Warm aanbevolen, Elfen Lied. Hele mooi seriequote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Mooi zo, dan ga ik die binnenkort maar eens kijken.
Naruto fillers duren nog wel even en Bleach is ook traag met downloaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekers heb ik die gezienquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:38 schreef Champloo het volgende:
Heeft iemand hier trouwens al "Samurai Champloo" gezien?? het is van de maker van Cowboy-bebop. Ik heb de serie nog niet gezien, maar ik heb wel de muziek en die is top.
M....mijn harde schijf is volquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Mooi zo, dan ga ik die binnenkort maar eens kijken.
Naruto fillers duren nog wel even en Bleach is ook traag met downloaden.
Pokemonquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:35 schreef Rejected het volgende:
Tegenwoordig kijk ik geen anime meer.
Vond vroeger pokemon en dbz leuk![]()
![]()
Enige anime die ik daarna een beetje heb gekeken zijn:
Tenjou Tenge () Tot epi 13, daarna geen zin meer.
En Full Metal Panic: Fumoffu vond ik the greatest anime ever!!
Dat is zooooo supergrappig
ed2k netwerk heeft (bijna) alles blijkt nu ook weerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:00 schreef mschol het volgende:
gmbrl ik kan de OP song van solty rei (clover van meg rock) niet vinden
straks maar verder zoeken, nu eerst boodschappen ...
kan FLCL oorspronkelijk maar niet vindenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:55 schreef Zeurberus het volgende:
Ik zit nu de eerste ep van FLCL te kijken...WAAR GAAT DIT OVER???![]()
Tot nu toe is het echt alle gekheid op een stokje![]()
Geloof dat ik blij moet zijn dat het maar 6 eps is whahah
Bedoel je dat de serie zelf nergens kan vinden? Zoek dan eens op FuriKuri of FoolyCooly ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:56 schreef koffiegast het volgende:
[..]
kan FLCL oorspronkelijk maar niet vinden![]()
keb de namen enzo, maar hoe lang geen idee naar wat ik moet zoeken en vind het niet echt
krijg de meest grootste onzin @ youtubequote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
Bedoel je dat de serie zelf nergens kan vinden? Zoek dan eens op FuriKuri of FoolyCooly ....
Naruto lijkt eeuwig door te gaanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:50 schreef koffiegast het volgende:
bleh ik weet nu al dat mahou sensei negima op episode 26 eindigt en ik ga zo 20 kijken :/
Waarom eindigen leuke anime bleh
Zoek eens op google naar KAA, kom je vanzelf bij uit bij een site die FLCL compleet heeftquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:56 schreef koffiegast het volgende:
[..]
kan FLCL oorspronkelijk maar niet vinden![]()
keb de namen enzo, maar hoe lang geen idee naar wat ik moet zoeken en vind het niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot zo 100 ofzo is het geweldig dan is het beetje filler saai boring dan bij ~130-160 is het weer grappig (die hinata mier o.a. lol en erosennin :p) en dan is het weer fillertje, zitten wel leuk bij.quote:
las wat van naruto 2, klinkt veelbelovend tbh (wikipedia, je bent gewaarschuwd voor teveel infoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:35 schreef Zeurberus het volgende:
Ben benieuwd of Naruto mij nog weet te boeien na zoveel fillers, of het het oude niveau weer kan bereiken.
Tot die hele filler reeks was het echt een brute serie!
Als je het over de film hebt, die heb ik al gezienquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:37 schreef koffiegast het volgende:
[..]
las wat van naruto 2, klinkt veelbelovend tbh (wikipedia, je bent gewaarschuwd voor teveel info)
nope naruto 2 heet het (tenminste @ wikipedia als me geheugen me bijstaat)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:40 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Als je het over de film hebt, die heb ik al gezien
Ik ben zeer spoiler gevoelig dus ik doe helemaal geen onderzoek naar Naruto of hoe het verder gaat na de fillers.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef koffiegast het volgende:
[..]
nope naruto 2 heet het (tenminste @ wikipedia als me geheugen me bijstaat)
zijn ze iig die 2,5-3 jaar voorbij dat naja wateva zie je nog wel later![]()
tot nu toe vind ik gaara vs rock lee nog steeds het mooiste gevecht tbh.
bij welke eps ben je nu?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:53 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik ben zeer spoiler gevoelig dus ik doe helemaal geen onderzoek naar Naruto of hoe het verder gaat na de fillers.
Voorbeeldje van hoe 'extreem' die gevoeligheid is:
-kijk nooit de previews
-haat het als ze bij de sponsor vermelding beelden laten zien van de aflevering zelf (Blood + heeft daar een handje van)
Kan er gewoon slecht tegen als ik al iets weet
Ik volg nu (oa) Capeta, over een jongen die groot gaat worden in de racewereld...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:53 schreef Zeurberus het volgende:
Kan er gewoon slecht tegen als ik al iets weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |