Ik zat te eten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe dan volgende keer wat sneller
Ik wacht, niemand opent. Dan ga ik het maar openen en dan opent iemand het wel![]()
Net zo'n fantasie als veel van die andere studios die opeens iets willen gaan maken. Ze hebben nog nooit een game gemaakt, totaal geen ervaring met consoles, nog geen devkit, nog geen publisher... Maar hun game komt natuurlijk wel uitquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik hoor trouwens niks meer over Crossbeam studio's
http://www.crossbeamstudios.com/
De Wii is gewoon zo kansloos dat er niks is om in de TT te vermeldenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Wel stijlvol zonder tt
Nee, dat was een regel tijdens E3.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:56 schreef Morthill het volgende:
DJ Day-V, als jij de laatste post hebt moet jij ook een nieuwe openen
Crew, toch?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
De Wii is gewoon zo kansloos dat er niks is om in de TT te vermelden
flauwquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:03 schreef Morthill het volgende:
Hij was er al voor de E3
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:00 schreef Morthill het volgende:
De Wii is gewoon zo stijlvol dat er niks is om in de TT te vermelden
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar wel de grootste spelcomputerfabrikantquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:39 schreef RaymanNL het volgende:
Fragment Nintendo dalende winste RTL Z
Welke 'onwaarheden' heb ik dan in de vorige topics 'verkondigt'?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel onwaarheden Ruzbeh nu weer in dit topic gaat verkondigen.
Tevens TVP.
Dat Dragon Quest IX exclusief naar de Wii komtquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Welke 'onwaarheden' heb ik dan in de vorige topics 'verkondigt'?
Grappig ook die oude beelden er bij. Op een gegeven moment hebben ze het over "De Nieuwe spelcomputer van NIntendo" en vervolgens zie je beelden van een rode gamecubequote:Op donderdag 25 mei 2006 14:39 schreef RaymanNL het volgende:
Fragment Nintendo dalende winste RTL Z
Dat was natuurlijk mijn mening. Want ik denk dat het gaat gebeuren, maar het is natuurlijk niet officieel aangekondigd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat Dragon Quest IX exclusief naar de Wii komt.
En ik geloofde het ook nog even.
sweetvpquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:47 schreef Erwtensoep het volgende:
"De grootste fabrikant van spelcomputers ter wereld" klinkt dan weer goed
[afbeelding]
mooie pose trouwens![]()
Vooral jammer dat ze niets zeggen over de huisige cash-cow de DS (lite). Maarja, het is maar zelden dat non-gaming media juist of volledig bericht over de gamesindustrie.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Grappig ook die oude beelden er bij. Op een gegeven moment hebben ze het over "De Nieuwe spelcomputer van NIntendo" en vervolgens zie je beelden van een rode gamecubeOok al verschild de hardwar daar niet veel van, dat betekend niet dat tie er ook dan maar zo uit moet gaan zien
![]()
Dat is het wat mij betreft ook.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:37 schreef MMaRsu het volgende:
Jij bracht het wel alsof het een feit was Ruzbeh.
quote:Wii Massively More Powerful Than Expected? New Specs Emerge
May 24th, 2006, 02:14 Posted By: wraggster
According to reports breaking of late, the Nintendo Wii could be much more powerful than even the most optimistic fan might have hoped. Several sources, believed to be taking information from western developers equipped with near-final development kits for Wii, have seemingly leaked some impressive specs for the machine that, if true, slash the power void between Nintendo and its two home console rivals.
According to an article on Daily Tech, widely ignored during E3 but since gathering some pace, "...the Wii will ship with a PowerPC 750GX CPU jointly developed between IBM and Nintendo. Nintendo says the codename of the processor is Broadway and was manufactured using a 90nm fabrication process. IBM claims the 750GX GPU is based on the 750FX processor designed by the company several years ago. The chip can run at frequencies up to 1.1GHz and includes a 4-way set-associative single core with 1MB L2 cache."
The big news here is the mooted use of a PowerPC 750GX CPU running at 1.1GHz with 1MB L2 cache well beyond the expectations of most.
The piece continues, "On Nintendo's official Wii hardware "specifications" page, the GPU of the console is listed as still being developed with ATI. Whether this means that the GPU is still being tuned or there was simply a grammatical error on the site is up in the air. Very little is known about the Wii's GPU, codenamed Hollywood except that it is part of ATI's R520 family."
The mention of the R520 has sent shockwaves of quivering anticipation around gaming circles, as if the news proves true, Nintendo would essentially be able to boast a massive leap forward from the GameCube with the Wii possessing the graphical grunt of a well-equipped gaming PC. The outlined chipsets are also highly versatile, a feature Nintendo will likely employ to throttle the Wii for standby use during WiiConnect dormant sessions.
For reference, Nintendo's own blurb on the performance of the Wii, an interesting if guarded read, can be found here.
The merging belief that there were two kinds of Wii hardware on show at this year's E3 has brought some understanding to the gulf in visual quality between certain titles. It does seem likely that the majority of Wii software was running on modified GameCube development kits, with other titles, specifically Mario Galaxy looking as though they were delivering far beyond what the Wii's predecessor could ever have achieved. This was in stark contrast to titles such as Metroid which looked unchanged from its GameCube outings.
We'll update you on the progress of all things Wii at time trickles on.
Nee. No way dat er een X1800 in de Wii zitquote:
mjah inderdaad.. het zou leuk zijn als het waar is, maar absoluut niet boeiend zijn als het niet waar isquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:40 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nou nou, ZO onbelangrijk is t nou ook weer niet![]()
Je begreep niet datquote:
Een PI zou helpen de volgende keer.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je begreep niet datbetekend dat ik absoluut niet serieus ben neem ik dan maar aan.
Ik zal het onthoudenquote:
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
@Ruzbeh: Ik meende te zien dat Trauma Center op de Wii niets meer dan een port zou gaan worden aan de beelden.
?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:53 schreef Morthill het volgende:
@Ruzbeh: Ik meende te zien dat Trauma Center op de Wii niets meer dan een port zou gaan worden aan de beelden.
Als een doctor een second opinion geeft is dat meestal over dezelfde patiënt, dus mijn redenering was mede daardoor, zelfde game.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
?
Het ziet er toch anders uit. Het is een vervolg, AFAIK. Vandaar de subtitel 'Second Opinion'.
Grappige gedachtengang...quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als een doctor een second opinion geeft is dat meestal over dezelfde patiënt, dus mijn redenering was mede daardoor, zelfde game.
quote:
quote:Nintendo has confirmed today that the Wii will no more then $250 in North America according to a press release earlier today.
http://www.kotaku.com/gam(...)0-or-less-176231.php
Gewoon, dat je de term second opinion zo serieus neemt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:13 schreef Morthill het volgende:
[..]Het was ook niet grappig bedoeld of zo
De beelden die ik zag icm die redenering zetten mij op het verkeerde spoor. Waarom zou dat grappig moeten zijn
Waar draait Burnout Revenge om? Idd Revengequote:Op donderdag 25 mei 2006 17:53 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Gewoon, dat je de term second opinion zo serieus neemt.
Maar die voorbeelden zijn toch wel ietsje anders dan je conclussie van second opinion.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waar draait Burnout Revenge om? Idd Revenge
Waar draait Mario Galaxy om? Idd dat je door galaxy reist
Waar draait Virtua Tennis: World Tour om? Idd de World Tour
Waar draait Monter Hunter Freedom om? Idd vreiheid
Waar draait Oblivion om? Idd Oblivion
Waar draait KotOR om? Idd Star Wars int verleden
etc. etc. etc. etc.
Lijkt me niet verrassend dat ik een titel serieus neem, al is het Trauma Center.
I see your pointquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:15 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Maar die voorbeelden zijn toch wel ietsje anders dan je conclussie van second opinion.
Bij deze games is de conclussie dat het een nieuw spel betreft met een ander tintje terwijl je bij Trauma Center tot de conclussie komt dat het een port is vanwege de titel.
Wat had je dan in gedachten, Trauma Team waar je een andere docter speelt die de oude patienten moet heronderzoeken en heropereren?
'Oh sorry meneer, die hartoperatie was toch niet helemaal juist, we snijden u nogmaals open en beginnen aan de milt'![]()
hmm, als ze dat maar niet vertalen naar 250 euro .. zou ik tog een beetje aan de hoge kant vinden ...quote:
jep, daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:52 schreef H.Flick het volgende:
Reken er maar op dat $ gewoon ¤ wordt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waar draait Monter Hunter Freedom om? Idd vreiheid
Wat natuurlijk een schande is, omdat de dollar veel lager staat. Maar goed, die 199 dollar is wel zonder BTW.quote:
Tja, bij de meeste prijzen is het tegenwoordig $ = ¤ prijzen (zie Xbox 360, PS3, PSP en NDS), maar bij de DS lite is het in EU weer meer. Ik verwacht daarom dat de Wii ook meer zal zijn in getalwaarde dan in de US.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een schande is, omdat de dollar veel lager staat. Maar goed, die 199 dollar is wel zonder BTW.
Blijft een schandequote:Op donderdag 25 mei 2006 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, bij de meeste prijzen is het tegenwoordig $ = ¤ prijzen (zie Xbox 360, PS3, PSP en NDS), maar bij de DS lite is het in EU weer meer. Ik verwacht daarom dat de Wii ook meer zal zijn in getalwaarde dan in de US.
Juist.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:44 schreef H.Flick het volgende:
Maar goed, die 199 dollar is wel zonder BTW.
150 dollar, 150 euro.quote:
Nee, zijn plannen, maar is nog niet compleet doorgevoerd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Juist.
En ik las ook ergens dat standaard ALLE electronische shit in Europa 2 jaar garantie heeft, terwijl je daarvoor in de VS extra moet betalen.
[..]
Zo'n mooie prijs voor die console.... gaat serieus verkopenquote:
25000 Yen, 250 euro. Gebeurt ook nog wel 'ns.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:46 schreef Ruzbeh het volgende:
150 dollar, 150 euro.
Waar heb jij het nou over? Niet de PS3 neem ik aan, want die is gewoon ruim 1300 guldenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:54 schreef Erwtensoep het volgende:
kleine 900 gulden ook
Heerlijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:51 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zo'n mooie prijs voor die console.... gaat serieus verkopen![]()
Jij hebt er ook zin in he.... kijk uit naar dat ding... net zoals ik dat bij de N64 deed.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HeerlijkIk ben ook zo benieuwd naar de doos
![]()
Het gaat tof worden!quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jij hebt er ook zin in he.... kijk uit naar dat ding... net zoals ik dat bij de N64 deed.
ik doe meequote:Op donderdag 25 mei 2006 20:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het gaat tof worden!
Lekker online met elkaar gamen allemaal ^^. Ruzbeh ownen met SSBB
Dream onquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik Pwn iedereen in Smash Bros natuurlijk.
I know. Ik denk dat ik misschien wel de slechtste Smash Bros gamer ooit benquote:
neequote:Op donderdag 25 mei 2006 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik misschien wel de slechtste Smash Bros gamer ooit ben
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik weet nu al vrijwel zeker dat niemand mij zal ownen met SSBB. Ook al heb ik nooit een SSB game gespeeld (dit zal misschien veranderen in de nabije toekomst).
Da's dan nog altijd 600-1000 gulden goedkoper dan de rest....quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:53 schreef H.Flick het volgende:
Kleine 500 gulden klinkt trouwens al meteen een stuk meer.
Ach, met Mr. Game and Watch was het wel wat raar, maar verder wen je snel genoeg hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:12 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nog nooit een Smash Brothers gespeeld. Al die verschillende stijlen door elkaar lijken me heel irritant. Een redelijk serieuze en realistisch geanimeerde Snake die gaat vechten tegen een karikatuur als Mario... ik weet het niet.
Ok bedankt, dat zal een hoop schelenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:04 schreef MMaRsu het volgende:
springen en dan up + b
Wordt jij nou nooit eens moe van jezelf...quote:
ja, 'boeie'.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan het antwoord wel raden
(begint met een b en eindigt met een e)
So do I, ook al heb ik t 3 jaar niet gespeeld... maar dat zal uiteindelijk geen probleem zijn!quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:48 schreef EricG het volgende:
Ik ga iedereen ownen met Smash Bros
Ben een veteraan met minstens 5 jaar ervaring!
Never gonna happenquote:
Edit: En Reggie is President van NoAquote:Other "wii" sites that Nintendo has registered: WiiSports.com, WiiKaraoke.com, WiiCooking.com, WiiPower.com, WiiLove.com, WiiVC.com, WiiWorld.com, WiiFamily.com, WiiFun.com, WiiMusic.com, WiiLife.com, WiiConnect24.com, WiiHistory.com, WiiStory.com, Wiiareone.com, WiiSchool.com, WiiNews.com, WiiMagazine.com, WiiPuzzle.com, WiiChannel.com, WiiExecxutive.com, WiiGeneration.com, WiiActive24.com, WiiAnimation.com, WiiChallenger.com, WiiGetTogether.com, WiiManagement.com, WiiBreeding.com, WiiCountry.com, WiiLanguages.com, WiiScenario.com, WiiParents.com, WiiCreator.com, WiiAlive24.com, WiiJourney.com, WiiStudent.com, WiiVenture.com, WiiFitness.com, WiiPuzzle.com, WiiScience.com, WiiBeauty.com, ShallWii.com, WiiGirls.com, WiiBoys.com, WiiEarth.com, WiiMoney.com, WiiFitness.com, WiiScience.com
2012 misschien? Begin maar met de campagnequote:
\quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
2012 misschien? Begin maar met de campagne
Moet je wel nu doen, anders heb je tegen die tijd geen stemrechtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:38 schreef Tware het volgende:
[..]
\
Dan verkas ik naar de VS om te kunnen voten![]()
Nee, sinds vandaag.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
2012 misschien? Begin maar met de campagne
Sinds wanneer is Reggie President van Noa?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:20 schreef Tomasso het volgende:
Nadat het bekend is geworden dat Nintendo http://wiichannel.com en http://wiikaraoke.com heeft geregistreerd, is er nog een heel lijstje met domeinen:
[..]
Edit: En Reggie is President van NoA
1 post boven je.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Reggie President van Noa?
gisterquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Reggie President van Noa?
quote:
quote:In case you're curious, Nintendo provided a bit of background on Reggie. Before he joined Nintendo in December of 2003, he was the senior vice president of marketing at VH1. Before that, he held "key marketing positions" with Guinness Import Co., Derby Cycle Corp., Pizza Hut, Panda Management Co. and Procter & Gamble. So, he certainly has a lot of marketing experience.
quote:
quote:""My name is Reggie. I'm about kicking ass, I'm about taking names, and WE'RE about making PIZZA!""
Ik vraag me af waar deze betrekking op hebben:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:20 schreef Tomasso het volgende:
Nadat het bekend is geworden dat Nintendo http://wiichannel.com en http://wiikaraoke.com heeft geregistreerd, is er nog een heel lijstje met domeinen:
WiiGirls.com lijkt me ook interessant.quote:WiiVC.com
Wiiareone.com
WiiExecxutive.com
WiiBreeding.com
ShallWii.com
quote:Q. - Can Cartman see his wee if he’s standing?
A. - As excited as everyone here is about Nintendo’s new video game console (it’s spelled Wii, by the way, not Wee), no one has one yet. Not even Cartman.
Ik neem aan dat je snapt dat ik het over Amerika zelf had, niet NoAquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:11 schreef Xrenity het volgende:
rofl
Q&A met Trey Parker en Matt Stone, van South Park
[..]
Jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je snapt dat ik het over Amerika zelf had, niet NoA
Oktober of november.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:41 schreef Airelle het volgende:
Ik ben een beetje lui: Wanneer komt 'ie uit?
dat weet niemand.. verwacht wordt november..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:41 schreef Airelle het volgende:
Ik ben een beetje lui: Wanneer komt 'ie uit?
Dat waar die zat is al jaren bekend hoorquote:
Nah, ze willen de PS3 voor zijn denk ik.quote:
En die komt uit in novemberquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nah, ze willen de PS3 voor zijn denk ik.
ps3 waarschijnlijk niet in november..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En die komt uit in november
OKTOBER FTW
Herkenbaar, herkenbaar. Ik smacht ook echt naar de Wii en al helemaal naar de nieuwe Zelda.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:59 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
ps3 waarschijnlijk niet in november..
Maar echtik wordt helemaal gek .. Ik MOET gewoon zo'n ding hebben
elke ochtend wordt ik wakker en denk ik: had ik er maar een.. Shit, zo erg is 't vort gesteld met mij
![]()
ZOMG OKTOBERTON!!!111111einszweidrei!!!!111quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En die komt uit in november
OKTOBER FTW
Hij heeft zo z'n toppersquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:44 schreef Airelle het volgende:
Jullie zijn wel erg zeg. Hebben jullie ook een GameCube of vinden jullie dat ook een onding?.
Oh, ik speel eigenlijk alleen op de GameBoy. Vanwege de mobiliteit... maar deze Wii lijkt me zó tof!quote:
Hehe, dat heeft iedereen in dit topic... FTWii!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh, ik speel eigenlijk alleen op de GameBoy. Vanwege de mobiliteit... maar deze Wii lijkt me zó tof!
Maakt Nintendo ook winst opquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef Airelle het volgende:
Ik denk meer dan 50 euro helaas. Ze moeten heb hebben van de verkoop van spellen, niet van de console zelf.
Ik hoop trouwens wel dat WIi sports meer is dan alléén tennissen, honkballen en golfen, zonder enig doel of verhaallijn ofzo. Want ik heb nu een beetje het idee dat het komt om de mogelijkheden van de Wii te laten zien dan als echt spel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maakt Nintendo ook winst op
Ik denk dat WiiSports wel eens 40-50 euro kan gaan kosten. Dat was het plan iig in de states
Na, Nintendo verdient wel wat aan de console hoor, in tegenstelling met de concurrentie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef Airelle het volgende:
Ik denk meer dan 50 euro helaas. Ze moeten heb hebben van de verkoop van spellen, niet van de console zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |