Behalve rena.quote:
Eyquote:Op zondag 21 mei 2006 00:22 schreef MissBliss het volgende:
Dag iedereen die gaat slapen
Hoi iedereen die net aankomt
Hey Zappquote:
If I said you had a beautiful body would you take your pants off and dance around a bit?quote:
Surequote:Op zondag 21 mei 2006 00:28 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
If I said you had a beautiful body would you take your pants off and dance around a bit?
Dag.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Vaarwel mijn waarde FOK!kers, ik ga te bed.
Namaste.
Ben wel een waar eet-offensief begonnen, ik wil voor dinsdag minstens 2 kilo aangekomen zijn!quote:
Gaan we naar de Mac en dan eet je netzoveel als wat ik normaal echt naar binnen brengquote:Op zondag 21 mei 2006 00:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ben wel een waar eet-offensief begonnen, ik wil voor dinsdag minstens 2 kilo aangekomen zijn!
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gaan we naar de Mac en dan eet je netzoveel als wat ik normaal echt naar binnen breng![]()
Morgen heb ik tennistoernooiquote:Op zondag 21 mei 2006 00:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, maar wel voor dinsdag dan
Kan je morgen?
quote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 21 mei 2006 08:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat doe jij eigenlijk wakker, zondagochtend.
OP ZONDAG?quote:Op zondag 21 mei 2006 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op dit uur van de dag al met je neus in een statistiek-boek zitten is niet goed voor je.
Ook dat nog jaquote:
Dat is een optiequote:Op zondag 21 mei 2006 11:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik dan maar "goede morgen" terug zeggen?
Of Thea_Rikquote:Op zondag 21 mei 2006 11:04 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen Krea_Hit!
quote:
Oja, MaD-rat?quote:Op zondag 21 mei 2006 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Ik zat ook nog te twijfelen om er Kre_atih van te maken...
Hai_Trekquote:
RamDatquote:
Buihaptquote:
Sorry, over het hoofd gezien.quote:
Ge zijt vergeven.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, over het hoofd gezien.Ik werd afgeleid door Gigi.
Als ze in plaats van een geldprijs een wilde nacht met Gigi in het vooruitzicht stellen, dan zou ik zowaar een keer meedoen aan een belspelletje.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, over het hoofd gezien.Ik werd afgeleid door Gigi.
Ze presenteert een belspel, zegt dat ook niet genoegquote:
Hmm, ik zou een heleboel dames kunnen verzinnen waar ik mogelijk jaloers op zou kunnen zijn, maar deze blonde belspelgleuf is er daar géén onderdeel vanquote:
Op sommige gebieden wil je geen risico nemenquote:Op zondag 21 mei 2006 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ze slim zijn dan voor een wilde nacht?![]()
Hm... het wordt ineens wel heel somber buiten... volgens mij dreigt er regen, dus ik blijf nog maar binnenquote:Op zondag 21 mei 2006 11:27 schreef DaMart het volgende:
Ik ben even weg... het is nu nog droog buiten, dus tijd om even een rondje te gaan wandelen in de duinen!
Wat een DramaTquote:Op zondag 21 mei 2006 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm... het wordt ineens wel heel somber buiten... volgens mij dreigt er regen, dus ik blijf nog maar binnen
Je bent toch niet van suiker.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm... het wordt ineens wel heel somber buiten... volgens mij dreigt er regen, dus ik blijf nog maar binnen
Nee, maar wel verkouden... en ik was even vergeten dat er een was draait... maar dat wilde ik eigenlijk niet zeggenquote:
Hahahaquote:Op zondag 21 mei 2006 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar wel verkouden... en ik was even vergeten dat er een was draait... maar dat wilde ik eigenlijk niet zeggen
Heb je je ramen ook weer gezeemdquote:Op zondag 21 mei 2006 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar wel verkouden... en ik was even vergeten dat er een was draait... maar dat wilde ik eigenlijk niet zeggen
WTF????quote:Op zondag 21 mei 2006 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze ziet er uit alsof ze het liefst lelijke mensen uit de weg gaat, en als ze er me in contact komt doet ze heel lief uit medelijden.
Ja, dat zie ik aan d'r.quote:
Je kent 'r?quote:
Nee, jij kijkt er gewoon anders naar. Voor jou is het gewoon een vrouw, en verder niet interessant. Voot ons is het een vrouw, en een mogelijk interessant lustobjectquote:
Nee, jij wel dan?quote:
Ik raak een gevoelige snaar, merk ikquote:Op zondag 21 mei 2006 12:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij wel dan?Ik kom toch ook niet aanzetten met domme analyses?
Ik heb een interview met haar gezien en dan krijg je al een beter beeld van haar dan wanneer je alleen maar naar haar vermeende 'domme' blik kijkt.
[flauwe inkopper]quote:Op zondag 21 mei 2006 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik raak een gevoelige snaar, merk ik?
Dat idee heb ik ook altijd als ik haar ziequote:Op zondag 21 mei 2006 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze ziet er uit alsof ze het liefst lelijke mensen uit de weg gaat, en als ze er me in contact komt doet ze heel lief uit medelijden.
Van mijn snaartje blijf je af, begrepen!quote:Op zondag 21 mei 2006 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Liever jouw snaartje.
Mag ik de rest wel betasten?quote:Op zondag 21 mei 2006 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van mijn snaartje blijf je af, begrepen!![]()
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zondag 21 mei 2006 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook altijd als ik haar zie!
Dat zou ik nooit doen.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie nog meer gemeen, en mag je Sven wel betasten!
Tsssk, ik heb Sven al lang betastquote:Op zondag 21 mei 2006 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie nog meer gemeen, en mag je Sven wel betasten!
Je broertje?quote:
Tsssk, in tegenstelling tot jou heeft Erik mij wél gemeet! En het ging er ruig aan toenquote:
Ja, we gingen helemaal los.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tsssk, in tegenstelling tot jou heeft Erik mij wél gemeet! En het ging er ruig aan toen!
En hoe lang was je?quote:Op zondag 21 mei 2006 12:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tsssk, in tegenstelling tot jou heeft Erik mij wél gemeet! En het ging er ruig aan toen!
Het lijkt wel of er rechts een hap uit z'n middel is genomenquote:Op zondag 21 mei 2006 12:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk eerder op jou lijken
Volgens atb te kleinquote:
Dat komt omdat het fotosoep is en eigenlijk die foto helemaal niet is van die gastquote:Op zondag 21 mei 2006 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er rechts een hap uit z'n middel is genomen
No shitquote:Op zondag 21 mei 2006 12:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat komt omdat het fotosoep is en eigenlijk die foto helemaal niet is van die gast
Lijkt me juist handig. Altijd een bijzet tafeltje bij de handquote:Op zondag 21 mei 2006 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
No shit
Slechte soep dan, met dat enge heupje.
Er waren er nog keiveel die ik nog niet wistquote:
Dat betekent dat je daar teveel post!quote:Op zondag 21 mei 2006 12:27 schreef Svensational het volgende:
Wat staat er trouwens veel ONZ in mijn AT!
Jee hebt de OP zeker niet gelezenquote:Op zondag 21 mei 2006 12:33 schreef Bupatih het volgende:
Omdat ik zo een slotje op dit topic kan tieven.
Nee, hoor. Maar ik vind jouw 'psychologische analyse' nogal vergezocht.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik raak een gevoelige snaar, merk ik?
Het is meer gebaseerd op ervaringen met mensen die een soortgelijk uiterlijk hebbenquote:Op zondag 21 mei 2006 12:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor. Maar ik vind jouw 'psychologische analyse' nogal vergezocht.
Ik dacht hetzelfdequote:
Mensen over één kam scheren!quote:Op zondag 21 mei 2006 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is meer gebaseerd op ervaringen met mensen die een soortgelijk uiterlijk hebben![]()
.
Ik ben slecht, sue mequote:Op zondag 21 mei 2006 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mensen over één kam scheren!
Scheer je weg!Over één kam graag!
Whehehequote:Op zondag 21 mei 2006 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mensen over één kam scheren!
Scheer je weg!Over één kam graag!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Wat ben je toch ook een woordkunstenaar!
Precies. En daarom moet je ook niks zeggen over Gigi!quote:
Moet niet, mag welquote:Op zondag 21 mei 2006 12:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies. En daarom moet je ook niks zeggen over Gigi! [afbeelding]
Gigi klinkt wel grappig... een beetje als 'giechel' en giechelende vrouwen zijnquote:Op zondag 21 mei 2006 12:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies. En daarom moet je ook niks zeggen over Gigi! [afbeelding]
Daagquote:
Het is weer goed met J.quote:
Like duh!quote:Op zondag 21 mei 2006 13:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is weer goed met J.
Wist je ook dat ik dát ging zeggen??
Het is natuurlijk niet waar
Jaquote:
Gezelligquote:
Wij raakten er ook níet over uitgepraat hoe slecht het weer wel niet wasquote:Hier heeft het flink gestormd
Gelukkigquote:
Ja, vervelend... Toen ik alle omgevallen planten en boompjes in de tuin weer rechtop zette dacht ik: Stel dat je vandaag trouwtquote:Wij raakten er ook níet over uitgepraat hoe slecht het weer wel niet was.
Vervelend he?
Hier ben je volgens mij de enige.quote:
Welkom.quote:Mooi, ik heb wel behoefte aan wat gezelligheid
Ja en zo'n fotoreportagequote:Op zondag 21 mei 2006 13:31 schreef MissBliss het volgende:
Ja, vervelend... Toen ik alle omgevallen planten en boompjes in de tuin weer rechtop zette dacht ik: Stel dat je vandaag trouwtDaar gáát je haar!
Dat zou kunnen, maar er zijn er natuurlijk ook maar 5000. En hoeveel users heeft Fok inmiddels?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hier ben je volgens mij de enige.
Bedanktquote:Welkom..
Eyelinerquote:Op zondag 21 mei 2006 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:38 schreef Doagere het volgende:
De zanger van Tokio Hotel heeft altijd hele mooie eyeliner,
Bijna 150.000quote:Op zondag 21 mei 2006 13:35 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar er zijn er natuurlijk ook maar 5000. En hoeveel users heeft Fok inmiddels?
[..]
Bedankt
Verschrikkelijk, gelukkig trouwde ik niet gisterenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en zo'n fotoreportage. Opwaaiende jurken, verzopen katjes en treurnis alom! Bovendien zie je bij het bruidje altijd 2 van die punten in de jurk door de kou
.
Sneu zeg.
Ehhhh...okquote:
5000 van de 150.000 is dus zo'n 3,3 procent. Dan is het niet zo gek dat er hier niet veel oldbies rondlopenquote:
Ik heb eigenlijk niks tegen oldbies hoorquote:
Oh, gelukkigquote:Op zondag 21 mei 2006 13:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks tegen oldbies hoor.
Mijnes is veel groter en hogerquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Of een hint naar Bliss dr fucked up rolgordijn![]()
Doe mij maar een handige Sjonquote:
Waaromquote:
quote:
Oh, ik wist niet dat je zo heettequote:Op zondag 21 mei 2006 13:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Stefan zal wel te veel moeite zijn.
quote:
M'n ogen, wat doe je?quote:
Jij had toch een Sjon besteldquote:
Doe dan een fátsoenlijkequote:
Jaja.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als we dan toch op een diepbedroevend niveau zitten:
MB mag anders wel aan mijn rolgordijn zittenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doe dan een fátsoenlijke.
Zo'n Sjon mag niet aan MB's rolgordijntje komen.
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier is het altijd gezellig.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:27 schreef Fannetje het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Is dit een beetje 'n gezellige slowchat? 't Is iig druk genoeg
Ze heeft wel de neiging ze te slopen hequote:Op zondag 21 mei 2006 13:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
MB mag anders wel aan mijn rolgordijn zitten[afbeelding]
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom moet jij toch altijd zo negatief doen tegen newbiesquote:
Ow ja, kutquote:Op zondag 21 mei 2006 13:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze heeft wel de neiging ze te slopen he![]()
Dan kan 'ie niet meer omhoogquote:
Nou, stoppen nu met die enge praatjes.quote:
Hahaquote:Op zondag 21 mei 2006 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er loopt ook al ergens een topic over, in KLB vanzelfsprekendquote:
Oi!quote:
Niet in WOW?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er loopt ook al ergens een topic over, in KLB vanzelfsprekend.
quote:
Druk met FOK!, vandaar het SOG-gen!quote:Op zondag 21 mei 2006 14:42 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ja hoor! Druk met afstuderen, vandaar het SOG-gen! En jij?
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:01 schreef karoltje het volgende:
Als er zou weinig gepost wordt hier is het lastig SOG-en heur!.
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
Rustig maar. Ik ben er weer.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:01 schreef karoltje het volgende:
Als er zou weinig gepost wordt hier is het lastig SOG-en heur!.
Nee mijn vriendin is een urkse.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:50 schreef karoltje het volgende:
Door die man van dat konijntje?
Sorry.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:16 schreef rena het volgende:
Wat een saaie KUTZONDAG![]()
![]()
Hier is het ook al niet beter
![]()
![]()
Ik ga weer voor de tv hangen, of zoiets. En ik heb ook gigantische vreetbuienquote:
Oei, ga dan maar iets anders doen. Twee Bupa's is zoiets als... het ind van de wereld.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:17 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ga weer voor de tv hangen, of zoiets. En ik heb ook gigantische vreetbuien![]()
En ik ben zo chagrijnig als een Bupatih
![]()
Immigratie- en Naturalisatiedienst?quote:Op zondag 21 mei 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oei, ga dan maar iets anders doen. Twee Bupa's is zoiets als... het ind van de wereld.
Volgens mij maakte hij een typefoutquote:
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
Ok, dit bracht wel een lachje op mn gezichtquote:
Ja, ik ben namelijk verre van perfect.quote:
Hoe voelt dat? Want ik heb daar geen ervaring mee.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ben namelijk verre van perfect.
Ja, voelt best goed. Je zou het ook eens moeten proberen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe voelt dat? Want ik heb daar geen ervaring mee.
Nou, nee. Ik houd het maar bij mijn perfecte leventje. Bevalt me goed.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, voelt best goed. Je zou het ook eens moeten proberen.
Waarom quote je dubbel?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik houd het maar bij mijn perfecte leventje. Bevalt me goed.
Omdat mijn muis overgevoelig is.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom quote je dubbel?
-edit-
Edithoer.
Iemand nog een shredder nodig?quote:
En, beviel het?quote:
Daar gaan dus alle belangrijke politieke documenten heen die per ongeluk "verdwenen" zijn.quote:
Wie is Charissa?quote:
Nou, is dat mysterie ook weer opgelostquote:Op zondag 21 mei 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar gaan dus alle belangrijke politieke documenten heen die per ongeluk "verdwenen" zijn.
Je wilt het niet weten.quote:
quote:
Je hebt gelijk.quote:
Nou, Erik. Print uit en lijst deze reactie in!quote:
'Het is niet zo groot.'quote:Op zondag 21 mei 2006 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, Erik. Print uit en lijst deze reactie in!Want de kans dat iemand nog een keer zoiets tegen jou zal zeggen, is nihil.
Dat laatste is nooit voorgekomen!quote:Op zondag 21 mei 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
'Het is niet zo groot.'
'Je hebt gelijk.'
'Ik ben niet goddelijk.'
'Je hebt gelijk.'
'Bupatih is stom.'
'Je hebt gelijk.'
Enz.
Ik ken iemand die dat best zo gezegd had kunnen, of, zal zeggen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat laatste is nooit voorgekomen!Dat weet je best, schuinsmarcheerder!
Doe eens normaal.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:37 schreef Bupatih het volgende:
Ach, krijg toch spontaan de hik!
Ze is het mooi aan't verpakken, dus dan mag het.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Bweg, voeten![afbeelding]
[/pberends]
Ben je op je teentjes getrapt?quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je op je teentjes getrapt?
[afbeelding]
Kusje erop.
Of erectieproblemenquote:Op zondag 21 mei 2006 17:37 schreef Bupatih het volgende:
Ach, krijg toch spontaan de hik!
Ja, rena! Doe!quote:
Ik ben blij met wat ik nu hebquote:
quote:
Hee, jij wenst mij erectieproblemen (eriktieproblemenquote:
Meeloperquote:Op zondag 21 mei 2006 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hee, jij wenst mij erectieproblemen (eriktieproblemen![]()
) toe.
Ik moest eens dat ding lezen... dat FAQquote:Op zondag 21 mei 2006 17:46 schreef Dizer het volgende:
Wat niet mag:Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen
quote:
Geil.quote:
Whihi Ravelli, het zusje van...quote:
Hey, nu al uitgetennist?quote:
Anders zou hij hier niet zitten. Of hij moet het tegelijk kunnenquote:
Net thuis inderdaad. Ik moest eigenlijk tot 7 uur.. maar ik heb de laatste wedstrijd mijn contactlenzen verloren, dus die was echt heeel snel gegaan. Gaat ook moeilijk als je 2 ballen ziet ipv 1 (zonder contactlenzen)quote:
Of het is online-tennisquote:Op zondag 21 mei 2006 17:56 schreef rena het volgende:
[..]
Anders zou hij hier niet zitten. Of hij moet het tegelijk kunnen![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:56 schreef rena het volgende:
[..]
Anders zou hij hier niet zitten. Of hij moet het tegelijk kunnen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |