Anders is het te moeilijk voor ze. Een beetje medeleven kan geen kwaadquote:Op maandag 5 juni 2006 23:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jaaaa!
Dat was zo dom.
Sta ik bij de balie, al half mijn vraag gesteld, zegt die muts dat ik een nummer moet trekken. Ik braaf doen, moest ik eerst gaan zitten, en werd toen pas mijn nummer omgeroepen.!!
Dat klopt helemaal. Maar ik meng me het liefst helemaal niet met dat werkschuwe tuig. Bah BAH BAH. Je moet je paspoort eens kwijtraken, daar mag je wel een week voor vrij nemen voordat je alles weer geregeld hebt met die baliekutten daar.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nooit gehad. Met slijmen kom je in de ambtelijke molen veel verder![]()
Graagquote:Op maandag 5 juni 2006 23:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Okee, jij bent ook uitgenodigd.
Als je maar verder nergens overal aanzit!![]()
DAAR is een naam voor: bureaucratie!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jaaaa! Alleen schelden niet, daar ben ik te lief voor.
Dat was zo dom.
Sta ik bij de balie, al half mijn vraag gesteld, zegt die muts dat ik een nummer moet trekken. Ik braaf doen, moest ik eerst gaan zitten, en werd toen pas mijn nummer omgeroepen.!!
Ja hallo als je het IQ van een kasplant hebt hoef je daar andere mensen toch niet mee lastig te vallen?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:36 schreef rena het volgende:
[..]
Anders is het te moeilijk voor ze. Een beetje medeleven kan geen kwaad![]()
Zó waarquote:Op maandag 5 juni 2006 23:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal. Maar ik meng me het liefst helemaal niet met dat werkschuwe tuig. Bah BAH BAH. Je moet je paspoort eens kwijtraken, daar mag je wel een week voor vrij nemen voordat je alles weer geregeld hebt met die baliekutten daar.
Pff. Dan moet ze maar kopieerkut worden.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:36 schreef rena het volgende:
[..]
Anders is het te moeilijk voor ze. Een beetje medeleven kan geen kwaad![]()
Hallo, gehandicapten moeten toch ook een functie hebben in deze maatschappijquote:Op maandag 5 juni 2006 23:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja hallo als je het IQ van een kasplant hebt hoef je daar andere mensen toch niet mee lastig te vallen?
Bureaucratie dan, maarja tegenwoordig mag BURO ook dus ik dacht...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is voor jou maar goed dat Buup al naar bed is...![]()
Alsjeblieft dan...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga slapen![]()
Maar nu krijg ik vast nachtmerries over bureaucraten![]()
![]()
Toch ga ik het proberen![]()
![]()
6 keer?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:48 schreef rena het volgende:
Morgen gaat mijn zwager de Alpe D'Huez beklimmen bedacht ik me net, het is om geld op te halen voor het kankerfonds en dan gaat hij proberen om op 1 dag die berg 6 keer te beklimmenIk heb nu al medelijden met hem, hij heeft wel heel lang en veel getraind, maar toch RESPECT.
![]()
Ja, het is behoorlijk pittig, hij is er al sinds januari mee bezig of zo. Dus ik ga hard voor hem duimenquote:
quote:
Volgens mij is buro nog steeds niet goed hoor.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bureaucratie dan, maarja tegenwoordig mag BURO ook dus ik dacht....
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:21 schreef yvonne het volgende:
Best, Paltos z'n unban is bij deze op 4 juni 2007.
Klonen levert een IPban op.
Aha, vandaarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:32 schreef Svensational het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/121917
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:00 schreef Svensational het volgende:
FokStok gekaapt
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=0ADAE89448296404
Whehehquote:Op zondag 4 juni 2006 17:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo dom muts..Ik heb terug gelezen daar is niks over gezegt.
Alleen Natalie schreef erover![]()
quote:
Ik bid even dat deze beginnende blaasontsteking niet doorzetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:54 schreef Zhenar het volgende:
Zijn jullie al begonnen met bidden?
dit is een anderequote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef Airelle het volgende:
Le petit prince, ja zus. Maar daar hadden we het al eerder over gehad toch?.
Een blaasontsteking van Satan?!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bid even dat deze beginnende blaasontsteking niet doorzet
Thanks!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:19 schreef Riann het volgende:
blaasontstekingen zijn niet leuk missbliss ik bid wel even met je mee
Van wie anders?quote:
Misschien had je toch aan die bidmarathon deel moeten nemenquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien had je toch aan die bidmarathon deel moeten nemen![]()
Kun je het "Weesgegroet Maria" opzeggen? Misschien is het nog niet te laat!![]()
quote:Weesgegroet, Maria, vol van genade, de Heer is met U, gezegend zijt gij boven alle vrouwen ; en gezegend is de vrucht van uw lichaam Jezus.
Heilige Maria, Moeder Gods, bid voor ons, arme zondaars, nu en in het uur van onze dood. Amen
Is het niet:quote:
quote:Wees gegroet Maria, vol van genade, gij zijt de gezendste onder de vrouwen en gezegend zij Jezus, de vrucht van uw schoot.
Heilige Maria, moeder van God, bid voor ons zondaars, nu en in het uur van onze dood
Ik ben zo down met jou, weetjequote:
'Weet' Ik heb gegoogledquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is het niet:
[..]
![]()
Ik weet het ook nie precies meer hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |