Dolfquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zat toch altijd zo'n kraai in? Daar had ik echt een pest hekel aan.![]()
Ik in twee weken! En dat vond ik al snel..quote:
Herinnerde me zijn naam net, had de post al ge-edit.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:46 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Dolf
damn herinner me gelijk de afleveringen waar ie deed als adolf hitler (daar hebben die japanners niet echt moeilijk mee lijkt het, menig hakenkruis/hitlergroet al zien voorbij komen in anime)
het was trouwens eigenlijk geen kraai, hij schminkte zijn snavel enzo, was geloof ik een ekster ofzo
Hier ook...quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:43 schreef uppie83 het volgende:
-Azureus loopt hier ook al tijden als een zonnetje![]()
-De sig van Orealo loopt weer eens achter
-Ik wil meer van Alfred J. zien
Ik in 3 á 4 dagen... Van 1 tot 155 was het toen.quote:
ik keek ook love hina/golden boy enzo tegelijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hier ook...
Idd...
Ik heb wel BoesBoes voor je en alle cartoon network vriendjes.
[..]
Ik in 3 á 4 dagen... Van 1 tot 155 was het toen.
Damn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:48 schreef Qunix het volgende:
Ik niet... Full-time Narutoquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik keek ook love hina/golden boy enzo tegelijk
* Strawberry downloaden gaat.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik niet... Full-time Naruto
En over naruto gesproken: Er is een OVA 3 gesubt (via baka-updates)![]()
Gaat ik nu kijken!
Hoezo Naruto is verslavend.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:01 schreef Sh0g het volgende:
155 eps in 4 dagen, dat is dik 14 uur per dag. 8 uur slapen, 2 uur voor eten/douchen/pleebezoek.
Zoiets jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:01 schreef Sh0g het volgende:
155 eps in 4 dagen, dat is dik 14 uur per dag. 8 uur slapen, 2 uur voor eten/douchen/pleebezoek.
Deze vraag staat nogquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:49 schreef uppie83 het volgende:
Weet iemand of de eerste saga van Dragonball, de 'emperor Pilaf saga' ook ergens in dual audio rondhuist??? En nee niet beginnen over dat het een crap serie is, dat weet ik zelf ook wel.
Nu we het toch over jeugdsentiment hebben, ik weet niet of het animé is, maar ik zoek al een tijdje naar episodes van De Bluffers, maar dan wel in het NL (anders is het jeugdsentiment er af)quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hier ook...
Idd...
Ik heb wel BoesBoes voor je en alle cartoon network vriendjes.
[..]
Tja hij heeft sindien ook al wel gepost.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:26 schreef uppie83 het volgende:
[edit]
Muhahahaha 3e pagina startpost![]()
En waar is die chatslet Outcast???
[/edit]
[edit 2]
Oh ik zie net in FB dat die chatslet 20 Mei een 48 uurs ban kreeg. Maar dan moet ie inmiddels toch wel doorhebben dat hij weer tekeer kan gaan![]()
[/edit 2]
Hij moet eerst maar eens doorkrijgen dat hij moet mailen voor een unban.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:26 schreef uppie83 het volgende:
Oh ik zie net in FB dat die chatslet 20 Mei een 48 uurs ban kreeg. Maar dan moet ie inmiddels toch wel doorhebben dat hij weer tekeer kan gaan![]()
moet ik ook dan eens doen, ben wel fan van overzichtjes enzoquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef Sh0g het volgende:
Ik heb een accountje gemaakt op anidb.net en daar ben ik nu bezig met een monnikenwerk-achtig karweitje om al m'n anime toe te voegen. Je kunt dan van een anime de episodes van de fansub die je hebt aanvinken en aangeven of je ze hebt gezien, eventueel raten en aangeven waar je ze hebt gelaten (hd, cd, gewist). Je bent er ff mee bezig, maar uiteindelijk krijg je toch een prachtig overzicht
Heb je al een layoutje of info hoe je het wilt doen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:11 schreef Orealo het volgende:
Edit :
De papieren voor animeinfo.nl zijn eindelijk de deur uit!![]()
Ik ga ff kijken of ik mambo of joomla of iets in die richting erop kan gooien.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je al een layoutje of info hoe je het wilt doen?
En wordt het een lichte of een donkere site?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:33 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken of ik mambo of joomla of iets in die richting erop kan gooien.
En vanuit daar kijken wat de mogelijkheden zijn voor layouts, heb al wel iets in m'n hoofd, maar even kijken hoe dat gaat werken.
Ik moet ook maar eens beginnen met een logo ding iets.
Hmm is misschien handig voor tips en hints enzo, ik ga er even eentje maken!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
En wordt het een lichte of een donkere site?
Of kunnen we beter een topic maken in DIG over de site?
In dat topic is iets gaande:quote:
Yeah, of een of ander lekker anime-wijf. En dan wel eventjes een filtertje er overheen, lekker origineel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:00 schreef Qunix het volgende:
Heb je een mooi anime plaatje voor in de header? Beste is een verzameling anime figuren in 1 plaatje...
foutquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:46 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Dolf
damn herinner me gelijk de afleveringen waar ie deed als adolf hitler (daar hebben die japanners niet echt moeilijk mee lijkt het, menig hakenkruis/hitlergroet al zien voorbij komen in anime)
het was trouwens eigenlijk geen kraai, hij schminkte zijn snavel enzo, was geloof ik een ekster ofzo
Ik heb ook even een accountje aangemaakt...quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef Sh0g het volgende:
Ik heb een accountje gemaakt op anidb.net en daar ben ik nu bezig met een monnikenwerk-achtig karweitje om al m'n anime toe te voegen. Je kunt dan van een anime de episodes van de fansub die je hebt aanvinken en aangeven of je ze hebt gezien, eventueel raten en aangeven waar je ze hebt gelaten (hd, cd, gewist). Je bent er ff mee bezig, maar uiteindelijk krijg je toch een prachtig overzicht
Held!quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:02 schreef SureZal het volgende:
SureZal word 'timer' bij SARS FanSubs![]()
(nu nog in training bij amrayu & ironicwave)
moest het gewoon ff melden
wat houdt dat eigenlijk in? ik heb er geen verstand vanquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:02 schreef SureZal het volgende:
SureZal word 'timer' bij SARS FanSubs![]()
(nu nog in training bij amrayu & ironicwave)
moest het gewoon ff melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |