ik heb em van Anime4Everquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:15 schreef Zeurberus het volgende:
Hmmz
Ik heb de KickAssAnime release van Chobits en helaas word hierbij bar weinig uitgelegd bovenin. Nu maakt dit voor mij nu niet meer zoveel uit maar ik raadde juist deze anime aan omdat het zo lekker toegankelijk is.
Ben benieuwd van welke fansub ik em dan de eerste keer had![]()
Het gaat om de dingen zoals dat Hideki uitlegt waarvoor Itikamasu (spelling :S) voor dient, dan word er dus bij uitgelegd bovenin dat dit dient als eet smakelijk en dat dat een japans gebruik is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em van Anime4Ever
en zover ik me kan herrinneren werd er ook alleen serie specifieke info verteld..
Maar blijkbaar weet je 't alquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:29 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Het gaat om de dingen zoals dat Hideki uitlegt waarvoor Itikamasu (spelling :S) voor dient, dan word er dus bij uitgelegd bovenin dat dit dient als eet smakelijk en dat dat een japans gebruik is.
Zelfde met weggaan en thuiskomen
Dat zit er dus bij die KAA release tot nu toe niet bij
Omdat het blijkbaar zo'n goed verhaal was dat je in het verhaal zat.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:15 schreef koffiegast het volgende:
Waarom is het altijd zo jammer als een serie is afgelopen
youtube heeft welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:29 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Het gaat om de dingen zoals dat Hideki uitlegt waarvoor Itikamasu (spelling :S) voor dient, dan word er dus bij uitgelegd bovenin dat dit dient als eet smakelijk en dat dat een japans gebruik is.
Zelfde met weggaan en thuiskomen
Dat zit er dus bij die KAA release tot nu toe niet bij
oh... dat spul zat er wel in, maar omdat ik die dingen inmiddels wel weet, heb ik er geen aandacht aan besteed.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:29 schreef Zeurberus het volgende:
Inderdaad. Dat had ik dus een beetje bij Elfen Lied. Opzich kunnen ze nog wel een 2de seizoen doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:33 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Omdat het blijkbaar zo'n goed verhaal was dat je in het verhaal zat.
Na het eindigen van de laatste episode word je weer keihard naar het echte leven geschopt, zeg maar...
Het enige dat je kan doen is hopen op een 2de seizoen, of wat OVA's oid...
Dit is geen van beiden kom ik net achter. Het is een extra lange special.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:23 schreef Jordy-B het volgende:
In de eerste film moet Naruto een filmster beschermen en in de tweede film zijn Naruto en zijn vriendjes bezig om een verloren huisdier terug te brengen.
2de film vond ik wel tof!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is geen van beiden kom ik net achter. Het is een extra lange special.
Trouwens, dat klinkt eigenlijk best saai die films.Als een filler bijna.
Maar de naam van de epi is dus: Battle at hidden falls. I am the hero!
Nee, geen van die twee beschrijvingen dacht ik. Het gaat om een missie waarbij ze een leider van de hidden falls moeten beschermen. Die met dat klavertje vier is toch dat Konohamaru verliefd is op een meisje die gaat verhuizen en dat hij een klavertje vier wil vinden om dat tegen te houden. Want dan kon je één wens doen die uitkwam dacht ik..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:34 schreef Orealo het volgende:
[..]
2de film vond ik wel tof!
Volgens mij heb je een Jump Festa te pakken!![]()
Volgens mij gaat er 1 over een klavertje vier, en een over een gozert in een stad (in een boom ofzo?) die gered moet worden.
Ja is 'm wel, maar ik had 't wat verkeerd uitgelegtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet. Het gaat om een missie waarbij ze een leider van de hidden falls moeten beschermen. Die met dat klavertje vier is toch dat Konohamaru verliefd is op een meisje die gaat verhuizen en dat hij een klavertje vier wil vinden om dat tegen te houden. Want dan kon je één wens doen die uitkwam dacht ik..
Idd, dat is 'm.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja is 'm wel, maar ik had 't wat verkeerd uitgelegt
check
pow Yuckquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja is 'm wel, maar ik had 't wat verkeerd uitgelegt
check
animenfo.com ftw.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
pow Yuckwat hebben de layout images vergald.. tis nu echt een amateurs website met die art die er nu op staat
Als ik kijk naar rate op Anidb zijn ze het zelfde allebei een 8.37 voor deze serie.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:03 schreef Jordy-B het volgende:
Is de fansub van The Third door Fansub no Tameni een beetje van dezelfde kwaliteit als de fansub door Ayu?
Ik vond er na vier afleveringen niet veel meer aan eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:24 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ben trouwens begonnen met Onegai Twins, best leuk
Als ik zou willen zou ik genoeg tijd hebben om er 15 op een dag te kijken op het moment. Einde van het schooljaar etc. etc... Maar dat is me iets te veel van het goede.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:35 schreef uppie83 het volgende:
Waar haalt iedereen de tijd vandaan om zoveel animé te kijken... als ik 15 eps in een week bekijk is dat heeeel veel voor mij (helaas, dat wel).
Mijn schooljaar eindigt pas in Julyquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:04 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Als ik zou willen zou ik genoeg tijd hebben om er 15 op een dag te kijken op het moment. Einde van het schooljaar etc. etc... Maar dat is me iets te veel van het goede.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |