Was natuurlijk te verwachtenquote:De Wolf en Loos zijn stelletje
Rebecca Loos, de vrouw die ooit een affaire had met voetballer David Beckham, heeft weer iemand uit de voetbalwereld aan de haak geslagen. Loos heeft tegen de Britse krant The Sunday Mirror verklaard dat ze een relatie heeft met niemand minder dan John de Wolf.
De twee tortelduifjes zijn samen te zien in het programma Hart van Oranje op SBS6. Ze zullen tijdens het WK-voetbal rondtoeren door Duitsland en op zoek gaan naar het Oranjegevoel onder de Nederlanders.
John de Wolf ook.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:28 schreef rubbereend het volgende:
ze was toch getrouwd met een vrouw?
Ach, was er weer een nieuwe story nodig, omdat de media-aandacht voor haar weer wat af nam?quote:Loos heeft tegen de Britse krant The Sunday Mirror verklaard dat ze een relatie heeft met niemand minder dan John de Wolf.
Waarquote:Op maandag 5 juni 2006 19:51 schreef Rhanna het volgende:
Ik vond het al zo eng.. ik zag ze gister heel klef doen
Lekker betrouwbare bron ja!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:55 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Op tv. Shownieuws of zon bagger proggie.
publiciteitsstunt van SBSquote:Op maandag 5 juni 2006 19:54 schreef mrcool het volgende:
Volgens mij is het een hoax.
anders hij welquote:Op maandag 5 juni 2006 20:15 schreef mrcool het volgende:
En daar komt nog eens bij dat die Loos wel wat beters kan krijgen.
Ik kan ook niet geloven dat ze iets met elkaar hebben !quote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef superhero87 het volgende:
Die 2 hebben echt niks samen![]()
ze presenteren gewoon een shownieuws item...
Haaibaaike dan zijn we er samen ondersteboven vanquote:Op maandag 5 juni 2006 20:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kan ook niet geloven dat ze iets met elkaar hebben !
Hij is gescheiden, hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 21:01 schreef Noisekick het volgende:
Nee man, John de Wolf is al jaren gelukkig getrouwd.
Gewoon weer het programma extra promoten![]()
De Wolf is anders ook niet betrouwbaar. Toen ie in het Nederlands elftal zal heeft ie veel geld gestolen door vals te spelen. Frank de Boer heeft m geloof ik betrapt.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef milagro het volgende:
Maar wie wil nou zo'n rattig wijf als Loos, ze naait je en dan naait ze je
Wtf?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij is gescheiden, hoor
Maar wie wil nou zo'n rattig wijf als Loos, ze naait je en dan naait ze je
Dat is eigenlijk het enige wat ik op haar aan te merken heb. Het is verder wel een mooie meid.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:19 schreef Nouk het volgende:
Met d'r lelijke neus.
Meid? Oude vrouwquote:Op maandag 5 juni 2006 21:58 schreef Netflier het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het enige wat ik op haar aan te merken heb. Het is verder wel een mooie meid.![]()
Ik ondersteboven van ?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haaibaaike dan zijn we er samen ondersteboven van![]()
Dat is geen relatie.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:41 schreef SunChaser het volgende:
Misschien neuken ze alleen, das geen relatie
Echt waarquote:Op maandag 5 juni 2006 22:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is geen relatie.Heb je goed gezien
![]()
Bedoel je nou Rebecca Loosquote:Op maandag 5 juni 2006 22:51 schreef PeRi het volgende:
Jesus Christus gaat dat mens echt alles af dan.
Maar Haaibaaike jij als wel gespecteerde vrouw dat vind je toch niet kunnen...quote:Op maandag 5 juni 2006 22:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is geen relatie.Heb je goed gezien
![]()
Zowel qua mentaliteit als qua uiterlijk. *ril*quote:
kan wel, toch vind ik wat zij geflikt heeft vele malen rattiger.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De Wolf is anders ook niet betrouwbaar. Toen ie in het Nederlands elftal zal heeft ie veel geld gestolen door vals te spelen. Frank de Boer heeft m geloof ik betrapt.
Nouja, die Beckham deed t zelf.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:11 schreef milagro het volgende:
[..]
kan wel, toch vind ik wat zij geflikt heeft vele malen rattiger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |