Behalve rena.quote:
Eyquote:Op zondag 21 mei 2006 00:22 schreef MissBliss het volgende:
Dag iedereen die gaat slapen
Hoi iedereen die net aankomt
Hey Zappquote:
If I said you had a beautiful body would you take your pants off and dance around a bit?quote:
Surequote:Op zondag 21 mei 2006 00:28 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
If I said you had a beautiful body would you take your pants off and dance around a bit?
Dag.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Vaarwel mijn waarde FOK!kers, ik ga te bed.
Namaste.
Ben wel een waar eet-offensief begonnen, ik wil voor dinsdag minstens 2 kilo aangekomen zijn!quote:
Gaan we naar de Mac en dan eet je netzoveel als wat ik normaal echt naar binnen brengquote:Op zondag 21 mei 2006 00:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ben wel een waar eet-offensief begonnen, ik wil voor dinsdag minstens 2 kilo aangekomen zijn!
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gaan we naar de Mac en dan eet je netzoveel als wat ik normaal echt naar binnen breng![]()
Morgen heb ik tennistoernooiquote:Op zondag 21 mei 2006 00:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, maar wel voor dinsdag dan
Kan je morgen?
quote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 21 mei 2006 08:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat doe jij eigenlijk wakker, zondagochtend.
OP ZONDAG?quote:Op zondag 21 mei 2006 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op dit uur van de dag al met je neus in een statistiek-boek zitten is niet goed voor je.
Ook dat nog jaquote:
Dat is een optiequote:Op zondag 21 mei 2006 11:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik dan maar "goede morgen" terug zeggen?
Of Thea_Rikquote:Op zondag 21 mei 2006 11:04 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen Krea_Hit!
quote:
Oja, MaD-rat?quote:Op zondag 21 mei 2006 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Ik zat ook nog te twijfelen om er Kre_atih van te maken...
Hai_Trekquote:
RamDatquote:
Buihaptquote:
Sorry, over het hoofd gezien.quote:
Ge zijt vergeven.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, over het hoofd gezien.Ik werd afgeleid door Gigi.
Als ze in plaats van een geldprijs een wilde nacht met Gigi in het vooruitzicht stellen, dan zou ik zowaar een keer meedoen aan een belspelletje.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, over het hoofd gezien.Ik werd afgeleid door Gigi.
Ze presenteert een belspel, zegt dat ook niet genoegquote:
Hmm, ik zou een heleboel dames kunnen verzinnen waar ik mogelijk jaloers op zou kunnen zijn, maar deze blonde belspelgleuf is er daar géén onderdeel vanquote:
Op sommige gebieden wil je geen risico nemenquote:Op zondag 21 mei 2006 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ze slim zijn dan voor een wilde nacht?![]()
Hm... het wordt ineens wel heel somber buiten... volgens mij dreigt er regen, dus ik blijf nog maar binnenquote:Op zondag 21 mei 2006 11:27 schreef DaMart het volgende:
Ik ben even weg... het is nu nog droog buiten, dus tijd om even een rondje te gaan wandelen in de duinen!
Wat een DramaTquote:Op zondag 21 mei 2006 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm... het wordt ineens wel heel somber buiten... volgens mij dreigt er regen, dus ik blijf nog maar binnen
Je bent toch niet van suiker.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm... het wordt ineens wel heel somber buiten... volgens mij dreigt er regen, dus ik blijf nog maar binnen
Nee, maar wel verkouden... en ik was even vergeten dat er een was draait... maar dat wilde ik eigenlijk niet zeggenquote:
Hahahaquote:Op zondag 21 mei 2006 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar wel verkouden... en ik was even vergeten dat er een was draait... maar dat wilde ik eigenlijk niet zeggen
Heb je je ramen ook weer gezeemdquote:Op zondag 21 mei 2006 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar wel verkouden... en ik was even vergeten dat er een was draait... maar dat wilde ik eigenlijk niet zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |