets aan het seeden.![]()
Misschien heb jij ook zoiets?
Ik heb de 95 Kenshin episodes in 1 week bekeken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:35 schreef uppie83 het volgende:
Zeker niet al te veel huiswerk??? Of je maakt het natuurlijk gewoon nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:22 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Ik heb de 95 Kenshin episodes in 1 week bekeken.
Naruto begon ik te kijken toen iets van 140 bezig was ofzo.
Daar deed ik wel een klein maandje over om helemaal up to date te zijn.
Tsja.. zit op school.. dus tsja.. =)
Er zat toch altijd zo'n kraai in? Daar had ik echt een pest hekel aan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:42 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
jeugdsentiment
![]()
keek ik vroeger altijd naar (op kindernet)
Dolfquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zat toch altijd zo'n kraai in? Daar had ik echt een pest hekel aan.![]()
Ik in twee weken! En dat vond ik al snel..quote:
Herinnerde me zijn naam net, had de post al ge-edit.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:46 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Dolf
damn herinner me gelijk de afleveringen waar ie deed als adolf hitler (daar hebben die japanners niet echt moeilijk mee lijkt het, menig hakenkruis/hitlergroet al zien voorbij komen in anime)
het was trouwens eigenlijk geen kraai, hij schminkte zijn snavel enzo, was geloof ik een ekster ofzo
Hier ook...quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:43 schreef uppie83 het volgende:
-Azureus loopt hier ook al tijden als een zonnetje![]()
-De sig van Orealo loopt weer eens achter
-Ik wil meer van Alfred J. zien
Ik in 3 á 4 dagen... Van 1 tot 155 was het toen.quote:
ik keek ook love hina/golden boy enzo tegelijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hier ook...
Idd...
Ik heb wel BoesBoes voor je en alle cartoon network vriendjes.
[..]
Ik in 3 á 4 dagen... Van 1 tot 155 was het toen.
Damn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:48 schreef Qunix het volgende:
Ik in 3 á 4 dagen... Van 1 tot 155 was het toen.
Ik niet... Full-time Narutoquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik keek ook love hina/golden boy enzo tegelijk
* Strawberry downloaden gaat.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik niet... Full-time Naruto
En over naruto gesproken: Er is een OVA 3 gesubt (via baka-updates)![]()
Gaat ik nu kijken!
Hoezo Naruto is verslavend.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:01 schreef Sh0g het volgende:
155 eps in 4 dagen, dat is dik 14 uur per dag. 8 uur slapen, 2 uur voor eten/douchen/pleebezoek.
Zoiets jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:01 schreef Sh0g het volgende:
155 eps in 4 dagen, dat is dik 14 uur per dag. 8 uur slapen, 2 uur voor eten/douchen/pleebezoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |