Owja toen mijn instructeur tegen die examinator zei (na de uitslag) van dat het nergens op sloeg dat hij me wel liet fileparkeren zegt die examinator van ja waarom zeg je dat niet even tijdens het examen (zei die tegen mij) ik dacht van jooow hoeveel examens heb je al wel niet gedaan jeh, als hij zo'n papiertje krijgt van een TTT is toch t eerste wat hij kijkt van of ik een vrijstelling heb gehaald :Squote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:43 schreef pannaking_ het volgende:
Damn dit gaat echt nergens over...moet ik tijdens het examen opeens wel gaan fileparkeren ik dacht echt van wtf ging wel ok maar ik was daarna wel aan t spacen. Daarna paar kutfouten ook door een auto die dus lekker geen voorrang gaf aan mijn. Heel fijn.
Leuke vent ook was alleen maar met zijn pda-tje aan het kloten voor het examen mijn instructeur mocht niet meerijden :S
Mijn instructeur vond het ook niet zo leuk dat ik wel speciale verrichtingen kreeg heeft hij al eens eerder meegemaakt. Hij gaat dus maar ff bellen het hoofd van het cbr assen want ik wil iig mijn vrijstelling terugkrijgen+ examengeld.
Echt fucking balen dit
Dat zou me niks verbazen neequote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:57 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij leest mijn instructeur hier mee ofzo
ja, das verleidelijk...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen wil ik nog steeds te snel op rotondes en zo....
Zeker als je heftruckrijden gewend bent, daar rem je niet voor bochten. (Daar rem je gewoon helemala niet btwquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeker als je heftruckrijden gewend bent, daar rem je niet voor bochten. (Daar rem je gewoon helemala niet btw)
Ik ken het gevoel helemaalquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeker als je heftruckrijden gewend bent, daar rem je niet voor bochten. (Daar rem je gewoon helemala niet btw)
Ettema, onthou de naam.... Wat een tyfuslijer is dat zeg.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:38 schreef Robin__ het volgende:
Balen zeg!wie was je examinator
ik hoor binnenkort wie ik heb voor mn ttt als het goed is. Waar moest je rijden? Hilversum/Laren zeker? (hoor echt van iedereen dat ze naar iig 1 van beide toe moesten)
pokerface is 'een strak gezicht'.. je emoties niet laten zien (niet laten blijken of je goede of slechte kaarten hebt terwijl je speelt/bluft.. als je poker speelt dan) kortom, niet onzeker overkomen.. denk idd ook dat dat wel belangrijk is
08:00 14 Juni met de auto in Vragenderquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:30 schreef Thrilled het volgende:
tijdstip en plaats?
wie was je examinator? ik heb 13 april ook examen gedaan in Assen (wel geslaagd btw)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:59 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Owja toen mijn instructeur tegen die examinator zei (na de uitslag) van dat het nergens op sloeg dat hij me wel liet fileparkeren zegt die examinator van ja waarom zeg je dat niet even tijdens het examen (zei die tegen mij) ik dacht van jooow hoeveel examens heb je al wel niet gedaan jeh, als hij zo'n papiertje krijgt van een TTT is toch t eerste wat hij kijkt van of ik een vrijstelling heb gehaald :S
in de Openingspost kun je er naar toe klikken ( helemaal onderaan de OP)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ heeft zin in maandag:
om 15.50 uur TTT te terneuzen met de auto uiteraard
Waar is de wiki eik te vinden?
" De openingspost kan "hier" terug gevonden worden"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
Vreemd.. Tig keer overheen gelezen :s
WAT????quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:43 schreef pannaking_ het volgende:
mijn instructeur mocht niet meerijden :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |