Ik zou geen game spelen zonder geluid.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is ook weer overdreven
De hele sfeer is toch weg als je geen geluid hebt. Ik kijk ook geen film zonder geluid.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:18 schreef EricG het volgende:
Kan makkelijk hoor. Alleen bij shooters heb je geluid nodig.
Dat lijkt me niet prettig nee, maar zonder geluid blijft het speelbaar. Zonder beeld niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou geen game spelen zonder geluid.
Geluid is bij elke film natuurlijk cruciaal, maar geluid is niet cruciaal bij elke game.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De hele sfeer is toch weg als je geen geluid hebt. Ik kijk ook geen film zonder geluid.
Niet bij elke game, maar wel bij de games die ik speel. Behalve dus FM.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Geluid is bij elke film natuurlijk cruciaal, maar geluid is niet cruciaal bij elke game.
Games zoals God of War of Zelda zijn proof dat goed geluid een spel meer epic maakt. Maar om nu meteen te zeggen dat een leap van stereo naar DD die ervaring in dezelfde graad verbetert, nee.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:22 schreef Diablos79 het volgende:
Ik vind het geluid bij een spel over het algemeen echt wel belangrijk. het geeft de hele sfeer van de game.
Als je een goede reciever/set hebt, dan maakt dat een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:58 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Games zoals God of War of Zelda zijn proof dat goed geluid een spel meer epic maakt. Maar om nu meteen te zeggen dat een leap van stereo naar DD die ervaring in dezelfde graad verbetert, nee.JA
Maar zonder geluid is een spel idd stukken minder.
Oja tuurlijk, je mag hier alleen maar "believe" zeggen of "Wiii"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, om die Herr.Flick propagandastroom tot stoppen te brengen: het zal me werkelijk geen fuck interesseren of de Wii 5.1 ondersteunt of niet en ik zou er niet 2 euro meer voor over hebben.
Wat een gelul. Jij zeurt op iedereen die het niet met jou eens is. Volgens mij mag iedereen hier zijn mening geven, en dat was dus wat ik deed, al is het wel extreem irritant als iemand het elk topic 15 keer doet (EN JA JE MAG JE BEST AANGESPROKEN VOELEN HOOR).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, je mag hier alleen maar "believe" zeggen of "Wiii"
Wiiiiiiiquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat een gelul. Jij zeurt op iedereen die het niet met jou eens is. Volgens mij mag iedereen hier zijn mening geven, en dat was dus wat ik deed, al is het wel extreem irritant als iemand het elk topic 15 keer doet (EN JA JE MAG JE BEST AANGESPROKEN VOELEN HOOR).
Een discussie is precies het tegenovergestelde van '15 keer achter elkaar hetzelfde herhalen'. Dat heet drammen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:12 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Wiiiiiii![]()
een forum is om een discussie op gang te brengen, en dat is wat anders dan zeuren.Dat is wat jij doet in je laatste 2 topics!
Belieeeeeve![]()
Nou ben ik het niet helemaal mee eens. In film in stereo of in DD5.1 is toch echt een behoorlijk verschil. Helemaal als je goede speakers hebt. En met geluid kun je in spellen echt heel veel, ze kunnen met die Wii controller ook vast hele leuke muziek games maken, en die zouden in DD echt wel toffer zijn dan in stereo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:58 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Games zoals God of War of Zelda zijn proof dat goed geluid een spel meer epic maakt. Maar om nu meteen te zeggen dat een leap van stereo naar DD die ervaring in dezelfde graad verbetert, nee.
Maar zonder geluid is een spel idd stukken minder.
Bij een dansspel maakt het me ook niet uit waar het geluid vandaan komt, als het maar ergens vandaan komt en een beetje redelijk klinkt. Mijn pc hangt aan een simpel JVC setje, en dat voldoet voor vrijwel alles.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:28 schreef Poit het volgende:
Geluid is voor sommige games zeer belangrijk maar de kwaliteit van m'n eigen setje hoort de game niet te maken of te breken. Tenzij je natuurlijk als een idioot op een dansmat aan het springen bent en andersoortige games...
* Poit kijkt even naast z'n bureau en lacht naar z'n dancemat
Damn, ik ken dat gevoel heel goed en ik heb t deze gen alleen gehad bij RE4, God of War, Zelda WW en Pikmin. Voor de rest had ik wel spellen die in het begin dit verwezenlijkten maar waar ik dat op het eind niet meer had.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:00 schreef Poit het volgende:
Waar ik met veel games op het moment moeite mee heb ik het "in een game blijven" gevoel. Vroegah (toen je poep nog met een lange oe schreef) werd ik echt opgezogen door vrijwel elke game. De laatste tijd is dat voor mij enkel en alleen maar RE4 geweest. Ik hoop dat de nieuwe besturing van de Wii me weer pakt en me weer van gamen laat genieten als vroegah...
Ehm, is de Logitech Z5400 genoeg voor jou?!?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:02 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Als je een goede reciever/set hebt, dan maakt dat een wereld van verschil.
meer als ooit een lullig speakertje in je wiimote goed kan maken..
Tuurlijk zijn het kostenbesparingen, what else? Hardware implementeren (zal niet ZOveel kosten) en het programmeren. Maar ik denk dat met name Nintendo heeft gedacht: als we t op de Wii zetten, dan wordt t wellicht iets dat de developer moet doen, terwijl maar een zeer klein percentage het gebruikt.quote:Dat Nintendo zich niet zo heeft gericht op hele vette hardware kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar ik vind het wel wat zwak dat Nintendo geen DD5.1 ondersteuning heeft gemaakt op de Wii. En de reden waarom ze dat hebben gedaan is me ook een raadsel, om kosten te sparen kan het nooit zijn geweest.
Logitech zegt mij niets, ik heb gewoon een reciever (yamaha).quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:31 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ehm, is de Logitech Z5400 genoeg voor jou?!?
[..]
Tuurlijk zijn het kostenbesparingen, what else? Hardware implementeren (zal niet ZOveel kosten) en het programmeren. Maar ik denk dat met name Nintendo heeft gedacht: als we t op de Wii zetten, dan wordt t wellicht iets dat de developer moet doen, terwijl maar een zeer klein percentage het gebruikt.
In andere woorden schaad dit dus de totale tijd dat de developer met een game bezig is, en waarvoor? Zodat Herr Flick von der gestapo met zn luie reet zich waant tussen een wirwar van geluid? Nee, dat nooit, heeft Nintendo gezegd.
![]()
Het is drammen ja, omdat je het de afgelopen 5 topics in minimaal 5 posts van je elke keer weer op de een of andere manier over het gemis van DD heb zitten janken. Extreem vervelend. Volgens mij heeft een modje er een paar topics ook wat over gezegdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:49 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Logitech zegt mij niets, ik heb gewoon een reciever (yamaha).
Ik vind het gewoon lame hier dat er suf gereageerd word op een ANTWOORD dat ik gaf op iemands mening. En dan is het meteen "drammen", terwijl anderen wel gewoon hier over z'n menig mag geven...![]()
En ja, geen 5.1 ondersteuning blijft een zwaar gemis![]()
Ach wen er maar vast aan dan...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is drammen ja, omdat je het de afgelopen 5 topics in minimaal 5 posts van je elke keer weer op de een of andere manier over het gemis van DD heb zitten janken. Extreem vervelend. Volgens mij heeft een modje er een paar topics ook wat over gezegd
Neuh, ik ga me er alleen maar meer aan ergeren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ach wen er maar vast aan dan...![]()
belieeeevveee
Volgens mij ook ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:37 schreef dikkedorus het volgende:
Zo ver ik weet heeft DPLII ook gewoon 5.1, niet dan? Alleen de mix-kwaliteit is minder.
Hoezo "bezig als".quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neuh, ik ga me er alleen maar meer aan ergeren.
Discussies kan hier gewoon hoor, maar jij voert geen discussie. Jij bent bezig als een klein kindje die z'n zin niet krijgt.
Omdat anders de zin niet klopt.quote:
Ehm, NEE! Die logitech zooi is leuk maar geeft nu niet echt geweldig geluid.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:31 schreef alex4allofyou het volgende:
Ehm, is de Logitech Z5400 genoeg voor jou?!?
Een soundchip die DD weer kan geven kost tegenwoordig echt niks, Als het 2 euro is het al veel. En programmeurs gebruiken het niet omdat het er niet opzit. Het geluid word altijd gemaakt door een ander team dan de graphics dus echt veel meer tijd zal het niet kosten. En ik heb interviews gelezen met sound developers en die waren maar wat blij met de geluidsmogelijkheden van de Ps3 en Xbox360.quote:Tuurlijk zijn het kostenbesparingen, what else? Hardware implementeren (zal niet ZOveel kosten) en het programmeren. Maar ik denk dat met name Nintendo heeft gedacht: als we t op de Wii zetten, dan wordt t wellicht iets dat de developer moet doen, terwijl maar een zeer klein percentage het gebruikt.
In andere woorden schaad dit dus de totale tijd dat de developer met een game bezig is, en waarvoor? Zodat Herr Flick von der gestapo met zn luie reet zich waant tussen een wirwar van geluid? Nee, dat nooit, heeft Nintendo gezegd.
![]()
Ehrm wat zou jij allemaal in een controller stoppen dan. Ik wil niet weten hoe groot die dan gaat worden. Voor hoe nintendo ermee omgaat nu is de logitech best een okee optie.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:37 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ehm, NEE! Die logitech zooi is leuk maar geeft nu niet echt geweldig geluid.
Er zit toch ook geen Logitech Z-5400 setje in die controllerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ehrm wat zou jij allemaal in een controller stoppen dan. Ik wil niet weten hoe groot die dan gaat worden. Voor hoe nintendo ermee omgaat nu is de logitech best een okee optie.
SHIIIT wat ziet Zelda er goed uit zegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:47 schreef Koentje3 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3245033269192885972&q=wii![]()
en previeuw van de VC
http://video.google.com/videoplay?docid=2750261815656234681&q=wii
Its me, mario! OMGGGGO+O+
Zelda, 8 minutes of fishing:
http://video.google.com/videoplay?docid=2433157435488181485&q=wii
ziet er leuk uit![]()
Duh! Het zijn nu ook allemaal believers geworden!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:26 schreef ikookhier het volgende:
Net de PU even door genomen,ze zijn niet eens negatief over wii of Nintendo in het algemeen.
het lijkt wel of ze ineens helemaal om zijn
Blijkbaarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:57 schreef EricG het volgende:
[..]
Duh! Het zijn nu ook allemaal believers geworden!![]()
Waren ze eerst wel negatief dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:26 schreef ikookhier het volgende:
Net de PU even door genomen,ze zijn niet eens negatief over wii of Nintendo in het algemeen.
Nog niet binnen hierquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:26 schreef ikookhier het volgende:
Over Nintendo waren ze wel negatiefquote:
Heb hemquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:20 schreef EricG het volgende:
[..]
Dan zal je bezorger wel geen zin hebben om in de regen z'n blaadjes te doen
Mario 64 DS heeft betere modellen met meer poly's en andere textures.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:46 schreef Gronnaephos het volgende:
Dat Mario 64 lijkt er beter uit te zien dan de originele op de N64. Hebben ze met dat soort klassiekers wat polishing werk gedaan of zou dat met alle games zo zijn?
Ik ga zo ook maar ff de PU lezen, net binnen gekomen, kijken wat zij van de E3Wii vonden...![]()
Zoveel ports zijn er niet op de Nintendo DSquote:of zou dat met alle games zo zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |