Whehehequote:Op zondag 21 mei 2006 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mensen over één kam scheren!
Scheer je weg!Over één kam graag!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Wat ben je toch ook een woordkunstenaar!
Precies. En daarom moet je ook niks zeggen over Gigi!quote:
Moet niet, mag welquote:Op zondag 21 mei 2006 12:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies. En daarom moet je ook niks zeggen over Gigi! [afbeelding]
Gigi klinkt wel grappig... een beetje als 'giechel' en giechelende vrouwen zijnquote:Op zondag 21 mei 2006 12:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies. En daarom moet je ook niks zeggen over Gigi! [afbeelding]
Daagquote:
Het is weer goed met J.quote:
Like duh!quote:Op zondag 21 mei 2006 13:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is weer goed met J.
Wist je ook dat ik dát ging zeggen??
Het is natuurlijk niet waar
Jaquote:
Gezelligquote:
Wij raakten er ook níet over uitgepraat hoe slecht het weer wel niet wasquote:Hier heeft het flink gestormd
Gelukkigquote:
Ja, vervelend... Toen ik alle omgevallen planten en boompjes in de tuin weer rechtop zette dacht ik: Stel dat je vandaag trouwtquote:Wij raakten er ook níet over uitgepraat hoe slecht het weer wel niet was.
Vervelend he?
Hier ben je volgens mij de enige.quote:
Welkom.quote:Mooi, ik heb wel behoefte aan wat gezelligheid
Ja en zo'n fotoreportagequote:Op zondag 21 mei 2006 13:31 schreef MissBliss het volgende:
Ja, vervelend... Toen ik alle omgevallen planten en boompjes in de tuin weer rechtop zette dacht ik: Stel dat je vandaag trouwtDaar gáát je haar!
Dat zou kunnen, maar er zijn er natuurlijk ook maar 5000. En hoeveel users heeft Fok inmiddels?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hier ben je volgens mij de enige.
Bedanktquote:Welkom..
Eyelinerquote:Op zondag 21 mei 2006 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:38 schreef Doagere het volgende:
De zanger van Tokio Hotel heeft altijd hele mooie eyeliner,
Bijna 150.000quote:Op zondag 21 mei 2006 13:35 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar er zijn er natuurlijk ook maar 5000. En hoeveel users heeft Fok inmiddels?
[..]
Bedankt
Verschrikkelijk, gelukkig trouwde ik niet gisterenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en zo'n fotoreportage. Opwaaiende jurken, verzopen katjes en treurnis alom! Bovendien zie je bij het bruidje altijd 2 van die punten in de jurk door de kou
.
Sneu zeg.
Ehhhh...okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |