Wat is er nou weer mis met m'n PI?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe eens niet zo stom met je stomme PI!![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, gewoon alles!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met m'n PI? [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Whehe, babette ookquote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon alles!
Ach, jij en die andere homo rennen gillend achter die halve homo aan, giechelend en lachend, terwijl ik veel eerder was!
Zit je me nou gewoon in een homo hokje te stoppen? Wat ben je toch weer lekker ruimdenkend. Not!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon alles!
Ach, jij en die andere homo rennen gillend achter die halve homo aan, giechelend en lachend, terwijl ik veel eerder was!
Ja, als man vind ik haar aan de lelijke kant.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:27 schreef LeBeau het volgende:
Yolanthe is lekker.
Voor een vrouw dan.
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, als man vind ik haar aan de lelijke kant..
Whaha.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehehquote:
Die opmerking vind ik een erg hoog Bupatih gehalte hebben.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben ook verliefd op Bupatihquote:Op maandag 27 februari 2006 20:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die opmerking vind ik een erg hoog Bupatih gehalte hebben.![]()
Daarom lachen er ook een paar mensen om.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, in tegenstelling tot de opmerkingen met een hoog Sven gehalte. Vandaar.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom lachen er ook een paar mensen om.
Homo!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben ook verliefd op Bupatih!
Djeez, rot eens op met jequote:Op maandag 27 februari 2006 20:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind het geil hoe je reageert op m'n ge-quote:Op maandag 27 februari 2006 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Djeez, rot eens op met je's en [afbeelding]'s.
Je wilt me gewoon of niet?
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind het geil hoe je reageert op m'n ge-[afbeelding].![]()
wat: ik ook???quote:Op maandag 27 februari 2006 20:23 schreef Svensational het volgende:
Whehe, babette ook![]()
![]()
!!!!!!!!!!1111!!!!!!!undostres!!!1!!!1!@@ROFLPWND!@!!!!
Dat jij ook reageerde op Zhenars loodjes-opmerking in plaats van op de mijne.quote:
Al houd ik me natuurlijk wel een beetje in, ik wil niet eindigen als dat bureau.quote:
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzoquote:Op maandag 27 februari 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
Dat jij ook reageerde op Zhenars loodjes-opmerking in plaats van op de mijne.
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hou ervan als je de volwassen, wijze vrouw uithangt.![]()
![]()
Bupa huilt graag in het openbaar waar iedereen het kan zien en medelijden met hem kan hebben.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
somehow dacht ik dat ik het tegen Sven hadquote:Op maandag 27 februari 2006 20:38 schreef LeBeau het volgende:
Bupa huilt graag in het openbaar waar iedereen het kan zien en medelijden met hem kan hebben.
Dus je meende er niks van?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
somehow dacht ik dat ik het tegen Sven had
tuurlijk wel, jou gedrag wordt er niet minder huilie om...quote:Op maandag 27 februari 2006 20:41 schreef Bupatih het volgende:
Dus je meende er niks van?
Ik zal je maar niet wéér gaan verbeteren.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, jou gedrag wordt er niet minder huilie om...
maar omdat jij zo'n weekdier bent, had ik het bij jou wrs wat subtieler gebracht
ik heb die b er expres voor jou ingezet, om te kijken of je scherp bent vanavondquote:Op maandag 27 februari 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik zal je maar niet wéér gaan verbeteren.![]()
![]()
oh jawelquote:En ik ben helemaal geen weekdier.![]()
Hij durft tenminste zijn emoties te uitenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bupa huilt graag in het openbaar waar iedereen het kan zien en medelijden met hem kan hebben.
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb die b er expres voor jou ingezet, om te kijken of je scherp bent vanavond![]()
quote:jou gedrag
quote:oh jawel
Ik toon mijn emoties alleen op de juiste momenten.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:46 schreef rena het volgende:
[..]
Hij durft tenminste zijn emoties te uitenZouden meer mensen (mannen) moeten doen
![]()
jij komt hier duidelijk te weinigquote:Op maandag 27 februari 2006 20:46 schreef rena het volgende:
Hij durft tenminste zijn emoties te uitenZouden meer mensen (mannen) moeten doen
![]()
owquote:Op maandag 27 februari 2006 20:47 schreef Bupatih het volgende:
Ik had het meer over:
sure.... waar blijft m'n dialoog [monoloog mag ookquote:Ik kan heel wat hebben, hoor.
![]()
Tut tut. Eerst wachten tot ik de 20 gepasseerd ben en je me gek hebt gemaakt.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:49 schreef babette21 het volgende:
ow
sure.... waar blijft m'n dialoog [monoloog mag ook] btw?
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij komt hier duidelijk te weinig
hallo het is én én.... dus én 20 én je script af...............quote:Op maandag 27 februari 2006 20:50 schreef Bupatih het volgende:
Tut tut. Eerst wachten tot ik de 20 gepasseerd ben en je me gek hebt gemaakt.
't is toch zo.... al die sissy's hierquote:Op maandag 27 februari 2006 20:50 schreef Airelle het volgende:
Daarom quotete ik je ook. Was het volledig met je eensquote:Op maandag 27 februari 2006 20:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is toch zo.... al die sissy's hier
wij hebben meer ballen dan zij![]()
![]()
![]()
Shit, je let te goed op.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
hallo het is én én.... dus én 20 én je script af...............
Zeg...quote:Op maandag 27 februari 2006 20:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is toch zo.... al die sissy's hier
wij hebben meer ballen dan zij![]()
![]()
![]()
ja dat begreep ikquote:Op maandag 27 februari 2006 20:52 schreef Airelle het volgende:
Daarom quotete ik je ook. Was het volledig met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |