Ja dat dacht ik dus alquote:Op zondag 4 juni 2006 12:48 schreef Natalie het volgende:
Eloise: 51 cm, 3715 gram.
Claus-Casimir: 52 cm, 3970 gram.
Je hebt gelijk. Maar gelukkig heeft de kleine Leonore alsnog een gezond gewicht.
En dat zou het bij het koninklijk huis ook kunnen zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 14:14 schreef AnnaStesia het volgende:
Misschien omdat gyneacologen doordeweeks ook spreekuurin hun polikliniek hebben?
In het weekend is dat natuurlijk niet en hebben ze de tijd om een koninklijke bevalling te doen.
mijn 4 kinderen ziin allemaal op zondag geboren,maar dat was echt toeval!
Wat toeval allemaal in het weekend geborenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:44 schreef Natalie het volgende:
Eloise: zaterdag (23.00 uur)
Claus-Casimir: zaterdag (00.37 uur)
Leonore: zaterdag (17.06 uur)
Amalia: zondag (17.01 uur)
Alexia: zondag (14.40 uur)
Luana: zaterdag (19.17 uur)
Je hebt gelijk...
Geen idee eigenlijk. Toeval?
Ja, en dat was dus al 500 keer gezegd.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat toeval allemaal in het weekend geboren![]()
Doe niet zo dom muts..Ik heb terug gelezen daar is niks over gezegt.quote:
Het zijn allemaal zondagskinderen, dat moge duidelijk zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 13:44 schreef Natalie het volgende:
Eloise: zaterdag (23.00 uur)
Claus-Casimir: zaterdag (00.37 uur)
Leonore: zaterdag (17.06 uur)
Amalia: zondag (17.01 uur)
Alexia: zondag (14.40 uur)
Luana: zaterdag (19.17 uur)
Je hebt gelijk...
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo dom muts..Ik heb terug gelezen daar is niks over gezegt.
Alleen Natalie schreef erover![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Waarom worden koninklijke babies eigenlijk altijd in het weekend geboren?
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:44 schreef Natalie het volgende:
-knip-
Je hebt gelijk...
Dat zou natuurlijk kunnen.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat zou het bij het koninklijk huis ook kunnen zijn
Ik weet niet of het een kwestie van ' gewoon handig' is. Ik denk persoonlijk dat het gewoon noodzakelijk is om koninklijke geboortes ( helemaal als het gaat om een geboorte in het kroonprinselijk gezin) in het weekend te plannen. Er komt natuurlijk echt wel een hele hoop gedoe bij kijken en ik denk dat ze zoveel mogelijk willen voorkomen dat andere patienten in het ziekenhuis er last van hebben. Maar goed, het kan natuurlijk ook gewoon allemaal toeval zijn inderdaadquote:Op zondag 4 juni 2006 15:56 schreef Cheesecake het volgende:
Ik vind zowel Laurentien als Maxima niet het type ernaar om hun bevallingen te plannen. Zeker Laurentien niet, die komt op mij altijd heel down-to-earth over en ik denk niet dat zij de bevalling zou laten inleiden omdat dat 'gewoon handig' is.
Luana is inderdaad in Londen geboren en die bevalling is inderdaad niet geregeld neequote:Op maandag 5 juni 2006 15:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar Luana is toch helemaal niet in Nederland geboren, volgens mij? Dus lijkt me stug dat die bevalling 'geregeld' is.
Maar dan zou je bijv. ook kunnen zeggen dat de naam van de Prins Laurent en Prinses Claire van België is nageaapt van de de dochter van Prins Edward en Sophie Rhys-Jones.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:33 schreef La_Guiri het volgende:
Toch vind ik Leonore een beetje nageaapt van Spanje.
Als je het nou een mooie naam vind, wat maakt het dan uitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:15 schreef La_Guiri het volgende:
Ja, misschien wel, komt meer omdat het zo kort na elkaar is denk ik dat ik het zo nageaapt vind.
Euh, nu is het nog schattig, maar je kunt nu al zien dat ze op haar tantes gaat lijken (van vaderskant).. en die zijn vast ontzettend aardig enzo, maar de eerste prijs in een schoonheidswedstrijd zullen ze niet winnen... vinden we het dan nog schattig?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:43 schreef Cheesecake het volgende:
Ik vind Leonor zo op Felipe lijken he. Ze heeft nu al zo'n duidelijke Borbon-neus, en de vorm van haar ogen is precies die van Felipe. Schattig meisje!
Leonore lijkt inderdaad op Eloise! De kinderen van Constantijn en Laurentien lijken sowieso erg op elkaar, vind alleen het neusje van Leonore anders, wat fijner zeg maar.
Bronquote:AMSTERDAM - Prinses Anita, de echtgenote van prins Pieter-Christiaan is in verwachting. Dit gaat de Rijksvoorlichtingsdienst in de loop van de dag bekend makenDe nieuwe Oranjetelg, wordt alweer het zesde kleinkind van prinses Margriet en prof. mr. Pieter van Vollenhoven. Zij waren naar verluidt zeer opgetogen met het goede nieuws van hun zoon en schoondochter
De zwangere prinses voelt zich inmiddels weer goed. Dat was aan het begin van de zwangerschap wel anders. Toen had zij het zo zwaar dat ze niet in staat was om de viering van Koninginnedag in Zeewolde en Almere bij te wonen. De RVD verklaarde destijds dat zij ,,zich niet goed voelde”. Nu blijkt vanwege een zeer gelukkige aanleiding.
Prins Pieter-Christiaan is een fanatiek hardloper. Zo loopt hij komend weekend de marathon van La Roche in de Belgische Ardennen en hoopt hij in november toch ook nog de marathon van New York te lopen.
Pieter-Christiaan en Anita trouwden vorig jaar augustus en gaan binnenkort in Amsterdam wonen.
Bron: Koninklijk Huisquote:Prinses Anita in blijde verwachting
Namens Hare Hoogheid Prinses Anita en Zijne Hoogheid Prins Pieter-Christiaan deelt de RVD mede:
Hare Hoogheid Prinses Anita en Zijne Hoogheid Prins Pieter-Christiaan zijn buitengewoon verheugd mede te kunnen delen dat Hare Hoogheid Prinses Anita in verwachting is.
De geboorte van het eerste kind van Prinses Anita en Prins Pieter-Christiaan wordt november 2006 verwacht.
9 juni 2006, 10.48 uur
Ik zat nog ff op de site van t koninklijk huis te loeren en toen viel me bij deze foto van Laurentien hetzelfde op.......... Eloise is echt sprekend haar moeder.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:41 schreef Maerycke het volgende:
Het lijkt wel of ze prinses Laurentien gekloond hebben. Qua gezicht is Eloise echt vrijwel het evenbeeld van haar moeder (inclusief de nu al woeste wenkbrauwen). Leuke foto's
Potver hey! Er is nu inderdaad helemaal geen twijfel meer mogelijk. Absoluut een kind van haar moederquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat nog ff op de site van t koninklijk huis te loeren en toen viel me bij deze foto van Laurentien hetzelfde op.......... Eloise is echt sprekend haar moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |