abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37797267
Weet iemand hoe dit programma heet?
http://www.skoften.net/link.php?id=2238_0_1_0

En om niet helemaal offtopic te gaan:
Heeft iemand al een preview of iets dergelijks over de eerste Bleach film die in de zomer uit komt?
pi_37797628
dat programma heet silent library!

ken alleen deze aflevering
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2006 @ 21:10:45 #183
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_37798203
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:58 schreef uppie83 het volgende:
Ik ben begonnen aan Hunter x Hunter en heb er nu al helemaal 3 eps geloof ik van gezien.

Tja, wat kan ik er nu al over zeggen. Het gaat over een jongen die Hunter wil worden om zijn vader die hij nog nooit heeft gezien te vinden. Zijn vader is de beste Hunter die er is en hem vinden is het laatste examen om Hunter te worden, ofwel hiermee slaat de hoofdpersoon (waarvan ik de naam alweer vergeten ben) twee vliegen in een klap.

Op zich gebeuren er wel leuke dingen en is het tot nu toe vermakelijk, maar bij het algemene verhaal krijg ik het gevoel dat Hunter zijn de zoveelste superman ability is die de zoveelste hoofdpersoon wil krijgen. Maar goed we zien wel hoe het zich ontwikkeld.
hxh is inderdaad gaaf

het begin is nog een beetje de 'reis' naar het examen en leer je een beetje de hoofdpersonen leren, het examen zelf is fantastisch om te kijken, het word daarna een beetje saai en daarna komt pas de echte spanning . als je klaar bent met de 62 (?) afleveringen raad ik je ook aan om de 3 OVA's te kijken.

en in hxh zit ook hisoka, mijn all time favorite animé character tot nu toe

:')
  zaterdag 13 mei 2006 @ 21:30:07 #184
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37798713
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:38 schreef Qunix het volgende:

Heeft iemand al een preview of iets dergelijks over de eerste Bleach film die in de zomer uit komt?
De japanse benaming hiervoor is gaki no tsukai
Cool programma trouwens!
pi_37799150
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:50 schreef blessed19 het volgende:
dat programma heet silent library!

ken alleen deze aflevering
http://www.youtube.com/watch?v=El4CkoOQmpw&search=gaki
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:30 schreef Orealo het volgende:

[..]

De japanse benaming hiervoor is gaki no tsukai
Cool programma trouwens!
Heb je nog meer episodes?
pi_37800378
Hier nog iets leuks
deel1: http://www.youtube.com/watch?v=3ZxHngqepRE&search=gaki (niet echt spannend ofzo)
deel2: http://www.youtube.com/watch?v=HjpBf3Ivv7M&search=gaki (die is lache )
pi_37800642
Het programma is Hey!Hey!Hey! toch? Daar herken ik iig de presentatoren van.

De twee linkjes van qunix zijn van Matthews Best Hit TV... De gasten zijn Niigaki Risa en Asami 'Konkon' Konno. Beide meiden zingen in de populaire meidenband Morning Musume.

Konno gaat trouwens in juli de band verlaten om naar de universiteit te gaan.

Ik heb zelf gister btw de eerste Hellsing Ultimate OVA gezien... Hoewel de gebeurtenissen verlopen alsof je de serie kijkt met het knopje "doorspoelen", was hij wel tof. Erg toffe graphics, iig (een beetje vergelijkbaar met die zeeziek-makende camera van Blood - The Last Vampire)

[ Bericht 79% gewijzigd door Jordy-B op 13-05-2006 22:40:38 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_37800732
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 22:34 schreef Jordy-B het volgende:
Het programma is Hey!Hey!Hey! toch? Daar herken ik iig de presentatoren van.
Klopt... Zelfde presentatoren... Die "kale" komt ook voor bij andere shows. Alleen het programma is niet Hey!3x The Music Champ... Ik volgde die dus weet wel ongeveer wat Hey!3x was.
pi_37803157
net FF7:AC gezien, erg mooie graphics maar ik vond het verhaal te langzaam op gang komen.. en op sommige punten sprongen ze me te veel heen en weer tussen verschillende tijdstippen., maakt het imho qua verhaal tog een aardige tegenvaller
grafisch was ie wel weet
pi_37803731
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 22:34 schreef Jordy-B het volgende:
De twee linkjes van qunix zijn van Matthews Best Hit TV... De gasten zijn Niigaki Risa en Asami 'Konkon' Konno. Beide meiden zingen in de populaire meidenband Morning Musume.
Hier nog een aantal filmpjes van het programma Matthews Best Hit TV:
1: http://www.youtube.com/watch?v=SEBB6Yu0UYc < aanrader (10min)
2: http://www.youtube.com/watch?v=4u-eXcEDaFo
3: http://www.youtube.com/watch?v=fVNo1uGjiiw < Hai! x20
4: http://www.youtube.com/watch?v=gFrGDmtv0rk < Voledige episode (30min)
5: http://www.youtube.com/watch?v=LiYhPNaykpM < Laten ze een film zien en schrikken ze enorm hard (verder moet ik nog kijken)
Ze schricken overal van (zeker een aanrader!!!!!!!)
Hier part 1 ervan: http://www.youtube.com/watch?v=QVAiWbMh_8w
Helaas is part 3 spoorloos

[ Bericht 9% gewijzigd door Qunix op 14-05-2006 00:50:23 ]
  zondag 14 mei 2006 @ 01:45:35 #191
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_37806059
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:38 schreef Qunix het volgende:

Ik dacht dat die japaners rare vogels waren maar na dit te gezien te hebben denk ik dat ze echt gestoord zijn het is net als die van die gasten uit Jackass en Dirty Sanchez maar dan de japanse versie ervan
even offtopic gomen nasai

Volgt hier iemand Himawari ik zag een torrent ervan zeker nieuwe anime ga vanavond het bekijken
Helaas kon ik alleen geen goede plaatjes vinden animenfo en animenewsnetwork hebben geen info over maar kijk hier maar http://www.basugasubakuha(...)ions-preview-review/ weet niet of ik deze site mag linken
pi_37808509
quote:
Op zondag 14 mei 2006 01:45 schreef stroopje het volgende:

[..]

Ik dacht dat die japaners rare vogels waren maar na dit te gezien te hebben denk ik dat ze echt gestoord zijn het is net als die van die gasten uit Jackass en Dirty Sanchez maar dan de japanse versie ervan
even offtopic gomen nasai

Volgt hier iemand Himawari ik zag een torrent ervan zeker nieuwe anime ga vanavond het bekijken
Helaas kon ik alleen geen goede plaatjes vinden animenfo en animenewsnetwork hebben geen info over maar kijk hier maar http://www.basugasubakuha(...)ions-preview-review/ weet niet of ik deze site mag linken
ziet er wel grappig uit...
ik heb inmiddels de debetreffende fansubbing groep gevonden en ga straks direct de eerste 3 eps downloaden
  zondag 14 mei 2006 @ 13:11:39 #193
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37812753
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:46 schreef Qunix het volgende:
[..]

Heb je nog meer episodes?
Hmm nee, ik heb wel een post op een ander forum gedaan, die ik hier ff ga quoten :

Japanse spel show filmpjes!

niet lachen!
Hier is het de bedoeling dat de deelnemers niet lachen, als ze een japanse vent engels horen spreken, doen ze dit wel, worden ze geslagen met een hockey stick :bigbigsmile:

K1 Ernesto Hoost bij een japanse spelshow
Ook hier is het de bedoeling dat de deelnemers niet lachen! er staat een straf op het bord, en dan moet iedereen een kaart pakken, die de verkeerde kaart pakt, moet de straf ondergaan, de rest mag echter niet lachen, want het speelt zich af in een bibliotheek

japanese slapping game
Ja! dus!.. pizza?

Lizard run
Hier zitten een paar vrouwen met hun hoofd door een gat op een platform, waar een hagedis loopt, ze moeten zo lang mogelijk blijven zitten :icon_biggrin:

3d pong
Spreekt voor zich, heel cool gedaan

Rare lui, die japanners :toothy10:
  zondag 14 mei 2006 @ 13:20:33 #194
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_37812985
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 23:52 schreef mschol het volgende:
net FF7:AC gezien, erg mooie graphics maar ik vond het verhaal te langzaam op gang komen.. en op sommige punten sprongen ze me te veel heen en weer tussen verschillende tijdstippen., maakt het imho qua verhaal tog een aardige tegenvaller
grafisch was ie wel weet
T was 100% fanservice. Het is mijn nederige mening dat je het verhaal in deze film bij voorbaat compleet links moet laten liggen. Prima vermaak voor fans.
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
pi_37813462
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:11 schreef Orealo het volgende:

[..]

Hmm nee, ik heb wel een post op een ander forum gedaan, die ik hier ff ga quoten :

niet lachen!
Hier is het de bedoeling dat de deelnemers niet lachen, als ze een japanse vent engels horen spreken, doen ze dit wel, worden ze geslagen met een hockey stick :bigbigsmile:
Paar kon ik al... Die niet lachen is wel grappig
  zondag 14 mei 2006 @ 15:13:38 #196
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_37815557
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:15 schreef RipCore het volgende:
Jammer dat het ophoudt zonder einde. Dus niet eens een open einde, maar gewoon halverwege afgekapt.

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend dus.
De Hawks zijn nog steeds de manga aan het scanlaten, op dit moment volume 32 geloof ik. De manga is overgens stukken beter dan de serie. Een surplus aan ultrageweld, tietjes, kutjes, verkrachting en martelingen blijven je niet bespaard. Raad je aan de manga te lezen als je wil weten hoe het verder gaat aangezien het tweede seizoen voor de nog wel ff kan duren.

Anyway, opheldering over de anime.
quote:
For starters, there's no guarantee that they'll never make another season of Berserk. It's possible that they're waiting until Miura's finished with the manga, which I believe is currently on hiatus for a while, so it could be some time before they even consider producing another season. Secondly, the show wasn't cancelled, it just ended like every other anime series.
van animeNfo.com

Berserk marnga is soms zo geweldadig dat je er moe van word maar het heeft wel iets zeer speciaals.
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
pi_37816226
http://www.youtube.com/watch?v=aEvmt4H3Ikw&search=robot%20chicken

ik heb hier serieus een kwartier om dubbel gelegen
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  zondag 14 mei 2006 @ 15:51:52 #198
69211 koffiegast
langzinnig
pi_37816540
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:11 schreef Orealo het volgende:

[..]

niet lachen!

K1 Ernesto Hoost bij een japanse spelshow
Ook hier is het de bedoeling dat de deelnemers niet lachen! er staat een straf op het bord, en dan moet iedereen een kaart pakken, die de verkeerde kaart pakt, moet de straf ondergaan, de rest mag echter niet lachen, want het speelt zich af in een bibliotheek

japanese slapping game
Ja! dus!.. pizza?

Lizard run
Hier zitten een paar vrouwen met hun hoofd door een gat op een platform, waar een hagedis loopt, ze moeten zo lang mogelijk blijven zitten :icon_biggrin:

3d pong
Spreekt voor zich, heel cool gedaan

Rare lui, die japanners :toothy10:
die niet lachen was egt geniaal
dat met elkaar peste was soms echt ongelofelijk droog lol
slappinggame boring, 3dpong kende ik al en lizard run droog:P
pi_37817323
TOKKO 3 gezien.. Wat een serie!
pi_37821258
goed...

Broer is werken, gister ff PC gedumpt en aangesloten op zijn tv en 24 kijken op echte HDTV kwaliteit (1,5 gig per ep ), maar natuurlijk hoeft dit niet alleen met 24 en ik kan jullie vertellen

ANIME OP EEN 37 INCH PLASMA SCHERM SCHOPT KONT!

pi_37821321
quote:
Op zondag 14 mei 2006 18:36 schreef Zeurberus het volgende:
goed...

Broer is werken, gister ff PC gedumpt en aangesloten op zijn tv en 24 kijken op echte HDTV kwaliteit (1,5 gig per ep ), maar natuurlijk hoeft dit niet alleen met 24 en ik kan jullie vertellen

ANIME OP EEN 37 INCH PLASMA SCHERM SCHOPT KONT!

afin heb je een of andere slechtere quality rip.. allemaal blokjes , en dus helemaal gaar
  zondag 14 mei 2006 @ 18:59:47 #202
63613 outcast_within
of toch niet
pi_37821979
quote:
Op zondag 14 mei 2006 18:38 schreef mschol het volgende:

[..]

afin heb je een of andere slechtere quality rip.. allemaal blokjes , en dus helemaal gaar
precies gewoon anime kijken op je telefoon
pi_37822163
quote:
Op zondag 14 mei 2006 18:38 schreef mschol het volgende:

[..]

Dat ben ik dus nu aan het testen

edit: Geen (zichtbare) pixels what so ever

Wel kut dat ik vanaf morgen weer op mijn normale tv moet kijken

[ Bericht 23% gewijzigd door Zeurberus op 14-05-2006 19:55:24 ]
pi_37823887
quote:
Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef outcast_within het volgende:

[..]

precies gewoon anime kijken op je telefoon
dat vind ik wat ver gaan...
me 19" monitor volstaat prima...
ik ga nu REC eff opsnuffelen en afspelen
  zondag 14 mei 2006 @ 20:25:49 #205
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_37824720
quote:
Op zondag 14 mei 2006 19:04 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Dat ben ik dus nu aan het testen

edit: Geen (zichtbare) pixels what so ever

Wel kut dat ik vanaf morgen weer op mijn normale tv moet kijken
hmmm dan heb je geluk. Bij mij is het normaal, groter beeld slechter kwaliteit
pi_37825191
FLCL is zo vaag.. maar wel super tof
pi_37825209
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:42 schreef Intronic het volgende:
FLCL is zo vaag.. maar wel super tof
mee eens is
pi_37829326
REC was weer een erg leuke serie, helaas wassie zo kort... (ongv 12 minuten per aflevering, 9 afleveringen totaal)
  zondag 14 mei 2006 @ 22:33:15 #209
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37829386
Hoe ecchi is REC?
pi_37829944
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:33 schreef Orealo het volgende:
Hoe ecchi is REC?
uitgaande van de wikipedia verklaring:
quote:
such as skimpy clothing, partial or full nudity)
vind ik het niet echt ecchi
er komt een enkele keer een onderbroek tevoorschijn maar het haalt het absoluut niet bij bijvoorbeeld love hina
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
--edit--

na nog een keer het lijstje op wikipedia gezien te hebben:
het is een beetje half half (* is bagger in deze dingen uitleggen )
er komt af en toe wel iets ecchi's voorbij maar ik vind persoonlijk dat het geen ecchi is (maar ja das ook maar mijn mening.. )

[ Bericht 13% gewijzigd door mschol op 14-05-2006 22:50:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')