quote:Op maandag 5 juni 2006 21:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
'Dat ze niet op Google staat, betekent niet dat het niet waar is.'
©Bupatih
Correctie: eerder genoemde gaat niet op voor homo's of mannen.quote:
Je vindt homo's geen mannen?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar toch geloof ik je niet.
[..]
Correctie: eerder genoemde gaat niet op voor homo's of mannen.
quote:
Piemel, neem ff alles lekker serieus, zeg!quote:
Ach, dat doe jij ook niet, Bupaquote:Op maandag 5 juni 2006 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Piemel, neem ff alles lekker serieus, zeg!Let vóóral niet op mijn PI! Neeeee!!!
Ga je mijn stopwoord even jatten, zegquote:Op maandag 5 juni 2006 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Piemel, neem ff alles lekker serieus, zeg!Let vóóral niet op mijn PI! Neeeee!!!
Hoiquote:
Ik neem inderdaad alles niet serieus, nee.quote:
Maar selectief dingen natuurlijk weer wel.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad alles niet serieus, nee.
Ja, en jij bent een mierenneukerquote:Op maandag 5 juni 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar selectief dingen natuurlijk weer wel.
En je mist ook nog wel eens een PI.
Oh, nou ja...als jouw reactie niet serieus was, dan vond ik het maar een matig grapje!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar selectief dingen natuurlijk weer wel.
En je mist ook nog wel eens een PI.
Ja, dat vind ik lekkerquote:Op maandag 5 juni 2006 21:20 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, en jij bent een mierenneukerSoms dan
![]()
Ik vind de vraagteken-PI anders wél serieus overkomen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik lekker.
Bupa, niet serieus dit, check de PI en smiley!
Om eerlijk te zijn was die vraag dan ook wel serieus. Maar ik doel op gisteren, toen ik opeens de slachtofferrol weer ging spelen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, nou ja...als jouw reactie niet serieus was, dan vond ik het maar een matig grapje!Want wat jij zei was in feite al míjn grap.
Buup, zodra je je eigen grapjes moet gaan uitleggen....quote:Op maandag 5 juni 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind de vraagteken-PI anders wél serieus overkomen.
En ik gebruikte bij míjn 'homo en mannen'-opmerking de niet-serieuze [afbeelding]-PI
Omdat? In welk opzicht was het bij RTL beter? Of ben je gewoon ook zo'n simpele ziel die programma's beoordeelt aan de hand van de zender waarop het uitgezonden wordt?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Barend en Van Dorp hadden niet naar Talpa moeten gaan.
In dat geval geldt nog steeds:quote:Op maandag 5 juni 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was die vraag dan ook wel serieus. Maar ik doel op gisteren, toen ik opeens de slachtofferrol weer ging spelen.
Maar wat zeur ik, dat is egweest, nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Waarschijnlijk heb je zelf het antwoord al gegeven.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat? In welk opzicht was het bij RTL beter? Of ben je gewoon ook zo'n simpele ziel die programma's beoordeelt aan de hand van de zender waarop het uitgezonden wordt?
Óf het publiek is nog dommer dan het achtereind van een varken.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buup, zodra je je eigen grapjes moet gaan uitleggen....
waren ze blijkbaar niet zo goed!
Ik ga toch voor mijn optie!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Óf het publiek is nog dommer dan het achtereind van een varken.
Puike imitatie van een raceauto.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:25 schreef rena het volgende:
WRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |