Sinds ik rijles heb geef ik ook altijd richting aan en heb ik altijd me licht opquote:Op zondag 14 mei 2006 16:00 schreef JosvG het volgende:
[..]
Inderdaad, in neig tegenwoordig zelfs om op de fiets richting aan te gevenDeed ik eerst nooit, nu zie ik pas dat het hinderlijk is om het niet te doen.
Het komt echt wel goed hoor, ik had elke keer bij mijn proefexamens 7-8 fout, en op het examen maar 1. Het CBR examen is altijd makkelijker dan de proefexamens op CD.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:19 schreef jorienvdherik het volgende:
net weer een toets gedaan en maar 4 fout
beter was deze me toets voor volgende week maandag
Veel succesquote:
Helaas.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:27 schreef JosvG het volgende:
[..]
Het komt echt wel goed hoor, ik had elke keer bij mijn proefexamens 7-8 fout, en op het examen maar 1. Het CBR examen is altijd makkelijker dan de proefexamens op CD.
Daar ben ik het net als veldmuis niet mee eens..quote:Op zondag 14 mei 2006 17:27 schreef JosvG het volgende:
[..]
Het komt echt wel goed hoor, ik had elke keer bij mijn proefexamens 7-8 fout, en op het examen maar 1. Het CBR examen is altijd makkelijker dan de proefexamens op CD.
veel succesquote:Op zondag 14 mei 2006 22:40 schreef TheUnreal het volgende:
Heuuuuu morgen afrijden![]()
Heb er zeker zin in, helemaal niet zenuwachtig gelukkig !! Moet morgen om kwart voor 11 op. Ik word al om 8 uur opgehaald, eerst nog even wat rijden, wat dingen nog een keer uitleggen. En dan praktijk doen
Ik laat het weten![]()
Wat dacht je van mij dan, ik ben hier al 1 jaar en 4 maandenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:00 schreef Robin__ het volgende:
Ik vind het echt frustrerend dat ik voor deze 'manier' van rijles heb gekozen (ipv vooraf alles plannen) had nooit gedacht dat het, door omstandigheden, zo lang zou duren.. juist de eerste 2 maanden had ik zeeen van tijd, toen in rustig tempo 8 lessen gehad.. daarna werd alles lastig en werd het gemiddeld eens in de 1,5 week (morgen is iets van de 28e.. zal uitkomen rond de 32-33 als ik de eerste keer slaag) inmiddels ben ik al 5 maanden bezig ofzo (dus ja ik ben best beetje jaloers op josvg en jorienvdherik en weet ik veel wie er allemaal in de tussentijd dit topic al zijn binnengekomen en al weer weg zijn)![]()
Da's maar goed ook, anders had ik je direct gebanned op *insert naam van andere forum*quote:Op zondag 14 mei 2006 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar ben ik het net als veldmuis niet mee eens..
meestal een half uurtjequote:Op zondag 14 mei 2006 22:47 schreef Bhai het volgende:
Hoe lang duurt de eigenlijke examenrit, dus zonder alle bullshit ervoor (dus alleen het echte rijden)?
Ik had er nog een stukje over jou onder getypt, dat ik het knap vond dat jij (de rest van de namen weet ik allemaal niet zeker hoelang ze hier al posten, maar geld natuurlijk ook voor hun) zo lang gemotiveerd kan blijven om toch vol te houden, ik zou ook wel volhouden denk ik.. maar wel moeizaam ben ik bangquote:Op zondag 14 mei 2006 22:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij dan, ik ben hier al 1 jaar en 4 maandenIk heb echt veel deeltjes meegemaakt
Spuitelfquote:Op zondag 14 mei 2006 22:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Da's maar goed ook, anders had ik je direct gebanned op *insert naam van andere forum*
Veel succes en rij gewoon net zoals met rijlesquote:Op zondag 14 mei 2006 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waagh morgen tussentijdse toets.. Toch klein beetje zenuwen..
nog steeds de zelfde auto ?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef Sylvana het volgende:
Thnx Robin voor het compliment, het is idd erg frustrerend en soms erg lastig vol te houden, maar ik wil dat ding gewoon hebben
Ik heb het net even nagezocht wanneer ik hier in deze reeks ben begonnen met posten
Mijn eerste post was in deeltje 14en toen was ik al 3 maanden aan het lessen
Joh, ik al bijna evenlang, vanaf deel 15.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef Sylvana het volgende:
Mijn eerste post was in deeltje 14en toen was ik al 3 maanden aan het lessen
Ik heb al een paar keer gedacht maar te stoppen, dat het toch niet lukte.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik had er nog een stukje over jou onder getypt, dat ik het knap vond dat jij (de rest van de namen weet ik allemaal niet zeker hoelang ze hier al posten, maar geld natuurlijk ook voor hun) zo lang gemotiveerd kan blijven om toch vol te houden, ik zou ook wel volhouden denk ik.. maar wel moeizaam ben ik bang
Maargoed dat heb ik dus weggehaald omdat ik het onderwerp voor jou specief niet weer omhoog wou halen (als het nou meer mensen geweest waren oke.. maar wist het van niemand zeker, alleen zonnestraaltje maar die is er uiteindelijk dus ook ff mee gestopt)
Maargoed hou vol sylvana, je bent er bijna![]()
Mja fileparkeren en vakparkeren gaan nog niet helemaal vlekkeloos.. Vakparkeren moet ik net iets beter de strepen tellen.. En bij fileparkeren hangt het er gewoon vanaf in welke auto ik toets heb..quote:Op zondag 14 mei 2006 23:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Veel succes en rij gewoon net zoals met rijles
Ik heb ook die CD's gezien (Verjo, ANWB, Veka noem het op), en ze zijn allemaal moeilijker dan een echt theorie-examen. Hoe ik dat weet? Omdat ik zelf theorie heb gedaan, dat veel makkelijker was én het nationale verkeersexamen was veel makkelijker.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
had vanavond nog een toets gemaakt van de cd helaas 8 fout, maar paar domme fouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |