komt eraanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:34 schreef UnleashMitch het volgende:
We hebben nog een euro of 45 voor de server nodig
Ik speel niet heel vaak meer BF2, te weinig tijdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:34 schreef UnleashMitch het volgende:
We hebben nog een euro of 45 voor de server nodig
Ik heb meer punten dan jou maar toch sta jij hogerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:42 schreef staticdata het volgende:
tot zover mijn bijdrage aan de nieuwe thread
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:21 schreef ursel het volgende:
Mijn laatste plek...![]()
Ben er gewoon uitgeknikkerd als trouwe sponsor...![]()
Van de week vakantie.. zal het jullie dan allemaal betaald zetten..![]()
Moet ik hem wel weer even instaleren en updates halen enzo..![]()
2e...quote:
Nee, peri heeft al eens een topic hernoemd naar return of the jedi.quote:
Ja daaaaaaaaag. Ik ben hier al member voordat Sickert wist hoe hij moest kotsen ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja hallo je komt 1x in april opdagennou zet jezelf erbij
Ik ken filmpjes die erger zijn. Zo zag ik er gisteren ééntje van een man en een kip.....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een ranzig filmpje van die trampoline!!
Ik zit nu te kijken ...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een ranzig filmpje van die trampoline!!
JEDIquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:57 schreef Suikermais het volgende:
Met hoeveel zijn we eigenlijk vanavond ?
Di3ki3
Ferdi
Jafar
Sickert
JP
RazorBack
Raffie
Lies
Frank
Wie nog meer ???
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Valt wel mee....zit iig geen bruine drap in....thank god!
moiquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:57 schreef Suikermais het volgende:
Met hoeveel zijn we eigenlijk vanavond ?
Di3ki3
Ferdi
Jafar
Sickert
JP
RazorBack
Raffie
Lies
Frank
Kievit19
Wie nog meer ???
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:00 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaag. Ik ben hier al member voordat Sickert wist hoe hij moest kotsen ...![]()
Nee, ik ga 's avonds weer pleitequote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:43 schreef drbravo het volgende:
ligt eraan meot jij eerst nog naar jp??
als je zegt hoe laat je op breda prinsenbeek staat pikken we je op..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:47 schreef VeerMans het volgende:
kan iemand het station omcirkelen?
[afbeelding]
mooi.. rond welke tijd zijn jullie daar in de buurt?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:50 schreef BattleLies het volgende:
[..]
als je zegt hoe laat je op breda prinsenbeek staat pikken we je op..![]()
tussen half 8 en 10 voor 8 kunnen wij er langs komenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:51 schreef VeerMans het volgende:
[..]
mooi.. rond welke tijd zijn jullie daar in de buurt?
was je mail?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef VeerMans het volgende:
ok ben ik om 19:36 op prinsebeek.
Kan iemand ook nog ff zn nummer anders doormailen voor als de ns weer eens niet doet wat er van ze verwacht wordt
ik rij om 5 uur uit alkmaar weg. ff lang macdonalds en rij vast verkeerd dus hoop dat ik er optijd be:Pquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:42 schreef kievit19 het volgende:
ik ridj rond een uur of 5 aan denk ik (vanuit someren)
en aangezien ik 4x verkeerd rijd gemiddeld, zal ik er rond half 8 zijn
Geniaal echt waarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:36 schreef Sickert het volgende:
Ferdi, Frank, Nehox en ikke zijn er rond 19:00
Ferdi en ikke hebben wat voorbereidingen getroffen
je staat volgens mij al 7 topics niet meer in de lijstquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:21 schreef ursel het volgende:
Mijn laatste plek...![]()
Ben er gewoon uitgeknikkerd als trouwe sponsor...![]()
Van de week vakantie.. zal het jullie dan allemaal betaald zetten..![]()
Moet ik hem wel weer even instaleren en updates halen enzo..![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ga nu wegCamera bij, luchtbed ingepakt
Tot zo
Ik dacht dat jij zo'n PES-fan was??quote:
ja is goed bedankt hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:28 schreef staticdata het volgende:
[[url=http://sig.bf2stats.nl/1261.gif]afbeelding][/url]
Gezellig bij mams op visitequote:Op zondag 14 mei 2006 09:20 schreef escape_nl het volgende:
escape ook wakker, moet naar mamma voor moederdag, pfff eerst weer een uur rijden.
Leuke foto's mensen, zag er gezellig uit
als dat ding echt goed werkt wordt het zeker revolutionairquote:Op zondag 14 mei 2006 11:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Lol, de controller van de nieuwe nintendo WII al gezien?![]()
http://www.wiivolution.nl/e3/Wii_zelda_wmvhighwide.wmv
Hoezo bass in je autoquote:Op zondag 14 mei 2006 13:39 schreef kievit19 het volgende:
lache man, ik kom thuis , krijg meteen spontaan een bloedneus(zal wel van de bassdruk komen
)
maar was gezellig mensen
hier sluit ik me bij aanquote:Op zondag 14 mei 2006 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog even een apart bedankje voor Lies & JP. Hartstikke bedankt voor de fantastische dag en dat we van jullie huis gebruik mochten maken!
Zelfde natuurlijk en...quote:Op zondag 14 mei 2006 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo ook weer thuisWas top mensen
Nog even een apart bedankje voor Lies & JP. Hartstikke bedankt voor de fantastische dag en dat we van jullie huis gebruik mochten maken!
Klopt, maar ja ik heb dit jaar nog niet veel gezien, dus toch maar ff kijken.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:50 schreef staticdata het volgende:
ik ga maar spelen, F1 is geen hol aan. De gp van spanje is altijd saaaaaai en de regie is zwaar kut.
heey je moet het programma Pinnacle gebruiken kan je perfect films mee bewerken en ook verkleinen enz.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:43 schreef Sickert het volgende:
*kotst op alles wat met kepjoeteren te maken heeft*
al de hele dag bezig met zoeken naar een programma om de film van regroup en het karten op de pc te krijgen
eindelijk wat gevonden dankzij Nehox en dan werkt opeens mn firewire poort niet![]()
zo maar proberen beneden met de hdd recorder om er stukjes van te maken en die dan later weer te bewerken ofzo..
alleen hebben we dat ding pas sinds donderdag dus dat word nog leuk
ik ben vandaag gewoon n00b!
naja wanneer niet eigenlijk
Neeeeeee ik faaldequote:Op zondag 14 mei 2006 19:40 schreef Razorback het volgende:
Voor de liefhebbers die er niet bij waren, de ronde tijden van de Boffers:
[afbeelding]
Het was![]()
![]()
![]()
alleen die kleur van die bak..quote:Op zondag 14 mei 2006 22:34 schreef BattleLies het volgende:
blablabla
Doordat mijn vinger steeds op de mic komt klinkt het net alsof hij steeds gas loslaat :S Deed tie niet hoorquote:
Met mijn geweldige rondetijdenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:40 schreef Razorback het volgende:
Voor de liefhebbers die er niet bij waren, de ronde tijden van de Boffers:
[afbeelding]
Het was![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:48 schreef Razorback het volgende:
Bijrijder zijn bij Sickert in de auto is ook een hele sensatie en het kost niks
Misschien een keer een retourtje ziekenhuis als het fout gaat
Eeh jongens .. echt niemand die last heeft gehad van het BBQ'vlees???quote:Op maandag 15 mei 2006 00:10 schreef jpjedi het volgende:
Hier lies vanaf de pda van jp.... wat ik nog vragen wilde; Heeft niemand last van z'n darmen gehad vandaag? Ik heb stuk vlees gehad wat niet gaar was waarschijnlijk .... prutstent!!!
Wel goed voor de lijn om een dagje leeg te lopen ...
Ik heb tot nu toe nergens last van.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh jongens .. echt niemand die last heeft gehad van het BBQ'vlees???
JP zit nu ook thuis met dezelfde klachten als ik!![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:38 schreef staticdata het volgende:
zorgt sickert niet voor troep doen JP en lies het zelf wel![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik falend aan het Waterskiën afgelopen vrijdag:
Frank op z'n bek
quote:
Nou ik denk dat hij zich genaait voelde omdat er maar 15 min werd gekart en je 5 stukkies vlees en friet kreeg. Maar ja .. je mocht wel onbeperkt stokbrood etenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:21 schreef staticdata het volgende:
kreeg iedereen 1 filetlapje ofzo? omdat je anders genaaid voelde
Verder zoeken we nog een afgelegen lokatie waar we ons kunnen vermaken zonder geluidsoverlast.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Nee er was eten in overvloed maar het eten smaakte aardig, niet echt uitmuntend en het was al snel aan de lauw-warme kantMaar goed, ik heb me verder super vermaakt, gelachen met z'n allen man niet normaal
We hebben het ook even over ons 1 jarig bestaan gehad. Dat is ergens volgende maand ofzo en daar willen we wat voor doen. We zitten alleen met het "geld" dilemma. Een middagje paintballen zoals voorgesteld kost al snel een euro of 50/60 en dan heb je nog niet gegeten en nog niet gedronken. Zelfde geld voor een middagje "airsoften". Ook erg leuk maar stervensduur en een roteind rijden.
Kortom, wie heeft er geweldige ideeen die niet te duur zijn ? We willen de drempel namelijk lekker laag houden zodat veel mensen willen komen
nou dat heb ik meerder malen horen vallen en ik vond het al zo vroegquote:Op maandag 15 mei 2006 13:34 schreef escape_nl het volgende:
Hoe komen jullie bij 10 juni???
het is nog altijd 8 juli!!
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja en we zien mekaar vast nog wel eens voor die tijd, toch?
Tuurlijk jongen, kan ik je kont weer schoppenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja en we zien mekaar vast nog wel eens voor die tijd, toch?
Zaterdagnacht piepte je wel andersquote:
Zou op zich een goede basis zijn voor een leuk feessie.. Ferdi had het ook al over een beamertje erbij enzo om het wat op te leuken maar het is allemaal nog erg ruw van gedachte dus daarom graag iedereen ideeen spauwen.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:45 schreef staticdata het volgende:
mooie activiteit? met de audi van jp donuts makenburn the rubber
of wat je natuurlijk altijd kan doen is zelf een plek zoeken, BBQ, iedereen geeft geld aan 1 iemand die daar zooi van koopt. muziek mee en klaar een bbq feest.
quote:Wat nu als je onverhoopt toch van de baan af gaat en je komt in aanraking met de vangrail? De kosten gaan in dat geval hard omhoog. Je moet betalen voor het afslepen, manuren, auto-inzet van de marshalls, de vangrail en een eventuele noodzakelijke baansluiting. De eenheidsprijzen waren in 2004 als volgt:kosten manuur: 60 Euro kosten inzet streckensicherung-auto: 36 Euro per uur vangrail per strekkende meter: 40 Euro vangrail-paaltje: 45 Euro afsleepkosten: 175 Euro eventueel noodzakelijke baansluiting indien politie ter plaatse moet komen: 1.350 Euro per uur
Een lichte aanraking met de vangrail kan al aardig in de papieren lopen. Hierna volgt een rekenvoorbeeld waarbij een auto de vangrail raakt over een afstand van 10 meter op een lokatie waar de vangrail 2-hoog is: twee mannen gedurende 45 minuten (90 Euro) + 45 minuten auto (27 Euro) + 20 meter vangrail + 2 paaltjes (890 Euro) + afsleepkosten (175 Euro) brengt een kostenplaatje met zich mee van zo'n 1200 Euro! Zoals je ziet kunnen de kosten hoog oplopen. Des te meer reden om voorzichtig te doen bij het rijden op de Ring.
Kpn?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb net een week de Sony Ericsson W810i. Geweldige telefoon
Alle functies die je je kan wensen, batterij gaat lang mee en het gebruik is easy. Ik zou dus voor de W810i gaan ipv W800i. Ook zou ik KPN nemen als Provider.
Ja met die korting heb ik dalijk een bundel van 32.50 voor 16.25. In mijn geval 75 belminuten en 300 smsjes per maand. Ik sms nou eenmaal veel, bellen minder.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
KPN heeft volgens mij gewoon veruit het beste bereik. Ik betaal ¤20,- p.m. / 125 belminuten of 250 sms.
Maar als je korting van Orange krijgt kun je dat beter nemen. Wil je overal bereik, neem dan KPN.
Dat is zo, maar bij een 32.50 per maand is het 16 cent per minuut. Dus dat valt wel mee, zeker vergeleken met KPN. Denk dat KPN rond de 18 cent per minuut zit?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:28 schreef staticdata het volgende:
nadeel van orange is dat de belminuten duur zijn. dat is mijn reden geweest dat ik ben overgestapt van orange naar kpn. voor 5 euro meer per maand kan ik 180 minuten meer bellen
als ik het goed zeg bel ik voro 15 of 16 cent per minuut, niet hoger i.i.g.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat is zo, maar bij een 32.50 per maand is het 16 cent per minuut. Dus dat valt wel mee, zeker vergeleken met KPN. Denk dat KPN rond de 18 cent per minuut zit?
Ook geen verkeerd apparaat zegquote:Op maandag 15 mei 2006 14:48 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.smartphoneshop.nl/product/20041Kost wat maar dan kan ie ook een hoop
http://palmtops.about.com/b/a/033987.htmquote:Op maandag 15 mei 2006 15:44 schreef jpjedi het volgende:
Ook geen verkeerd apparaat zegMis alleen de wifi.
![]()
Als student ben ik zo vaak de weg kwijt, ik wil GPSquote:Op maandag 15 mei 2006 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Koop toch een normale telefoon ipv een veredelde PDA Ferdi
volgens mij is het een pda met telefoonfunctiequote:Op maandag 15 mei 2006 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Koop toch een normale telefoon ipv een veredelde PDA Ferdi
Erger dan Sickert bestaat niet en die heb ik al gezien op Netgamez dus het viel wel mee allemaal.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Het wordt sowieso pas na de zomer om te voorkomen dat veel mensen pleite zijn. Dan nog, natuurlijk is het mogelijk om het geld apart te zetten maar we willen de drempel gewoon zo laag mogelijk houden. Een keer paintballen kan altijd nog met een groepje die er dan het geld voor over heeft maar voor het 1 jarig bestaan-feest willen we de drempel zo laag mogelijk houden
Overigens, wat vond je van t stel malloten afgelopen weekend ?je moet je toch wel rot geschrokken zijn van ons. Je hebt je ouders vast niet alles verteld, dan mag je echt nooit meer weg
als het goed is kan je ook in je registry gaan zoeken en vind je daar ook je serialnummer. althans dat was wel zo bij bf1942 &bfvquote:Op maandag 15 mei 2006 16:12 schreef SPK het volgende:
Damn ben ik blij dat die special forces het ook zonder cd doet
kan iemand bevestigen dat de serial op de cd zelf staat bij SF?
Niet? oh er staat bij mij wel een soort nummer op ofzoquote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
als het goed is kan je ook in je registry gaan zoeken en vind je daar ook je serialnummer. althans dat was wel zo bij bf1942 &bfv
serial staat niet op de cd i.i.g.
Lachwekkend gewoonquote:Op maandag 15 mei 2006 16:16 schreef SPK het volgende:
Ik wilde dus foto`s branden maar er zat een dvd al in
Nu had ik gisteren een onwijze kutfilm gekeken,dus ik dacht die gooi ik gelijk weg
En bewerk ze altijd eerst met een vork![]()
Loop ik terug naar mn pc zie ik daar die film op de hoop liggen nog
Ik dacht fuck toch niet mn SF dvd
En ja hoor,heel fijn helemaal verrot gekrast nu met een vork![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:16 schreef SPK het volgende:
Nu had ik gisteren een onwijze kutfilm gekeken,dus ik dacht die gooi ik gelijk weg
Je was af en toe zo stil dat we dachten dat je bang van ons was gewordenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef Razorback het volgende:
Erger dan Sickert bestaat niet en die heb ik al gezien op Netgamez dus het viel wel mee allemaal.
Me ouders vonden het wel goed allemaal en ik mag nog steeds, zelfs na het verhaal in Sickert auto
Oh my god...quote:Op maandag 15 mei 2006 16:16 schreef SPK het volgende:
Waarom ook met een vorkquote:Op maandag 15 mei 2006 16:16 schreef SPK het volgende:
Is al sinds patch 1.12 (oid) niet meer zo, cdkeys staan gecodeerd in je registryquote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
als het goed is kan je ook in je registry gaan zoeken en vind je daar ook je serialnummer. althans dat was wel zo bij bf1942 &bfv
serial staat niet op de cd i.i.g.
nee hoor nergens last van gehadquote:Op maandag 15 mei 2006 10:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh jongens .. echt niemand die last heeft gehad van het BBQ'vlees???
JP zit nu ook thuis met dezelfde klachten als ik!![]()
wat gebeurde er in mn auto dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef Razorback het volgende:
[..]
, zelfs na het verhaal in Sickert auto
Wou je wel héquote:Op maandag 15 mei 2006 17:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat gebeurde er in mn auto dan?
ik heb toch niet aan je gezeten
En een ander slaapwandeltquote:Op maandag 15 mei 2006 17:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na de BoF Meet krijgt iedereen ineens rare trekjes..... JP & Lies zijn gaan spetterpoepen, Sickert heeft Razorback betast in de auto, drbravo eet opeens geen vlees meer.
Raar hoor allemaal
na filmpjes met kippen en nonnen moeten jullie toch nergens meer van schrikkenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:47 schreef drbravo het volgende:
oke misschien met 1 ding : de spetterpoep van jp & lies
duidelijk geval van overcorrigerenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik falend aan het Waterskiën afgelopen vrijdag:
Frank op z'n bek
kom jij veel in drenthe dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
KPN heeft volgens mij gewoon veruit het beste bereik. Ik betaal ¤20,- p.m. / 125 belminuten of 250 sms.
Maar als je korting van Orange krijgt kun je dat beter nemen. Wil je overal bereik, neem dan KPN.
Die gast heeft tijd teveel!quote:Op maandag 15 mei 2006 19:22 schreef jpjedi het volgende:
Als ik dit zie dan krijg ik toch bedenkingen..![]()
quote:
en sinds vanavond 19 uur ook nog esquote:Op maandag 15 mei 2006 18:47 schreef drbravo het volgende:
hehehe
ik eet nog steeds gewoon vlees hoor mij schrik je niet af
oke misschien met 1 ding : de spetterpoep van jp & lies
kan ook een bijwerking van t glijmiddel zijnquote:Op maandag 15 mei 2006 21:43 schreef BattleLies het volgende:
[..]
en sinds vanavond 19 uur ook nog es![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
kan ook een bijwerking van t glijmiddel zijn
dat zei Jp tenminste.. mocht t alleen niet hier posten zei hij..
maarja daar heb ik schijt spetterpoep aan
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
maarja daar heb ik schijt aan
-dubol-quote:Op maandag 15 mei 2006 21:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
maarja daar heb ik schijt aan
POLEN!!!!!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:21 schreef kievit19 het volgende:
en wat zijn eigenlijk iedereen zijn plannen voor komend weekend??
Vrijdag Poolen in Utrecht (hopelijk zonder een knipogende negerquote:Op maandag 15 mei 2006 22:21 schreef kievit19 het volgende:
en wat zijn eigenlijk iedereen zijn plannen voor komend weekend??
dat is niet echt noemenswaardig lijkt me, aangezien dat standaard bij het weekend inbegrepen isquote:Op maandag 15 mei 2006 22:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zuipen.
Net even gespeeld. Is wel leuk alleen aparte punten telling. En mappen duren wel erg lang. maar ja gaan het nog wel een keer spelenquote:
Hoe start ik een mod eigenlijk?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Net even gespeeld. Is wel leuk alleen aparte punten telling. En mappen duren wel erg lang. maar ja gaan het nog wel een keer spelen
Je download de mod. Instaleerd hem en daarna kan je hem spelen.quote:
Zo hehe, het mysterie is eindelijk ontrafelt.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:27 schreef Pritt het volgende:
Op de manier hoe Feyenoord in de playoffs faalde tegen Ajax zou je het bijna denken.![]()
Ah das easy dan,en dat Azureus is dat een beetje betrouwbaar qua spyware enzo?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:07 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Je download de mod. Instaleerd hem en daarna kan je hem spelen.
en dan 2 man op die server hebben zittenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan de server die mod niet draaien
Dat ding is wel fucking groot trouwens
Dan moet iedereen hem even downenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
en dan 2 man op die server hebben zitten
Nou gisterenavond zaten er wel een zooitje,en ik zat bij het kneuzencorpsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhunog nooit 10 boffers op een doordeweekse avond gezien, behalve met de bofwar
50/50 voor mij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:02 schreef escape_nl het volgende:
Zijn er nog mensen die komen gamen zaterdag?
general? is commander zeker?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou gisterenavond zaten er wel een zooitje,en ik zat bij het kneuzencorps
Voor de 1e keer als General en we wonnen![]()
Wist bij god niet wat ik moest doen,maar wel vet dat general scherm
Dat mensen aansturen stukje begreep ik niet echtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
general? is commander zeker?
wat moet je doen
1- artillery gooien
2- uav boven plaatsen gooien
3- supply crates
4- enemy spotten
5- mensen aansturen
![]()
Ja die uncap bases bedoel ik,die mag je toch wel arten als je de rest in handen hebtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:16 schreef staticdata het volgende:
hoe bedoel je beschermde vlaggen?
je mag op onze server geen artillery gooien op vlaggen die je niet kan pakken dus de uncap. bases
voor de rest mag je overal je lading gooien.
Squads kan je aansturen. aan de linkerkant als er squads zijn, zie je nummer 1 t/m 6 ofzo. dan kan je een squad selecteren en dan in het scherm aan de rechterkant aangeven wat ze moeten doen. bijvoorbeeld vlag aanvvallen. (acties selecteer je met de rechtermuisknop)
Ohquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:20 schreef staticdata het volgende:
Nee op onze server komt mooi een regeltje voorbij, geen arty op uncap bases. dus mag het niet, ook al heb je de rest in handen.
Wat doen? Feestuh?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:02 schreef escape_nl het volgende:
Van wie komt die regelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:20 schreef staticdata het volgende:
Nee op onze server komt mooi een regeltje voorbij, geen arty op uncap bases. dus mag het niet, ook al heb je de rest in handen.
Dit is allemaal in overleg gebeurd met Ferdi en ik heb de messages erin gezet, dit hoeven we toch niet nog een keer uit te leggen, dit is al zovaak de revue gepasseerdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat doen? Feestuh?
[..]
Van wie komt die regel
Zou Hitler dat ook gezegd hebben
Ik ben er zaterdag na 3'enquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:02 schreef escape_nl het volgende:
Pro Evolution Soccer 6, daar speel je toch ook geen 45 min per helftquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het zal mij aan me reet roesten want ik speel toch geen BF2 maar ik zou het nogal een vreemde regel vinden. Zo haal je een beetje het realisme eruit vind ik.Ik wil helemaal geen discussie
Oktober 2006: Pro Evolution Soccer 6
alleen staat bij sommige |ccc| ervoor...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:29 schreef staticdata het volgende:
ik vind hoe de regels nu staan dat ze prima staan!
en dat no crosshair is ook wel vet, en als je bent geschoten drained je energie langzaam... en vlaggen die je moet cappen in bepaalde volgorde, VIP-extraction mode... erg leuk gewoon, en dit is pas de 0.3 minimod!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Net even gespeeld. Is wel leuk alleen aparte punten telling. En mappen duren wel erg lang. maar ja gaan het nog wel een keer spelen
Ja ik ga hem straks even testen,ging best rap met dat Azaron dingquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
en dat no crosshair is ook wel vet, en als je bent geschoten drained je energie langzaam... en vlaggen die je moet cappen in bepaalde volgorde, VIP-extraction mode... erg leuk gewoon, en dit is pas de 0.3 minimod!![]()
Nee, dan moeten we de mod op de server installeren en we krijgen geen FTP toegang op een ranked server.quote:
Je owned me niet in de eerste helft, je owned me niet in de tweede helft en je owned me niet in de derde helft. De enige tijd dat je me owned is misschien in de rust, als we thee aan het drinken zijn, ik ben geen theedrinker namelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als ik er erg veel zin in heb wel hoor
Vooral tegen Ferdi, dan kan ik em 90 min. ownen
Realismequote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
. Zo haal je een beetje het realisme eruit vind ik.![]()
Het is ook een baggergame mijns inziens..... overvloed aan bugs, te chaotisch, enz.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:02 schreef VeerMans het volgende:
als het realistisch was geweest wat het een baggergame geweest.
Ben je dood, kan je wachten op het volgende potje
Een baggergame zou inhouden dat het een slechte game is... dat jij hem niet LEUK vindt is wat anders... en die bugs.. ja... kan me op dit moment er geeneen voor de geest halen die nu nog voor problemen zorgt...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is ook een baggergame mijns inziens..... overvloed aan bugs, te chaotisch, enz.
moet jij niet hierheenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is ook een baggergame mijns inziens..... overvloed aan bugs, te chaotisch, enz.
Tuurlijk is niet alles realistisch maar met die regel ben ik het oneens, kan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |