Hoe voelt dat? Want ik heb daar geen ervaring mee.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ben namelijk verre van perfect.
Ja, voelt best goed. Je zou het ook eens moeten proberen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe voelt dat? Want ik heb daar geen ervaring mee.
Nou, nee. Ik houd het maar bij mijn perfecte leventje. Bevalt me goed.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, voelt best goed. Je zou het ook eens moeten proberen.
Waarom quote je dubbel?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik houd het maar bij mijn perfecte leventje. Bevalt me goed.
Omdat mijn muis overgevoelig is.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom quote je dubbel?
-edit-
Edithoer.
Iemand nog een shredder nodig?quote:
En, beviel het?quote:
Daar gaan dus alle belangrijke politieke documenten heen die per ongeluk "verdwenen" zijn.quote:
Wie is Charissa?quote:
Nou, is dat mysterie ook weer opgelostquote:Op zondag 21 mei 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar gaan dus alle belangrijke politieke documenten heen die per ongeluk "verdwenen" zijn.
Je wilt het niet weten.quote:
quote:
Je hebt gelijk.quote:
Nou, Erik. Print uit en lijst deze reactie in!quote:
'Het is niet zo groot.'quote:Op zondag 21 mei 2006 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, Erik. Print uit en lijst deze reactie in!Want de kans dat iemand nog een keer zoiets tegen jou zal zeggen, is nihil.
Dat laatste is nooit voorgekomen!quote:Op zondag 21 mei 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
'Het is niet zo groot.'
'Je hebt gelijk.'
'Ik ben niet goddelijk.'
'Je hebt gelijk.'
'Bupatih is stom.'
'Je hebt gelijk.'
Enz.
Ik ken iemand die dat best zo gezegd had kunnen, of, zal zeggen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat laatste is nooit voorgekomen!Dat weet je best, schuinsmarcheerder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |