Ik juig.quote:
Waarom wil je dat weten? Mag ik niet eens meer lekker juichen hier zonder verantwoording te moeten afleggenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook wel.. Maar waarom?
quote:
Ik kijk dat ookquote:
Wie?! Wat!? WAAAAAR?!?!?!?!?quote:
Net afgelopen!quote:
Laat ons jouw vreugde meevieren.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:36 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Mag ik niet eens meer lekker juichen hier zonder verantwoording te moeten afleggen?
![]()
Gewoon. Ik ben blijquote:Op maandag 5 juni 2006 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Laat ons jouw vreugde meevieren.
Ik niet dit keerquote:
Ik ook niet. Want ik kijk het nietquote:
America's Mext Nop Todel, duhquote:Op maandag 5 juni 2006 22:44 schreef alwaysthebest het volgende:
AMNT?
America's Next Top Model.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:44 schreef alwaysthebest het volgende:
AMNT?
Het loopt de spuigaten uitquote:
B.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah.
quote:
ranzig?quote:
Houd je mond!quote:
Hoe lang was je daar nou mee bezigquote:
Nee ik zag het net pas. Ik zit niet constant te F5'n.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hoe lang was je daar nou mee bezig3 minuten ?
Het isquote:Op maandag 5 juni 2006 22:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Houd je mond!. Ik wil het DEZE KEER niet weten. Ik heb de site van amnt op de zwarte lijst geplaatst
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het isJa leuk ja, ik ging toch kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu weet ik het al bitch!!!
Same herequote:Op maandag 5 juni 2006 23:06 schreef babette21 het volgende:
morgen weer werken
dus dan maar vroeg naar beden de hele nacht niet kunnen slapen
BITCH!quote:
Ik woensdagquote:
Jaloezie is een nare eigenschap,quote:
Je suis désolée!!! Maar ik ga op vakantie en heb nog niet eens een bikiniquote:Op maandag 5 juni 2006 23:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
you bitch........
en je hebt ook nog niks over m'n ondertitel gezegd.....
Maar tevens een geilequote:
Dat ook wel jaquote:
Wij hoeven nooit wat te printen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
Hahaha!Dankzij mijn vele printwerk worden er momenteel weer vier regenwouden omgekapt! Hahahaha!!!
![]()
![]()
!!!
Oftewel, wat moet ik verdomde veel printen!
quote:
Ben je soms hetero?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ga niet shoppen! Ik heb namelijk een bloedhekel aan shoppen!
Bespeur ik daar een issue?quote:
Hoe kun je nou een hekel hebben aan shoppenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ga niet shoppen! Ik heb namelijk een bloedhekel aan shoppen!
Nee een caps-lock issue. Maar ik houd niet van jaloerse mensen en het wind me dus ook totaal niet op.quote:
Gemeente, ach joh daar doen ze alles bij willekeur. Daar heb je geen regels voor nodig hoor...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
. Ik moet morgen iets inleveren, maar kan mijn boek gemeenterecht nergens vinden.
.
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gemeente, ach joh daar doen ze alles bij willekeur. Daar heb je geen regels voor nodig hoor....
Ik ben nu een onderzoek(je) aan het doen voor een gemeente, en het is niet helemaal.....onwaar wat je zegt.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is toch zo? Of dacht je werkelijk dat die mensen weten waar ze mee bezig zijn?
Ik zeg nooit onwaarhedenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben nu een onderzoek(je) aan het doen voor een gemeente, en het is niet helemaal.....onwaar wat je zegt.
Ik heb wel wat met de gemeente te maken met mijn werk... Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is toch zo? Of dacht je werkelijk dat die mensen weten waar ze mee bezig zijn?
quote:
Ik ben bi, Airelle en Sven. Willen jullie nu met me neuken?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
Ik ben homo, Airelle. Wil je nu met me neuken?
Ja, die mensen zijn echt sneu (anders ga je tenslotte niet bij de gemeente werken)... No offence trouwens voor de FOK!-ers die zich 'ambtenaar' mogen noemen.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb wel wat met de gemeente te maken met mijn werk... Je hebt helemaal gelijk![]()
Ja lijkt me heerlijk om met iemand te neuken die niet in je is geintresseerdquote:Op maandag 5 juni 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
Ik ben homo, Airelle. Wil je nu met me neuken?
Tegelijkquote:Op maandag 5 juni 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben bi, Airelle en Sven. Willen jullie nu met me neuken?
Dat is geen onredelijk voorstel.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat wilde ik al toen je nog een embryo wasquote:Op maandag 5 juni 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Pedoquote:Op maandag 5 juni 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat wilde ik al toen je nog een embryo was!
Maar wel een oneerbarequote:
'Slap'quote:Op maandag 5 juni 2006 23:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan kan 'ie aantonen dat 'ie echt bi is en dat het niet één of anders slap excuus is...
Preferabelquote:
Er zal bij mij iig niks slap zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 23:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan kan 'ie aantonen dat 'ie echt bi is en dat het niet één of anders slap excuus is...
Dacht ik ookquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dus we hebben een date?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zal bij mij iig niks slap zijn
Ik kan doen alsof.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja lijkt me heerlijk om met iemand te neuken die niet in je is geintresseerd.
En wie filmt hetquote:Op maandag 5 juni 2006 23:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Dus we hebben een date?![]()
Plaats? Tijd? Gadgets?
Mijn camera heeft een afstandsbedieningquote:
Het was een hintquote:Op maandag 5 juni 2006 23:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn camera heeft een afstandsbediening [afbeelding]
Nooit gehad. Met slijmen kom je in de ambtelijke molen veel verderquote:Op maandag 5 juni 2006 23:34 schreef Airelle het volgende:
Nog even over de gemeente, hebben jullie het ook wel eens gehad dat je zo'n nitwit achter de balie helemaal verrot gescholden hebt omdat je een nummertje moest trekken terwijl er verder niemand was?. En ik ben anders nog wel zo'n braaf en lief meisje...
Jaaaa! Alleen schelden niet, daar ben ik te lief voor.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:34 schreef Airelle het volgende:
Nog even over de gemeente, hebben jullie het ook wel eens gehad dat je zo'n nitwit achter de balie helemaal verrot gescholden hebt omdat je een nummertje moest trekken terwijl er verder niemand was?. En ik ben anders nog wel zo'n braaf en lief meisje...
Okee, jij bent ook uitgenodigd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |