volgens mij is het een pda met telefoonfunctiequote:Op maandag 15 mei 2006 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Koop toch een normale telefoon ipv een veredelde PDA Ferdi
Erger dan Sickert bestaat niet en die heb ik al gezien op Netgamez dus het viel wel mee allemaal.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Het wordt sowieso pas na de zomer om te voorkomen dat veel mensen pleite zijn. Dan nog, natuurlijk is het mogelijk om het geld apart te zetten maar we willen de drempel gewoon zo laag mogelijk houden. Een keer paintballen kan altijd nog met een groepje die er dan het geld voor over heeft maar voor het 1 jarig bestaan-feest willen we de drempel zo laag mogelijk houden
Overigens, wat vond je van t stel malloten afgelopen weekend ?je moet je toch wel rot geschrokken zijn van ons. Je hebt je ouders vast niet alles verteld, dan mag je echt nooit meer weg
als het goed is kan je ook in je registry gaan zoeken en vind je daar ook je serialnummer. althans dat was wel zo bij bf1942 &bfvquote:Op maandag 15 mei 2006 16:12 schreef SPK het volgende:
Damn ben ik blij dat die special forces het ook zonder cd doet
kan iemand bevestigen dat de serial op de cd zelf staat bij SF?
Niet? oh er staat bij mij wel een soort nummer op ofzoquote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
als het goed is kan je ook in je registry gaan zoeken en vind je daar ook je serialnummer. althans dat was wel zo bij bf1942 &bfv
serial staat niet op de cd i.i.g.
Lachwekkend gewoonquote:Op maandag 15 mei 2006 16:16 schreef SPK het volgende:
Ik wilde dus foto`s branden maar er zat een dvd al in
Nu had ik gisteren een onwijze kutfilm gekeken,dus ik dacht die gooi ik gelijk weg
En bewerk ze altijd eerst met een vork![]()
Loop ik terug naar mn pc zie ik daar die film op de hoop liggen nog
Ik dacht fuck toch niet mn SF dvd
En ja hoor,heel fijn helemaal verrot gekrast nu met een vork![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:16 schreef SPK het volgende:
Nu had ik gisteren een onwijze kutfilm gekeken,dus ik dacht die gooi ik gelijk weg
Je was af en toe zo stil dat we dachten dat je bang van ons was gewordenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef Razorback het volgende:
Erger dan Sickert bestaat niet en die heb ik al gezien op Netgamez dus het viel wel mee allemaal.
Me ouders vonden het wel goed allemaal en ik mag nog steeds, zelfs na het verhaal in Sickert auto
Oh my god...quote:Op maandag 15 mei 2006 16:16 schreef SPK het volgende:
Waarom ook met een vorkquote:Op maandag 15 mei 2006 16:16 schreef SPK het volgende:
Is al sinds patch 1.12 (oid) niet meer zo, cdkeys staan gecodeerd in je registryquote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
als het goed is kan je ook in je registry gaan zoeken en vind je daar ook je serialnummer. althans dat was wel zo bij bf1942 &bfv
serial staat niet op de cd i.i.g.
nee hoor nergens last van gehadquote:Op maandag 15 mei 2006 10:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh jongens .. echt niemand die last heeft gehad van het BBQ'vlees???
JP zit nu ook thuis met dezelfde klachten als ik!![]()
wat gebeurde er in mn auto dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef Razorback het volgende:
[..]
, zelfs na het verhaal in Sickert auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |