Ik zat te eten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe dan volgende keer wat sneller
Ik wacht, niemand opent. Dan ga ik het maar openen en dan opent iemand het wel![]()
Net zo'n fantasie als veel van die andere studios die opeens iets willen gaan maken. Ze hebben nog nooit een game gemaakt, totaal geen ervaring met consoles, nog geen devkit, nog geen publisher... Maar hun game komt natuurlijk wel uitquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik hoor trouwens niks meer over Crossbeam studio's
http://www.crossbeamstudios.com/
De Wii is gewoon zo kansloos dat er niks is om in de TT te vermeldenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Wel stijlvol zonder tt
Nee, dat was een regel tijdens E3.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:56 schreef Morthill het volgende:
DJ Day-V, als jij de laatste post hebt moet jij ook een nieuwe openen
Crew, toch?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
De Wii is gewoon zo kansloos dat er niks is om in de TT te vermelden
flauwquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:03 schreef Morthill het volgende:
Hij was er al voor de E3
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:00 schreef Morthill het volgende:
De Wii is gewoon zo stijlvol dat er niks is om in de TT te vermelden
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar wel de grootste spelcomputerfabrikantquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:39 schreef RaymanNL het volgende:
Fragment Nintendo dalende winste RTL Z
Welke 'onwaarheden' heb ik dan in de vorige topics 'verkondigt'?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel onwaarheden Ruzbeh nu weer in dit topic gaat verkondigen.
Tevens TVP.
Dat Dragon Quest IX exclusief naar de Wii komtquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Welke 'onwaarheden' heb ik dan in de vorige topics 'verkondigt'?
Grappig ook die oude beelden er bij. Op een gegeven moment hebben ze het over "De Nieuwe spelcomputer van NIntendo" en vervolgens zie je beelden van een rode gamecubequote:Op donderdag 25 mei 2006 14:39 schreef RaymanNL het volgende:
Fragment Nintendo dalende winste RTL Z
Dat was natuurlijk mijn mening. Want ik denk dat het gaat gebeuren, maar het is natuurlijk niet officieel aangekondigd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat Dragon Quest IX exclusief naar de Wii komt.
En ik geloofde het ook nog even.
sweetvpquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:47 schreef Erwtensoep het volgende:
"De grootste fabrikant van spelcomputers ter wereld" klinkt dan weer goed
[afbeelding]
mooie pose trouwens![]()
Vooral jammer dat ze niets zeggen over de huisige cash-cow de DS (lite). Maarja, het is maar zelden dat non-gaming media juist of volledig bericht over de gamesindustrie.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Grappig ook die oude beelden er bij. Op een gegeven moment hebben ze het over "De Nieuwe spelcomputer van NIntendo" en vervolgens zie je beelden van een rode gamecubeOok al verschild de hardwar daar niet veel van, dat betekend niet dat tie er ook dan maar zo uit moet gaan zien
![]()
Dat is het wat mij betreft ook.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:37 schreef MMaRsu het volgende:
Jij bracht het wel alsof het een feit was Ruzbeh.
quote:Wii Massively More Powerful Than Expected? New Specs Emerge
May 24th, 2006, 02:14 Posted By: wraggster
According to reports breaking of late, the Nintendo Wii could be much more powerful than even the most optimistic fan might have hoped. Several sources, believed to be taking information from western developers equipped with near-final development kits for Wii, have seemingly leaked some impressive specs for the machine that, if true, slash the power void between Nintendo and its two home console rivals.
According to an article on Daily Tech, widely ignored during E3 but since gathering some pace, "...the Wii will ship with a PowerPC 750GX CPU jointly developed between IBM and Nintendo. Nintendo says the codename of the processor is Broadway and was manufactured using a 90nm fabrication process. IBM claims the 750GX GPU is based on the 750FX processor designed by the company several years ago. The chip can run at frequencies up to 1.1GHz and includes a 4-way set-associative single core with 1MB L2 cache."
The big news here is the mooted use of a PowerPC 750GX CPU running at 1.1GHz with 1MB L2 cache well beyond the expectations of most.
The piece continues, "On Nintendo's official Wii hardware "specifications" page, the GPU of the console is listed as still being developed with ATI. Whether this means that the GPU is still being tuned or there was simply a grammatical error on the site is up in the air. Very little is known about the Wii's GPU, codenamed Hollywood except that it is part of ATI's R520 family."
The mention of the R520 has sent shockwaves of quivering anticipation around gaming circles, as if the news proves true, Nintendo would essentially be able to boast a massive leap forward from the GameCube with the Wii possessing the graphical grunt of a well-equipped gaming PC. The outlined chipsets are also highly versatile, a feature Nintendo will likely employ to throttle the Wii for standby use during WiiConnect dormant sessions.
For reference, Nintendo's own blurb on the performance of the Wii, an interesting if guarded read, can be found here.
The merging belief that there were two kinds of Wii hardware on show at this year's E3 has brought some understanding to the gulf in visual quality between certain titles. It does seem likely that the majority of Wii software was running on modified GameCube development kits, with other titles, specifically Mario Galaxy looking as though they were delivering far beyond what the Wii's predecessor could ever have achieved. This was in stark contrast to titles such as Metroid which looked unchanged from its GameCube outings.
We'll update you on the progress of all things Wii at time trickles on.
Nee. No way dat er een X1800 in de Wii zitquote:
mjah inderdaad.. het zou leuk zijn als het waar is, maar absoluut niet boeiend zijn als het niet waar isquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:40 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nou nou, ZO onbelangrijk is t nou ook weer niet![]()
Je begreep niet datquote:
Een PI zou helpen de volgende keer.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je begreep niet datbetekend dat ik absoluut niet serieus ben neem ik dan maar aan.
Ik zal het onthoudenquote:
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
@Ruzbeh: Ik meende te zien dat Trauma Center op de Wii niets meer dan een port zou gaan worden aan de beelden.
?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:53 schreef Morthill het volgende:
@Ruzbeh: Ik meende te zien dat Trauma Center op de Wii niets meer dan een port zou gaan worden aan de beelden.
Als een doctor een second opinion geeft is dat meestal over dezelfde patiënt, dus mijn redenering was mede daardoor, zelfde game.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
?
Het ziet er toch anders uit. Het is een vervolg, AFAIK. Vandaar de subtitel 'Second Opinion'.
Grappige gedachtengang...quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als een doctor een second opinion geeft is dat meestal over dezelfde patiënt, dus mijn redenering was mede daardoor, zelfde game.
quote:
quote:Nintendo has confirmed today that the Wii will no more then $250 in North America according to a press release earlier today.
http://www.kotaku.com/gam(...)0-or-less-176231.php
Gewoon, dat je de term second opinion zo serieus neemt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:13 schreef Morthill het volgende:
[..]Het was ook niet grappig bedoeld of zo
De beelden die ik zag icm die redenering zetten mij op het verkeerde spoor. Waarom zou dat grappig moeten zijn
Waar draait Burnout Revenge om? Idd Revengequote:Op donderdag 25 mei 2006 17:53 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Gewoon, dat je de term second opinion zo serieus neemt.
Maar die voorbeelden zijn toch wel ietsje anders dan je conclussie van second opinion.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waar draait Burnout Revenge om? Idd Revenge
Waar draait Mario Galaxy om? Idd dat je door galaxy reist
Waar draait Virtua Tennis: World Tour om? Idd de World Tour
Waar draait Monter Hunter Freedom om? Idd vreiheid
Waar draait Oblivion om? Idd Oblivion
Waar draait KotOR om? Idd Star Wars int verleden
etc. etc. etc. etc.
Lijkt me niet verrassend dat ik een titel serieus neem, al is het Trauma Center.
I see your pointquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:15 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Maar die voorbeelden zijn toch wel ietsje anders dan je conclussie van second opinion.
Bij deze games is de conclussie dat het een nieuw spel betreft met een ander tintje terwijl je bij Trauma Center tot de conclussie komt dat het een port is vanwege de titel.
Wat had je dan in gedachten, Trauma Team waar je een andere docter speelt die de oude patienten moet heronderzoeken en heropereren?
'Oh sorry meneer, die hartoperatie was toch niet helemaal juist, we snijden u nogmaals open en beginnen aan de milt'![]()
hmm, als ze dat maar niet vertalen naar 250 euro .. zou ik tog een beetje aan de hoge kant vinden ...quote:
jep, daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:52 schreef H.Flick het volgende:
Reken er maar op dat $ gewoon ¤ wordt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waar draait Monter Hunter Freedom om? Idd vreiheid
Wat natuurlijk een schande is, omdat de dollar veel lager staat. Maar goed, die 199 dollar is wel zonder BTW.quote:
Tja, bij de meeste prijzen is het tegenwoordig $ = ¤ prijzen (zie Xbox 360, PS3, PSP en NDS), maar bij de DS lite is het in EU weer meer. Ik verwacht daarom dat de Wii ook meer zal zijn in getalwaarde dan in de US.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een schande is, omdat de dollar veel lager staat. Maar goed, die 199 dollar is wel zonder BTW.
Blijft een schandequote:Op donderdag 25 mei 2006 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, bij de meeste prijzen is het tegenwoordig $ = ¤ prijzen (zie Xbox 360, PS3, PSP en NDS), maar bij de DS lite is het in EU weer meer. Ik verwacht daarom dat de Wii ook meer zal zijn in getalwaarde dan in de US.
Juist.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:44 schreef H.Flick het volgende:
Maar goed, die 199 dollar is wel zonder BTW.
150 dollar, 150 euro.quote:
Nee, zijn plannen, maar is nog niet compleet doorgevoerd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Juist.
En ik las ook ergens dat standaard ALLE electronische shit in Europa 2 jaar garantie heeft, terwijl je daarvoor in de VS extra moet betalen.
[..]
Zo'n mooie prijs voor die console.... gaat serieus verkopenquote:
25000 Yen, 250 euro. Gebeurt ook nog wel 'ns.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:46 schreef Ruzbeh het volgende:
150 dollar, 150 euro.
Waar heb jij het nou over? Niet de PS3 neem ik aan, want die is gewoon ruim 1300 guldenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:54 schreef Erwtensoep het volgende:
kleine 900 gulden ook
Heerlijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:51 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zo'n mooie prijs voor die console.... gaat serieus verkopen![]()
Jij hebt er ook zin in he.... kijk uit naar dat ding... net zoals ik dat bij de N64 deed.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HeerlijkIk ben ook zo benieuwd naar de doos
![]()
Het gaat tof worden!quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jij hebt er ook zin in he.... kijk uit naar dat ding... net zoals ik dat bij de N64 deed.
ik doe meequote:Op donderdag 25 mei 2006 20:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het gaat tof worden!
Lekker online met elkaar gamen allemaal ^^. Ruzbeh ownen met SSBB
Dream onquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik Pwn iedereen in Smash Bros natuurlijk.
I know. Ik denk dat ik misschien wel de slechtste Smash Bros gamer ooit benquote:
neequote:Op donderdag 25 mei 2006 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik misschien wel de slechtste Smash Bros gamer ooit ben
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik weet nu al vrijwel zeker dat niemand mij zal ownen met SSBB. Ook al heb ik nooit een SSB game gespeeld (dit zal misschien veranderen in de nabije toekomst).
Da's dan nog altijd 600-1000 gulden goedkoper dan de rest....quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:53 schreef H.Flick het volgende:
Kleine 500 gulden klinkt trouwens al meteen een stuk meer.
Ach, met Mr. Game and Watch was het wel wat raar, maar verder wen je snel genoeg hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:12 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nog nooit een Smash Brothers gespeeld. Al die verschillende stijlen door elkaar lijken me heel irritant. Een redelijk serieuze en realistisch geanimeerde Snake die gaat vechten tegen een karikatuur als Mario... ik weet het niet.
Ok bedankt, dat zal een hoop schelenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:04 schreef MMaRsu het volgende:
springen en dan up + b
Wordt jij nou nooit eens moe van jezelf...quote:
ja, 'boeie'.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan het antwoord wel raden
(begint met een b en eindigt met een e)
So do I, ook al heb ik t 3 jaar niet gespeeld... maar dat zal uiteindelijk geen probleem zijn!quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:48 schreef EricG het volgende:
Ik ga iedereen ownen met Smash Bros
Ben een veteraan met minstens 5 jaar ervaring!
Never gonna happenquote:
Edit: En Reggie is President van NoAquote:Other "wii" sites that Nintendo has registered: WiiSports.com, WiiKaraoke.com, WiiCooking.com, WiiPower.com, WiiLove.com, WiiVC.com, WiiWorld.com, WiiFamily.com, WiiFun.com, WiiMusic.com, WiiLife.com, WiiConnect24.com, WiiHistory.com, WiiStory.com, Wiiareone.com, WiiSchool.com, WiiNews.com, WiiMagazine.com, WiiPuzzle.com, WiiChannel.com, WiiExecxutive.com, WiiGeneration.com, WiiActive24.com, WiiAnimation.com, WiiChallenger.com, WiiGetTogether.com, WiiManagement.com, WiiBreeding.com, WiiCountry.com, WiiLanguages.com, WiiScenario.com, WiiParents.com, WiiCreator.com, WiiAlive24.com, WiiJourney.com, WiiStudent.com, WiiVenture.com, WiiFitness.com, WiiPuzzle.com, WiiScience.com, WiiBeauty.com, ShallWii.com, WiiGirls.com, WiiBoys.com, WiiEarth.com, WiiMoney.com, WiiFitness.com, WiiScience.com
2012 misschien? Begin maar met de campagnequote:
\quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
2012 misschien? Begin maar met de campagne
Moet je wel nu doen, anders heb je tegen die tijd geen stemrechtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:38 schreef Tware het volgende:
[..]
\
Dan verkas ik naar de VS om te kunnen voten![]()
Nee, sinds vandaag.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
2012 misschien? Begin maar met de campagne
Sinds wanneer is Reggie President van Noa?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:20 schreef Tomasso het volgende:
Nadat het bekend is geworden dat Nintendo http://wiichannel.com en http://wiikaraoke.com heeft geregistreerd, is er nog een heel lijstje met domeinen:
[..]
Edit: En Reggie is President van NoA
1 post boven je.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Reggie President van Noa?
gisterquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Reggie President van Noa?
quote:
quote:In case you're curious, Nintendo provided a bit of background on Reggie. Before he joined Nintendo in December of 2003, he was the senior vice president of marketing at VH1. Before that, he held "key marketing positions" with Guinness Import Co., Derby Cycle Corp., Pizza Hut, Panda Management Co. and Procter & Gamble. So, he certainly has a lot of marketing experience.
quote:
quote:""My name is Reggie. I'm about kicking ass, I'm about taking names, and WE'RE about making PIZZA!""
Ik vraag me af waar deze betrekking op hebben:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:20 schreef Tomasso het volgende:
Nadat het bekend is geworden dat Nintendo http://wiichannel.com en http://wiikaraoke.com heeft geregistreerd, is er nog een heel lijstje met domeinen:
WiiGirls.com lijkt me ook interessant.quote:WiiVC.com
Wiiareone.com
WiiExecxutive.com
WiiBreeding.com
ShallWii.com
quote:Q. - Can Cartman see his wee if he’s standing?
A. - As excited as everyone here is about Nintendo’s new video game console (it’s spelled Wii, by the way, not Wee), no one has one yet. Not even Cartman.
Ik neem aan dat je snapt dat ik het over Amerika zelf had, niet NoAquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:11 schreef Xrenity het volgende:
rofl
Q&A met Trey Parker en Matt Stone, van South Park
[..]
Jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je snapt dat ik het over Amerika zelf had, niet NoA
Oktober of november.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:41 schreef Airelle het volgende:
Ik ben een beetje lui: Wanneer komt 'ie uit?
dat weet niemand.. verwacht wordt november..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:41 schreef Airelle het volgende:
Ik ben een beetje lui: Wanneer komt 'ie uit?
Dat waar die zat is al jaren bekend hoorquote:
Nah, ze willen de PS3 voor zijn denk ik.quote:
En die komt uit in novemberquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nah, ze willen de PS3 voor zijn denk ik.
ps3 waarschijnlijk niet in november..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En die komt uit in november
OKTOBER FTW
Herkenbaar, herkenbaar. Ik smacht ook echt naar de Wii en al helemaal naar de nieuwe Zelda.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:59 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
ps3 waarschijnlijk niet in november..
Maar echtik wordt helemaal gek .. Ik MOET gewoon zo'n ding hebben
elke ochtend wordt ik wakker en denk ik: had ik er maar een.. Shit, zo erg is 't vort gesteld met mij
![]()
ZOMG OKTOBERTON!!!111111einszweidrei!!!!111quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En die komt uit in november
OKTOBER FTW
Hij heeft zo z'n toppersquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:44 schreef Airelle het volgende:
Jullie zijn wel erg zeg. Hebben jullie ook een GameCube of vinden jullie dat ook een onding?.
Oh, ik speel eigenlijk alleen op de GameBoy. Vanwege de mobiliteit... maar deze Wii lijkt me zó tof!quote:
Hehe, dat heeft iedereen in dit topic... FTWii!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh, ik speel eigenlijk alleen op de GameBoy. Vanwege de mobiliteit... maar deze Wii lijkt me zó tof!
Maakt Nintendo ook winst opquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef Airelle het volgende:
Ik denk meer dan 50 euro helaas. Ze moeten heb hebben van de verkoop van spellen, niet van de console zelf.
Ik hoop trouwens wel dat WIi sports meer is dan alléén tennissen, honkballen en golfen, zonder enig doel of verhaallijn ofzo. Want ik heb nu een beetje het idee dat het komt om de mogelijkheden van de Wii te laten zien dan als echt spel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maakt Nintendo ook winst op
Ik denk dat WiiSports wel eens 40-50 euro kan gaan kosten. Dat was het plan iig in de states
Na, Nintendo verdient wel wat aan de console hoor, in tegenstelling met de concurrentie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef Airelle het volgende:
Ik denk meer dan 50 euro helaas. Ze moeten heb hebben van de verkoop van spellen, niet van de console zelf.
Maar meer als gimmick dan echt spel ofzo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat Wii Sports zoals het nu is rond de $20-$30 zal zijn.
Een budgetspel a la Brain Training, om non-gamers aan te trekken denk ik.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef EricG het volgende:
[..]
Maar meer als gimmick dan echt spel ofzo?
Dat denk ik ook. Liet gisteren toevallig iemand de filmpjes op IGN zien van Wii Sports.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat kom ik arrogant over als ik me posts lees in de eerste revolution topics.
[..]
Een budgetspel a la Brain Training, om non-gamers aan te trekken denk ik.
Dat........woord........gimmick.........quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef EricG het volgende:
[..]
Maar meer als gimmick dan echt spel ofzo?
Ha ha 'grapjas', we worden idd genaaid maar niet zoals jij t omschrijft.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
"A similar low price in Europe"
Haha. Grapjassen. Sinds wanneer wordt $250 netjes omgerekend naar ¤200? Let maar op, dat ding gaat hier voor omgerekend $318 over de toonbank. Er komt weer wat nieuws, dus Europeanen kunnen weer lekker van achteren genomen worden. Heerlijk, die machteloosheid.
Hmm..quote:
Believe.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmm..
N..E..E..
Duidelijk?
Er is totaal geen reden toe om de Wii voor 250 euro de toonbank over te laten gaan, net als er geen reden toe is om hem voor 150 euro te verkopen. 200 euro.
My guess:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:39 schreef moomoo het volgende:
199 kerel. 199.
Dat doe ik toch ook?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef NASDAQbastardo het volgende:
maar het dollarteken wordt gewoon veranderd in een euro teken.
219¤quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:01 schreef Hellrazor het volgende:
wat kosste de cube bij de launch in nl ?
Ja en? Dat is met alles zo. Leer ermee levenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Bah, ik kots op jullie. Sinds de geschiedenis van spellen worden wij hard genaaid. Wanneer leren jullie er nou eens van? De prijs wordt niet gebaseerd op de yen, maar het dollarteken wordt gewoon veranderd in een euro teken.
In Nederland komt er ook nog eens 19% btw bij hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Bah, ik kots op jullie. Sinds de geschiedenis van spellen worden wij hard genaaid. Wanneer leren jullie er nou eens van? De prijs wordt niet gebaseerd op de yen, maar het dollarteken wordt gewoon veranderd in een euro teken.
Ach genaaid, we hebben hier gewoon meer kwaliteitseisen die geld kosten en verder is de Europese markt gewoon niet zo groot als de Japanse en Amerikaanse. Beetje onze eigen schuld met dat copieren enzo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Gimmick gimmick gimmick gimmick gimmick gimmickquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat........woord........gimmick.........
kan.............'t...........niet..........meer.........horen...![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:17 schreef EricG het volgende:
[..]
Gimmick gimmick gimmick gimmick gimmick gimmick
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:47 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat deed ik ook in een digitale geluidsuitgang.. (5.1)
![]()
Heb Burnout of de 360 met DD gehoord en dat is wel vet idd. Maar t is niet veel meer dan een gimmick (quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:47 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat deed ik ook in een digitale geluidsuitgang.. (5.1)
![]()
Dat is ook mogelijk met Dolby pro-logic2.. Maar er zit echt wel heel wat kwaliteits verschil tussen DD5.1(7.1) en Pro-logic2.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:01 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Heb Burnout of de 360 met DD gehoord en dat is wel vet idd. Maar t is niet veel meer dan een gimmick ().
Nee, serieus, alleen de auto's hoor je voorbijrazen en hoewel dit cool is is het ook wel mogelik op Dolby 2.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:59 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik word hier ook nooit serieus genomen
![]()
Wat mij betreft wel.. Gamen zonder geluid vind ik echt niks. Het hoeft geen 7.1 THX Certified Surround Sound te zijn, maar ik wil wel wat horen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:12 schreef EricG het volgende:
Maar ben ik dan de enige die vaak zat het geluid gewoon uit heeft staan en muziek zit te luisteren tijdens het gamen?
Dat zou ik dan af en toe wel weer willenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Denk het wel ja
Resident Evil met andere muziek spelen lijkt me een beetje raar.
Alleen bij Football Manager.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:12 schreef EricG het volgende:
Maar ben ik dan de enige die vaak zat het geluid gewoon uit heeft staan en muziek zit te luisteren tijdens het gamen?
Ik zou geen game spelen zonder geluid.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is ook weer overdreven
De hele sfeer is toch weg als je geen geluid hebt. Ik kijk ook geen film zonder geluid.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:18 schreef EricG het volgende:
Kan makkelijk hoor. Alleen bij shooters heb je geluid nodig.
Dat lijkt me niet prettig nee, maar zonder geluid blijft het speelbaar. Zonder beeld niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou geen game spelen zonder geluid.
Geluid is bij elke film natuurlijk cruciaal, maar geluid is niet cruciaal bij elke game.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De hele sfeer is toch weg als je geen geluid hebt. Ik kijk ook geen film zonder geluid.
Niet bij elke game, maar wel bij de games die ik speel. Behalve dus FM.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Geluid is bij elke film natuurlijk cruciaal, maar geluid is niet cruciaal bij elke game.
Games zoals God of War of Zelda zijn proof dat goed geluid een spel meer epic maakt. Maar om nu meteen te zeggen dat een leap van stereo naar DD die ervaring in dezelfde graad verbetert, nee.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:22 schreef Diablos79 het volgende:
Ik vind het geluid bij een spel over het algemeen echt wel belangrijk. het geeft de hele sfeer van de game.
Als je een goede reciever/set hebt, dan maakt dat een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:58 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Games zoals God of War of Zelda zijn proof dat goed geluid een spel meer epic maakt. Maar om nu meteen te zeggen dat een leap van stereo naar DD die ervaring in dezelfde graad verbetert, nee.JA
Maar zonder geluid is een spel idd stukken minder.
Oja tuurlijk, je mag hier alleen maar "believe" zeggen of "Wiii"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, om die Herr.Flick propagandastroom tot stoppen te brengen: het zal me werkelijk geen fuck interesseren of de Wii 5.1 ondersteunt of niet en ik zou er niet 2 euro meer voor over hebben.
Wat een gelul. Jij zeurt op iedereen die het niet met jou eens is. Volgens mij mag iedereen hier zijn mening geven, en dat was dus wat ik deed, al is het wel extreem irritant als iemand het elk topic 15 keer doet (EN JA JE MAG JE BEST AANGESPROKEN VOELEN HOOR).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, je mag hier alleen maar "believe" zeggen of "Wiii"
Wiiiiiiiquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat een gelul. Jij zeurt op iedereen die het niet met jou eens is. Volgens mij mag iedereen hier zijn mening geven, en dat was dus wat ik deed, al is het wel extreem irritant als iemand het elk topic 15 keer doet (EN JA JE MAG JE BEST AANGESPROKEN VOELEN HOOR).
Een discussie is precies het tegenovergestelde van '15 keer achter elkaar hetzelfde herhalen'. Dat heet drammen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:12 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Wiiiiiii![]()
een forum is om een discussie op gang te brengen, en dat is wat anders dan zeuren.Dat is wat jij doet in je laatste 2 topics!
Belieeeeeve![]()
Nou ben ik het niet helemaal mee eens. In film in stereo of in DD5.1 is toch echt een behoorlijk verschil. Helemaal als je goede speakers hebt. En met geluid kun je in spellen echt heel veel, ze kunnen met die Wii controller ook vast hele leuke muziek games maken, en die zouden in DD echt wel toffer zijn dan in stereo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:58 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Games zoals God of War of Zelda zijn proof dat goed geluid een spel meer epic maakt. Maar om nu meteen te zeggen dat een leap van stereo naar DD die ervaring in dezelfde graad verbetert, nee.
Maar zonder geluid is een spel idd stukken minder.
Bij een dansspel maakt het me ook niet uit waar het geluid vandaan komt, als het maar ergens vandaan komt en een beetje redelijk klinkt. Mijn pc hangt aan een simpel JVC setje, en dat voldoet voor vrijwel alles.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:28 schreef Poit het volgende:
Geluid is voor sommige games zeer belangrijk maar de kwaliteit van m'n eigen setje hoort de game niet te maken of te breken. Tenzij je natuurlijk als een idioot op een dansmat aan het springen bent en andersoortige games...
* Poit kijkt even naast z'n bureau en lacht naar z'n dancemat
Damn, ik ken dat gevoel heel goed en ik heb t deze gen alleen gehad bij RE4, God of War, Zelda WW en Pikmin. Voor de rest had ik wel spellen die in het begin dit verwezenlijkten maar waar ik dat op het eind niet meer had.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:00 schreef Poit het volgende:
Waar ik met veel games op het moment moeite mee heb ik het "in een game blijven" gevoel. Vroegah (toen je poep nog met een lange oe schreef) werd ik echt opgezogen door vrijwel elke game. De laatste tijd is dat voor mij enkel en alleen maar RE4 geweest. Ik hoop dat de nieuwe besturing van de Wii me weer pakt en me weer van gamen laat genieten als vroegah...
Ehm, is de Logitech Z5400 genoeg voor jou?!?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:02 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Als je een goede reciever/set hebt, dan maakt dat een wereld van verschil.
meer als ooit een lullig speakertje in je wiimote goed kan maken..
Tuurlijk zijn het kostenbesparingen, what else? Hardware implementeren (zal niet ZOveel kosten) en het programmeren. Maar ik denk dat met name Nintendo heeft gedacht: als we t op de Wii zetten, dan wordt t wellicht iets dat de developer moet doen, terwijl maar een zeer klein percentage het gebruikt.quote:Dat Nintendo zich niet zo heeft gericht op hele vette hardware kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar ik vind het wel wat zwak dat Nintendo geen DD5.1 ondersteuning heeft gemaakt op de Wii. En de reden waarom ze dat hebben gedaan is me ook een raadsel, om kosten te sparen kan het nooit zijn geweest.
Logitech zegt mij niets, ik heb gewoon een reciever (yamaha).quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:31 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ehm, is de Logitech Z5400 genoeg voor jou?!?
[..]
Tuurlijk zijn het kostenbesparingen, what else? Hardware implementeren (zal niet ZOveel kosten) en het programmeren. Maar ik denk dat met name Nintendo heeft gedacht: als we t op de Wii zetten, dan wordt t wellicht iets dat de developer moet doen, terwijl maar een zeer klein percentage het gebruikt.
In andere woorden schaad dit dus de totale tijd dat de developer met een game bezig is, en waarvoor? Zodat Herr Flick von der gestapo met zn luie reet zich waant tussen een wirwar van geluid? Nee, dat nooit, heeft Nintendo gezegd.
![]()
Het is drammen ja, omdat je het de afgelopen 5 topics in minimaal 5 posts van je elke keer weer op de een of andere manier over het gemis van DD heb zitten janken. Extreem vervelend. Volgens mij heeft een modje er een paar topics ook wat over gezegdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:49 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Logitech zegt mij niets, ik heb gewoon een reciever (yamaha).
Ik vind het gewoon lame hier dat er suf gereageerd word op een ANTWOORD dat ik gaf op iemands mening. En dan is het meteen "drammen", terwijl anderen wel gewoon hier over z'n menig mag geven...![]()
En ja, geen 5.1 ondersteuning blijft een zwaar gemis![]()
Ach wen er maar vast aan dan...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is drammen ja, omdat je het de afgelopen 5 topics in minimaal 5 posts van je elke keer weer op de een of andere manier over het gemis van DD heb zitten janken. Extreem vervelend. Volgens mij heeft een modje er een paar topics ook wat over gezegd
Neuh, ik ga me er alleen maar meer aan ergeren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ach wen er maar vast aan dan...![]()
belieeeevveee
Volgens mij ook ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:37 schreef dikkedorus het volgende:
Zo ver ik weet heeft DPLII ook gewoon 5.1, niet dan? Alleen de mix-kwaliteit is minder.
Hoezo "bezig als".quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neuh, ik ga me er alleen maar meer aan ergeren.
Discussies kan hier gewoon hoor, maar jij voert geen discussie. Jij bent bezig als een klein kindje die z'n zin niet krijgt.
Omdat anders de zin niet klopt.quote:
Ehm, NEE! Die logitech zooi is leuk maar geeft nu niet echt geweldig geluid.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:31 schreef alex4allofyou het volgende:
Ehm, is de Logitech Z5400 genoeg voor jou?!?
Een soundchip die DD weer kan geven kost tegenwoordig echt niks, Als het 2 euro is het al veel. En programmeurs gebruiken het niet omdat het er niet opzit. Het geluid word altijd gemaakt door een ander team dan de graphics dus echt veel meer tijd zal het niet kosten. En ik heb interviews gelezen met sound developers en die waren maar wat blij met de geluidsmogelijkheden van de Ps3 en Xbox360.quote:Tuurlijk zijn het kostenbesparingen, what else? Hardware implementeren (zal niet ZOveel kosten) en het programmeren. Maar ik denk dat met name Nintendo heeft gedacht: als we t op de Wii zetten, dan wordt t wellicht iets dat de developer moet doen, terwijl maar een zeer klein percentage het gebruikt.
In andere woorden schaad dit dus de totale tijd dat de developer met een game bezig is, en waarvoor? Zodat Herr Flick von der gestapo met zn luie reet zich waant tussen een wirwar van geluid? Nee, dat nooit, heeft Nintendo gezegd.
![]()
Ehrm wat zou jij allemaal in een controller stoppen dan. Ik wil niet weten hoe groot die dan gaat worden. Voor hoe nintendo ermee omgaat nu is de logitech best een okee optie.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:37 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ehm, NEE! Die logitech zooi is leuk maar geeft nu niet echt geweldig geluid.
Er zit toch ook geen Logitech Z-5400 setje in die controllerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ehrm wat zou jij allemaal in een controller stoppen dan. Ik wil niet weten hoe groot die dan gaat worden. Voor hoe nintendo ermee omgaat nu is de logitech best een okee optie.
SHIIIT wat ziet Zelda er goed uit zegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:47 schreef Koentje3 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3245033269192885972&q=wii![]()
en previeuw van de VC
http://video.google.com/videoplay?docid=2750261815656234681&q=wii
Its me, mario! OMGGGGO+O+
Zelda, 8 minutes of fishing:
http://video.google.com/videoplay?docid=2433157435488181485&q=wii
ziet er leuk uit![]()
Duh! Het zijn nu ook allemaal believers geworden!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:26 schreef ikookhier het volgende:
Net de PU even door genomen,ze zijn niet eens negatief over wii of Nintendo in het algemeen.
het lijkt wel of ze ineens helemaal om zijn
Blijkbaarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:57 schreef EricG het volgende:
[..]
Duh! Het zijn nu ook allemaal believers geworden!![]()
Waren ze eerst wel negatief dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:26 schreef ikookhier het volgende:
Net de PU even door genomen,ze zijn niet eens negatief over wii of Nintendo in het algemeen.
Nog niet binnen hierquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:26 schreef ikookhier het volgende:
Over Nintendo waren ze wel negatiefquote:
Heb hemquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:20 schreef EricG het volgende:
[..]
Dan zal je bezorger wel geen zin hebben om in de regen z'n blaadjes te doen
Mario 64 DS heeft betere modellen met meer poly's en andere textures.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:46 schreef Gronnaephos het volgende:
Dat Mario 64 lijkt er beter uit te zien dan de originele op de N64. Hebben ze met dat soort klassiekers wat polishing werk gedaan of zou dat met alle games zo zijn?
Ik ga zo ook maar ff de PU lezen, net binnen gekomen, kijken wat zij van de E3Wii vonden...![]()
Zoveel ports zijn er niet op de Nintendo DSquote:of zou dat met alle games zo zijn?
Het is een soort 5.1 simulatie.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:37 schreef dikkedorus het volgende:
Zo ver ik weet heeft DPLII ook gewoon 5.1, niet dan? Alleen de mix-kwaliteit is minder.
Zoals op deze screen ziet het er bij mij niet uit hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:02 schreef __Saviour__ het volgende:
de originele mario zag er echt veel slechter uit
[afbeelding]
In de nieuwe IGN video zie je iemand met de Nun-chuck attachment rondjes draaien alsof het een molen isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:03 schreef H.Flick het volgende:
Dat vissen met Zelda lijkt me echt leuk. Die trokjes op de dobber en dan zelf moeten slaan. Jammer dat er geen add-on molen is voor de wiimote.
Jaloers?quote:
wat is er anders dan? ja, de resolutie is lagerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zoals op deze screen ziet het er bij mij niet uit hoor.
Ach kom op man, dat is niet zon middelmatig boxsetje, t is een volwaardige surroundset. Krijgt lovende kritieken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:37 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ehm, NEE! Die logitech zooi is leuk maar geeft nu niet echt geweldig geluid.
[..]
Denk je dat die geluidsmensen dan voor niets werken ofzoquote:Een soundchip die DD weer kan geven kost tegenwoordig echt niks, Als het 2 euro is het al veel. En programmeurs gebruiken het niet omdat het er niet opzit. Het geluid word altijd gemaakt door een ander team dan de graphics dus echt veel meer tijd zal het niet kosten. En ik heb interviews gelezen met sound developers en die waren maar wat blij met de geluidsmogelijkheden van de Ps3 en Xbox360.
Nintendo mag zich dan wel op "nieuwe" gameplay richten met de hardware lopen ze gewoon achter de feiten aan. En next-gen is netzo goed geavanceerde hardware als vernieuwende gameplay. En DD ondersteuning is echt niks nieuws, dat deden de ps2 en xbox ook al, dat de Wii het nu nog steeds niet doet is gewoon raar. Ze gaan wat dat betreft niet met hun tijd mee.
Dat is een leuk boxsetje voor je pc ja. Vergeleken met echt goede boxen is het wel een middelmatig setjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:57 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ach kom op man, dat is niet zon middelmatig boxsetje, t is een volwaardige surroundset. Krijgt lovende kritieken.
Vindt iemand anders hier het ook niet grappig dat eerst gepraat wordt over het gemis van DD, en vervolgens ook nog eens eisen wordt gesteld aan de apparatuur?![]()
Kortom, goeie keuze Nintendo, het leidt af van waar het echt over gaat; games.
Denk je dat het zoveel meer werk voor ze is DD te makenquote:Denk je dat die geluidsmensen dan voor niets werken ofzo? Is toch belachelijk om een functie toe te voegen op een console die de meerderheid niet gebruikt? Laat dat maar aan de PC over. Natuurlijk zijn die sound developers blij, het betekent voor hun extra werk en dus extra groeimogelijkheden.
Ik vind dat Nintendo helemaal niet achter de feiten aanloopt, je loopt pas achter de feiten aan als je je niet aanpast aan de markt. Nintendo is de enigste die dat wel doet als je nagaat dat de meerderheid geen HD heeft en de meerderheid geen DD. Er is een groot verschil tussen economisch achterlopen en technologisch achterlopen. In that sence loopt de hele consolemarkt achter want de PC heeft al 7.1. Gaat dus nergens over.
Wat ziet Link er toch goed uit zegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:47 schreef Koentje3 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3245033269192885972&q=wii![]()
en previeuw van de VC
http://video.google.com/videoplay?docid=2750261815656234681&q=wii
Its me, mario! OMGGGGO+O+
Zelda, 8 minutes of fishing:
http://video.google.com/videoplay?docid=2433157435488181485&q=wii
ziet er leuk uit![]()
neequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Omdat anders de zin niet klopt.
Herr.Flick, ik heb je al eerder gewaarschuwd. 1x je mening, fantastisch. 2x je mening, prima. Maar tientallen keren wordt vervelend. Om dan, als je aangesproken wordt, ook nog eens kinderachtige bash posts te plaatsen. Verander je attitude en je onderwerp.
Aan de anderen: Laat je niet zo opnaaien en probeer er overheen te lezen de volgende keer als er zoiets voorbij komt.
Sorry, maar dit vind ik echt een beetje een lage opmerking. Ik ben bekend met het setje wat Alex heeft en daar komt echt een enorm goed geluid uit. Als ik dat vergelijk met het vele malen duurdere Harman Kadon setje van m'n broer doet het daar echt niet voor onder. Misschien kan de losse HK combinatie wat harder maar of het ook beter is? Ik trek zo m'n twijfels. Nogmaals, ben geen audiopurist maar vind dit een beetje neigen naar een:"Kijk eensch, ik heb wel losse componenten" opmerking.quote:Dat is een leuk boxsetje voor je pc ja. Vergeleken met echt goede boxen is het wel een middelmatig setje
Zo praat je niet over mijn hobby jaquote:
Deel twee werkt mn hengel niet goed mee, dan kan ik niet uitgooien! Marine Fishing moet je gewoon met een knop uitgooien, dus dat werkt wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Sega Bass Fishing is ook geweldig
Trust me, die Z5400 heeft geen onbeduidende boxjes. We waren verbaast over hoe zwaar die doos wel niet woog toen we m ophaalden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik hoor trouwens ook geen verschil, maar op de een of andere manier vind ik die kleine boxjes echt vreselijk goedkoop er uit zien. Dan heb ik liever gewoon van die mooie grote zwarte boxen naast mijn TV en achter de bank.
Bij mij ziet het er gewoon PRECIES zo uit als in het fimpje. Simpelquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:37 schreef moomoo het volgende:
[..]
wat is er anders dan? ja, de resolutie is lager![]()
Dat filmpje is ook super onduidelijk met die lage resolutie.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:43 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Bij mij ziet het er gewoon PRECIES zo uit als in het fimpje. Simpel
De kwaliteits prijs verhouding van die logitech setjes zijn ook goed maar een Harman Kardon setje klinkt echt wel beter, en dat zul je vooral merken als je het heel hard zet. Maar een goede receiver met goede speakers(het gaat vooral op de speakers) klinkt altijd beter dan die setjes. De satteliet boxen zijn leuk voor films maar kunnen echt niet tippen aan goede stereospeakers. En ja ik heb losse componenten met apart bij gekochte speakersquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik echt een beetje een lage opmerking. Ik ben bekend met het setje wat Alex heeft en daar komt echt een enorm goed geluid uit. Als ik dat vergelijk met het vele malen duurdere Harman Kadon setje van m'n broer doet het daar echt niet voor onder. Misschien kan de losse HK combinatie wat harder maar of het ook beter is? Ik trek zo m'n twijfels. Nogmaals, ben geen audiopurist maar vind dit een beetje neigen naar een:"Kijk eensch, ik heb wel losse componenten" opmerking.
Mensen die trouwens zo'n goedkoop DD setje hebben zullen het verschil echt niet merken tussen true DD en DPL2.
Diablos, hier mijn situatie. Ik woon in een blokken doos waar 8 andere blokken dozen contact maken met mijn muur. In andere woorden, kwoon in een flat. Reality check: VEEL mensen hebben een soortgelijke 'band' met hun buren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:49 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
De kwaliteits prijs verhouding van die logitech setjes zijn ook goed maar een Harman Kardon setje klinkt echt wel beter, en dat zul je vooral merken als je het heel hard zet. Maar een goede receiver met goede speakers(het gaat vooral op de speakers) klinkt altijd beter dan die setjes. De satteliet boxen zijn leuk voor films maar kunnen echt niet tippen aan goede stereospeakers. En ja ik heb losse componenten met apart bij gekochte speakers.. En dat klinkt nu eenmaal beter dan die setjes met satteliet speakertjes, maar daar betaal je ook voor
.
En mensen die het verschil niet horen tussen DPL2 en DD zijn of doof of hebben slechte oren, want je hoort het verschil wel degelijk.
Same with de 5400, alleen heeft die van jou rulerende draadloze achterspeakers.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Logitech Z-5500 is ook geen misselijk beestje (die heb ik dus)
Als je de volume halverwege zet trillen de ramen er al bijna uit
Ik woon ook in een flat, in het midden, dus ik heb dezelfde woonsituatie als jijquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:56 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Diablos, hier mijn situatie. Ik woon in een blokken doos waar 8 andere blokken dozen contact maken met mijn muur. In andere woorden, kwoon in een flat. Reality check: VEEL mensen hebben een soortgelijke 'band' met hun buren.
Dan is t wel leuk dat je t harder aan kan hebben, maar in mijn geval is dit totaal NUTTELOOS. Vooral spelsessies die laat in de avond zijn maken het helemaal nutteloos. Tenzij je op staat van oorlog wil leven met je buren natuurlijk.
Komt nog eens bij dat ik bij lange sessies na een tijdje genoeg heb van luide muziek en geluidseffecten, kwordt er dan gewoon onrustig door.
Enne, weet je wat NOG beter/harder is? De geluidssets bij concerten! (waar gaat dit nog over?)
Dat het verschil daar is tussen DPL2 en DD is duidelijk, maar je kan t ook overdrijven natuurlijk.
Helemaal met je eens wat geluid betreft. Zeker als het zo goedkoop en makkelijk te implementeren zal zijn zoals eerder dit topic vermeld. Qua ondersteuning van HD tv sta ik echt achter ze. Mochten ze bij een volgende console het weer niet ondersteunen terwijl 80 % van de bevolking een HD tv heeft staan dan gaan ze achter lopen. Op dit moment denk ik dat het echt nog niet rendabel is.quote:Het is gewoon jammer dat nintendo zo weinig aandacht heeft gegeven aan de hardware.
Miyamoto heeft al gezegd dat de opvolger van de Wii HD zal ondersteunen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Helemaal met je eens wat geluid betreft. Zeker als het zo goedkoop en makkelijk te implementeren zal zijn zoals eerder dit topic vermeld. Qua ondersteuning van HD tv sta ik echt achter ze. Mochten ze bij een volgende console het weer niet ondersteunen terwijl 80 % van de bevolking een HD tv heeft staan dan gaan ze achter lopen. Op dit moment denk ik dat het echt nog niet rendabel is.
Dat was Iwata.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Miyamoto heeft al gezegd dat de opvolger van de Wii HD zal ondersteunen.
Dat mag jij vindenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:13 schreef Poit het volgende:
De prijs kwaliteit verhouding van de Logitech setjes vind ik een stuk beter dan die van de losse componenten.
Volgens veel van mijn vrienden die gewoon via het geluid van hun tv of stereotorentje spelen welquote:Geluid is belangrijk maar in hoeverre is dit nog van belang. Zal jij echt een intensere ervaring hebben dan ik met m'n JVC stereotorentje?
Volgens mij echt Shiggy. Zoek maar een link om het tegendeel te bewijzenquote:
quote:As as for gamers worried about the Revolution not supporting HD resolutions, Iwata has some comforting remarks: "In the future, Nintendo will release a console that does take advantage of HD." Iwata stressed that waiting for the HD standard to settle into one stable format was one reason to wait.
!quote:For starters, online gameplay is a huge part of Nintendo's plan for the Revolution. Iwata pointed out that "only one in ten [Xbox owners] plays online. Our concept is to get 80 percent to 90 percent of the players online."
Kom jij eens met een quote dan!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:27 schreef Tomasso het volgende:
Dan hebben ze het beide gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |