Nog steeds nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:08 schreef Sylvana het volgende:
Haalt iemand nog even de examens die al geweest zijn uit de OP? Wel handig dat daar een beetje op gelet wordt
Ik blijf voorlopig ook nog wel even meeposten, nog niks van me instructeur gehoord dat ik eerder kan
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:13 schreef Radjesh het volgende:
omg ik mag 8:55 proberen mijn papiertje te halen
Wish me luck.
Succesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:13 schreef Radjesh het volgende:
omg ik mag 8:55 proberen mijn papiertje te halen
Wish me luck.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:09 schreef nanalune het volgende:
shit joh Radesj...
wat dat betreft heb je echt pech.. dit wordt mijn tweede en gelukkig ( hahaha) laatste post in dit topic, want ik ben net geslaagd!!!![]()
ik had een erg relaxte examinator, een oude jeugdvriend van mijn intructeur , dus dat babbelde wat af tijdens mijn rit, en owja ik heb hard gelachen om zijn grapjes.. kon hij vast wel waarderen
![]()
ik reed wel wat 'vlinderig 'af en toe, somseen beetje hortend, maar ik zo: aaah joh.. spanningen![]()
ik wens iedereen een goede oefentijd, en wat ook belangrijk is ( volgens mij) oefen je pokerface :..
Owja toen mijn instructeur tegen die examinator zei (na de uitslag) van dat het nergens op sloeg dat hij me wel liet fileparkeren zegt die examinator van ja waarom zeg je dat niet even tijdens het examen (zei die tegen mij) ik dacht van jooow hoeveel examens heb je al wel niet gedaan jeh, als hij zo'n papiertje krijgt van een TTT is toch t eerste wat hij kijkt van of ik een vrijstelling heb gehaald :Squote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:43 schreef pannaking_ het volgende:
Damn dit gaat echt nergens over...moet ik tijdens het examen opeens wel gaan fileparkeren ik dacht echt van wtf ging wel ok maar ik was daarna wel aan t spacen. Daarna paar kutfouten ook door een auto die dus lekker geen voorrang gaf aan mijn. Heel fijn.
Leuke vent ook was alleen maar met zijn pda-tje aan het kloten voor het examen mijn instructeur mocht niet meerijden :S
Mijn instructeur vond het ook niet zo leuk dat ik wel speciale verrichtingen kreeg heeft hij al eens eerder meegemaakt. Hij gaat dus maar ff bellen het hoofd van het cbr assen want ik wil iig mijn vrijstelling terugkrijgen+ examengeld.
Echt fucking balen dit
Dat zou me niks verbazen neequote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:57 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij leest mijn instructeur hier mee ofzo
ja, das verleidelijk...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen wil ik nog steeds te snel op rotondes en zo....
Zeker als je heftruckrijden gewend bent, daar rem je niet voor bochten. (Daar rem je gewoon helemala niet btwquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeker als je heftruckrijden gewend bent, daar rem je niet voor bochten. (Daar rem je gewoon helemala niet btw)
Ik ken het gevoel helemaalquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeker als je heftruckrijden gewend bent, daar rem je niet voor bochten. (Daar rem je gewoon helemala niet btw)
Ettema, onthou de naam.... Wat een tyfuslijer is dat zeg.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:38 schreef Robin__ het volgende:
Balen zeg!wie was je examinator
ik hoor binnenkort wie ik heb voor mn ttt als het goed is. Waar moest je rijden? Hilversum/Laren zeker? (hoor echt van iedereen dat ze naar iig 1 van beide toe moesten)
pokerface is 'een strak gezicht'.. je emoties niet laten zien (niet laten blijken of je goede of slechte kaarten hebt terwijl je speelt/bluft.. als je poker speelt dan) kortom, niet onzeker overkomen.. denk idd ook dat dat wel belangrijk is
08:00 14 Juni met de auto in Vragenderquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:30 schreef Thrilled het volgende:
tijdstip en plaats?
wie was je examinator? ik heb 13 april ook examen gedaan in Assen (wel geslaagd btw)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:59 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Owja toen mijn instructeur tegen die examinator zei (na de uitslag) van dat het nergens op sloeg dat hij me wel liet fileparkeren zegt die examinator van ja waarom zeg je dat niet even tijdens het examen (zei die tegen mij) ik dacht van jooow hoeveel examens heb je al wel niet gedaan jeh, als hij zo'n papiertje krijgt van een TTT is toch t eerste wat hij kijkt van of ik een vrijstelling heb gehaald :S
in de Openingspost kun je er naar toe klikken ( helemaal onderaan de OP)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ heeft zin in maandag:
om 15.50 uur TTT te terneuzen met de auto uiteraard
Waar is de wiki eik te vinden?
" De openingspost kan "hier" terug gevonden worden"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
Vreemd.. Tig keer overheen gelezen :s
WAT????quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:43 schreef pannaking_ het volgende:
mijn instructeur mocht niet meerijden :S
welke regio/stad heb je afgereden?? ik hoop niet in de buurt van rotterdam??quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:38 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Ettema, onthou de naam.... Wat een tyfuslijer is dat zeg.
Ik had precies hetzelfdequote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:46 schreef twi het volgende:
Ik had mijn eerste examen ook een examinator die me ondanks vrijstelling wilde laten straatje keren. Toen heb ik gewoon gezegd dat ik vrijstelling had. Misschien was 'ie daarom wel pissig en heeft 'ie me destijds laten zaken.
Vandaag m'n papiertje opgehaald, maar nog niet gereden. Iedereen probeert me in hun auto te krijgen, maar ik pak de sleutels van m'n pa z'n auto wel even komend weekend om alleen een rondje te rijden zonder dat er iemand me zit te pushen. Hou eigenlijk absoluut niet van dat overtrokken je-moet-nu-rijden gedoe om me heen
Ja, ik ken meerdere mensen die dat doen, ik snap de lol daar niet echt vanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:06 schreef Bhai het volgende:
http://members.home.nl/ma(...)ijbewijs/rijles.html
Iem. zet hier best wel uitgebreide verslagen van zn rijlessenToch wel leuk om een paar te lezen
Omdat het zoals gezegd als lesser toch wel leuk is om herkenbare dingen te lezen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik ken meerdere mensen die dat doen, ik snap de lol daar niet echt van
Ik ben ook lesser, en het boeit me nu nog minder dan voor ik leste.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:49 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat het zoals gezegd als lesser toch wel leuk is om herkenbare dingen te lezen.
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
Pff.. Aan het eind van mijn rijles weet ik niet meer hoe de route eruit zag hoor..
Ik werd daar ook ech schijtziek van. Mijn pa en ma vroegen me 100x per dag hoe het ging met les, en zaten constant te pushen dat ik het zo snel mogelijk moest halen, en dan als het examen naderde gingen ze juist weer constant zeggen dat ik goed op moest letten als ik zei dat ik goede kans maakte, en zeggen dat het niet makkelijk is, en ik het nog niet heb.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
Jah inderdaad.. Mijn pa ook.. Vraagt 3 keer open dag of ik al weet wanneer ik praktijk heb en wanneer ik weer les heb :s Schijtziek word ik daar van..
Ik heb liever dat gezeik 3 weken lang gehad, dan dat ik later zelf mijn rijbewijs moet gaan betalenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe als ik dat zo lees ben ik blij dat ik niet op mn 18e be begonnen met lessenIk zie mn ouders alleen als ik naar hun toe ga
Morgen dus weer, weer nieuw geld voor meer lessen halen, ik leen van hun om nu gewoon in een keer door te kunnen lessen ook al is mn geld op![]()
Relaxedquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:05 schreef Shirley het volgende:
ik betaal ook alles zelf, maar toch blleef m'n pa zeuren.Nu valt het wel mee omdat ik al 2 keer heb afgereden, maar eerst vroeg ie elke keer wanneer ik nou eindelijk examen mocht gaan doen.
En straks mag ik bij hem gaan zeuren, want ik krijg van hem een autootje!
'succes morgen'quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:46 schreef its_me_ het volgende:
Mijn examen komt nu dichtbij! Ik zeg de datum niet, jullie horen het vanzelf
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:53 schreef TheUnreal het volgende:
Maandag, kwart voor 11 afrijden in Tiel![]()
Meest gunstige tijd volgens mij instructeur, meeste kinderen/jongeren zitten op school, mensen zitten op hun werk, winkels zijn nog gesloten. Nu nog hopen dat het regent![]()
edit: ach bij regen is je zicht ook weer minder he..
Ik denk dat dat vooral komt doordat je nog teveel met het autorijden opzich bezig (wat logisch is) bent en je daardoor totaal geen oog hebt voor de omgeving om je heen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Me broer wist wel altijd alle straten waar ie geweest was, maar ik echt niet
Maar komt ook omdat me broer op school zat in die stad, dan ben je toch al wat bekender dan wanneer je er alleen met rijles komt
Je moet het, en ik denk dat het daarom fout ging, tijdig aangeven, zodat de examinator et nog op kan nemen in z'n PDA. Iets met verzekeringen was de reden, ben het even kwijt...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
WAT????
Dat is niet de keus van de examinator, dat is JOUW keuze.
Tenminste, dat zou het moeten zijn.
Haha dat is echt onzin. Bij mijn examen werd de seconde voordat ik instapte de beslissing gemaakt dat m'n instructeur zou meerijden. Was overigens niet eens mijn keuze, maar die van de examinator die het wel gezellig vondquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:55 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Je moet het, en ik denk dat het daarom fout ging, tijdig aangeven, zodat de examinator et nog op kan nemen in z'n PDA. Iets met verzekeringen was de reden, ben het even kwijt...
wrsch heb je te laat aangegeven dat je wilde dat de instructeur meegaat.
Ongelovelijk dat rijles er zoveel saaie info op een site kan staanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:06 schreef Bhai het volgende:
Iem. zet hier best wel uitgebreide verslagen van zn rijlessenToch wel leuk om een paar te lezen
Ik vergeet het wel eens om te zeggen dat ik mee ga rijden. Ik stap dan gewoon in en dat is geen probleem.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:08 schreef twi het volgende:
[..]
Haha dat is echt onzin. Bij mijn examen werd de seconde voordat ik instapte de beslissing gemaakt dat m'n instructeur zou meerijden. Was overigens niet eens mijn keuze, maar die van de examinator die het wel gezellig vond
Ik heb nog geen examinator met een pda gezien. In de toekomst willen ze dat wel gaan doen maar het is nu nog niet actueel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:55 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Je moet het, en ik denk dat het daarom fout ging, tijdig aangeven, zodat de examinator et nog op kan nemen in z'n PDA.
Flauwekul.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:55 schreef De_Warme_bakker het volgende:Iets met verzekeringen was de reden, ben het even kwijt...
Dat hoort de instructeur aan te geven of de examinator hoort dat te vragen. Is niet de verantwoordelijkheid van de kandidaat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:55 schreef De_Warme_bakker het volgende:wrsch heb je te laat aangegeven dat je wilde dat de instructeur meegaat.
Nou er is niks aan mij gevraagd en mn instructeur reed gewoon niet mee. Dus ik heb daarin geen keuze gehad achteraf had ik deze examinator ook niks anders verwacht....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
WAT????
Dat is niet de keus van de examinator, dat is JOUW keuze.
Tenminste, dat zou het moeten zijn.
Het is super-actueel! Elke praktijk-examinator in Nederland verwerkt zijn gegevens op dit moment twee keer: op het uitslagformulier én in de PDA. De gegevens wordt echter na het vertrek van de kandidaat pas in de PDA gezet, en daarom zie je m vaak nog niet bij de examinator op tafel liggen.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:52 schreef vannelle het volgende:
Ik heb nog geen examinator met een pda gezien. In de toekomst willen ze dat wel gaan doen maar het is nu nog niet actueel.
Ik ben ook financieel onafhankelijk van mijn ouders, maar mijn rijbewijs was een gift. Mij hoor je niet klagen hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 09:37 schreef Setambre het volgende:
Achja ik ben ook wel blij dat ik het zelf betaal
Gewoon lekker financieel onafhankelijk zijn van je ouders.
bij mij was het ook me verjaardagscadeautjequote:Op zondag 14 mei 2006 12:25 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik ben ook financieel onafhankelijk van mijn ouders, maar mijn rijbewijs was een gift. Mij hoor je niet klagen hoor
Als een rijbewijs van (ik weet niet hoe lang je bezig bent) ¤1500~2000 ofzo een cadeautje is, wat is dan een cadeau bij jouquote:Op zondag 14 mei 2006 12:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij mij was het ook me verjaardagscadeautje
Wat erg!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:06 schreef Bhai het volgende:
Ik zie die gast echt 1000 rondjes rijden op z'n fiets, en maar kijkenquote:Oefenen op de fiets
Hans raadde aan om de handelingen bij afslaan te oefenen op de fiets. De snelheid is veel lager, dus je hebt meer tijd om alles goed voor te bereiden. Eerst een bocht naar rechts oefenen, maak een ronde door telkens naar rechts af te slaan. Daarna oefen je een bocht naar links, gebruik dezelfde ronde maar dan in tegengestelde richting.
Privé projectenquote:Het eiland > Privé projecten > Rijbewijs halen
Inderdaad, in neig tegenwoordig zelfs om op de fiets richting aan te gevenquote:Op zondag 14 mei 2006 15:56 schreef Robin__ het volgende:
Ach ik zit ook wel anders op de fiets nu dan voor ik begon met rijles.. maar ik ga er geen meter extra voor fietsen om te oefenen
Morgen heb ik weer les (na 2 weken) tijd gaat ZO snel de laatste tijd..
Mijn examinator had er een, en zei dat ik niet nog mocht zeghgen dat m'n instructrice meeging vlak voordat we in zouden stappen.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb nog geen examinator met een pda gezien. In de toekomst willen ze dat wel gaan doen maar het is nu nog niet actueel.
gefeliciteerdquote:Op zondag 14 mei 2006 17:04 schreef De_Loet het volgende:
ik ben afgelopen dinsdag geslaagd voor het rjibewijs B! in 1 keer !
Sinds ik rijles heb geef ik ook altijd richting aan en heb ik altijd me licht opquote:Op zondag 14 mei 2006 16:00 schreef JosvG het volgende:
[..]
Inderdaad, in neig tegenwoordig zelfs om op de fiets richting aan te gevenDeed ik eerst nooit, nu zie ik pas dat het hinderlijk is om het niet te doen.
Het komt echt wel goed hoor, ik had elke keer bij mijn proefexamens 7-8 fout, en op het examen maar 1. Het CBR examen is altijd makkelijker dan de proefexamens op CD.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:19 schreef jorienvdherik het volgende:
net weer een toets gedaan en maar 4 fout
beter was deze me toets voor volgende week maandag
Veel succesquote:
Helaas.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:27 schreef JosvG het volgende:
[..]
Het komt echt wel goed hoor, ik had elke keer bij mijn proefexamens 7-8 fout, en op het examen maar 1. Het CBR examen is altijd makkelijker dan de proefexamens op CD.
Daar ben ik het net als veldmuis niet mee eens..quote:Op zondag 14 mei 2006 17:27 schreef JosvG het volgende:
[..]
Het komt echt wel goed hoor, ik had elke keer bij mijn proefexamens 7-8 fout, en op het examen maar 1. Het CBR examen is altijd makkelijker dan de proefexamens op CD.
veel succesquote:Op zondag 14 mei 2006 22:40 schreef TheUnreal het volgende:
Heuuuuu morgen afrijden![]()
Heb er zeker zin in, helemaal niet zenuwachtig gelukkig !! Moet morgen om kwart voor 11 op. Ik word al om 8 uur opgehaald, eerst nog even wat rijden, wat dingen nog een keer uitleggen. En dan praktijk doen
Ik laat het weten![]()
Wat dacht je van mij dan, ik ben hier al 1 jaar en 4 maandenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:00 schreef Robin__ het volgende:
Ik vind het echt frustrerend dat ik voor deze 'manier' van rijles heb gekozen (ipv vooraf alles plannen) had nooit gedacht dat het, door omstandigheden, zo lang zou duren.. juist de eerste 2 maanden had ik zeeen van tijd, toen in rustig tempo 8 lessen gehad.. daarna werd alles lastig en werd het gemiddeld eens in de 1,5 week (morgen is iets van de 28e.. zal uitkomen rond de 32-33 als ik de eerste keer slaag) inmiddels ben ik al 5 maanden bezig ofzo (dus ja ik ben best beetje jaloers op josvg en jorienvdherik en weet ik veel wie er allemaal in de tussentijd dit topic al zijn binnengekomen en al weer weg zijn)![]()
Da's maar goed ook, anders had ik je direct gebanned op *insert naam van andere forum*quote:Op zondag 14 mei 2006 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar ben ik het net als veldmuis niet mee eens..
meestal een half uurtjequote:Op zondag 14 mei 2006 22:47 schreef Bhai het volgende:
Hoe lang duurt de eigenlijke examenrit, dus zonder alle bullshit ervoor (dus alleen het echte rijden)?
Ik had er nog een stukje over jou onder getypt, dat ik het knap vond dat jij (de rest van de namen weet ik allemaal niet zeker hoelang ze hier al posten, maar geld natuurlijk ook voor hun) zo lang gemotiveerd kan blijven om toch vol te houden, ik zou ook wel volhouden denk ik.. maar wel moeizaam ben ik bangquote:Op zondag 14 mei 2006 22:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij dan, ik ben hier al 1 jaar en 4 maandenIk heb echt veel deeltjes meegemaakt
Spuitelfquote:Op zondag 14 mei 2006 22:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Da's maar goed ook, anders had ik je direct gebanned op *insert naam van andere forum*
Veel succes en rij gewoon net zoals met rijlesquote:Op zondag 14 mei 2006 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waagh morgen tussentijdse toets.. Toch klein beetje zenuwen..
nog steeds de zelfde auto ?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef Sylvana het volgende:
Thnx Robin voor het compliment, het is idd erg frustrerend en soms erg lastig vol te houden, maar ik wil dat ding gewoon hebben
Ik heb het net even nagezocht wanneer ik hier in deze reeks ben begonnen met posten
Mijn eerste post was in deeltje 14en toen was ik al 3 maanden aan het lessen
Joh, ik al bijna evenlang, vanaf deel 15.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef Sylvana het volgende:
Mijn eerste post was in deeltje 14en toen was ik al 3 maanden aan het lessen
Ik heb al een paar keer gedacht maar te stoppen, dat het toch niet lukte.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik had er nog een stukje over jou onder getypt, dat ik het knap vond dat jij (de rest van de namen weet ik allemaal niet zeker hoelang ze hier al posten, maar geld natuurlijk ook voor hun) zo lang gemotiveerd kan blijven om toch vol te houden, ik zou ook wel volhouden denk ik.. maar wel moeizaam ben ik bang
Maargoed dat heb ik dus weggehaald omdat ik het onderwerp voor jou specief niet weer omhoog wou halen (als het nou meer mensen geweest waren oke.. maar wist het van niemand zeker, alleen zonnestraaltje maar die is er uiteindelijk dus ook ff mee gestopt)
Maargoed hou vol sylvana, je bent er bijna![]()
Mja fileparkeren en vakparkeren gaan nog niet helemaal vlekkeloos.. Vakparkeren moet ik net iets beter de strepen tellen.. En bij fileparkeren hangt het er gewoon vanaf in welke auto ik toets heb..quote:Op zondag 14 mei 2006 23:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Veel succes en rij gewoon net zoals met rijles
Ik heb ook die CD's gezien (Verjo, ANWB, Veka noem het op), en ze zijn allemaal moeilijker dan een echt theorie-examen. Hoe ik dat weet? Omdat ik zelf theorie heb gedaan, dat veel makkelijker was én het nationale verkeersexamen was veel makkelijker.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
had vanavond nog een toets gemaakt van de cd helaas 8 fout, maar paar domme fouten
Dat idee heb ik dus inderdaad ook. Op de 2 CD's die ik gezien heb (en de oefenexamens op www.cbr.nl, niet gratis) is dit ook het geval. Lijkt me eigenlijk ook wel logisch. Als je die examens kunt maken moet je het echte examen zeker kunnen doen.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:07 schreef Bhai het volgende:
[..]
Ik heb ook die CD's gezien (Verjo, ANWB, Veka noem het op), en ze zijn allemaal moeilijker dan een echt theorie-examen. Hoe ik dat weet? Omdat ik zelf theorie heb gedaan, dat veel makkelijker was én het nationale verkeersexamen was veel makkelijker.
Dus ik zou sowieso het nationale verkeersexamen maken (dat is het echte niveau van het examen)
Joh heb je zelf theorie gedaan jaquote:Op maandag 15 mei 2006 00:07 schreef Bhai het volgende:
[..]
Ik heb ook die CD's gezien (Verjo, ANWB, Veka noem het op), en ze zijn allemaal moeilijker dan een echt theorie-examen. Hoe ik dat weet? Omdat ik zelf theorie heb gedaan, dat veel makkelijker was én het nationale verkeersexamen was veel makkelijker.
Dus ik zou sowieso het nationale verkeersexamen maken (dat is het echte niveau van het examen)
Ik wil beginnen met mijn C, maar ik kan het echt bijna niet ivm tijdquote:Op maandag 15 mei 2006 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Joh heb je zelf theorie gedaan ja? Ik heb t wel 2 keer gedaan.. En vond het allebei de keren moeilijker..
Na mn B ga ik gelijk doorlessen voor m'n A denk ik..
Het kan goed zijn dat ik wat gemist heb.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is super-actueel! Elke praktijk-examinator in Nederland verwerkt zijn gegevens op dit moment twee keer: op het uitslagformulier én in de PDA. De gegevens wordt echter na het vertrek van de kandidaat pas in de PDA gezet, en daarom zie je m vaak nog niet bij de examinator op tafel liggen.
Medio oktober 2006 wordt volledig overgestapt op het papierloos examen. Dan verdwijnen de uitslagformulieren en de Verklaringen van Geschiktheid en Rijvaardigheid. De gegevens worden vanaf dat moment digitaal via het CBR en de RDW doorgegeven aan de gemeente.
offcoursequote:
Ik zit hier nu ook bijna een jaar alquote:Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Joh, ik al bijna evenlang, vanaf deel 15..
Ooit gaan we het halen..
Ik heb hier een tijdlang niet gepost, enkel gelurkt!quote:Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik had er nog een stukje over jou onder getypt, dat ik het knap vond dat jij (de rest van de namen weet ik allemaal niet zeker hoelang ze hier al posten, maar geld natuurlijk ook voor hun) zo lang gemotiveerd kan blijven om toch vol te houden, ik zou ook wel volhouden denk ik.. maar wel moeizaam ben ik bang
Maargoed dat heb ik dus weggehaald omdat ik het onderwerp voor jou specief niet weer omhoog wou halen (als het nou meer mensen geweest waren oke.. maar wist het van niemand zeker, alleen zonnestraaltje maar die is er uiteindelijk dus ook ff mee gestopt)
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:11 schreef rena het volgende:
Zonnestraaltje!!!![]()
![]()
![]()
Wat goed!!!!!! Gefeliciteerd![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik heb hier een tijdlang niet gepost, enkel gelurkt!![]()
Maar na aanleiding van dit bericht van Robin__ zal ik toch even het een en ander updaten.
Ben namelijk helemaal niet gestopt. Ben gewoon doorgegaan. Immers, de aanhouder wint.![]()
En vandaag... vandaag... vandaag... Praktijkexamen!Met succes!
![]()
![]()
GESLAAGD!!!
![]()
![]()
![]()
Damn, echt GEFELICITEERD!quote:Op maandag 15 mei 2006 16:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[KNIP]
Wat fijn! Heel heel hartelijk gefeliciteerd!quote:
Dankjewel!!quote:Op maandag 15 mei 2006 16:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat fijn! Heel heel hartelijk gefeliciteerd!Echt mooi dat het gelukt is!
En wel af en toe blijven posten om ons te motiveren hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |