Lui! Zoveel tijd kost dat toch niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:07 schreef Orealo het volgende:
vind ik wel iets voor -strawberry- eigenlijk !of O_W natuurlijk
Als ze wilt, natuurlijk
Hmm ik ga je even in de OP zettenquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lui! Zoveel tijd kost dat toch niet.![]()
Edit: Je wist eerst niet hoe het moest.. vandaar.
kan je hem niet in het engels zetten?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:23 schreef Qunix het volgende:
TVP
Ik heb net de engelse dub gedownload van One Piece en wat is dat slecht
2 stemmen (Die van Nami en Sanji) lijken erg veel opelkaar.... En het is ook niet goed gespeeld.
Het was een episode van One Piece dat op Cartoon Network komt (niet hier -_-') en het is een engelse dub.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:27 schreef Orealo het volgende:
[..]
kan je hem niet in het engels zetten?
Hej poephoofd, One Piece komt niet op de Cartoon Network wat wij hebbenquote:
dacht ik al...heb je de Engelse CN dan? denk het welquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het was een episode van One Piece dat op Cartoon Network komt (niet hier -_-') en het is een engelse dub.
Ik volg One Piece, de Japanse versie en ben bij 220. Japanse versie PWND gewoon![]()
![]()
[..]
Hej poephoofd, One Piece komt niet op de Cartoon Network wat wij hebbenOok geen Naruto....
![]()
Aantal tekenfilms zijn Nederlandse dubquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:42 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
dacht ik al...heb je de Engelse CN dan? denk het wel
misschien is er dan toch nog een nederlandse CN....al zei jij van dat ie er niet meer was...quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Aantal tekenfilms zijn Nederlandse dub
Misschien de belgiesche?
btw.. De TT klopt niet.... Het moet zijn: Bob desu! (de "u" spreken ze niet uit maar gebruiken ze wel)
Sinds dat A2000 UPC wert ging Cartoon Network uit het "gewoone" paket, ja.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:45 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
misschien is er dan toch nog een nederlandse CN....al zei jij van dat ie er niet meer was...
Hoe weet je dat eigenlijk?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:39 schreef Qunix het volgende:
Hej poephoofd, One Piece komt niet op de Cartoon Network wat wij hebbenOok geen Naruto....
![]()
Mij maakt t niet uitquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat eigenlijk?
Trouwens ik wil een nieuw plaatje, dus sorry voor de slowchat maar.. alleen kom ik er niet uit.![]()
Weet niet of ze allemaal passen maar.. kies er toch maar een.
Of zal ik gewoon deze houden?
Kies een plaatje uit die je voor een lange tijd niet zal vervelen. Of kies een plaatje uit die je voornamelijk gebruikt en wissel die af met thema's e.d.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Trouwens ik wil een nieuw plaatje, dus sorry voor de slowchat maar.. alleen kom ik er niet uit.![]()
1 [afbeelding]2 [afbeelding]
3 [afbeelding]4 [afbeelding]5 [afbeelding]6 [afbeelding]
Ik ben een tijdje opzoek geweest naar een Shikamaru avatar, maar kon geen goede vinden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
1 [afbeelding]2 [afbeelding]
3 [afbeelding]4 [afbeelding]5 [afbeelding]6 [afbeelding]
had eigenlijk gehoopt dat het een opvlieging was die Avatar verandering van jou en dat je na een tijdje wel weer terug zou gaan op je orginelequote:Op donderdag 11 mei 2006 14:58 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje opzoek geweest naar een Shikamaru avatar, maar kon geen goede vinden.
2 vind ik wel cool eigenlijk![]()
en als je 'm aangepast hebt, pas ik thuis straks de OP en Wiki aan, moet mijn eigen plaatje daar ook nog ff veranderen
http://www.cartoonnetwork.com/tv_shows/naruto/index.htmlquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:00 schreef Orealo het volgende:
Naruto wordt uitgezonden op de Canadese Cartoon Network, dacht ik.
Wij hebben hier een ander programma.
Cartoon Network heeft licenties gekocht voor bepaalde landen, grote kans dus dat nederland daar niet bij zit
Japanners zeggen trouwens Bobbequote:Op donderdag 11 mei 2006 14:43 schreef Qunix het volgende:
btw.. De TT klopt niet.... Het moet zijn: Bob desu! (de "u" spreken ze niet uit maar gebruiken ze wel)
Ook dat jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:02 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Japanners zeggen trouwens Bobbe
- ben nog steeds bezig met Tenjou Tenge. De begin episodes waren goed, maar die flashback duurt me te lang, vooral ook omdat ze in de movie -the past chapter- precies hetzelfde laten zien.
Als ik klaar ben met deze serie ga ik maar Midori kijken. En daarna Air ofzo, of Onegai Twins of I, My, Me - Strawberry eggs. Wat kortere series.
Nee, Bobbu moet 't toch zijn?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:02 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Japanners zeggen trouwens Bobbe
- ben nog steeds bezig met Tenjou Tenge. De begin episodes waren goed, maar die flashback duurt me te lang, vooral ook omdat ze in de movie -the past chapter- precies hetzelfde laten zien.
Als ik klaar ben met deze serie ga ik maar Midori kijken. En daarna Air ofzo, of Onegai Twins of I, My, Me - Strawberry eggs. Wat kortere series.
AIR owned jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:15 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Nee, Bobbu moet 't toch zijn?
Moshi moshi? Bobbu des~! ^^
Officieel wel een -u bij desu, maar als je een beetje plat Japans praten dan schrijven ze dat niet meer hoor
Oeh AirDat is samen met Shuffle! echt zo heerlijke zomerserie ^^
zonde zonde zonde!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:23 schreef Suus-chan het volgende:
Kimi ga nozumo eien moet ik nog altijd een keertje zien, maar ik denk niet dat het er ooit nog van komt
Hmm als ik vanavond thuis ben, kan ik ze wel verkleinenquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze zijn te groot..Kan ze denk ik ook niet verkleinen..
Midori no Hibi ja. Ik keek een stukje van de eerste episode en ik was meteen verkocht.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:07 schreef Qunix het volgende:
Midori... Welke? Midori no Hibi is zeker tof!
Onegai Twins ken ik niet en rest ook niet.
ik vind die van Gaara wel mooi nummer 4 dusquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[Twijfel nog tussen nummer 2 & 4]
Ik ben wel benieuwd welke programma je ervoor gebruikt want ik wil ook mijn usericon veranderen maar helaas ben ik er niet goed inquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:25 schreef Orealo het volgende:
Hmm als ik vanavond thuis ben, kan ik ze wel verkleinen
Adobe Imagereadyquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:17 schreef stroopje het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke programma je ervoor gebruikt want ik wil ook mijn usericon veranderen maar helaas ben ik er niet goed in![]()
sorry, ik weet over veel dingen niet over welke animés jullie het hebben, ik heb zelf alleen heel hunter x hunter, gedeeltelijk naruto, een beginnetje van get backers en een paar films gezien.quote:
Die Vespa was tof...quote:
Ik ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:57 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Midori no Hibi ja. Ik keek een stukje van de eerste episode en ik was meteen verkocht.kan niet wachten
![]()
van mahou sensei negima?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:16 schreef Timmah het volgende:
Je moet ook gewoon de Manga lezen. De anime houdt niks heel van het geweldige plot dat de manga heeft, en sluit af op een best leuk, maar helemaal niet kloppende manier...
Hell Yeah. De fanservice wordt ook behoorlijk verkloot in de anime, waardoor er een preuts magisch verhaaltje overblijft.quote:
thnx for the tip.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:45 schreef Suus-chan het volgende:
Ze moeten 60 bij 60 zijn.
Heb ook een nieuwe ava, maar hij is wat onduidelijk omdattie zo klein moet![]()
nou constant, ik heb er 3 gehad in de afgelopen 2 jaar!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
had eigenlijk gehoopt dat het een opvlieging was die Avatar verandering van jou en dat je na een tijdje wel weer terug zou gaan op je orginele
jeugd van tegenwoordig, constant avatars lopen veranderen![]()
En Negima-fanservice is kakoi ne!!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hell Yeah. De fanservice wordt ook behoorlijk verkloot in de anime, waardoor er een preuts magisch verhaaltje overblijft.. De manga is super. Geweldige art, leuk verhaal, en leuk wat fanservice enzo... ( Erg melig).
Hai-hai! ^_____^quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:23 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
En Negima-fanservice is kakoi ne!!!!(niet van negi zelf natuurlijk, maar van zijn tegenspeelsters)
Dankje!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:19 schreef Orealo het volgende:
-Strawberry- , ik wist niet precies hoe groot ie moest zijn, ergens stond 75*75 me bij, dus die heb ik maar genomen, als 't anders is, moet je 't ff zeggen![]()
Your welcome!quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje!!Volgensmij is hij zo perfect.
Ben trouwens Bleach aan het downloaden, maar hij gaat zo traag..![]()
Bizarro-Nanashi 37-50 ^^quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:09 schreef Intronic het volgende:
Zo even de nieuwe bleach en naruto checken, maar damn.. ik moet eureka seven 38 zien
Nanashi is traag ><
toen waren er nog niet eens fillers en heb je de beste verhaallijn tot nu toe gemist (zabuza)quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:10 schreef Suus-chan het volgende:
Ik ben bij ep 10 gestopt met het volgen van Naruto vanwege de fillers. Ik had zo'n groot trauma aan DBZ en het kwam allemaal weer boven toen in Naruto keek
je mist veel, ook al werd er veel herhaald je kunt simpel wat doorspoelen (lol) op youtube oaquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef Suus-chan het volgende:
Ok op die manier. Naja, dan ben ik bij ep 10 gestopt vanwege de hoeveelheid herhaling die erin zat
Goeie serie!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:07 schreef Orealo het volgende:
Wist je dat !
De naruto fillers 25 mei 2005 begonnen?
We hebben dus al bijna 1 jaar fillers!
Nu dat je geen internet hebt kan je goed alle series kijken die je nog moet kijkebn (die je dus al binnen hebtquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef SureZal het volgende:
jeeezus dit topic gaat echt te snel. kijk ff 2 dagen niet en er is weer een nieuw topic
heb nog geen Inet dus bijhouden zit er ff niet in
nu trouwens bezig met Chobits.. én Tsubasa Chronicle S2 is begonnen
Oja goed dat je het zegt, tijd om wat One Piece te kijken. Zit nu bij Ep 5, lange weg te gaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef Qunix het volgende:
One Piece heeft zeker minder fillers dan Naruto. En One Piece is bij ep 263 en nog bezig! Dat verdient een eigen topic!
Dub is zowiezo altijd slecht vind ik persoonlijk. Maar het ergste is nog een Nederlandse dub dat is zo slechtquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:23 schreef Qunix het volgende:
TVP
Ik heb net de engelse dub gedownload van One Piece en wat is dat slecht
.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:34 schreef Orealo het volgende:
[..]
Adobe Imageready
Ik wil 't ook wel ff voor je doen hoor, vanavond.
Hee dat plaatje heb ik in het vorige topic laten zienquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:45 schreef Suus-chan het volgende:
Ze moeten 60 bij 60 zijn.
Heb ook een nieuwe ava, maar hij is wat onduidelijk omdattie zo klein moet![]()
quote:Anime (de Japanse naam voor tekenfilms) is veel meer dan futuristische robots die hun fallusvormige tentakels in naakte vrouwenlichamen penetreren.
Anime is vaak superstrak getekend - snel, vernieuwend, superspannend en vol intelligente verhaallijnen en superhelden met grote ogen en gespierde torso’s. Anime is vet! Kijk naar het prachtige sprookje Spirited Away, de grappige meisjesmanga Card Captor Sakura, de futuristische actiespektakels van Gundam Seed, de legende van Battousai de Slachter in Hinura Kenshin of het spetterende staaltje vakmanschap van klassieker Akira... Romantiek, sciencefiction, parodie of horror: anime omvat alles! Laat je verrassen door het uitgebreide anime aanbod in onze Filmshop!
Weer dat gesprek opnieuw?quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:13 schreef Droid het volgende:
[..]
Dub is zowiezo altijd slecht vind ik persoonlijk. Maar het ergste is nog een Nederlandse dub dat is zo slecht![]()
Lol ik heb em gekregen van iemand van werk vandaag. Hij was er zo enthousiast over dat hij em voor mij "gekocht" hadquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:01 schreef Sh0g het volgende:
Heeft iemand toevallig Azumi gezien en is dit wat?
[afbeelding]
![]()
DVD valley is echt RANZIG duur als je het vergelijkt met FRS of Fame, voor normale films betaal je soms meer dan het dubbele (en dan heb ik het over dezelfde release, dus 1 disc zonder extra's). Dit weerhoudt mij ervan om bij hun wat te bestellen, tuurlijk hebben ze een wat exclusiever assortiment en betaal je daar ook voor, maar dit assortiment kan je ook online vinden (en nee, ik bedoel je niet met downloaden).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:01 schreef Sh0g het volgende:
heuj, vandaag ff Utreg in geweest. o.a. weer bij Boudisque gekeken. Ze hebben echt een zooi anime, mooie verzamelboxen enzo en allemaal import. Daar ga ik vast nog wel eens een mooie box kopen van een goede serie met weinig episodes (13 ofzo).
en... ik heb nog een winkel gevonden die anime verkoopt. En dit maal gewoon in een bak onder de kop ANIME, niks niet manga zoals bij de free record shop.
Ik zag Witch Hunter Robin, Cowboy Bebop, Ghost in the Shell, FLCL (wat hierboven ergens werd genoemd) en nog wat titels.
De winkel heet DVD-Valley en zit aan de Oudegracht in Utrecht en er zitten ook zaken in Amsterdam en Haarlem. Dit is hun site: http://devshop.dvdvalley.nl
Met name de introductietekst bij anime is een goeie:
[..]
Ook dit is een goede zaak voor het promoten van anime in Nederland. Al hun titels hebben Nederlandse ondertiteling. Bij sommige kan je kiezen voor Engelse ondertiteling. Ik weet niet in hoeverre mensen enthousiast zijn over Nederlandse ondertiteling (ik weet hoe slecht ze vaak Engelse films ondertitelen en bijvoorbeeld woordgrapjes compleet anders vertalen) maar voor de promotie is het wel goed lijkt mij.
De Media Markt verkoopt ook reteveel DVD's en zelfs een paar anime titels, maar vooral veel Asian movies. Heeft iemand toevallig Azumi gezien en is dit wat?
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:20 schreef stroopje het volgende:
[..]
![]()
deze afbeelding kan ik helaas niet verkleinen [[url=
jaa ik weet het het is Naruto harem jutsu of zoiets dergelijks
3 seizoenen ccs? ik fddacht altijd dat het er 2 waren (+2films)quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:42 schreef Timmah het volgende:
En ik dacht dat ik vlot was met 3 Seizoenen Card Captor Sakura in een week of 2,3...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:24 schreef mschol het volgende:
[..]
3 seizoenen ccs? ik fddacht altijd dat het er 2 waren (+2films)
totaal 70 eps..
heb ik hele tijd geleden gedownload, 11GB met slechts 50KB/sec op emule
iets van 3 weken over gedaan...
bij solty rei ben ik nu beland bij ep 15Volgens mij zijn het er 3. 1 hele lange, en 2 kleinere... Ze hebben ook allemaal een ander beginliedje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
*slaps orealo in the face with a trout. neem dan je oudequote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:49 schreef Orealo het volgende:
Mijn vorige avatar had iemand al, nu ff tijdelijk deze genomen, vanavond ff nieuwe zoeken.
Wie gaan er trouwens naar animecon eind deze maand?
Google video jij eens op 'repeat' en kijk dan die van dat oog, 2de rijtje, 2de van links dacht ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
*slaps orealo in the face with a trout. neem dan je oude![]()
Hmm een ava is toch anders. Herkenbaarheid enzo. Heeft net zo veel nut als idd het veranderen van je ochtend cereal. Dan kun je net zo goed de cereal kiezen waar je al veel leuke dingen mee hebt beleeft etc. Maar goedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:57 schreef Orealo het volgende:
[..]
Google video jij eens op 'repeat' en kijk dan die van dat oog, 2de rijtje, 2de van links dacht ik.
Ja opzich, maar op een gegeven moment heb ik genoeg van een avatarquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hmm een ava is toch anders. Herkenbaarheid enzo. Heeft net zo veel nut als idd het veranderen van je ochtend cereal. Dan kun je net zo goed de cereal kiezen waar je al veel leuke dingen mee hebt beleeft etc. Maar goedgoed filmpje
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:35 schreef Orealo het volgende:
[afbeelding] je mag 'm ook vanaf daar linken
60*60!
goeiemorgen![]()
Nou, je moet eens kijken op BOL. daar stond die redelijk goedkoop volgens mijquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:16 schreef Ferdie88 het volgende:
Waarom is Trigun als dvd nouw zo duur ;_; De enige serie die ik wel op dvd zou willen hebben, maar voor minder dan 100 euro is ie niet te krijgen
aah ik dacht dat ik de enige was die er knettergek van werd bij Naruto. Maar ik ben een Die-hard ik blijf gewoon kijken tot het bittere eind. Ben nou bij aflevering 76 O-oquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:23 schreef Timmah het volgende:
Fillers zijjn afleveringen die niks te maken hebben met het originele plot Suus. Deze zijn er simpelweg om tijd in te vullen voor als men bijvoorbeeld op nieuw materiaal wacht. Wat Naruto wel had waren idd belachelijk veel flashbacks, en een veeeeel te traag tempo. Ik ben na 30 afleveringen definitief afgehaakt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:44 schreef Orealo het volgende:
Ik vond samurai shampoo niet zo heel cool eerlijk gezegd, ik heb hem na 2 afleveringen afgezet.
Maar smaken verschillen!
Het is een love or hate serie... Je vindt het geweldig of je vindt het kut...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:38 schreef Champloo het volgende:
Heeft iemand hier trouwens al "Samurai Champloo" gezien?? het is van de maker van Cowboy-bebop. Ik heb de serie nog niet gezien, maar ik heb wel de muziek en die is top.
Heeft het dan dezelfde humor/Feel als Cowboy bebop? Want bebop vind ik nog altijd de beste anime serie die ik tot nu toe gezien heb.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is een love or hate serie... Je vindt het geweldig of je vindt het kut...
Het is iig een van mijn favorieten... Geweldige karakters, geinige situaties, goeie actie, goeie muziek, etc...
14 epsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoeveel afleveringen heeft Elfen Lied eigenlijk?
14.. jammer dat het zo kort duurde, een van m'n favo seriesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoeveel afleveringen heeft Elfen Lied eigenlijk?
Warm aanbevolen, Elfen Lied. Hele mooi seriequote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Mooi zo, dan ga ik die binnenkort maar eens kijken.
Naruto fillers duren nog wel even en Bleach is ook traag met downloaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekers heb ik die gezienquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:38 schreef Champloo het volgende:
Heeft iemand hier trouwens al "Samurai Champloo" gezien?? het is van de maker van Cowboy-bebop. Ik heb de serie nog niet gezien, maar ik heb wel de muziek en die is top.
M....mijn harde schijf is volquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Mooi zo, dan ga ik die binnenkort maar eens kijken.
Naruto fillers duren nog wel even en Bleach is ook traag met downloaden.
Pokemonquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:35 schreef Rejected het volgende:
Tegenwoordig kijk ik geen anime meer.
Vond vroeger pokemon en dbz leuk![]()
![]()
Enige anime die ik daarna een beetje heb gekeken zijn:
Tenjou Tenge () Tot epi 13, daarna geen zin meer.
En Full Metal Panic: Fumoffu vond ik the greatest anime ever!!
Dat is zooooo supergrappig
ed2k netwerk heeft (bijna) alles blijkt nu ook weerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:00 schreef mschol het volgende:
gmbrl ik kan de OP song van solty rei (clover van meg rock) niet vinden
straks maar verder zoeken, nu eerst boodschappen ...
kan FLCL oorspronkelijk maar niet vindenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:55 schreef Zeurberus het volgende:
Ik zit nu de eerste ep van FLCL te kijken...WAAR GAAT DIT OVER???![]()
Tot nu toe is het echt alle gekheid op een stokje![]()
Geloof dat ik blij moet zijn dat het maar 6 eps is whahah
Bedoel je dat de serie zelf nergens kan vinden? Zoek dan eens op FuriKuri of FoolyCooly ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:56 schreef koffiegast het volgende:
[..]
kan FLCL oorspronkelijk maar niet vinden![]()
keb de namen enzo, maar hoe lang geen idee naar wat ik moet zoeken en vind het niet echt
krijg de meest grootste onzin @ youtubequote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
Bedoel je dat de serie zelf nergens kan vinden? Zoek dan eens op FuriKuri of FoolyCooly ....
Naruto lijkt eeuwig door te gaanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:50 schreef koffiegast het volgende:
bleh ik weet nu al dat mahou sensei negima op episode 26 eindigt en ik ga zo 20 kijken :/
Waarom eindigen leuke anime bleh
Zoek eens op google naar KAA, kom je vanzelf bij uit bij een site die FLCL compleet heeftquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:56 schreef koffiegast het volgende:
[..]
kan FLCL oorspronkelijk maar niet vinden![]()
keb de namen enzo, maar hoe lang geen idee naar wat ik moet zoeken en vind het niet echt
tot zo 100 ofzo is het geweldig dan is het beetje filler saai boring dan bij ~130-160 is het weer grappig (die hinata mier o.a. lol en erosennin :p) en dan is het weer fillertje, zitten wel leuk bij.quote:
las wat van naruto 2, klinkt veelbelovend tbh (wikipedia, je bent gewaarschuwd voor teveel infoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:35 schreef Zeurberus het volgende:
Ben benieuwd of Naruto mij nog weet te boeien na zoveel fillers, of het het oude niveau weer kan bereiken.
Tot die hele filler reeks was het echt een brute serie!
Als je het over de film hebt, die heb ik al gezienquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:37 schreef koffiegast het volgende:
[..]
las wat van naruto 2, klinkt veelbelovend tbh (wikipedia, je bent gewaarschuwd voor teveel info)
nope naruto 2 heet het (tenminste @ wikipedia als me geheugen me bijstaat)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:40 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Als je het over de film hebt, die heb ik al gezien
Ik ben zeer spoiler gevoelig dus ik doe helemaal geen onderzoek naar Naruto of hoe het verder gaat na de fillers.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef koffiegast het volgende:
[..]
nope naruto 2 heet het (tenminste @ wikipedia als me geheugen me bijstaat)
zijn ze iig die 2,5-3 jaar voorbij dat naja wateva zie je nog wel later![]()
tot nu toe vind ik gaara vs rock lee nog steeds het mooiste gevecht tbh.
bij welke eps ben je nu?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:53 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik ben zeer spoiler gevoelig dus ik doe helemaal geen onderzoek naar Naruto of hoe het verder gaat na de fillers.
Voorbeeldje van hoe 'extreem' die gevoeligheid is:
-kijk nooit de previews
-haat het als ze bij de sponsor vermelding beelden laten zien van de aflevering zelf (Blood + heeft daar een handje van)
Kan er gewoon slecht tegen als ik al iets weet
Ik volg nu (oa) Capeta, over een jongen die groot gaat worden in de racewereld...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:53 schreef Zeurberus het volgende:
Kan er gewoon slecht tegen als ik al iets weet
omg dat is wel ergquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik volg nu (oa) Capeta, over een jongen die groot gaat worden in de racewereld...
Zij gebruiken episodetitels als "Crash!" en "Track Record"...
Ik volg het 'op de voet' dus ben vanaf het begin helemaal bij geweestquote:
ik vomnd het ook een zeeeer vreemde anime en kon er pas na tig keer over denken een verhaal in vindenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:55 schreef Zeurberus het volgende:
Ik zit nu de eerste ep van FLCL te kijken...WAAR GAAT DIT OVER???![]()
Tot nu toe is het echt alle gekheid op een stokje![]()
Geloof dat ik blij moet zijn dat het maar 6 eps is whahah
Ik volg Tokkoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:31 schreef Gluttony het volgende:
In 1 dag 3 pagina's vollullen, Anime wordt steeds populairder op Fok. (Of er zitten meer mensen te slowchatten) . Iig, volgt iemand hier Tokko? Erg coole serie over demonen in Tokio en demonenjagers met belachelijk coole zwaarden. Jammer genoeg schiet Oyasumi niet echt op met het subben, vooral omdat de 4e ep nog niet uitgezonden is in Japan vanwege Golden Week (Wat is dat eigenlijk?). Morgen ga ik 1 van mijn 14 series kijken. Sinds de laatste post van mij hier heb ik er 1 afgekeken, en nu is er weer 1tje bij, en er is er 1tje aan het downloaden. Ik zal het ook wel nooit leren...
Rock Lee en zijn trainer zijn wel cool, bloempot kapselsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef koffiegast het volgende:
[..]
nope naruto 2 heet het (tenminste @ wikipedia als me geheugen me bijstaat)
zijn ze iig die 2,5-3 jaar voorbij dat naja wateva zie je nog wel later![]()
tot nu toe vind ik gaara vs rock lee nog steeds het mooiste gevecht tbh.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:02 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ik volg Tokkotopserie
![]()
De manga is van dezelfde manga-ka als GTO
Dat is ook terug te zien in de serie. Die ene mafia achtige vent lijkt verdacht veel op Onizuka
Bleach en Elfen Lied schijnen beiden goede anime te zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:20 schreef Champloo het volgende:
[..]
M....mijn harde schijf is vol. Ik zit opnieuw Full Metal Alchemist te kijken tot ik nieuw vers geheugen heb. hmmm Elfen lied en Bleach , Ik denk dat ik daar ook maar eens wat info over ga zoeken
.
Lekker klein schermpje enzo..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:44 schreef outcast_within het volgende:
Ik ga straks 1 aflevering anime op mijn telefoon kijken
2 quotes in een post gaan ook primaquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
2 quotes in een post gaan ook prima
Pixels lezen zo moeilijk he?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nieuwe telefoon he, dan ga je die dingen uitproberen. Ging opzich wel goed alleen... de ondertitels![]()
Ik ben daar nu een oplossing voor aan het zoekenquote:
Dat zijn hetquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bleach en Elfen Lied schijnen beiden goede anime te zijn.![]()
moet je kijken wie dat zegtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nieuwe telefoon he, dan ga je die dingen uitproberen. Ging opzich wel goed alleen... de ondertitels![]()
[..]
![]()
Zal ik doen. Probleem is veel anime heeft niet een aparte subtitel track, Maar het is meteen ingevoegd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:01 schreef blessed19 het volgende:
tvp!
jullie gaan me echt te snel... O-W! O_W laat me iets weten als je wat gevonden hebt, want ik zit met hetzelfde probleem...
ik heb op het moment maar allemaal AMV's erop gegooid
quote:
Weet ik, maar gewoon twee keer posten gaat sneller..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar houd ik wel van.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:35 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat zijn het
Maar Elfen Lied is toch een tikkeltje anders, het is een goeie drama serie, maar met een hoog gore gehalte
quote:
Chobits past denk ik wel in dat rijtje.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:49 schreef koffiegast het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
anyways iemand die nog series weet die lijken op golden boy/love hina/dokuro/sensei negima oa?
En op wie lijk je nu?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:53 schreef Orealo het volgende:
[..]
Chobits past denk ik wel in dat rijtje.
EN KIMI GA NOZOMU EIEN gvd!
aldus een vers van de kapper orealo![]()
spuit-elfquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:54 schreef Qunix het volgende:
Shinsen heeft Blood+ 26, 27, 28 en 29 uitgeracht
HxH is gaaf!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:58 schreef uppie83 het volgende:
Ik ben begonnen aan Hunter x Hunter en heb er nu al helemaal 3 eps geloof ik van gezien.
Tja, wat kan ik er nu al over zeggen. Het gaat over een jongen die Hunter wil worden om zijn vader die hij nog nooit heeft gezien te vinden. Zijn vader is de beste Hunter die er is en hem vinden is het laatste examen om Hunter te worden, ofwel hiermee slaat de hoofdpersoon (waarvan ik de naam alweer vergeten ben) twee vliegen in een klap.
Op zich gebeuren er wel leuke dingen en is het tot nu toe vermakelijk, maar bij het algemene verhaal krijg ik het gevoel dat Hunter zijn de zoveelste superman ability is die de zoveelste hoofdpersoon wil krijgen. Maar goed we zien wel hoe het zich ontwikkeld.
Ohja Gon was het... ach als ik een serie wat langer kijk dan blijven de namen vanzelf hangenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:17 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
HxH is gaaf!
De naam van de hoofdpersoon is Gon (blijft vanzelf hangen) en of je het wilt weten of niet: De persoon die Gon heeft ingesproken spreekt ook de stem van Naruto in![]()
Enjoy![]()
hxh is inderdaad gaafquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:58 schreef uppie83 het volgende:
Ik ben begonnen aan Hunter x Hunter en heb er nu al helemaal 3 eps geloof ik van gezien.
Tja, wat kan ik er nu al over zeggen. Het gaat over een jongen die Hunter wil worden om zijn vader die hij nog nooit heeft gezien te vinden. Zijn vader is de beste Hunter die er is en hem vinden is het laatste examen om Hunter te worden, ofwel hiermee slaat de hoofdpersoon (waarvan ik de naam alweer vergeten ben) twee vliegen in een klap.
Op zich gebeuren er wel leuke dingen en is het tot nu toe vermakelijk, maar bij het algemene verhaal krijg ik het gevoel dat Hunter zijn de zoveelste superman ability is die de zoveelste hoofdpersoon wil krijgen. Maar goed we zien wel hoe het zich ontwikkeld.
De japanse benaming hiervoor is gaki no tsukaiquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:38 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand hoe dit programma heet?
http://www.skoften.net/link.php?id=2238_0_1_0
En om niet helemaal offtopic te gaan:
Heeft iemand al een preview of iets dergelijks over de eerste Bleach film die in de zomer uit komt?
http://www.youtube.com/watch?v=El4CkoOQmpw&search=gakiquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:50 schreef blessed19 het volgende:
dat programma heet silent library!
ken alleen deze aflevering
Heb je nog meer episodes?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:30 schreef Orealo het volgende:
[..]
De japanse benaming hiervoor is gaki no tsukai
Cool programma trouwens!
Klopt... Zelfde presentatoren... Die "kale" komt ook voor bij andere shows. Alleen het programma is niet Hey!3x The Music Champ... Ik volgde die dus weet wel ongeveer wat Hey!3x was.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:34 schreef Jordy-B het volgende:
Het programma is Hey!Hey!Hey! toch? Daar herken ik iig de presentatoren van.
Hier nog een aantal filmpjes van het programma Matthews Best Hit TV:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:34 schreef Jordy-B het volgende:
De twee linkjes van qunix zijn van Matthews Best Hit TV... De gasten zijn Niigaki Risa en Asami 'Konkon' Konno. Beide meiden zingen in de populaire meidenband Morning Musume.
Ik dacht dat die japaners rare vogels waren maar na dit te gezien te hebben denk ik dat ze echt gestoord zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:38 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand hoe dit programma heet?
http://www.skoften.net/link.php?id=2238_0_1_0
En om niet helemaal offtopic te gaan:
Heeft iemand al een preview of iets dergelijks over de eerste Bleach film die in de zomer uit komt?
ziet er wel grappig uit...quote:Op zondag 14 mei 2006 01:45 schreef stroopje het volgende:
[..]
Ik dacht dat die japaners rare vogels waren maar na dit te gezien te hebben denk ik dat ze echt gestoord zijnhet is net als die van die gasten uit Jackass en Dirty Sanchez maar dan de japanse versie ervan
even offtopic gomen nasai
Volgt hier iemand Himawari ik zag een torrent ervan zeker nieuwe anime ga vanavond het bekijken
Helaas kon ik alleen geen goede plaatjes vinden animenfo en animenewsnetwork hebben geen info over maar kijk hier maar http://www.basugasubakuha(...)ions-preview-review/ weet niet of ik deze site mag linken
Hmm nee, ik heb wel een post op een ander forum gedaan, die ik hier ff ga quoten :quote:
T was 100% fanservice. Het is mijn nederige mening dat je het verhaal in deze film bij voorbaat compleet links moet laten liggen. Prima vermaak voor fans.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:52 schreef mschol het volgende:
net FF7:AC gezien, erg mooie graphics maar ik vond het verhaal te langzaam op gang komen.. en op sommige punten sprongen ze me te veel heen en weer tussen verschillende tijdstippen., maakt het imho qua verhaal tog een aardige tegenvaller
grafisch was ie wel weet
Paar kon ik al... Die niet lachen is wel grappigquote:Op zondag 14 mei 2006 13:11 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hmm nee, ik heb wel een post op een ander forum gedaan, die ik hier ff ga quoten :
Japanse spel show filmpjes!
niet lachen!
Hier is het de bedoeling dat de deelnemers niet lachen, als ze een japanse vent engels horen spreken, doen ze dit wel, worden ze geslagen met een hockey stick :bigbigsmile:
De Hawks zijn nog steeds de manga aan het scanlaten, op dit moment volume 32 geloof ik. De manga is overgens stukken beter dan de serie. Een surplus aan ultrageweld, tietjes, kutjes, verkrachting en martelingen blijven je niet bespaard. Raad je aan de manga te lezen als je wil weten hoe het verder gaat aangezien het tweede seizoen voor de nog wel ff kan duren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:15 schreef RipCore het volgende:
Jammer dat het ophoudt zonder einde. Dus niet eens een open einde, maar gewoon halverwege afgekapt.
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend dus.
van animeNfo.comquote:For starters, there's no guarantee that they'll never make another season of Berserk. It's possible that they're waiting until Miura's finished with the manga, which I believe is currently on hiatus for a while, so it could be some time before they even consider producing another season. Secondly, the show wasn't cancelled, it just ended like every other anime series.
die niet lachen was egt geniaalquote:Op zondag 14 mei 2006 13:11 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hmm nee, ik heb wel een post op een ander forum gedaan, die ik hier ff ga quoten :
Japanse spel show filmpjes!
niet lachen!
Hier is het de bedoeling dat de deelnemers niet lachen, als ze een japanse vent engels horen spreken, doen ze dit wel, worden ze geslagen met een hockey stick :bigbigsmile:
K1 Ernesto Hoost bij een japanse spelshow
Ook hier is het de bedoeling dat de deelnemers niet lachen! er staat een straf op het bord, en dan moet iedereen een kaart pakken, die de verkeerde kaart pakt, moet de straf ondergaan, de rest mag echter niet lachen, want het speelt zich af in een bibliotheek
japanese slapping game
Ja! dus!.. pizza?
Lizard run
Hier zitten een paar vrouwen met hun hoofd door een gat op een platform, waar een hagedis loopt, ze moeten zo lang mogelijk blijven zitten :icon_biggrin:
3d pong
Spreekt voor zich, heel cool gedaan
Rare lui, die japanners :toothy10:
afin heb je een of andere slechtere quality rip.. allemaal blokjes , en dus helemaal gaarquote:Op zondag 14 mei 2006 18:36 schreef Zeurberus het volgende:
goed...
Broer is werken, gister ff PC gedumpt en aangesloten op zijn tv en 24 kijken op echte HDTV kwaliteit (1,5 gig per ep), maar natuurlijk hoeft dit niet alleen met 24 en ik kan jullie vertellen
ANIME OP EEN 37 INCH PLASMA SCHERM SCHOPT KONT!
![]()
![]()
![]()
precies gewoon anime kijken op je telefoonquote:Op zondag 14 mei 2006 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
afin heb je een of andere slechtere quality rip.. allemaal blokjes , en dus helemaal gaar
Dat ben ik dus nu aan het testenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
afin heb je een of andere slechtere quality rip.. allemaal blokjes , en dus helemaal gaar
dat vind ik wat ver gaan...quote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
precies gewoon anime kijken op je telefoon
hmmm dan heb je geluk. Bij mij is het normaal, groter beeld slechter kwaliteitquote:Op zondag 14 mei 2006 19:04 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dat ben ik dus nu aan het testen
edit: Geen (zichtbare) pixels what so ever
Wel kut dat ik vanaf morgen weer op mijn normale tv moet kijken![]()
uitgaande van de wikipedia verklaring:quote:Op zondag 14 mei 2006 22:33 schreef Orealo het volgende:
Hoe ecchi is REC?
vind ik het niet echt ecchiquote:such as skimpy clothing, partial or full nudity)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--edit--
na nog een keer het lijstje op wikipedia gezien te hebben:
het is een beetje half half (* is bagger in deze dingen uitleggen)
er komt af en toe wel iets ecchi's voorbij maar ik vind persoonlijk dat het geen ecchi is (maar ja das ook maar mijn mening..)
[ Bericht 13% gewijzigd door mschol op 14-05-2006 22:50:52 ]
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
uitgaande van de wikipedia verklaring:
[..]
vind ik het niet echt ecchi
er komt een enkele keer een onderbroek tevoorschijn maar het haalt het absoluut niet bij bijvoorbeeld love hinavond love hina niet zo ecchiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--edit--
na nog een keer het lijstje op wikipedia gezien te hebben:
het is een beetje half half (* is bagger in deze dingen uitleggen)
er komt af en toe wel iets ecchi's voorbij maar ik vind persoonlijk dat het geen ecchi is (maar ja das ook maar mijn mening..)
tbh dokuro was meer ecchi gehalte![]()
ken ik niet, kan ik dus niet over oordelen..quote:Op zondag 14 mei 2006 22:52 schreef koffiegast het volgende:
[..]
vond love hina niet zo ecchi
tbh dokuro was meer ecchi gehalte![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef Jordy-B het volgende:
ultieme ecchi comedy: Ebichu - the housekeeping hamster...
[afbeelding]
*eensch is*quote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef Zeitgeist het volgende:
Ebichu! dat heerscht!
Ebichuquote:Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef Jordy-B het volgende:
ultieme ecchi comedy: Ebichu - the housekeeping hamster...
[afbeelding]
De tekenstijl is totaal passend voor het type anime dat het is... Een lichte, grappige animé vol vulgaire grappen en grof geweld (tegen Ebichu, that is)... Er is geen animé waarbij ik zo'n buikpijn van het lachen heb gekregen als Ebichu.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
de tekenstijl lijkt mij niet te bevallen (als ik die screencap zo zie)
ik heb liever de wat proffesionelere getekende anime (en dus 'netter') (ook weer zoiets wat ik zo lastig kan verwoorden)
ik heb al een levende gevonden hoor ep 1 tm 24...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:53 schreef mschol het volgende:
helaas zijn de torrents dood die ik daar van vind...
tekenstijl lijkt op dat van chin chan
Let je er even op dat dat niet de serie is met Spaanstalige subs...quote:Op maandag 15 mei 2006 00:00 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
ik heb al een levende gevonden hoor ep 1 tm 24...![]()
hij gaat alleen niet zo snel![]()
subgroepen zijn Ampeg voor ep 1-16 en seichi voor ep 17-24quote:Op maandag 15 mei 2006 00:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Let je er even op dat dat niet de serie is met Spaanstalige subs...
welke fansubbing groep heb je gevondenquote:Op zondag 14 mei 2006 09:53 schreef mschol het volgende:
ziet er wel grappig uit...
ik heb inmiddels de debetreffende fansubbing groep gevonden en ga straks direct de eerste 3 eps downloaden
als je Ichigo 100%, Green Green, Amaenaideyo, Hanaukyo Maid, Mouse hebt gezien dan weet je eigenlijk wat ze met ecchi bedoelen, dus dames met lekkere grote borsten, strakke doorzichtige kleren en vershillende soorten ondergoed en veel bloot waardoor de meeste mannelijke karakters een bloedneus krijgen noemt men ecchi denk ik het is net geen hentai waar veel bloot en lichaamsdelen en sex te zien isquote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef mschol het volgende:
ken ik niet, kan ik dus niet over oordelen..
en wat verstaand jullie onder ecchi (altijd handig om te weten... )
Jouw ava is ecchiquote:Op maandag 15 mei 2006 00:31 schreef stroopje het volgende:
[..]
welke fansubbing groep heb je gevonden
[..]
als je Ichigo 100%, Green Green, Amaenaideyo, Hanaukyo Maid, Mouse hebt gezien dan weet je eigenlijk wat ze met ecchi bedoelen, dus dames met lekkere grote borsten, strakke doorzichtige kleren en vershillende soorten ondergoed en veel bloot waardoor de meeste mannelijke karakters een bloedneus krijgen noemt men ecchi denk ik het is net geen hentai waar veel bloot en lichaamsdelen en sex te zien is
Dat bloedneus heeft niet specifiek met echii te maken. Schijnt een japans bijgeloof te zijn dat als een maagdelijke man iets spannends ziet hij een bloedneus krijgt.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:31 schreef stroopje het volgende:
[..]
[..]
als je Ichigo 100%, Green Green, Amaenaideyo, Hanaukyo Maid, Mouse hebt gezien dan weet je eigenlijk wat ze met ecchi bedoelen, dus dames met lekkere grote borsten, strakke doorzichtige kleren en vershillende soorten ondergoed en veel bloot waardoor de meeste mannelijke karakters een bloedneus krijgen noemt men ecchi denk ik het is net geen hentai waar veel bloot en lichaamsdelen en sex te zien is
mendori fansubsquote:Op maandag 15 mei 2006 00:31 schreef stroopje het volgende:
[..]
green green beetje gezien, hanauko maid wel gezien, de andere niet..quote:als je Ichigo 100%, Green Green, Amaenaideyo, Hanaukyo Maid, Mouse hebt gezien dan weet je eigenlijk wat ze met ecchi bedoelen, dus dames met lekkere grote borsten, strakke doorzichtige kleren en vershillende soorten ondergoed en veel bloot waardoor de meeste mannelijke karakters een bloedneus krijgen noemt men ecchi denk ik het is net geen hentai waar veel bloot en lichaamsdelen en sex te zien is
Echi = grappig sexueel getinte humorquote:Op maandag 15 mei 2006 08:47 schreef Orealo het volgende:
ecchi is 1 stap voor hentai
ecchi = 16+
hentai = 18+
misschien is dat de simpelste manier om 't te zeggen
Yaoi, ik blijf de reactie van mensen grappig vinden als ze niet weten wat het is en dus maar op google gaan zoekenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Echi = grappig sexueel getinte humor
Hentai = Getekende poppetjes die het met elkaar doen op explicitiete wijze.
en dan heb je ook nog eens yaoioioi en kdfdsoi (de ene is met een onderonsje tussen de kerels en de andere weer met vrouwen onderelkaar. En daar heb je dan ook de echi en de hentai variant van). Dit komt ook best vaak terug. (lees jordy-b kun je een lang droog verhaal schrijven dat dit samenvat plus de juiste info erbij?)
ze maken het ook niet makkelijk he met al die subgenre'squote:Op maandag 15 mei 2006 10:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Echi = grappig sexueel getinte humor
Hentai = Getekende poppetjes die het met elkaar doen op explicitiete wijze.
en dan heb je ook nog eens yaoioioi en kdfdsoi (de ene is met een onderonsje tussen de kerels en de andere weer met vrouwen onderelkaar. En daar heb je dan ook de echi en de hentai variant van). Dit komt ook best vaak terug. (lees jordy-b kun je een lang droog verhaal schrijven dat dit samenvat plus de juiste info erbij?)
omgquote:Op maandag 15 mei 2006 10:09 schreef Orealo het volgende:
[..]
Yaoi, ik blijf de reactie van mensen grappig vinden als ze niet weten wat het is en dus maar op google gaan zoeken![]()
ik vond solty rei wel goedquote:Op maandag 15 mei 2006 10:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik heb een hele tijd geen anime meer gezien (druk met school enzo)
maar is er dit jaar/eind vorig jaar nog wat goede anime uitgekomen?
Wat voor anime vind je tof?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik heb een hele tijd geen anime meer gezien (druk met school enzo)
maar is er dit jaar/eind vorig jaar nog wat goede anime uitgekomen?
en weet iemand wat er met de private site tvlegends.net is gebeurd?(ik had daar een account)
(altijd handig als je de vorige eigenaar van dbzmedia.nl kent,die had daar een account voor me geregeld)
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef outcast_within het volgende:
About golden boy: ik vroeg me idd 5 episodes af wanneer hij de wereld ging redden
die running gag vond ik trouwens meesterlijkMisschien moet ik die ook maar eens gaan kijken, maar ik ben bang voor m'n reputatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat ziet er inderdaad interesant uitquote:Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond solty rei wel goed
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=5051
als?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:44 schreef Orealo het volgende:
[..]
Misschien moet ik die ook maar eens gaan kijken, maar ik ben bang voor m'n reputatie![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:08 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik vermoed als gerespecteerd Otaku met smaak![]()
Doof isquote:Op maandag 15 mei 2006 10:43 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hoor je dat fok!kers, kimi ga nozomu eien kijken!
volgens google maar 3 eps door 1 fansub groepquote:Op maandag 15 mei 2006 14:12 schreef mschol het volgende:
weet iemand hoeveel fansubs van himawari er zijn verschenen?
ik kan momenteel alleen de eerste 3 eps vinden.. (en de eerste 2 gekeken en wil em wel blijven volgen..)
Rawrquote:Op maandag 15 mei 2006 15:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
volgens google maar 3 eps door 1 fansub groep
verder alleen maar RAWS
bugger...quote:Op maandag 15 mei 2006 15:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
volgens google maar 3 eps door 1 fansub groep
verder alleen maar RAWS
Daar is in het vorige topic wel veel over gepraat!quote:Op maandag 15 mei 2006 15:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik ga denk ik vanavond beginnen met Ergo Proxy te kijken
dat lijkt me een zeer interesante animequote:Op maandag 15 mei 2006 15:45 schreef Orealo het volgende:
[..]
Daar is in het vorige topic wel veel over gepraat!![]()
Geen slecht verhaal.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik ga denk ik vanavond beginnen met Ergo Proxy te kijken
quote:We hope you were able to enjoy the present we gave you to pre-celebrate the renewed ARCHONIA Website which is about to have its Grand Opening, because as of Tuesday, 16th of May 2006, the ARCHONIA Free/subsidised Shipping Action is over!
We would like to hand out a few hints to you so you know how to keep your free/subsidised shipping. An order loses its free/subsidised shipping as soon as one of the following things happens out of the period ARCHONIA offers free/subsidised shipping:
*An article is added to or canceled from that order.
*The order is split or combined with another order.
*When using the “rearrange-all” function.
When executing one of these actions, the total cost of your order(s) gets re-calculated, but this time shipping costs will be included! That is why it is important not to make any changes to 'free/subsidised shipping' orders outside of the 'free/subsidised shipping' period of 8th of May - 15th of May 2006.
We hope you will enjoy the manga/anime goodies you ordered and wish to see you at ARCHONIA again!
Ik heb de subs van Ani-Yuu en die zijn er al t/m ep 9 (van de 23) en ik merk eerlijk gezegd weinig verschil tussen die van Shinsen en die van Ani-Yuuquote:Op maandag 15 mei 2006 15:50 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
dat lijkt me een zeer interesante anime
jammer dat shinsen subs nog maar 5 eps klaar heeft
maar dan heb je wel kwalitatief goede subs![]()
ook niet qua vertaling?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik heb de subs van Ani-Yuu en die zijn er al t/m ep 9 (van de 23) en ik merk eerlijk gezegd weinig verschil tussen die van Shinsen en die van Ani-Yuu
Ben jij zo goed in japans dat jij het merkt als ze iets op andere wijze vertalen?quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:18 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ben jij zo goed in japans dat jij het merkt als ze iets op andere wijze vertalen?
Na een paar jaar Anime kijken is het prima mogelijk om sommige subs in twijfel te trekken. Echter beperkt zich dit meestal tot de wat vaker gebruikte en hoeft de kijker er dus niet trots op te zijn. Hou in je achterhoofd dat sommige fansubbers graag hun eigen tintje willen meegeven aan de subs of hun eigen intepretatie van een karakter zijn woorden hebben. (Denk aan wat Lunar doet met Gin's dialect in Bleach)quote:Op maandag 15 mei 2006 19:22 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
al moet ik zeggen dat je soms wel verschil ziet.hoort tussen woorden /zinnen die vaker worden gezegd, is soms best vervelend..
Hier heb je wel gelijk in maar het is meer de vraag of het iets is waar je je aan stoort of niet. Bij een serie zoals Ergo Proxy maakt mij het niet uit welke versie ik kijk zolang ik de nieuwste ep maar zie. En gezien Anime-Yuu 4 eps 'voor' ligt kies ik dus daarvoorquote:Op maandag 15 mei 2006 19:37 schreef cwk het volgende:
[..]
Na een paar jaar Anime kijken is het prima mogelijk om sommige subs in twijfel te trekken. Echter beperkt zich dit meestal tot de wat vaker gebruikte en hoeft de kijker er dus niet trots op te zijn. Hou in je achterhoofd dat sommige fansubbers graag hun eigen tintje willen meegeven aan de subs of hun eigen intepretatie van een karakter zijn woorden hebben. (Denk aan wat Lunar doet met Gin's dialect in Bleach)
Shinsen neemt gewoon teveel hooi op de vork...quote:
Er zijn in het vorige topic een boel nieuwe animétopicgangers bijgekomen, maar er is ook een stuk meer slowchat.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:54 schreef Orealo het volgende:
we moeten alweer een naam bedenken voor 't volgende deel, we zitten in een stroomversnelling!![]()
eet stront = kuso tabetequote:Op maandag 15 mei 2006 20:00 schreef cwk het volgende:
naam = tabete kuso
Maar goed ik heb KGNE al gezien hoorquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik kom het zelden tegen dat fansubgroepen er nog een zooitje van maken om maar de eerste met een release te zijn. AnimeJunkies was zo'n groep... Veel series en altijd als eerste, maar hun releases hadden soms gewoon hele stukken onvertaald...
Quite rightquote:eet stront = kuso tabete
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:37 schreef cwk het volgende:
[..]
Na een paar jaar Anime kijken is het prima mogelijk om sommige subs in twijfel te trekken. Echter beperkt zich dit meestal tot de wat vaker gebruikte en hoeft de kijker er dus niet trots op te zijn. Hou in je achterhoofd dat sommige fansubbers graag hun eigen tintje willen meegeven aan de subs of hun eigen intepretatie van een karakter zijn woorden hebben. (Denk aan wat Lunar doet met Gin's dialect in Bleach)
ik bedoelde meer dat Shinsen een bepaalde vertaling kiest,en de andere groep een andere vertaling(sommige subs noemen de hoofdpersoon lill en shinsen noemt haar Real,en als je dan dat gewent bent,is dat even wennen)quote:Op maandag 15 mei 2006 19:37 schreef cwk het volgende:
[..]
Goeie jongenquote:
Ja klopt, zo was er ook een tijdje een conflict tussen Lunar en Dattebayo dacht ik,quote:Op maandag 15 mei 2006 20:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
[..]
ik bedoelde meer dat Shinsen een bepaalde vertaling kiest,en de andere groep een andere vertaling(sommige subs noemen de hoofdpersoon lill en shinsen noemt haar Real,en als je dan dat gewent bent,is dat even wennen)
bleach heb ik nie gezien, dus vergelijken gaat zo lastig..quote:Op maandag 15 mei 2006 19:37 schreef cwk het volgende:
[..]
ja maar dattebayo ook dus. Kwestie van voorkeur lijkt me.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:08 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hoeveel episodes van Ergo Proxy zijn er al uitgezonden in japan?
Shinigami=God van de dood,dus lunar had gelijk
Meeste animefans worden nou eenmaal verzot op de Japanse taal. Stoere aanvallen en dergelijke namen klinken nou eenmaal toffer in hun orginele taal. Meestal staat de vertaling boven in een TN. Zwaar meer eens, "Rubber Rubber Fireworks!!!" ziet er niet uitquote:Op maandag 15 mei 2006 21:08 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hoeveel episodes van Ergo Proxy zijn er al uitgezonden in japan?
alle 2 termen is niks mis mee.maar shinigami klinkt toffer
ken dat, erg irritant..quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef koffiegast het volgende:
meh blijf het jammer vinden als ik alle eps van een anime heb geziem :} altijd meer willen zien
wordt weer zoeken naar een nieuwe!
always leave them wanting for morequote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ken dat, erg irritant..
om de een of andere reden is zo'n verhaal nooit compleet / afgemaakt ofzo heb ik het idee
zeer vervelend...
ik kijk idd ook vaak of er een ova en/of ost te vinden is, ost alleen in het geval als ik de OP of ED song goed vindquote:Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
always leave them wanting for more
eerste wat ik doe als ik een toffe anime heb afgekeken. Als een gek googlen torrenten en hopen op een ova, een ost, of alles wat er ook maar mee te maken heeft
Ik heb de Noir soundtrack ge...eh...vondenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kijk idd ook vaak of er een ova en/of ost te vinden is, ost alleen in het geval als ik de OP of ED song goed vind
mschol komt dit je bekend want mendori fansubs doet Himawari niet of ik kon het weer niet vindenquote:Op maandag 15 mei 2006 07:56 schreef mschol het volgende:
mendori fansubs
nee gebruik meestal BSplayer is VLC media player goed? kan je het aanradenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:43 schreef outcast_within het volgende:
VLC media player? werkt altijd ofzo
ik ga het proberen arigatoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:51 schreef outcast_within het volgende:
bsplayer nooit van gehoord. ws een bullshiut player aangezien VLC media player god is En gratis
de enige van wie ik himawari kon vinden was mendori fansubs..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:41 schreef stroopje het volgende:
Teering wou Himawari ep 1 kijken ( mendoi fansubs = trouwens de enige) kon het niet afspelen dit is al de derde keer dat ik het binnenhaal maar elke keer hetzelde verhaal![]()
[..]
mschol komt dit je bekend want mendori fansubs doet Himawari niet of ik kon het weer niet vinden
ik gebruik altijd media player classic en een heeeel enkele keer dat een bestand niet wil afspelen (meestal is dat de header data rag en kan hij dus niet goed aangeven hoe lang iets is) dan gebruik ik VLCquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:49 schreef stroopje het volgende:
[..]
nee gebruik meestal BSplayer is VLC media player goed? kan je het aanraden
nooit last van gehad, codec packs met spyware...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:39 schreef Orealo het volgende:
In codec packs zit vaak spyware/adware, ook al zeggen ze van niet.
Het beste advies is echt om gewoon VLC player te gebruiken, en als daar iets niet goed op werkt, dat probleem opzoeken en oplossen, 9 van de 10 keer kan dat met VLC player.
Ik heb zoveeeeeel spyware op m'n pc'tje gehad toen ik VLC player nog niet kende, het is echt de speler voor vooral anime bestanden![]()
Dan heb ik gewoon de verkeerde gedownloadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nooit last van gehad, codec packs met spyware...
(als ik er al een zou hebben zou spybot of MS anti spware moeten gaan stuiteren..)
het kazaa codec pack i.p.v. het kazaa lite codec pack?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:55 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon de verkeerde gedownload![]()
Hmm, dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
het kazaa codec pack i.p.v. het kazaa lite codec pack?
BONZAI BUDDYquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hmm, dat denk ik wel ja![]()
ik had in ieder geval tering veel last van die paarse gorilla![]()
quote:
Ja, dat heb ik ook vaak, erg vervelendquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:50 schreef Sh0g het volgende:
Ik gebruikte ook altijd VLC player voor MKV bestanden, maar VLC player verneukt de subtitles heb ik gemerkt. Dan krijg je van die dunne grijs-witte arial-achtige subtitles en soms blijven subtitles staan en krijg je alles door elkaar. Ook komen de notes gewoon onderin te staan over de subtitles heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |