Het zijn allemaal jongens.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:50 schreef L-IS het volgende:
jezus zeg, zijn hopelijk 2 meisjes/homo's en 2 jongens?
Heb er geen ervaring mee persoonlijk, sorry![]()
Hmm, mijn linkeroog is leuker geworden dan mijn rechter oog..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:00 schreef Natalie het volgende:
Laat je 't resultaat ook even zien? Nu zijn we wel benieuwd namelijk
Nou, ik doe het je niet na!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:21 schreef Doagere het volgende:
Hmmz, je kan het alleen niet zo goed zien.. Maarja het resultaat..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ik vind die kwastjes juist voor geen meter werken, ik had altijd van die goedkope eyeliner van Collection 2000 van kruidvat. Dat was een vilten puntje, fast stroke heette die.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:59 schreef duivelin1 het volgende:
je kunt beter je eyeliner niet zo dik erop doen, een klein, fijn lijntje is vaak mooier en dan kun je van de hema oid de eyeliner met kwastje proberen (niet die dingen met die vilten punten, want dat werkt voor geen meter)
Ja! Hij is supergoed gelukt!quote:Op zondag 21 mei 2006 11:54 schreef Doagere het volgende:
hmmz...
Vandaag zo:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vindt het zelf net zo mooi als dikke lijn.
Ik heb een erg vaste hand en als je bijv goed bent in tekenen enzo dan lukt dat ook wel goed.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:05 schreef Klare het volgende:
Maar hoe krijg je die lijn bij je bovenste oog mooi recht, dat lukt bij mij nooit. Heb altijd zo`n wazig bibberlijntje![]()
Geen idee, het is de 2'e keer dat ik eyeliner gebruik en oogschaduw om dit te maken.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:05 schreef Klare het volgende:
Maar hoe krijg je die lijn bij je bovenste oog mooi recht, dat lukt bij mij nooit. Heb altijd zo`n wazig bibberlijntje![]()
Ik heb niks gekocht, ik heb een lijntje getekend met een eyeliner en heb daarna met een klein kwastje met oogschaduw de boel ondergesmeerd.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:31 schreef noekje het volgende:
Welke heb je nou eigenlijk gekocht?
Met een kwastje is heel mooi, heb ik ook maar je kunt het dan niet uitsmeren. Dat is echt voor een keurig lijntje op je ooglid. Smokey eyes doe ik altijd met zo'n soort potlood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |