Wordt jij nou nooit eens moe van jezelf...quote:
ja, 'boeie'.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan het antwoord wel raden
(begint met een b en eindigt met een e)
So do I, ook al heb ik t 3 jaar niet gespeeld... maar dat zal uiteindelijk geen probleem zijn!quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:48 schreef EricG het volgende:
Ik ga iedereen ownen met Smash Bros
Ben een veteraan met minstens 5 jaar ervaring!
Never gonna happenquote:
Edit: En Reggie is President van NoAquote:Other "wii" sites that Nintendo has registered: WiiSports.com, WiiKaraoke.com, WiiCooking.com, WiiPower.com, WiiLove.com, WiiVC.com, WiiWorld.com, WiiFamily.com, WiiFun.com, WiiMusic.com, WiiLife.com, WiiConnect24.com, WiiHistory.com, WiiStory.com, Wiiareone.com, WiiSchool.com, WiiNews.com, WiiMagazine.com, WiiPuzzle.com, WiiChannel.com, WiiExecxutive.com, WiiGeneration.com, WiiActive24.com, WiiAnimation.com, WiiChallenger.com, WiiGetTogether.com, WiiManagement.com, WiiBreeding.com, WiiCountry.com, WiiLanguages.com, WiiScenario.com, WiiParents.com, WiiCreator.com, WiiAlive24.com, WiiJourney.com, WiiStudent.com, WiiVenture.com, WiiFitness.com, WiiPuzzle.com, WiiScience.com, WiiBeauty.com, ShallWii.com, WiiGirls.com, WiiBoys.com, WiiEarth.com, WiiMoney.com, WiiFitness.com, WiiScience.com
2012 misschien? Begin maar met de campagnequote:
\quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
2012 misschien? Begin maar met de campagne
Moet je wel nu doen, anders heb je tegen die tijd geen stemrechtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:38 schreef Tware het volgende:
[..]
\
Dan verkas ik naar de VS om te kunnen voten![]()
Nee, sinds vandaag.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
2012 misschien? Begin maar met de campagne
Sinds wanneer is Reggie President van Noa?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:20 schreef Tomasso het volgende:
Nadat het bekend is geworden dat Nintendo http://wiichannel.com en http://wiikaraoke.com heeft geregistreerd, is er nog een heel lijstje met domeinen:
[..]
Edit: En Reggie is President van NoA
1 post boven je.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Reggie President van Noa?
gisterquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Reggie President van Noa?
quote:
quote:In case you're curious, Nintendo provided a bit of background on Reggie. Before he joined Nintendo in December of 2003, he was the senior vice president of marketing at VH1. Before that, he held "key marketing positions" with Guinness Import Co., Derby Cycle Corp., Pizza Hut, Panda Management Co. and Procter & Gamble. So, he certainly has a lot of marketing experience.
quote:
quote:""My name is Reggie. I'm about kicking ass, I'm about taking names, and WE'RE about making PIZZA!""
Ik vraag me af waar deze betrekking op hebben:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:20 schreef Tomasso het volgende:
Nadat het bekend is geworden dat Nintendo http://wiichannel.com en http://wiikaraoke.com heeft geregistreerd, is er nog een heel lijstje met domeinen:
WiiGirls.com lijkt me ook interessant.quote:WiiVC.com
Wiiareone.com
WiiExecxutive.com
WiiBreeding.com
ShallWii.com
quote:Q. - Can Cartman see his wee if he’s standing?
A. - As excited as everyone here is about Nintendo’s new video game console (it’s spelled Wii, by the way, not Wee), no one has one yet. Not even Cartman.
Ik neem aan dat je snapt dat ik het over Amerika zelf had, niet NoAquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:11 schreef Xrenity het volgende:
rofl
Q&A met Trey Parker en Matt Stone, van South Park
[..]
Jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je snapt dat ik het over Amerika zelf had, niet NoA
Oktober of november.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:41 schreef Airelle het volgende:
Ik ben een beetje lui: Wanneer komt 'ie uit?
dat weet niemand.. verwacht wordt november..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:41 schreef Airelle het volgende:
Ik ben een beetje lui: Wanneer komt 'ie uit?
Dat waar die zat is al jaren bekend hoorquote:
Nah, ze willen de PS3 voor zijn denk ik.quote:
En die komt uit in novemberquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nah, ze willen de PS3 voor zijn denk ik.
ps3 waarschijnlijk niet in november..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En die komt uit in november
OKTOBER FTW
Herkenbaar, herkenbaar. Ik smacht ook echt naar de Wii en al helemaal naar de nieuwe Zelda.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:59 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
ps3 waarschijnlijk niet in november..
Maar echtik wordt helemaal gek .. Ik MOET gewoon zo'n ding hebben
elke ochtend wordt ik wakker en denk ik: had ik er maar een.. Shit, zo erg is 't vort gesteld met mij
![]()
ZOMG OKTOBERTON!!!111111einszweidrei!!!!111quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En die komt uit in november
OKTOBER FTW
Hij heeft zo z'n toppersquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:44 schreef Airelle het volgende:
Jullie zijn wel erg zeg. Hebben jullie ook een GameCube of vinden jullie dat ook een onding?.
Oh, ik speel eigenlijk alleen op de GameBoy. Vanwege de mobiliteit... maar deze Wii lijkt me zó tof!quote:
Hehe, dat heeft iedereen in dit topic... FTWii!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh, ik speel eigenlijk alleen op de GameBoy. Vanwege de mobiliteit... maar deze Wii lijkt me zó tof!
Maakt Nintendo ook winst opquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef Airelle het volgende:
Ik denk meer dan 50 euro helaas. Ze moeten heb hebben van de verkoop van spellen, niet van de console zelf.
Ik hoop trouwens wel dat WIi sports meer is dan alléén tennissen, honkballen en golfen, zonder enig doel of verhaallijn ofzo. Want ik heb nu een beetje het idee dat het komt om de mogelijkheden van de Wii te laten zien dan als echt spel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maakt Nintendo ook winst op
Ik denk dat WiiSports wel eens 40-50 euro kan gaan kosten. Dat was het plan iig in de states
Na, Nintendo verdient wel wat aan de console hoor, in tegenstelling met de concurrentie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef Airelle het volgende:
Ik denk meer dan 50 euro helaas. Ze moeten heb hebben van de verkoop van spellen, niet van de console zelf.
Maar meer als gimmick dan echt spel ofzo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat Wii Sports zoals het nu is rond de $20-$30 zal zijn.
Een budgetspel a la Brain Training, om non-gamers aan te trekken denk ik.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef EricG het volgende:
[..]
Maar meer als gimmick dan echt spel ofzo?
Dat denk ik ook. Liet gisteren toevallig iemand de filmpjes op IGN zien van Wii Sports.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat kom ik arrogant over als ik me posts lees in de eerste revolution topics.
[..]
Een budgetspel a la Brain Training, om non-gamers aan te trekken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |