Nee..quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heheheh. Grapjes
[..]
Heb jij OVA 1 en OVA 2 gezien?
Registreren, schat.quote:
Kroekroek en ik (en waarschijnlijk nog wat RL vrienden) gaan waarschijnlijk 't hele weekend, als er kampeerplekken zijn, hotel is net iets te duur.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:52 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Hmm weet iedereen al welke dag(en) ze gaan??? Lijkt me leuk om daar met een groep heen te gaan, maar ik kan niet het hele weekend van het begin tot het eind blijven![]()
Ik ook niet maar misschien zijn die 2 het zelfde verhaal alleen daarvoor van de OVA 3. Dus dat OVA 1 en OVA 2 te maken heeft met OVA 3 ofzoquote:
omg stelletje anime consumeerders om het consumeren hierquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:05 schreef mschol het volgende:
kom d'r met et wegbranden achter dat ik fruitsbasket nog niet heb afgekeken...
die dan maar afmaken vandaag
...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
omg stelletje anime consumeerders om het consumeren hier![]()
Ik Ben juist overgestapt een beetje naar het Echt volgen van een serie die nog loopt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 04:26 schreef Sh0g het volgende:
Dit is voor mij nu DE reden om alleen series te kijken die ik compleet kan vinden. Dan hoef je niet elke week te wachten op een nieuwe ep, die misschien niet eens komt.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:05 schreef mschol het volgende:
kom d'r met et wegbranden achter dat ik fruitsbasket nog niet heb afgekeken...
die dan maar afmaken vandaag
In de zin dat ik af en toe het vaker vind gaan over GB's en aantal series dan over het geweldig vinden van een bepaalde serie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
omg stelletje anime consumeerders om het consumeren hier![]()
Ah ja, dat had ik er eigenlijk wel bij mogen vermelden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja waar dan?
en is er al een nieuw topic?![]()
[aai.gif]quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:22 schreef outcast_within het volgende:
Mijn jubileum kwartet! wat doe je ^_^
Krijg je een error ofzo?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:43 schreef outcast_within het volgende:
ik krijg verdorie niks gewijzigd in wiki (De OP)
1. apart topic om te melden dat er een ep is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:02 schreef blessed19 het volgende:
[LIME High School Girls 07
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. apart topic om te melden dat er een ep is.
2. subtieler kan ook.
quote:
voor de mods maakt het niet zoveel uit. een gemiddeld persoon kan er niks mee, en weet ook niet wat z ermee aan moeten. ik geef geen link, oid. alleen een extensienaam, en dat magquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
had net nog bijna een kwartet
![]()
en dat subtieler is gewoon om ervoor te zorgen dat we niet teveel gezeik met de mods krijgen niks mis mee toch?
quote:
en toch is het mooier als je gewoon de de subber, serie titel ep nr geeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
voor de mods maakt het niet zoveel uit. een gemiddeld persoon kan er niks mee, en weet ook niet wat z ermee aan moeten. ik geef geen link, oid. alleen een extensienaam, en dat mag
Dat dat topic bestaat weet ik, maar WAAROM bestaat dat topic?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:47 schreef koffiegast het volgende:
We hebben al een speciaal topic om alle nieuwe anime die net uit is te verkondigen
[Anime] [centraal] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is
voor als je een serie volgt en ontdekt dat er een nieuwe uit is, kun je het daar melden, denk dat dat zijn bedoeling is..
naar buiten, doe niet zo gek...!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:54 schreef Orealo het volgende:
Kinders, wat maakt 't toch allemaal uit![]()
Registreer voor abunai, ga naar buiten!![]()
Draai heel hard Greenday - Wake me up when September ends.!
Want daarna is 't Oktober, en dus Abunai tijd.![]()
ga jij nou maar lekker werken!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:54 schreef Orealo het volgende:
Kinders, wat maakt 't toch allemaal uit![]()
Registreer voor abunai, ga naar buiten!![]()
Draai heel hard Greenday - Wake me up when September ends.!
Want daarna is 't Oktober, en dus Abunai tijd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |