Eeh jongens .. echt niemand die last heeft gehad van het BBQ'vlees???quote:Op maandag 15 mei 2006 00:10 schreef jpjedi het volgende:
Hier lies vanaf de pda van jp.... wat ik nog vragen wilde; Heeft niemand last van z'n darmen gehad vandaag? Ik heb stuk vlees gehad wat niet gaar was waarschijnlijk .... prutstent!!!
Wel goed voor de lijn om een dagje leeg te lopen ...
Ik heb tot nu toe nergens last van.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh jongens .. echt niemand die last heeft gehad van het BBQ'vlees???
JP zit nu ook thuis met dezelfde klachten als ik!![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:38 schreef staticdata het volgende:
zorgt sickert niet voor troep doen JP en lies het zelf wel![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik falend aan het Waterskiën afgelopen vrijdag:
Frank op z'n bek
quote:
Nou ik denk dat hij zich genaait voelde omdat er maar 15 min werd gekart en je 5 stukkies vlees en friet kreeg. Maar ja .. je mocht wel onbeperkt stokbrood etenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:21 schreef staticdata het volgende:
kreeg iedereen 1 filetlapje ofzo? omdat je anders genaaid voelde
Verder zoeken we nog een afgelegen lokatie waar we ons kunnen vermaken zonder geluidsoverlast.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Nee er was eten in overvloed maar het eten smaakte aardig, niet echt uitmuntend en het was al snel aan de lauw-warme kantMaar goed, ik heb me verder super vermaakt, gelachen met z'n allen man niet normaal
We hebben het ook even over ons 1 jarig bestaan gehad. Dat is ergens volgende maand ofzo en daar willen we wat voor doen. We zitten alleen met het "geld" dilemma. Een middagje paintballen zoals voorgesteld kost al snel een euro of 50/60 en dan heb je nog niet gegeten en nog niet gedronken. Zelfde geld voor een middagje "airsoften". Ook erg leuk maar stervensduur en een roteind rijden.
Kortom, wie heeft er geweldige ideeen die niet te duur zijn ? We willen de drempel namelijk lekker laag houden zodat veel mensen willen komen
nou dat heb ik meerder malen horen vallen en ik vond het al zo vroegquote:Op maandag 15 mei 2006 13:34 schreef escape_nl het volgende:
Hoe komen jullie bij 10 juni???
het is nog altijd 8 juli!!
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja en we zien mekaar vast nog wel eens voor die tijd, toch?
Tuurlijk jongen, kan ik je kont weer schoppenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja en we zien mekaar vast nog wel eens voor die tijd, toch?
Zaterdagnacht piepte je wel andersquote:
Zou op zich een goede basis zijn voor een leuk feessie.. Ferdi had het ook al over een beamertje erbij enzo om het wat op te leuken maar het is allemaal nog erg ruw van gedachte dus daarom graag iedereen ideeen spauwen.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:45 schreef staticdata het volgende:
mooie activiteit? met de audi van jp donuts makenburn the rubber
of wat je natuurlijk altijd kan doen is zelf een plek zoeken, BBQ, iedereen geeft geld aan 1 iemand die daar zooi van koopt. muziek mee en klaar een bbq feest.
quote:Wat nu als je onverhoopt toch van de baan af gaat en je komt in aanraking met de vangrail? De kosten gaan in dat geval hard omhoog. Je moet betalen voor het afslepen, manuren, auto-inzet van de marshalls, de vangrail en een eventuele noodzakelijke baansluiting. De eenheidsprijzen waren in 2004 als volgt:kosten manuur: 60 Euro kosten inzet streckensicherung-auto: 36 Euro per uur vangrail per strekkende meter: 40 Euro vangrail-paaltje: 45 Euro afsleepkosten: 175 Euro eventueel noodzakelijke baansluiting indien politie ter plaatse moet komen: 1.350 Euro per uur
Een lichte aanraking met de vangrail kan al aardig in de papieren lopen. Hierna volgt een rekenvoorbeeld waarbij een auto de vangrail raakt over een afstand van 10 meter op een lokatie waar de vangrail 2-hoog is: twee mannen gedurende 45 minuten (90 Euro) + 45 minuten auto (27 Euro) + 20 meter vangrail + 2 paaltjes (890 Euro) + afsleepkosten (175 Euro) brengt een kostenplaatje met zich mee van zo'n 1200 Euro! Zoals je ziet kunnen de kosten hoog oplopen. Des te meer reden om voorzichtig te doen bij het rijden op de Ring.
Kpn?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb net een week de Sony Ericsson W810i. Geweldige telefoon
Alle functies die je je kan wensen, batterij gaat lang mee en het gebruik is easy. Ik zou dus voor de W810i gaan ipv W800i. Ook zou ik KPN nemen als Provider.
Ja met die korting heb ik dalijk een bundel van 32.50 voor 16.25. In mijn geval 75 belminuten en 300 smsjes per maand. Ik sms nou eenmaal veel, bellen minder.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
KPN heeft volgens mij gewoon veruit het beste bereik. Ik betaal ¤20,- p.m. / 125 belminuten of 250 sms.
Maar als je korting van Orange krijgt kun je dat beter nemen. Wil je overal bereik, neem dan KPN.
Dat is zo, maar bij een 32.50 per maand is het 16 cent per minuut. Dus dat valt wel mee, zeker vergeleken met KPN. Denk dat KPN rond de 18 cent per minuut zit?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:28 schreef staticdata het volgende:
nadeel van orange is dat de belminuten duur zijn. dat is mijn reden geweest dat ik ben overgestapt van orange naar kpn. voor 5 euro meer per maand kan ik 180 minuten meer bellen
als ik het goed zeg bel ik voro 15 of 16 cent per minuut, niet hoger i.i.g.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat is zo, maar bij een 32.50 per maand is het 16 cent per minuut. Dus dat valt wel mee, zeker vergeleken met KPN. Denk dat KPN rond de 18 cent per minuut zit?
Ook geen verkeerd apparaat zegquote:Op maandag 15 mei 2006 14:48 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.smartphoneshop.nl/product/20041Kost wat maar dan kan ie ook een hoop
http://palmtops.about.com/b/a/033987.htmquote:Op maandag 15 mei 2006 15:44 schreef jpjedi het volgende:
Ook geen verkeerd apparaat zegMis alleen de wifi.
![]()
Als student ben ik zo vaak de weg kwijt, ik wil GPSquote:Op maandag 15 mei 2006 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Koop toch een normale telefoon ipv een veredelde PDA Ferdi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |