quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef Robin__ het volgende:[..]
Ik had er nog een stukje over jou onder getypt, dat ik het knap vond dat jij (de rest van de namen weet ik allemaal niet zeker hoelang ze hier al posten, maar geld natuurlijk ook voor hun) zo lang gemotiveerd kan blijven om toch vol te houden, ik zou ook wel volhouden denk ik.. maar wel moeizaam ben ik bang
Maargoed dat heb ik dus weggehaald omdat ik het onderwerp voor jou specief niet weer omhoog wou halen (als het nou meer mensen geweest waren oke.. maar wist het van niemand zeker, alleen zonnestraaltje maar die is er uiteindelijk dus ook ff mee gestopt)
Ik heb hier een tijdlang niet gepost, enkel gelurkt!
Maar na aanleiding van dit bericht van Robin__ zal ik toch even het een en ander updaten.
Ben namelijk helemaal niet gestopt. Ben gewoon doorgegaan. Immers, de aanhouder wint.
Na ongeveer 4 weekjes 'rust' heb ik het weer opgepakt, m'n nieuwe rijexamen was inmiddels aangevraagd (én mijn theoriecertificaat was verlopen).
Heb nog twee rijlesjes gehad, ik heb vorige week maandag (na veel, maar dan ook echt véél aandringen van m'n instructeur
![]()
) opnieuw mijn theoriecertificaat gehaald
![]()
... Twee vingers in de neus trouwens, ik had alles al een jaar toegepast, was weinig leerwerk aan te pas gekomen.
Dus Sylvana, zet jezelf niet teveel onder druk, mocht je het niet halen de de 29e van mei als ik het goed heb, je hebt je theorie zó weer gehaald.En vandaag... vandaag... vandaag... Praktijkexamen!
![]()
Met succes!
![]()
GESLAAGD!!!
Los van dat het nog niet tot me door is gedrongen
![]()
, is er één maar.
Ik kwam daar, bij het café waar de BNOR examens starten, en die man had de papieren voor zich liggen alsof ik een TTT ging doen en niet Examen.
Hij telefoontje plegen, en nog een, en nog een. Nog eens m'n gegevens doorgeven, kandidaatsnummer citeren aan de telefoon. Uiteindelijk besloot ie me te matsen, het examen zou gewoon doorgaan. De papieren zouden dan later geregeld worden.
Na afloop zei hij: Je moet oppassen dat je niet te hard gaat rijden straks (ik te hard rijden?
![]()
Neeeeeeeee
![]()
) maar ik vond het voldoende, je bent geslaagd.
[....]
De papieren worden opgestuurd. Klopt je adres op je uittreksel van het bevolkingsregister nog helemaal?
Ik: ja, dat klopt. Wanneer heb ik de papieren voor het ophalen van m'n rijbewijs dan binnen, over twee dagen ofzo?
Hij: Nee, begin volgende week.
Beetje jammer. Maar het is niet anders. Ben in ieder geval geslaagd, geslaagd, GESLAAGD!!!