Nee, dat is WRRRRRROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMquote:
Ik haat racen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:29 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, dat is WRRRRRROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat is het geluid van een Bengalese vrouw die een potje augurken probeert open te krijgen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:29 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, dat is WRRRRRROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM![]()
![]()
![]()
![]()
Wees blij dat je niet hier woont dan... om 10 uur werd ik gewekt door de Pinksterraces vlak achter de flat!quote:
OMG. Wat grappigquote:Op maandag 5 juni 2006 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat is het geluid van een Bengalese vrouw die een potje augurken probeert open te krijgen.
Ja, ik ben blij dat ik niet elke dag even door de duinen kan struinen, de zee kan kussen en de golven kan omarmen. Oh, wat ben ik blijquote:Op maandag 5 juni 2006 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet hier woont dan... om 10 uur werd ik gewekt door de Pinksterraces vlak achter de flat!![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:36 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ex-vrouwen Dizer eisen alimentatie op
youtube.com?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:36 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb een tof filmpje gemaakt. Hoe kan ik hem online zetten?
ja, dat is ook echt vreselijk, kan ik je zeggen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ik niet elke dag even door de duinen kan struinen, de zee kan kussen en de golven kan omarmen. Oh, wat ben ik blij.
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, dat is ook echt vreselijk, kan ik je zeggen.
Thanks. Bezigquote:
Wat eng, ik ben hier nét ook juist precies aan het printenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
Hahaha!Dankzij mijn vele printwerk worden er momenteel weer vier regenwouden omgekapt! Hahahaha!!!
![]()
![]()
!!!
Oftewel, wat moet ik verdomde veel printen!
Vreemd is dat he, dat zelfs scholen geen rekening houden met het milieu. Het is schandalig.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
Hahaha!Dankzij mijn vele printwerk worden er momenteel weer vier regenwouden omgekapt! Hahahaha!!!
![]()
![]()
!!!
OMG, Erik!!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat eng, ik ben hier nét ook juist precies aan het printen.
En daar komt nog eens bij dat ik 3/4 van wat ik nú print al eens eerder heb moeten printen voor school.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemd is dat he, dat zelfs scholen geen rekening houden met het milieu. Het is schandalig.
Ik dnek het. Het was van korte duur, maar het voelde erg goedquote:Op maandag 5 juni 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OMG, Erik!!
Zou het...zou het dan....zou het dan echt het lot zijn dat dit....dit romantische moment tussen ons heeft bepaald?
Ja, ik ben nu ook uitgeprint!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dnek het. Het was van korte duur, maar het voelde erg goed![]()
.
quote:
quote:
Print dan ook dubbelzijdig, milieuterrorist!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
![]()
![]()
!!!
Is je inkt nog natquote:
Ja. Maar ik heb wel een paar vlekken gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |