Maar die voorbeelden zijn toch wel ietsje anders dan je conclussie van second opinion.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waar draait Burnout Revenge om? Idd Revenge
Waar draait Mario Galaxy om? Idd dat je door galaxy reist
Waar draait Virtua Tennis: World Tour om? Idd de World Tour
Waar draait Monter Hunter Freedom om? Idd vreiheid
Waar draait Oblivion om? Idd Oblivion
Waar draait KotOR om? Idd Star Wars int verleden
etc. etc. etc. etc.
Lijkt me niet verrassend dat ik een titel serieus neem, al is het Trauma Center.
I see your pointquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:15 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Maar die voorbeelden zijn toch wel ietsje anders dan je conclussie van second opinion.
Bij deze games is de conclussie dat het een nieuw spel betreft met een ander tintje terwijl je bij Trauma Center tot de conclussie komt dat het een port is vanwege de titel.
Wat had je dan in gedachten, Trauma Team waar je een andere docter speelt die de oude patienten moet heronderzoeken en heropereren?
'Oh sorry meneer, die hartoperatie was toch niet helemaal juist, we snijden u nogmaals open en beginnen aan de milt'![]()
hmm, als ze dat maar niet vertalen naar 250 euro .. zou ik tog een beetje aan de hoge kant vinden ...quote:
jep, daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:52 schreef H.Flick het volgende:
Reken er maar op dat $ gewoon ¤ wordt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waar draait Monter Hunter Freedom om? Idd vreiheid
Wat natuurlijk een schande is, omdat de dollar veel lager staat. Maar goed, die 199 dollar is wel zonder BTW.quote:
Tja, bij de meeste prijzen is het tegenwoordig $ = ¤ prijzen (zie Xbox 360, PS3, PSP en NDS), maar bij de DS lite is het in EU weer meer. Ik verwacht daarom dat de Wii ook meer zal zijn in getalwaarde dan in de US.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een schande is, omdat de dollar veel lager staat. Maar goed, die 199 dollar is wel zonder BTW.
Blijft een schandequote:Op donderdag 25 mei 2006 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, bij de meeste prijzen is het tegenwoordig $ = ¤ prijzen (zie Xbox 360, PS3, PSP en NDS), maar bij de DS lite is het in EU weer meer. Ik verwacht daarom dat de Wii ook meer zal zijn in getalwaarde dan in de US.
Juist.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:44 schreef H.Flick het volgende:
Maar goed, die 199 dollar is wel zonder BTW.
150 dollar, 150 euro.quote:
Nee, zijn plannen, maar is nog niet compleet doorgevoerd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Juist.
En ik las ook ergens dat standaard ALLE electronische shit in Europa 2 jaar garantie heeft, terwijl je daarvoor in de VS extra moet betalen.
[..]
Zo'n mooie prijs voor die console.... gaat serieus verkopenquote:
25000 Yen, 250 euro. Gebeurt ook nog wel 'ns.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:46 schreef Ruzbeh het volgende:
150 dollar, 150 euro.
Waar heb jij het nou over? Niet de PS3 neem ik aan, want die is gewoon ruim 1300 guldenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:54 schreef Erwtensoep het volgende:
kleine 900 gulden ook
Heerlijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:51 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zo'n mooie prijs voor die console.... gaat serieus verkopen![]()
Jij hebt er ook zin in he.... kijk uit naar dat ding... net zoals ik dat bij de N64 deed.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HeerlijkIk ben ook zo benieuwd naar de doos
![]()
Het gaat tof worden!quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jij hebt er ook zin in he.... kijk uit naar dat ding... net zoals ik dat bij de N64 deed.
ik doe meequote:Op donderdag 25 mei 2006 20:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het gaat tof worden!
Lekker online met elkaar gamen allemaal ^^. Ruzbeh ownen met SSBB
Dream onquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik Pwn iedereen in Smash Bros natuurlijk.
I know. Ik denk dat ik misschien wel de slechtste Smash Bros gamer ooit benquote:
neequote:Op donderdag 25 mei 2006 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik misschien wel de slechtste Smash Bros gamer ooit ben
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik weet nu al vrijwel zeker dat niemand mij zal ownen met SSBB. Ook al heb ik nooit een SSB game gespeeld (dit zal misschien veranderen in de nabije toekomst).
Da's dan nog altijd 600-1000 gulden goedkoper dan de rest....quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:53 schreef H.Flick het volgende:
Kleine 500 gulden klinkt trouwens al meteen een stuk meer.
Ach, met Mr. Game and Watch was het wel wat raar, maar verder wen je snel genoeg hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:12 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nog nooit een Smash Brothers gespeeld. Al die verschillende stijlen door elkaar lijken me heel irritant. Een redelijk serieuze en realistisch geanimeerde Snake die gaat vechten tegen een karikatuur als Mario... ik weet het niet.
Ok bedankt, dat zal een hoop schelenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:04 schreef MMaRsu het volgende:
springen en dan up + b
Wordt jij nou nooit eens moe van jezelf...quote:
ja, 'boeie'.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan het antwoord wel raden
(begint met een b en eindigt met een e)
So do I, ook al heb ik t 3 jaar niet gespeeld... maar dat zal uiteindelijk geen probleem zijn!quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:48 schreef EricG het volgende:
Ik ga iedereen ownen met Smash Bros
Ben een veteraan met minstens 5 jaar ervaring!
Never gonna happenquote:
Edit: En Reggie is President van NoAquote:Other "wii" sites that Nintendo has registered: WiiSports.com, WiiKaraoke.com, WiiCooking.com, WiiPower.com, WiiLove.com, WiiVC.com, WiiWorld.com, WiiFamily.com, WiiFun.com, WiiMusic.com, WiiLife.com, WiiConnect24.com, WiiHistory.com, WiiStory.com, Wiiareone.com, WiiSchool.com, WiiNews.com, WiiMagazine.com, WiiPuzzle.com, WiiChannel.com, WiiExecxutive.com, WiiGeneration.com, WiiActive24.com, WiiAnimation.com, WiiChallenger.com, WiiGetTogether.com, WiiManagement.com, WiiBreeding.com, WiiCountry.com, WiiLanguages.com, WiiScenario.com, WiiParents.com, WiiCreator.com, WiiAlive24.com, WiiJourney.com, WiiStudent.com, WiiVenture.com, WiiFitness.com, WiiPuzzle.com, WiiScience.com, WiiBeauty.com, ShallWii.com, WiiGirls.com, WiiBoys.com, WiiEarth.com, WiiMoney.com, WiiFitness.com, WiiScience.com
2012 misschien? Begin maar met de campagnequote:
\quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
2012 misschien? Begin maar met de campagne
Moet je wel nu doen, anders heb je tegen die tijd geen stemrechtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:38 schreef Tware het volgende:
[..]
\
Dan verkas ik naar de VS om te kunnen voten![]()
Nee, sinds vandaag.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
2012 misschien? Begin maar met de campagne
Sinds wanneer is Reggie President van Noa?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:20 schreef Tomasso het volgende:
Nadat het bekend is geworden dat Nintendo http://wiichannel.com en http://wiikaraoke.com heeft geregistreerd, is er nog een heel lijstje met domeinen:
[..]
Edit: En Reggie is President van NoA
1 post boven je.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Reggie President van Noa?
gisterquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Reggie President van Noa?
quote:
quote:In case you're curious, Nintendo provided a bit of background on Reggie. Before he joined Nintendo in December of 2003, he was the senior vice president of marketing at VH1. Before that, he held "key marketing positions" with Guinness Import Co., Derby Cycle Corp., Pizza Hut, Panda Management Co. and Procter & Gamble. So, he certainly has a lot of marketing experience.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |