Dan heb je het komende jaar in ieder geval iets om naar uit te kijken!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, het was een one-day-liefde, want nu zie ik die gozer een jaar niet meer![]()
![]()
Maar hij is zo ganz geil super tollquote:Op maandag 5 juni 2006 20:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, het was een one-day-liefde, want nu zie ik die gozer een jaar niet meer![]()
![]()
Hij kent mij amper, drol.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:39 schreef Bupatih het volgende:
Was hij dan ook verliefd op jou, rena? [afbeelding]
Oh, dan! Pfff, vergeet die gast en ga door met leven.quote:
Ja, maar hij is geilquote:Op maandag 5 juni 2006 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dan! Pfff, vergeet die gast en ga door met leven.
quote:
Jawel, hoor. Gewoon vaak aan mij denken!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:45 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar hij is geilDat kan ik toch niet zomaar vergeten
![]()
Maar Buup toch!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dan! Pfff, vergeet die gast en ga door met leven.
Gelukkig maar, Rena. Ik vind je namelijk ook best leuk. Wil je een keertje andijvie met me komen eten?
Laat eens een foto zien danquote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Gewoon vaak aan mij denken!Dan ben je die kwibus snel genoeg vergeten.
Ik vind het leukquote:Op maandag 5 juni 2006 20:56 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben het nummer van Muse aan het downloaden, ik ben bang, ik wil nietNa alles wat ik gehoord heb er over
![]()
![]()
Als je op google op foto's van Bupatih zoekt, dan krijg je dus dit:quote:Op maandag 5 juni 2006 20:56 schreef rena het volgende:
[..]
Laat eens een foto zien dan![]()
Ik ben het nummer van Muse aan het downloaden, ik ben bang, ik wil nietNa alles wat ik gehoord heb er over
![]()
![]()
quote:
'Dat ze niet op Google staat, betekent niet dat het niet waar is.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:55 schreef Bupatih het volgende:
Dat is Melanie de Pi(k)ante niet, stuk schorem.Google vindt niks over haar! Ergo, ze bestaat niet!
IK WIL MOET WETEN WIE DAT MOOIE MEISJE IS!!!!
![]()
OMG! Lekker ding!!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je op google op foto's van Bupatih zoekt, dan krijg je dus dit:
[afbeelding]![]()
![]()
Je kent m'n mailadres.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat is alleen voor échte fans, voor wie ik de moeite wil nemen om ze te mailen!
Geil zegquote:Op maandag 5 juni 2006 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je op google op foto's van Bupatih zoekt, dan krijg je dus dit:
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
'Dat ze niet op Google staat, betekent niet dat het niet waar is.'
©Bupatih
Correctie: eerder genoemde gaat niet op voor homo's of mannen.quote:
Je vindt homo's geen mannen?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar toch geloof ik je niet.
[..]
Correctie: eerder genoemde gaat niet op voor homo's of mannen.
quote:
Piemel, neem ff alles lekker serieus, zeg!quote:
Ach, dat doe jij ook niet, Bupaquote:Op maandag 5 juni 2006 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Piemel, neem ff alles lekker serieus, zeg!Let vóóral niet op mijn PI! Neeeee!!!
Ga je mijn stopwoord even jatten, zegquote:Op maandag 5 juni 2006 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Piemel, neem ff alles lekker serieus, zeg!Let vóóral niet op mijn PI! Neeeee!!!
Hoiquote:
Ik neem inderdaad alles niet serieus, nee.quote:
Maar selectief dingen natuurlijk weer wel.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad alles niet serieus, nee.
Ja, en jij bent een mierenneukerquote:Op maandag 5 juni 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar selectief dingen natuurlijk weer wel.
En je mist ook nog wel eens een PI.
Oh, nou ja...als jouw reactie niet serieus was, dan vond ik het maar een matig grapje!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar selectief dingen natuurlijk weer wel.
En je mist ook nog wel eens een PI.
Ja, dat vind ik lekkerquote:Op maandag 5 juni 2006 21:20 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, en jij bent een mierenneukerSoms dan
![]()
Ik vind de vraagteken-PI anders wél serieus overkomen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik lekker.
Bupa, niet serieus dit, check de PI en smiley!
Om eerlijk te zijn was die vraag dan ook wel serieus. Maar ik doel op gisteren, toen ik opeens de slachtofferrol weer ging spelen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, nou ja...als jouw reactie niet serieus was, dan vond ik het maar een matig grapje!Want wat jij zei was in feite al míjn grap.
Buup, zodra je je eigen grapjes moet gaan uitleggen....quote:Op maandag 5 juni 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind de vraagteken-PI anders wél serieus overkomen.
En ik gebruikte bij míjn 'homo en mannen'-opmerking de niet-serieuze [afbeelding]-PI
Omdat? In welk opzicht was het bij RTL beter? Of ben je gewoon ook zo'n simpele ziel die programma's beoordeelt aan de hand van de zender waarop het uitgezonden wordt?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Barend en Van Dorp hadden niet naar Talpa moeten gaan.
In dat geval geldt nog steeds:quote:Op maandag 5 juni 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was die vraag dan ook wel serieus. Maar ik doel op gisteren, toen ik opeens de slachtofferrol weer ging spelen.
Maar wat zeur ik, dat is egweest, nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Waarschijnlijk heb je zelf het antwoord al gegeven.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat? In welk opzicht was het bij RTL beter? Of ben je gewoon ook zo'n simpele ziel die programma's beoordeelt aan de hand van de zender waarop het uitgezonden wordt?
Óf het publiek is nog dommer dan het achtereind van een varken.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buup, zodra je je eigen grapjes moet gaan uitleggen....
waren ze blijkbaar niet zo goed!
Ik ga toch voor mijn optie!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Óf het publiek is nog dommer dan het achtereind van een varken.
Puike imitatie van een raceauto.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:25 schreef rena het volgende:
WRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat is WRRRRRROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMquote:
Ik haat racen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:29 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, dat is WRRRRRROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat is het geluid van een Bengalese vrouw die een potje augurken probeert open te krijgen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:29 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, dat is WRRRRRROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM![]()
![]()
![]()
![]()
Wees blij dat je niet hier woont dan... om 10 uur werd ik gewekt door de Pinksterraces vlak achter de flat!quote:
OMG. Wat grappigquote:Op maandag 5 juni 2006 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat is het geluid van een Bengalese vrouw die een potje augurken probeert open te krijgen.
Ja, ik ben blij dat ik niet elke dag even door de duinen kan struinen, de zee kan kussen en de golven kan omarmen. Oh, wat ben ik blijquote:Op maandag 5 juni 2006 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet hier woont dan... om 10 uur werd ik gewekt door de Pinksterraces vlak achter de flat!![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:36 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ex-vrouwen Dizer eisen alimentatie op
youtube.com?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:36 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb een tof filmpje gemaakt. Hoe kan ik hem online zetten?
ja, dat is ook echt vreselijk, kan ik je zeggen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ik niet elke dag even door de duinen kan struinen, de zee kan kussen en de golven kan omarmen. Oh, wat ben ik blij.
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, dat is ook echt vreselijk, kan ik je zeggen.
Thanks. Bezigquote:
Wat eng, ik ben hier nét ook juist precies aan het printenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
Hahaha!Dankzij mijn vele printwerk worden er momenteel weer vier regenwouden omgekapt! Hahahaha!!!
![]()
![]()
!!!
Oftewel, wat moet ik verdomde veel printen!
Vreemd is dat he, dat zelfs scholen geen rekening houden met het milieu. Het is schandalig.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
Hahaha!Dankzij mijn vele printwerk worden er momenteel weer vier regenwouden omgekapt! Hahahaha!!!
![]()
![]()
!!!
OMG, Erik!!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat eng, ik ben hier nét ook juist precies aan het printen.
En daar komt nog eens bij dat ik 3/4 van wat ik nú print al eens eerder heb moeten printen voor school.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemd is dat he, dat zelfs scholen geen rekening houden met het milieu. Het is schandalig.
Ik dnek het. Het was van korte duur, maar het voelde erg goedquote:Op maandag 5 juni 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OMG, Erik!!
Zou het...zou het dan....zou het dan echt het lot zijn dat dit....dit romantische moment tussen ons heeft bepaald?
Ja, ik ben nu ook uitgeprint!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dnek het. Het was van korte duur, maar het voelde erg goed![]()
.
quote:
quote:
Print dan ook dubbelzijdig, milieuterrorist!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
![]()
![]()
!!!
Is je inkt nog natquote:
Ja. Maar ik heb wel een paar vlekken gemaakt.quote:
OMGquote:
Ik ben nu halverwege, maar hij is écht briljant!quote:
De bomen zijn op, je printer staakt.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
Verdulleme! Hij hield op met printen omdat het papier op is...ik stop er nieuw papier in, doet 'ie niks meer!
quote:
Ah, hij doet het alweer.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De bomen zijn op, je printer staakt.
Heb je van die print-stikkervellen? Kun je huillach-smileys op je werkstuken plakken!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En daar komt nog eens bij dat ik 3/4 van wat ik nú print al eens eerder heb moeten printen voor school.
Gepost!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben nu halverwege, maar hij is écht briljant!![]()
![]()
!!!
Post hem in ONZ!!!
quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
.
.
Jij moet echt niks te doen hebben gehad.
Wie is je man en wat won hij voor cd?quote:
Hij wint keivaak! Dat is niet eerlijk!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk.
Lekker slapen!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Doei, lieve, lieve mensen!
Ik ga over een half uur naar bedje toe.
Morgen tentamen maken.
Nou, doeeeeeei!
Succes!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Doei, lieve, lieve mensen!
Ik ga over een half uur naar bedje toe.
Morgen tentamen maken.
Nou, doeeeeeei!
Ik juig.quote:
Waarom wil je dat weten? Mag ik niet eens meer lekker juichen hier zonder verantwoording te moeten afleggenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook wel.. Maar waarom?
quote:
Ik kijk dat ookquote:
Wie?! Wat!? WAAAAAR?!?!?!?!?quote:
Net afgelopen!quote:
Laat ons jouw vreugde meevieren.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:36 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Mag ik niet eens meer lekker juichen hier zonder verantwoording te moeten afleggen?
![]()
Gewoon. Ik ben blijquote:Op maandag 5 juni 2006 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Laat ons jouw vreugde meevieren.
Ik niet dit keerquote:
Ik ook niet. Want ik kijk het nietquote:
America's Mext Nop Todel, duhquote:Op maandag 5 juni 2006 22:44 schreef alwaysthebest het volgende:
AMNT?
America's Next Top Model.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:44 schreef alwaysthebest het volgende:
AMNT?
Het loopt de spuigaten uitquote:
B.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah.
quote:
ranzig?quote:
Houd je mond!quote:
Hoe lang was je daar nou mee bezigquote:
Nee ik zag het net pas. Ik zit niet constant te F5'n.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hoe lang was je daar nou mee bezig3 minuten ?
Het isquote:Op maandag 5 juni 2006 22:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Houd je mond!. Ik wil het DEZE KEER niet weten. Ik heb de site van amnt op de zwarte lijst geplaatst
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het isJa leuk ja, ik ging toch kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu weet ik het al bitch!!!
Same herequote:Op maandag 5 juni 2006 23:06 schreef babette21 het volgende:
morgen weer werken
dus dan maar vroeg naar beden de hele nacht niet kunnen slapen
BITCH!quote:
Ik woensdagquote:
Jaloezie is een nare eigenschap,quote:
Je suis désolée!!! Maar ik ga op vakantie en heb nog niet eens een bikiniquote:Op maandag 5 juni 2006 23:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
you bitch........
en je hebt ook nog niks over m'n ondertitel gezegd.....
Maar tevens een geilequote:
Dat ook wel jaquote:
Wij hoeven nooit wat te printen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
![]()
![]()
!!!
quote:
Ben je soms hetero?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ga niet shoppen! Ik heb namelijk een bloedhekel aan shoppen!
Bespeur ik daar een issue?quote:
Hoe kun je nou een hekel hebben aan shoppenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ga niet shoppen! Ik heb namelijk een bloedhekel aan shoppen!
Nee een caps-lock issue. Maar ik houd niet van jaloerse mensen en het wind me dus ook totaal niet op.quote:
Gemeente, ach joh daar doen ze alles bij willekeur. Daar heb je geen regels voor nodig hoor...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
. Ik moet morgen iets inleveren, maar kan mijn boek gemeenterecht nergens vinden.
.
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gemeente, ach joh daar doen ze alles bij willekeur. Daar heb je geen regels voor nodig hoor....
Ik ben nu een onderzoek(je) aan het doen voor een gemeente, en het is niet helemaal.....onwaar wat je zegt.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is toch zo? Of dacht je werkelijk dat die mensen weten waar ze mee bezig zijn?
Ik zeg nooit onwaarhedenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben nu een onderzoek(je) aan het doen voor een gemeente, en het is niet helemaal.....onwaar wat je zegt.
Ik heb wel wat met de gemeente te maken met mijn werk... Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is toch zo? Of dacht je werkelijk dat die mensen weten waar ze mee bezig zijn?
quote:
Ik ben bi, Airelle en Sven. Willen jullie nu met me neuken?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
Ik ben homo, Airelle. Wil je nu met me neuken?
Ja, die mensen zijn echt sneu (anders ga je tenslotte niet bij de gemeente werken)... No offence trouwens voor de FOK!-ers die zich 'ambtenaar' mogen noemen.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb wel wat met de gemeente te maken met mijn werk... Je hebt helemaal gelijk![]()
Ja lijkt me heerlijk om met iemand te neuken die niet in je is geintresseerdquote:Op maandag 5 juni 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
Ik ben homo, Airelle. Wil je nu met me neuken?
Tegelijkquote:Op maandag 5 juni 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben bi, Airelle en Sven. Willen jullie nu met me neuken?
Dat is geen onredelijk voorstel.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat wilde ik al toen je nog een embryo wasquote:Op maandag 5 juni 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Pedoquote:Op maandag 5 juni 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat wilde ik al toen je nog een embryo was!
Maar wel een oneerbarequote:
'Slap'quote:Op maandag 5 juni 2006 23:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan kan 'ie aantonen dat 'ie echt bi is en dat het niet één of anders slap excuus is...
Preferabelquote:
Er zal bij mij iig niks slap zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 23:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan kan 'ie aantonen dat 'ie echt bi is en dat het niet één of anders slap excuus is...
Dacht ik ookquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dus we hebben een date?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zal bij mij iig niks slap zijn
Ik kan doen alsof.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja lijkt me heerlijk om met iemand te neuken die niet in je is geintresseerd.
En wie filmt hetquote:Op maandag 5 juni 2006 23:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Dus we hebben een date?![]()
Plaats? Tijd? Gadgets?
Mijn camera heeft een afstandsbedieningquote:
Het was een hintquote:Op maandag 5 juni 2006 23:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn camera heeft een afstandsbediening [afbeelding]
Nooit gehad. Met slijmen kom je in de ambtelijke molen veel verderquote:Op maandag 5 juni 2006 23:34 schreef Airelle het volgende:
Nog even over de gemeente, hebben jullie het ook wel eens gehad dat je zo'n nitwit achter de balie helemaal verrot gescholden hebt omdat je een nummertje moest trekken terwijl er verder niemand was?. En ik ben anders nog wel zo'n braaf en lief meisje...
Jaaaa! Alleen schelden niet, daar ben ik te lief voor.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:34 schreef Airelle het volgende:
Nog even over de gemeente, hebben jullie het ook wel eens gehad dat je zo'n nitwit achter de balie helemaal verrot gescholden hebt omdat je een nummertje moest trekken terwijl er verder niemand was?. En ik ben anders nog wel zo'n braaf en lief meisje...
Okee, jij bent ook uitgenodigd.quote:
Anders is het te moeilijk voor ze. Een beetje medeleven kan geen kwaadquote:Op maandag 5 juni 2006 23:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jaaaa!
Dat was zo dom.
Sta ik bij de balie, al half mijn vraag gesteld, zegt die muts dat ik een nummer moet trekken. Ik braaf doen, moest ik eerst gaan zitten, en werd toen pas mijn nummer omgeroepen.!!
Dat klopt helemaal. Maar ik meng me het liefst helemaal niet met dat werkschuwe tuig. Bah BAH BAH. Je moet je paspoort eens kwijtraken, daar mag je wel een week voor vrij nemen voordat je alles weer geregeld hebt met die baliekutten daar.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nooit gehad. Met slijmen kom je in de ambtelijke molen veel verder![]()
Graagquote:Op maandag 5 juni 2006 23:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Okee, jij bent ook uitgenodigd.
Als je maar verder nergens overal aanzit!![]()
DAAR is een naam voor: bureaucratie!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jaaaa! Alleen schelden niet, daar ben ik te lief voor.
Dat was zo dom.
Sta ik bij de balie, al half mijn vraag gesteld, zegt die muts dat ik een nummer moet trekken. Ik braaf doen, moest ik eerst gaan zitten, en werd toen pas mijn nummer omgeroepen.!!
Ja hallo als je het IQ van een kasplant hebt hoef je daar andere mensen toch niet mee lastig te vallen?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:36 schreef rena het volgende:
[..]
Anders is het te moeilijk voor ze. Een beetje medeleven kan geen kwaad![]()
Zó waarquote:Op maandag 5 juni 2006 23:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal. Maar ik meng me het liefst helemaal niet met dat werkschuwe tuig. Bah BAH BAH. Je moet je paspoort eens kwijtraken, daar mag je wel een week voor vrij nemen voordat je alles weer geregeld hebt met die baliekutten daar.
Pff. Dan moet ze maar kopieerkut worden.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:36 schreef rena het volgende:
[..]
Anders is het te moeilijk voor ze. Een beetje medeleven kan geen kwaad![]()
Hallo, gehandicapten moeten toch ook een functie hebben in deze maatschappijquote:Op maandag 5 juni 2006 23:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja hallo als je het IQ van een kasplant hebt hoef je daar andere mensen toch niet mee lastig te vallen?
Bureaucratie dan, maarja tegenwoordig mag BURO ook dus ik dacht...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is voor jou maar goed dat Buup al naar bed is...![]()
Alsjeblieft dan...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga slapen![]()
Maar nu krijg ik vast nachtmerries over bureaucraten![]()
![]()
Toch ga ik het proberen![]()
![]()
6 keer?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:48 schreef rena het volgende:
Morgen gaat mijn zwager de Alpe D'Huez beklimmen bedacht ik me net, het is om geld op te halen voor het kankerfonds en dan gaat hij proberen om op 1 dag die berg 6 keer te beklimmenIk heb nu al medelijden met hem, hij heeft wel heel lang en veel getraind, maar toch RESPECT.
![]()
Ja, het is behoorlijk pittig, hij is er al sinds januari mee bezig of zo. Dus ik ga hard voor hem duimenquote:
quote:
Volgens mij is buro nog steeds niet goed hoor.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bureaucratie dan, maarja tegenwoordig mag BURO ook dus ik dacht....
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:21 schreef yvonne het volgende:
Best, Paltos z'n unban is bij deze op 4 juni 2007.
Klonen levert een IPban op.
Aha, vandaarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:32 schreef Svensational het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/121917
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:00 schreef Svensational het volgende:
FokStok gekaapt
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=0ADAE89448296404
Whehehquote:Op zondag 4 juni 2006 17:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo dom muts..Ik heb terug gelezen daar is niks over gezegt.
Alleen Natalie schreef erover![]()
quote:
Ik bid even dat deze beginnende blaasontsteking niet doorzetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:54 schreef Zhenar het volgende:
Zijn jullie al begonnen met bidden?
dit is een anderequote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef Airelle het volgende:
Le petit prince, ja zus. Maar daar hadden we het al eerder over gehad toch?.
Een blaasontsteking van Satan?!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bid even dat deze beginnende blaasontsteking niet doorzet
Thanks!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:19 schreef Riann het volgende:
blaasontstekingen zijn niet leuk missbliss ik bid wel even met je mee
Van wie anders?quote:
Misschien had je toch aan die bidmarathon deel moeten nemenquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien had je toch aan die bidmarathon deel moeten nemen![]()
Kun je het "Weesgegroet Maria" opzeggen? Misschien is het nog niet te laat!![]()
quote:Weesgegroet, Maria, vol van genade, de Heer is met U, gezegend zijt gij boven alle vrouwen ; en gezegend is de vrucht van uw lichaam Jezus.
Heilige Maria, Moeder Gods, bid voor ons, arme zondaars, nu en in het uur van onze dood. Amen
Is het niet:quote:
quote:Wees gegroet Maria, vol van genade, gij zijt de gezendste onder de vrouwen en gezegend zij Jezus, de vrucht van uw schoot.
Heilige Maria, moeder van God, bid voor ons zondaars, nu en in het uur van onze dood
Ik ben zo down met jou, weetjequote:
'Weet' Ik heb gegoogledquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is het niet:
[..]
![]()
Ik weet het ook nie precies meer hoor![]()
Dezequote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:56 schreef Canisfire het volgende:
Welke mod heeft mijn steun aan Haaibaaike weg gehaalt
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:03 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/8.gif]afbeelding][/url]
Ik ga naar de havens, bootjes kijken.quote:
Spido?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga naar de havens, bootjes kijken.!
Jammerquote:
Que?quote:
http://www.spido.nl/(msypk345aqwurr55hafatiqn)/default-menu.aspx?TaalID=1 Bootje varen!!quote:
Dat heb ik bij mn introductie-dagen gedaan... Je mist er niet veel aanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
http://www.spido.nl/(msyp(...)t-menu.aspx?TaalID=1 Bootje varen!!Jammer dat ik zo weg moet, anders had ik wel ff komen shoppen
.
Punnikenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:41 schreef MissBliss het volgende:
Freubelen.
Het is ook echt troep.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik bij mn introductie-dagen gedaan... Je mist er niet veel aan
Schoonmakenquote:
Wij haddenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is ook echt troep.. Wel leuk als de zon schijnt, bruin worden op het dek
.
Wij gingen vroeger wel eens, midden in de stikhete zomer, met toeristen om je heen. 'Ohhh ahhhh, look! Ship! Mommy that's a very big boat!!!! Merde, you take picture please yes.'quote:
Hehe, dat klinkt wel goed jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger wel eens, midden in de stikhete zomer, met toeristen om je heen. 'Ohhh ahhhh, look! Ship! Mommy that's a very big boat!!!! Merde, you take picture please yes.'
Vorig jaar ben ik weer voor het eerst sinds 10 jaar ofzo geweest met mn werk, gratis. 'Checkup mevroii'. Heerlijke dag was dat en makkelijk geld verdiend, 2 uur varen..
Ik vind je sig geniaal trouwensquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:55 schreef PeRi het volgende:
Ja echt heel tof werk, verdient geen zak alleen. Maar het is leuk en mn baas is tof.
.
quote:
Alleen niemand om mee te vieren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:24 schreef DaMart het volgende:
Ja, maar mijn schop is wel een keer gelukt!
Ja, maar om nou te zeggen dat ik in een feeststemming ben, is ook wel wat overdreven.quote:
Kom op, Erik. De zon schijnt. Reden genoeg om vrolijk te zijn!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar om nou te zeggen dat ik in een feeststemming ben, is ook wel wat overdreven.
Als ik vandaag niet nog 4 leesverslagen hoefde te maken dan kon ik wel wat meer genieten, ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom op, Erik. De zon schijnt. Reden genoeg om vrolijk te zijn!
Welke boeken? Misschien heb ik nog wel wat voorbeelden/inspiratiemateriaal voor jequote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik vandaag niet nog 4 leesverslagen hoefde te maken dan kon ik wel wat meer genieten, ja.
Eigenlijk één filmverslag en 3 boekverslagen:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke boeken? Misschien heb ik nog wel wat voorbeelden/inspiratiemateriaal voor je
Ach, huiswerk is toch iets wat je zelf moet doenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:40 schreef DaMart het volgende:
Hm, die zitten nou net niet in mijn repertoire![]()
zo stom, ik kan me spontaan niet meer herinneren hoe die afliep.... terwijl 't wel een aardig film isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk één filmverslag en 3 boekverslagen:
Film: Discovery of Heaven
ze gaat doodquote:Boeken; Komt een vrouw bij de dokter (kluun),
666quote:Rosemary's Baby (Levin, Engels),
never heard of.....quote:de Voorlezer (Schlink, Duits), Zijn vrouw (Bernheim, Frans)
Mag je die op je lijst hebben?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Boeken; Komt een vrouw bij de dokter (kluun),
Ja. Dacht 't wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mag je die op je lijst hebben?.
Uhu, maar dat is niet het schokkendstequote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ligt ze eruit?.
Kom nu pas thuis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |