welke regio/stad heb je afgereden?? ik hoop niet in de buurt van rotterdam??quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:38 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Ettema, onthou de naam.... Wat een tyfuslijer is dat zeg.
Ik had precies hetzelfdequote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:46 schreef twi het volgende:
Ik had mijn eerste examen ook een examinator die me ondanks vrijstelling wilde laten straatje keren. Toen heb ik gewoon gezegd dat ik vrijstelling had. Misschien was 'ie daarom wel pissig en heeft 'ie me destijds laten zaken.
Vandaag m'n papiertje opgehaald, maar nog niet gereden. Iedereen probeert me in hun auto te krijgen, maar ik pak de sleutels van m'n pa z'n auto wel even komend weekend om alleen een rondje te rijden zonder dat er iemand me zit te pushen. Hou eigenlijk absoluut niet van dat overtrokken je-moet-nu-rijden gedoe om me heen
Ja, ik ken meerdere mensen die dat doen, ik snap de lol daar niet echt vanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:06 schreef Bhai het volgende:
http://members.home.nl/ma(...)ijbewijs/rijles.html
Iem. zet hier best wel uitgebreide verslagen van zn rijlessenToch wel leuk om een paar te lezen
Omdat het zoals gezegd als lesser toch wel leuk is om herkenbare dingen te lezen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik ken meerdere mensen die dat doen, ik snap de lol daar niet echt van
Ik ben ook lesser, en het boeit me nu nog minder dan voor ik leste.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:49 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat het zoals gezegd als lesser toch wel leuk is om herkenbare dingen te lezen.
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
Pff.. Aan het eind van mijn rijles weet ik niet meer hoe de route eruit zag hoor..
Ik werd daar ook ech schijtziek van. Mijn pa en ma vroegen me 100x per dag hoe het ging met les, en zaten constant te pushen dat ik het zo snel mogelijk moest halen, en dan als het examen naderde gingen ze juist weer constant zeggen dat ik goed op moest letten als ik zei dat ik goede kans maakte, en zeggen dat het niet makkelijk is, en ik het nog niet heb.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
Jah inderdaad.. Mijn pa ook.. Vraagt 3 keer open dag of ik al weet wanneer ik praktijk heb en wanneer ik weer les heb :s Schijtziek word ik daar van..
Ik heb liever dat gezeik 3 weken lang gehad, dan dat ik later zelf mijn rijbewijs moet gaan betalenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe als ik dat zo lees ben ik blij dat ik niet op mn 18e be begonnen met lessenIk zie mn ouders alleen als ik naar hun toe ga
Morgen dus weer, weer nieuw geld voor meer lessen halen, ik leen van hun om nu gewoon in een keer door te kunnen lessen ook al is mn geld op![]()
Relaxedquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:05 schreef Shirley het volgende:
ik betaal ook alles zelf, maar toch blleef m'n pa zeuren.Nu valt het wel mee omdat ik al 2 keer heb afgereden, maar eerst vroeg ie elke keer wanneer ik nou eindelijk examen mocht gaan doen.
En straks mag ik bij hem gaan zeuren, want ik krijg van hem een autootje!
'succes morgen'quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:46 schreef its_me_ het volgende:
Mijn examen komt nu dichtbij! Ik zeg de datum niet, jullie horen het vanzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |