Nou, je moet eens kijken op BOL. daar stond die redelijk goedkoop volgens mijquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:16 schreef Ferdie88 het volgende:
Waarom is Trigun als dvd nouw zo duur ;_; De enige serie die ik wel op dvd zou willen hebben, maar voor minder dan 100 euro is ie niet te krijgen
aah ik dacht dat ik de enige was die er knettergek van werd bij Naruto. Maar ik ben een Die-hard ik blijf gewoon kijken tot het bittere eind. Ben nou bij aflevering 76 O-oquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:23 schreef Timmah het volgende:
Fillers zijjn afleveringen die niks te maken hebben met het originele plot Suus. Deze zijn er simpelweg om tijd in te vullen voor als men bijvoorbeeld op nieuw materiaal wacht. Wat Naruto wel had waren idd belachelijk veel flashbacks, en een veeeeel te traag tempo. Ik ben na 30 afleveringen definitief afgehaakt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:44 schreef Orealo het volgende:
Ik vond samurai shampoo niet zo heel cool eerlijk gezegd, ik heb hem na 2 afleveringen afgezet.
Maar smaken verschillen!
Het is een love or hate serie... Je vindt het geweldig of je vindt het kut...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:38 schreef Champloo het volgende:
Heeft iemand hier trouwens al "Samurai Champloo" gezien?? het is van de maker van Cowboy-bebop. Ik heb de serie nog niet gezien, maar ik heb wel de muziek en die is top.
Heeft het dan dezelfde humor/Feel als Cowboy bebop? Want bebop vind ik nog altijd de beste anime serie die ik tot nu toe gezien heb.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is een love or hate serie... Je vindt het geweldig of je vindt het kut...
Het is iig een van mijn favorieten... Geweldige karakters, geinige situaties, goeie actie, goeie muziek, etc...
14 epsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoeveel afleveringen heeft Elfen Lied eigenlijk?
14.. jammer dat het zo kort duurde, een van m'n favo seriesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoeveel afleveringen heeft Elfen Lied eigenlijk?
Warm aanbevolen, Elfen Lied. Hele mooi seriequote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Mooi zo, dan ga ik die binnenkort maar eens kijken.
Naruto fillers duren nog wel even en Bleach is ook traag met downloaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekers heb ik die gezienquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:38 schreef Champloo het volgende:
Heeft iemand hier trouwens al "Samurai Champloo" gezien?? het is van de maker van Cowboy-bebop. Ik heb de serie nog niet gezien, maar ik heb wel de muziek en die is top.
M....mijn harde schijf is volquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Mooi zo, dan ga ik die binnenkort maar eens kijken.
Naruto fillers duren nog wel even en Bleach is ook traag met downloaden.
Pokemonquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:35 schreef Rejected het volgende:
Tegenwoordig kijk ik geen anime meer.
Vond vroeger pokemon en dbz leuk![]()
![]()
Enige anime die ik daarna een beetje heb gekeken zijn:
Tenjou Tenge () Tot epi 13, daarna geen zin meer.
En Full Metal Panic: Fumoffu vond ik the greatest anime ever!!
Dat is zooooo supergrappig
ed2k netwerk heeft (bijna) alles blijkt nu ook weerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:00 schreef mschol het volgende:
gmbrl ik kan de OP song van solty rei (clover van meg rock) niet vinden
straks maar verder zoeken, nu eerst boodschappen ...
kan FLCL oorspronkelijk maar niet vindenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:55 schreef Zeurberus het volgende:
Ik zit nu de eerste ep van FLCL te kijken...WAAR GAAT DIT OVER???![]()
Tot nu toe is het echt alle gekheid op een stokje![]()
Geloof dat ik blij moet zijn dat het maar 6 eps is whahah
Bedoel je dat de serie zelf nergens kan vinden? Zoek dan eens op FuriKuri of FoolyCooly ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:56 schreef koffiegast het volgende:
[..]
kan FLCL oorspronkelijk maar niet vinden![]()
keb de namen enzo, maar hoe lang geen idee naar wat ik moet zoeken en vind het niet echt
krijg de meest grootste onzin @ youtubequote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
Bedoel je dat de serie zelf nergens kan vinden? Zoek dan eens op FuriKuri of FoolyCooly ....
Naruto lijkt eeuwig door te gaanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:50 schreef koffiegast het volgende:
bleh ik weet nu al dat mahou sensei negima op episode 26 eindigt en ik ga zo 20 kijken :/
Waarom eindigen leuke anime bleh
Zoek eens op google naar KAA, kom je vanzelf bij uit bij een site die FLCL compleet heeftquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:56 schreef koffiegast het volgende:
[..]
kan FLCL oorspronkelijk maar niet vinden![]()
keb de namen enzo, maar hoe lang geen idee naar wat ik moet zoeken en vind het niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot zo 100 ofzo is het geweldig dan is het beetje filler saai boring dan bij ~130-160 is het weer grappig (die hinata mier o.a. lol en erosennin :p) en dan is het weer fillertje, zitten wel leuk bij.quote:
las wat van naruto 2, klinkt veelbelovend tbh (wikipedia, je bent gewaarschuwd voor teveel infoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:35 schreef Zeurberus het volgende:
Ben benieuwd of Naruto mij nog weet te boeien na zoveel fillers, of het het oude niveau weer kan bereiken.
Tot die hele filler reeks was het echt een brute serie!
Als je het over de film hebt, die heb ik al gezienquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:37 schreef koffiegast het volgende:
[..]
las wat van naruto 2, klinkt veelbelovend tbh (wikipedia, je bent gewaarschuwd voor teveel info)
nope naruto 2 heet het (tenminste @ wikipedia als me geheugen me bijstaat)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:40 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Als je het over de film hebt, die heb ik al gezien
Ik ben zeer spoiler gevoelig dus ik doe helemaal geen onderzoek naar Naruto of hoe het verder gaat na de fillers.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef koffiegast het volgende:
[..]
nope naruto 2 heet het (tenminste @ wikipedia als me geheugen me bijstaat)
zijn ze iig die 2,5-3 jaar voorbij dat naja wateva zie je nog wel later![]()
tot nu toe vind ik gaara vs rock lee nog steeds het mooiste gevecht tbh.
bij welke eps ben je nu?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:53 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik ben zeer spoiler gevoelig dus ik doe helemaal geen onderzoek naar Naruto of hoe het verder gaat na de fillers.
Voorbeeldje van hoe 'extreem' die gevoeligheid is:
-kijk nooit de previews
-haat het als ze bij de sponsor vermelding beelden laten zien van de aflevering zelf (Blood + heeft daar een handje van)
Kan er gewoon slecht tegen als ik al iets weet
Ik volg nu (oa) Capeta, over een jongen die groot gaat worden in de racewereld...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:53 schreef Zeurberus het volgende:
Kan er gewoon slecht tegen als ik al iets weet
omg dat is wel ergquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik volg nu (oa) Capeta, over een jongen die groot gaat worden in de racewereld...
Zij gebruiken episodetitels als "Crash!" en "Track Record"...
Ik volg het 'op de voet' dus ben vanaf het begin helemaal bij geweestquote:
ik vomnd het ook een zeeeer vreemde anime en kon er pas na tig keer over denken een verhaal in vindenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:55 schreef Zeurberus het volgende:
Ik zit nu de eerste ep van FLCL te kijken...WAAR GAAT DIT OVER???![]()
Tot nu toe is het echt alle gekheid op een stokje![]()
Geloof dat ik blij moet zijn dat het maar 6 eps is whahah
Ik volg Tokkoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:31 schreef Gluttony het volgende:
In 1 dag 3 pagina's vollullen, Anime wordt steeds populairder op Fok. (Of er zitten meer mensen te slowchatten) . Iig, volgt iemand hier Tokko? Erg coole serie over demonen in Tokio en demonenjagers met belachelijk coole zwaarden. Jammer genoeg schiet Oyasumi niet echt op met het subben, vooral omdat de 4e ep nog niet uitgezonden is in Japan vanwege Golden Week (Wat is dat eigenlijk?). Morgen ga ik 1 van mijn 14 series kijken. Sinds de laatste post van mij hier heb ik er 1 afgekeken, en nu is er weer 1tje bij, en er is er 1tje aan het downloaden. Ik zal het ook wel nooit leren...
Rock Lee en zijn trainer zijn wel cool, bloempot kapselsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef koffiegast het volgende:
[..]
nope naruto 2 heet het (tenminste @ wikipedia als me geheugen me bijstaat)
zijn ze iig die 2,5-3 jaar voorbij dat naja wateva zie je nog wel later![]()
tot nu toe vind ik gaara vs rock lee nog steeds het mooiste gevecht tbh.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:02 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ik volg Tokkotopserie
![]()
De manga is van dezelfde manga-ka als GTO
Dat is ook terug te zien in de serie. Die ene mafia achtige vent lijkt verdacht veel op Onizuka
Bleach en Elfen Lied schijnen beiden goede anime te zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:20 schreef Champloo het volgende:
[..]
M....mijn harde schijf is vol. Ik zit opnieuw Full Metal Alchemist te kijken tot ik nieuw vers geheugen heb. hmmm Elfen lied en Bleach , Ik denk dat ik daar ook maar eens wat info over ga zoeken
.
Lekker klein schermpje enzo..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:44 schreef outcast_within het volgende:
Ik ga straks 1 aflevering anime op mijn telefoon kijken
2 quotes in een post gaan ook primaquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
2 quotes in een post gaan ook prima
Pixels lezen zo moeilijk he?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nieuwe telefoon he, dan ga je die dingen uitproberen. Ging opzich wel goed alleen... de ondertitels![]()
Ik ben daar nu een oplossing voor aan het zoekenquote:
Dat zijn hetquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bleach en Elfen Lied schijnen beiden goede anime te zijn.![]()
moet je kijken wie dat zegtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nieuwe telefoon he, dan ga je die dingen uitproberen. Ging opzich wel goed alleen... de ondertitels![]()
[..]
![]()
Zal ik doen. Probleem is veel anime heeft niet een aparte subtitel track, Maar het is meteen ingevoegd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:01 schreef blessed19 het volgende:
tvp!
jullie gaan me echt te snel... O-W! O_W laat me iets weten als je wat gevonden hebt, want ik zit met hetzelfde probleem...
ik heb op het moment maar allemaal AMV's erop gegooid
quote:
Weet ik, maar gewoon twee keer posten gaat sneller..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar houd ik wel van.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:35 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat zijn het
Maar Elfen Lied is toch een tikkeltje anders, het is een goeie drama serie, maar met een hoog gore gehalte
quote:
Chobits past denk ik wel in dat rijtje.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:49 schreef koffiegast het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
anyways iemand die nog series weet die lijken op golden boy/love hina/dokuro/sensei negima oa?
En op wie lijk je nu?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:53 schreef Orealo het volgende:
[..]
Chobits past denk ik wel in dat rijtje.
EN KIMI GA NOZOMU EIEN gvd!
aldus een vers van de kapper orealo![]()
spuit-elfquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:54 schreef Qunix het volgende:
Shinsen heeft Blood+ 26, 27, 28 en 29 uitgeracht
HxH is gaaf!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:58 schreef uppie83 het volgende:
Ik ben begonnen aan Hunter x Hunter en heb er nu al helemaal 3 eps geloof ik van gezien.
Tja, wat kan ik er nu al over zeggen. Het gaat over een jongen die Hunter wil worden om zijn vader die hij nog nooit heeft gezien te vinden. Zijn vader is de beste Hunter die er is en hem vinden is het laatste examen om Hunter te worden, ofwel hiermee slaat de hoofdpersoon (waarvan ik de naam alweer vergeten ben) twee vliegen in een klap.
Op zich gebeuren er wel leuke dingen en is het tot nu toe vermakelijk, maar bij het algemene verhaal krijg ik het gevoel dat Hunter zijn de zoveelste superman ability is die de zoveelste hoofdpersoon wil krijgen. Maar goed we zien wel hoe het zich ontwikkeld.
Ohja Gon was het... ach als ik een serie wat langer kijk dan blijven de namen vanzelf hangenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:17 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
HxH is gaaf!
De naam van de hoofdpersoon is Gon (blijft vanzelf hangen) en of je het wilt weten of niet: De persoon die Gon heeft ingesproken spreekt ook de stem van Naruto in![]()
Enjoy![]()
hxh is inderdaad gaafquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:58 schreef uppie83 het volgende:
Ik ben begonnen aan Hunter x Hunter en heb er nu al helemaal 3 eps geloof ik van gezien.
Tja, wat kan ik er nu al over zeggen. Het gaat over een jongen die Hunter wil worden om zijn vader die hij nog nooit heeft gezien te vinden. Zijn vader is de beste Hunter die er is en hem vinden is het laatste examen om Hunter te worden, ofwel hiermee slaat de hoofdpersoon (waarvan ik de naam alweer vergeten ben) twee vliegen in een klap.
Op zich gebeuren er wel leuke dingen en is het tot nu toe vermakelijk, maar bij het algemene verhaal krijg ik het gevoel dat Hunter zijn de zoveelste superman ability is die de zoveelste hoofdpersoon wil krijgen. Maar goed we zien wel hoe het zich ontwikkeld.
De japanse benaming hiervoor is gaki no tsukaiquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:38 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand hoe dit programma heet?
http://www.skoften.net/link.php?id=2238_0_1_0
En om niet helemaal offtopic te gaan:
Heeft iemand al een preview of iets dergelijks over de eerste Bleach film die in de zomer uit komt?
http://www.youtube.com/watch?v=El4CkoOQmpw&search=gakiquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:50 schreef blessed19 het volgende:
dat programma heet silent library!
ken alleen deze aflevering
Heb je nog meer episodes?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:30 schreef Orealo het volgende:
[..]
De japanse benaming hiervoor is gaki no tsukai
Cool programma trouwens!
Klopt... Zelfde presentatoren... Die "kale" komt ook voor bij andere shows. Alleen het programma is niet Hey!3x The Music Champ... Ik volgde die dus weet wel ongeveer wat Hey!3x was.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:34 schreef Jordy-B het volgende:
Het programma is Hey!Hey!Hey! toch? Daar herken ik iig de presentatoren van.
Hier nog een aantal filmpjes van het programma Matthews Best Hit TV:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:34 schreef Jordy-B het volgende:
De twee linkjes van qunix zijn van Matthews Best Hit TV... De gasten zijn Niigaki Risa en Asami 'Konkon' Konno. Beide meiden zingen in de populaire meidenband Morning Musume.
Ik dacht dat die japaners rare vogels waren maar na dit te gezien te hebben denk ik dat ze echt gestoord zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:38 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand hoe dit programma heet?
http://www.skoften.net/link.php?id=2238_0_1_0
En om niet helemaal offtopic te gaan:
Heeft iemand al een preview of iets dergelijks over de eerste Bleach film die in de zomer uit komt?
ziet er wel grappig uit...quote:Op zondag 14 mei 2006 01:45 schreef stroopje het volgende:
[..]
Ik dacht dat die japaners rare vogels waren maar na dit te gezien te hebben denk ik dat ze echt gestoord zijnhet is net als die van die gasten uit Jackass en Dirty Sanchez maar dan de japanse versie ervan
even offtopic gomen nasai
Volgt hier iemand Himawari ik zag een torrent ervan zeker nieuwe anime ga vanavond het bekijken
Helaas kon ik alleen geen goede plaatjes vinden animenfo en animenewsnetwork hebben geen info over maar kijk hier maar http://www.basugasubakuha(...)ions-preview-review/ weet niet of ik deze site mag linken
Hmm nee, ik heb wel een post op een ander forum gedaan, die ik hier ff ga quoten :quote:
T was 100% fanservice. Het is mijn nederige mening dat je het verhaal in deze film bij voorbaat compleet links moet laten liggen. Prima vermaak voor fans.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:52 schreef mschol het volgende:
net FF7:AC gezien, erg mooie graphics maar ik vond het verhaal te langzaam op gang komen.. en op sommige punten sprongen ze me te veel heen en weer tussen verschillende tijdstippen., maakt het imho qua verhaal tog een aardige tegenvaller
grafisch was ie wel weet
Paar kon ik al... Die niet lachen is wel grappigquote:Op zondag 14 mei 2006 13:11 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hmm nee, ik heb wel een post op een ander forum gedaan, die ik hier ff ga quoten :
Japanse spel show filmpjes!
niet lachen!
Hier is het de bedoeling dat de deelnemers niet lachen, als ze een japanse vent engels horen spreken, doen ze dit wel, worden ze geslagen met een hockey stick :bigbigsmile:
De Hawks zijn nog steeds de manga aan het scanlaten, op dit moment volume 32 geloof ik. De manga is overgens stukken beter dan de serie. Een surplus aan ultrageweld, tietjes, kutjes, verkrachting en martelingen blijven je niet bespaard. Raad je aan de manga te lezen als je wil weten hoe het verder gaat aangezien het tweede seizoen voor de nog wel ff kan duren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:15 schreef RipCore het volgende:
Jammer dat het ophoudt zonder einde. Dus niet eens een open einde, maar gewoon halverwege afgekapt.
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend dus.
van animeNfo.comquote:For starters, there's no guarantee that they'll never make another season of Berserk. It's possible that they're waiting until Miura's finished with the manga, which I believe is currently on hiatus for a while, so it could be some time before they even consider producing another season. Secondly, the show wasn't cancelled, it just ended like every other anime series.
die niet lachen was egt geniaalquote:Op zondag 14 mei 2006 13:11 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hmm nee, ik heb wel een post op een ander forum gedaan, die ik hier ff ga quoten :
Japanse spel show filmpjes!
niet lachen!
Hier is het de bedoeling dat de deelnemers niet lachen, als ze een japanse vent engels horen spreken, doen ze dit wel, worden ze geslagen met een hockey stick :bigbigsmile:
K1 Ernesto Hoost bij een japanse spelshow
Ook hier is het de bedoeling dat de deelnemers niet lachen! er staat een straf op het bord, en dan moet iedereen een kaart pakken, die de verkeerde kaart pakt, moet de straf ondergaan, de rest mag echter niet lachen, want het speelt zich af in een bibliotheek
japanese slapping game
Ja! dus!.. pizza?
Lizard run
Hier zitten een paar vrouwen met hun hoofd door een gat op een platform, waar een hagedis loopt, ze moeten zo lang mogelijk blijven zitten :icon_biggrin:
3d pong
Spreekt voor zich, heel cool gedaan
Rare lui, die japanners :toothy10:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |