abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37758036
Damn dit gaat echt nergens over...moet ik tijdens het examen opeens wel gaan fileparkeren ik dacht echt van wtf ging wel ok maar ik was daarna wel aan t spacen. Daarna paar kutfouten ook door een auto die dus lekker geen voorrang gaf aan mijn. Heel fijn.

Leuke vent ook was alleen maar met zijn pda-tje aan het kloten voor het examen mijn instructeur mocht niet meerijden :S

Mijn instructeur vond het ook niet zo leuk dat ik wel speciale verrichtingen kreeg heeft hij al eens eerder meegemaakt. Hij gaat dus maar ff bellen het hoofd van het cbr assen want ik wil iig mijn vrijstelling terugkrijgen+ examengeld.

Echt fucking balen dit
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
pi_37758429
Volgens mij leest mijn instructeur hier mee ofzo

29 mei mag ik afrijden

Om 8 uur ' ochtends

En ik MOET slagen, anders kan ik 30 juli pas weer En dan ben ik op vakantie en is me theorie verlopen
pi_37760016
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:43 schreef pannaking_ het volgende:
Damn dit gaat echt nergens over...moet ik tijdens het examen opeens wel gaan fileparkeren ik dacht echt van wtf ging wel ok maar ik was daarna wel aan t spacen. Daarna paar kutfouten ook door een auto die dus lekker geen voorrang gaf aan mijn. Heel fijn.

Leuke vent ook was alleen maar met zijn pda-tje aan het kloten voor het examen mijn instructeur mocht niet meerijden :S

Mijn instructeur vond het ook niet zo leuk dat ik wel speciale verrichtingen kreeg heeft hij al eens eerder meegemaakt. Hij gaat dus maar ff bellen het hoofd van het cbr assen want ik wil iig mijn vrijstelling terugkrijgen+ examengeld.

Echt fucking balen dit
Owja toen mijn instructeur tegen die examinator zei (na de uitslag) van dat het nergens op sloeg dat hij me wel liet fileparkeren zegt die examinator van ja waarom zeg je dat niet even tijdens het examen (zei die tegen mij) ik dacht van jooow hoeveel examens heb je al wel niet gedaan jeh, als hij zo'n papiertje krijgt van een TTT is toch t eerste wat hij kijkt van of ik een vrijstelling heb gehaald :S
pi_37760734
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:57 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij leest mijn instructeur hier mee ofzo
Dat zou me niks verbazen nee mn instructrice zit ook al mijn gangen op internet na te gaan volgens mij

Gelina
pi_37760828
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen wil ik nog steeds te snel op rotondes en zo....
ja, das verleidelijk...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_37760970
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:27 schreef David Letterman het volgende:

[..]

ja, das verleidelijk...
Zeker als je heftruckrijden gewend bent, daar rem je niet voor bochten. (Daar rem je gewoon helemala niet btw )
pi_37761645
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Zeker als je heftruckrijden gewend bent, daar rem je niet voor bochten. (Daar rem je gewoon helemala niet btw )

[ Bericht 2% gewijzigd door David Letterman op 12-05-2006 15:19:35 ]
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_37762395
Jaaa ben dan ook eindelijk begonnen met het felbegeerde roze papiertje te gaan halen. Ben nu bezig vanaf eind maart, en zit nu op de 11de les. Zit nu ongeveer elke week mijn rondjes te rijden in Naardervesting/Hilversum en word eigenlijk wel een beetje zat van al die kleine straatjes

Voor de rest gaat het de laatste tijd gewoon goed, in het begin was het echt een drama met mij. (weet het teminste van mezelf ) instructeur vind dat ik meer vertrouwen krijg, alleen nog even net wat meer inzicht. Maar daar hebben we nog wat lessen voor.

Als ik thuiskom zet ik mezelf wel tussen de andere lessers.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:26:32 #34
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37762649
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel helemaal Ik doe ook altijd op rotondes (nu ik mijn rijbewijs heb vooral) veel te weinig remmen, maar meestal gaat het wel goed hoor

Straks ga ik voor het eerst werken met de auto whehe
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:38:06 #35
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_37762991
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:38 schreef Robin__ het volgende:
Balen zeg! wie was je examinator ik hoor binnenkort wie ik heb voor mn ttt als het goed is. Waar moest je rijden? Hilversum/Laren zeker? (hoor echt van iedereen dat ze naar iig 1 van beide toe moesten)

pokerface is 'een strak gezicht'.. je emoties niet laten zien (niet laten blijken of je goede of slechte kaarten hebt terwijl je speelt/bluft.. als je poker speelt dan) kortom, niet onzeker overkomen.. denk idd ook dat dat wel belangrijk is
Ettema, onthou de naam.... Wat een tyfuslijer is dat zeg.
pi_37763079
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:30 schreef Thrilled het volgende:
tijdstip en plaats?
08:00 14 Juni met de auto in Vragender
pi_37763940
geslaaaaaaaaaaaaagd voor mn theorie 3 foutjes... hele opluchting
  vrijdag 12 mei 2006 @ 16:12:11 #38
88233 Steve
Still the best.
pi_37764111
Ik vond al dat er zo weinig gereageerd werd, is een een nieuw topic. .

Gefeliciteerd Thrilled. .
Radesj, wat een kutreden weer zeg. .

Vandaag nog een keer de examenroute van vorige keer gereden, vind het nog steeds dat ik het best goed gedaan had. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 12 mei 2006 @ 16:47:00 #39
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_37765250
Vandaag mijn rijbewijs op kunnen halen. En gelijk gereden, wel auto 3 keer af laten slaan, maar is een volkswagenbusje die heel erg snel afslaat, maar toch wel erg anders dan tijdens rijlessen. Maar wel vet gaaf!
Thrilled, nanalune gefeliciteerd!
Panaking_ & radjesh jammer!
pi_37765764
Hmmm toch maar weer meelezen

Ondertussen een nieuw examen aangevraagd...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_37766271
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:59 schreef pannaking_ het volgende:

[..]

Owja toen mijn instructeur tegen die examinator zei (na de uitslag) van dat het nergens op sloeg dat hij me wel liet fileparkeren zegt die examinator van ja waarom zeg je dat niet even tijdens het examen (zei die tegen mij) ik dacht van jooow hoeveel examens heb je al wel niet gedaan jeh, als hij zo'n papiertje krijgt van een TTT is toch t eerste wat hij kijkt van of ik een vrijstelling heb gehaald :S
wie was je examinator? ik heb 13 april ook examen gedaan in Assen (wel geslaagd btw)
"You wanna get it on? Get it on!"
pi_37766448
Bron heetie die gast volgens mij...TTT heb ik bij Biesman gedaan volgens mij
pi_37771298
* FranticDJ heeft zin in maandag:

om 15.50 uur TTT te terneuzen met de auto uiteraard

Waar is de wiki eik te vinden?
pi_37774555
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ heeft zin in maandag:

om 15.50 uur TTT te terneuzen met de auto uiteraard

Waar is de wiki eik te vinden?
in de Openingspost kun je er naar toe klikken ( helemaal onderaan de OP)
pi_37774586
Vreemd.. Tig keer overheen gelezen :s
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:57:41 #46
88233 Steve
Still the best.
pi_37774609
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Rijles

En dan op bewerken klikken. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_37774671
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
Vreemd.. Tig keer overheen gelezen :s
" De openingspost kan "hier" terug gevonden worden"

en dan moet je dus op 'hier" klikken

en dan dus bovenaan op ;bewerken" klikken, dan intypen wat je wilt bewerken en dan onderaan op "opslaan" klikken
pi_37775224
Jajajaja had m al gevonden, maar had er om een of andere reden alsmaar overheen gelezen Tnx iig

Morgen weer lessen
pi_37775539
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:43 schreef pannaking_ het volgende:
mijn instructeur mocht niet meerijden :S
WAT????
Dat is niet de keus van de examinator, dat is JOUW keuze.
Tenminste, dat zou het moeten zijn.
pi_37776248
Jah inderdaad!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')