Dat bloedneus heeft niet specifiek met echii te maken. Schijnt een japans bijgeloof te zijn dat als een maagdelijke man iets spannends ziet hij een bloedneus krijgt.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:31 schreef stroopje het volgende:
[..]
welke fansubbing groep heb je gevonden
[..]
als je Ichigo 100%, Green Green, Amaenaideyo, Hanaukyo Maid, Mouse hebt gezien dan weet je eigenlijk wat ze met ecchi bedoelen, dus dames met lekkere grote borsten, strakke doorzichtige kleren en vershillende soorten ondergoed en veel bloot waardoor de meeste mannelijke karakters een bloedneus krijgen noemt men ecchi denk ik het is net geen hentai waar veel bloot en lichaamsdelen en sex te zien is
mendori fansubsquote:Op maandag 15 mei 2006 00:31 schreef stroopje het volgende:
[..]
welke fansubbing groep heb je gevonden
green green beetje gezien, hanauko maid wel gezien, de andere niet..quote:als je Ichigo 100%, Green Green, Amaenaideyo, Hanaukyo Maid, Mouse hebt gezien dan weet je eigenlijk wat ze met ecchi bedoelen, dus dames met lekkere grote borsten, strakke doorzichtige kleren en vershillende soorten ondergoed en veel bloot waardoor de meeste mannelijke karakters een bloedneus krijgen noemt men ecchi denk ik het is net geen hentai waar veel bloot en lichaamsdelen en sex te zien is
Echi = grappig sexueel getinte humorquote:Op maandag 15 mei 2006 08:47 schreef Orealo het volgende:
ecchi is 1 stap voor hentai
ecchi = 16+
hentai = 18+
misschien is dat de simpelste manier om 't te zeggen
Yaoi, ik blijf de reactie van mensen grappig vinden als ze niet weten wat het is en dus maar op google gaan zoekenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Echi = grappig sexueel getinte humor
Hentai = Getekende poppetjes die het met elkaar doen op explicitiete wijze.
en dan heb je ook nog eens yaoioioi en kdfdsoi (de ene is met een onderonsje tussen de kerels en de andere weer met vrouwen onderelkaar. En daar heb je dan ook de echi en de hentai variant van). Dit komt ook best vaak terug. (lees jordy-b kun je een lang droog verhaal schrijven dat dit samenvat plus de juiste info erbij?)
ze maken het ook niet makkelijk he met al die subgenre'squote:Op maandag 15 mei 2006 10:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Echi = grappig sexueel getinte humor
Hentai = Getekende poppetjes die het met elkaar doen op explicitiete wijze.
en dan heb je ook nog eens yaoioioi en kdfdsoi (de ene is met een onderonsje tussen de kerels en de andere weer met vrouwen onderelkaar. En daar heb je dan ook de echi en de hentai variant van). Dit komt ook best vaak terug. (lees jordy-b kun je een lang droog verhaal schrijven dat dit samenvat plus de juiste info erbij?)
omgquote:Op maandag 15 mei 2006 10:09 schreef Orealo het volgende:
[..]
Yaoi, ik blijf de reactie van mensen grappig vinden als ze niet weten wat het is en dus maar op google gaan zoeken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond solty rei wel goedquote:Op maandag 15 mei 2006 10:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik heb een hele tijd geen anime meer gezien (druk met school enzo)
maar is er dit jaar/eind vorig jaar nog wat goede anime uitgekomen?
Wat voor anime vind je tof?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik heb een hele tijd geen anime meer gezien (druk met school enzo)
maar is er dit jaar/eind vorig jaar nog wat goede anime uitgekomen?
en weet iemand wat er met de private site tvlegends.net is gebeurd?(ik had daar een account)
(altijd handig als je de vorige eigenaar van dbzmedia.nl kent,die had daar een account voor me geregeld)
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef outcast_within het volgende:
About golden boy: ik vroeg me idd 5 episodes af wanneer hij de wereld ging redden
die running gag vond ik trouwens meesterlijkMisschien moet ik die ook maar eens gaan kijken, maar ik ben bang voor m'n reputatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat ziet er inderdaad interesant uitquote:Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond solty rei wel goed
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=5051
als?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:44 schreef Orealo het volgende:
[..]
Misschien moet ik die ook maar eens gaan kijken, maar ik ben bang voor m'n reputatie![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:08 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik vermoed als gerespecteerd Otaku met smaak![]()
Doof isquote:Op maandag 15 mei 2006 10:43 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hoor je dat fok!kers, kimi ga nozomu eien kijken!
volgens google maar 3 eps door 1 fansub groepquote:Op maandag 15 mei 2006 14:12 schreef mschol het volgende:
weet iemand hoeveel fansubs van himawari er zijn verschenen?
ik kan momenteel alleen de eerste 3 eps vinden.. (en de eerste 2 gekeken en wil em wel blijven volgen..)
Rawrquote:Op maandag 15 mei 2006 15:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
volgens google maar 3 eps door 1 fansub groep
verder alleen maar RAWS
bugger...quote:Op maandag 15 mei 2006 15:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
volgens google maar 3 eps door 1 fansub groep
verder alleen maar RAWS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |