State of the art Sony handheld om ouwe Nintendo games te spelen, ik blijf het raar vindenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:53 schreef BaggerUser het volgende:
mario op mn psp blijft ruleren dus weet iemand welke firmware je voor worms nodig hebt ?
(wil hem namelijk niet upgraden)
Dat staat trouwens ook in die schitterende OP die je zelf geplaatst hebt!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:52 schreef X-fi het volgende:
Wat is eigenlijk de resolutie waarop de PSP draait?
firmware 2.6 heb je ervoor nodigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:53 schreef BaggerUser het volgende:
mario op mn psp blijft ruleren dus weet iemand welke firmware je voor worms nodig hebt ?
(wil hem namelijk niet upgraden)
Heb nu een gaaf achtergrondje gemaaktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:52 schreef __Saviour__ het volgende:
480x272
voila, antwoord en tvp tegelijk
Ik heb last van dode pixels op mijn TFTquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat staat trouwens ook in die schitterende OP die je zelf geplaatst hebt!
Tales of Eterniaquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:01 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
Ik wil graag een toffe RPG kopen op me PSP.
welke vinden julie het beste? het mag ook een import zijn!
het leukste vind ik met "oude" wapens en magie , dus zwaarden , verschillende armors , classes.
advies gevraagt!
Helemaal mee eens, vooral qua RPG.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:15 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Tales of Eternia
Beste spel die ik tot nu toe op m'n PSP heb gespeeld
Ik betaal bij www.videogamesplus.ca ongeveer 35 voor een game en die films heb ik in totaal 70 euro voor betaald (tweedehands).quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:35 schreef brtausi het volgende:
das laten we zeggen ong.
psp (maybe incl spel)....300
11 x 50 (spellen).............550
9 x 20 (films)...................180
------------------------------------+
..........................................930
Op de films na dan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:59 schreef X-fi het volgende:
Import/2e hands of niet, je collectie is cool!
Erg jammerquote:Dagen films op PSP lijken geteld
Volgens het filmdagblad The Hollywood Reporter zijn de dagen van de PSP als medium om films te kijken geteld, en dat slechts een jaar na het uitbrengen van de de handheld van Sony in de V.S.
Teleurstellende verkopen zorgen er namelijk voor dat er nauwelijks meer nieuwe films op het Universal Media Disc (UMD) formaat worden uitgebracht. Zo zijn de grote filmstudio’s Universal en Paramount inmiddels helemaal gestopt met het uitbrengen van speelfilms op UMD-schijfjes. Andere studio’s zijn van plan het aantal releases drastisch terug te brengen.
En het zijn niet alleen de filmstudio’s, winkeliers reserveren steeds minder ruimte voor UMD-films. Een van de grootste winkelketens in de V.S., Wal-Mart, zal de films zelf helemaal uit het assortiment halen.
Oorzaken van de tegenvallende verkopen zijn divers: zo wordt de introductie van de iPod Video genoemd en het feit dat de PSP toch vooral als gameconsole wordt gezien. Ook wordt de oorzaak gezocht in illegaal kopiëren; het is immers vrij eenvoudig om DVD’s over te zetten naar een memorystick en de films op deze manier te bekijken.
Sony Computer Entertainment hoopt toch het UMD-formaat te redden door te onderzoeken of het mogelijk is om de PSP op TV’s aan te sluiten zodat films op deze manier bekeken kunnen worden. Maar of mensen op zo’n vervanger van een DVD-speler zitten te wachten is de vraag.
Ideaal op vakantie, het vliegtuig, etc.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:46 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vind dit nou niet echt een verrassing hoor.
Waarom een film zitten kijken op zo'n klein schermpje
Van de UMD's heb ik de DVD niet.quote:als je de dvd hebt
Ik heb de DVD niet, dus OF ik moet de film illegaal downloaden. Vervolgens is de kwaliteit van UMD's een stuk beter dan films van memorystick (een sony geintje)quote:en mocht ik erop willen kijken, dan zet ik wel een film op memory stick
Wat wil je voor de rest met portable videoquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:54 schreef JK het volgende:
UMD films komen binnenkort in bundels, om het populairder te maken. Dus zowel de film op UMD en DVD in een doosje ipv alleen de UMD...
Maar ik blijf het ook nix vinden. Voor in het vliegtuig ; ok, maar voor de rest ?
Tegenwoordig heb je toch iets van 20 film + tv-seriekanalen in zo'n beetje elke vliegtuigquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ideaal op vakantie, het vliegtuig, etc.
Over 4 weken zit ik 11 uur in vliegtuig onderweg naar Hongkong, en dan is een filmpje kijken toch wel prettig.
Zo weinig games zijn er niet. Er zijn weinig echte knallers welke het grote publiek aanspreken zoals GTA maar genoeg zeer leuke titels: http://www.gamestats.com/stats/gs/567173/1.htmlquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:46 schreef jmac het volgende:
Waarom heb ik toch zo'n gevoel dat de PSP tot nu een beetje geflopt is hier? Zo weinig spellen/zo weinig enthousiasme nog. Of is dat onjuist? (ik baseer dit niet op feiten maar puur op m'n gevoel dus).
Ik vlieg toch best regelmatig, maar het beste wat ik heb meegemaakt is twee films op een trans-atlantische vlucht. Misschien dat Cathay Pacific het beter voor elkaar heeftquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je toch iets van 20 film + tv-seriekanalen in zo'n beetje elke vliegtuig
Maar wel jammer dat die UMD's niet aanslaan.....
Portable video is leuk, maar ik bedoelde wat moet je verder met zo'n UMD kijken. Ik ga dus niet in de bus een film kijken, op de bank een film kijken op de PSP.. of in bed... neuh, ik ga dan lekker op de bank zitten/liggen en dan naar een DVD kijken ofzo.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat wil je voor de rest met portable video
Het is niets anders dan een IPod waar je video op kan kijken of een PDA waar je video op kan kijken.
Enquote:"It's awful. Sales are near zilch. It's another Sony bomb -- like Blu-ray."
When Sony launched its PlayStation Portable gaming device last year, it was confident that owners wouldn't mind forking over $20 per title to add UMD-based movies to their collection. Well, it appears that Sony's confidence is taking quite a beating.
Universal Studios and Paramount Pictures Home Entertainment have put a halt to releasing UMD movies and others are including 20th Century Fox Home Entertainment and Buena Vista Home Entertainment are likely to drastically reduce their new releases or turn off the spigot completely.
Over at Universal pictures, one high ranking executive didn't cut Sony any slack concerning the lackluster sales of UMD titles. "It's awful. Sales are near zilch. It's another Sony bomb -- like Blu-ray," the exec claimed.
Even more telling is Wal-Mart's apprehension to the UMD format for movies. Although Wal-Mart representatives declined to comment on reports that the company will stop selling UMD movies altogether, things are looking pretty grim:
A check Wednesday of a Wal-Mart store in Santa Ana, Calif., revealed a drastic shrinkage of UMD inventory. Several shelves of movies in the PSP section were gone; all that remained were seven UMD titles sitting bookshelf-style on the top of the PSP section, with no prices or other information.
People are pointing out many reasons for UMD's failure in the movie spectrum. Some chastise Sony for releasing too many titles too fast instead of gradually releasing titles. Others cite high prices for UMD titles even though bonus materials were often cut out in order to save disc space. Another reason could be that Apple's 5G iPod pretty much stole the limelight in regards to mobile video entertainment, and that was before the UMPC craze.
Or it could be that people are just getting tired of seeing Sony introduce proprietary formats hand over fist. We have Blu-ray fighting it out with HD-DVD, Sony has even reintroduced the MiniDisc format and let's not forget MemoryStick format #194.
quote:Sony's Universal Media Disc facing last rites
Exactly a year after it was launched in the United States, the Sony PlayStation Portable's days as a hand-held movie-viewing device might be numbered.
ADVERTISEMENT
Disappointing sales have slowed the flow of movies on the proprietary Universal Media Disc to a mere trickle. At least two major studios have completely stopped releasing movies on UMD, while others are either toying with the idea or drastically cutting back.
And retailers also are cutting the amount of shelf space they've been devoting to UMD movies, amid talk that Wal-Mart is about to dump the category entirely.
Wal-Mart representative Jolanda Stewart declined comment on reports that the retailer is getting out of the UMD business. But studio sources say such a move is imminent, and a check Wednesday of a Wal-Mart store in Santa Ana, Calif., revealed a drastic shrinkage of UMD inventory. Several shelves of movies in the PSP section were gone; all that remained were seven UMD titles sitting bookshelf-style on the top of the PSP section, with no prices or other information.
Universal Studios Home Entertainment has completely stopped producing UMD movies, according to executives who asked not to be identified by name. Said one high-ranking exec: "It's awful. Sales are near zilch. It's another Sony bomb -- like Blu-ray."
(Sony, in fact, vowed Wednesday to stick by the announced May 23 street date for the studio's first batch of Blu-ray Disc titles despite reports that the next-generation hardware needed to play the discs likely won't arrive in U.S. stores until the following month at the earliest.)
Paramount Pictures Home Entertainment also is said to be out of the UMD business. "We continue to evaluate the PSP platform for each title, and if it makes sense for business reasons and the target audience, we will release them," spokeswoman Brenda Ciccone said. "Our focus right now is much more aimed at HD (high-definition) at the moment, though."
A high-ranking executive was more blunt: "We are on hiatus with UMD," he said. "Releasing titles on UMD is the exception rather than the rule. No one's even breaking even on them."
Also out of the UMD business is Image Entertainment, while other studios -- including 20th Century Fox Home Entertainment and Buena Vista Home Entertainment -- have drastically slashed release schedules.
"No one's watching movies on PSP," said the president of one of the six major studios' home entertainment divisions. "It's a game player, period."
Observers speculate the studios released too many movies, too fast. Within five months of the PSP's March 2005 launch, 239 movie and TV titles already were either in the market or in the pipeline -- a significantly higher tally than games, according to the DVD Release Report.
But while sales were initially strong -- two Sony Pictures titles even crossed the 100,000-unit threshold after just two months -- the novelty quickly wore off, observers say. The arrival last fall of Apple's video iPod only hastened the PSP's decline as a movie-watching platform.
Benjamin Feingold, president of Sony Pictures Home Entertainment, was a big believer in PSP as a movie-watching platform. He still is, even though he concedes retail shelf space for UMD movies is on a sharp decline and his own studio is being "more selective" in choosing movies for UMD release.
Feingold believes the PSP's biggest drawback as a movie-watching device was the inability to connect the gadget to TV sets for big-screen viewing, "which would have made it more compelling," as well as the inclusion of memory stick capability.
"I think a lot of people are ripping content and sticking it onto the device rather than purchasing," he said.
But next week, Sony Computer Entertainment executives will begin making the rounds of the Hollywood studios to discuss plans for making the PSP able to connect to TV sets.
"We're hoping the format's going to be reinvigorated with next-generation capability that may include living-room or normal television playback," he said.
Ik denk ook dat mede daardoor het een hoop schade heeft aangericht voor umd films. Tuurlijk is dit niet de grootste oorzaak, maar speelt wel een rolletje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:44 schreef Little_Meanie het volgende:
ik kijk anders meer films op mijn PSP dan dat ik spellen speel, het gaat wel om Divxen op mijn memorystick en niet de UMDs
Ik denk niet dat Sony de UMD zomaar opgeeft.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:25 schreef __Saviour__ het volgende:
En nu UMD geflopt is, mag Sony wel eens de volledige resolutie vrijgeven voor Mpeg films op memorystick
Nu is die nog expres beperkt
Daxter is een geweldig spel heb er denk ik 8 uur over gedaan om het uit te spelen maar met plezier !quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:15 schreef OG-Loco het volgende:
Is er eigenlijk al een fatsoenlijke ( en fatsoenlijk speelbare ) shooter te koop voor de PSP?
En Daxter, is die geslaagd als platformer? Niet binnen 2 uur uit?
Ik heb mn PSP ook al 2 weken niet meer aangeraakttot nu toe heeft dat ding ¤450 gekost en ik zie het er nog niet aan af
.
Syphon filter had ik gemist.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:48 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Daxter is een geweldig spel heb er denk ik 8 uur over gedaan om het uit te spelen maar met plezier !
en als shooter is Syphon filter aan te raden maar die is in europa nog niet uit
ik heb er geen problemen mee gehadquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:36 schreef JK het volgende:
Pfff ze hadden Daxter wel beter mogen betatesten.... net liep ie mooi vast. Was op de construction yard (level 2 als het ware) en ik wil ingame saven.... HOPPA zwart scherm en niets meer.. kon nog wel met de home knop naar het PSP menu, maar mooi dat het spel niets meer deed... weer goed getest sony ! mooie bug... voor een spel wat over bugs gaat...
dacht 2.0quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Welke minimale firmware is nodig voor Tales of Eternia?
2.5, heb hem hier voor me liggenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Welke minimale firmware is nodig voor Tales of Eternia?
Ik denk dat je hem met dev hook loader of MPH gameloader met 1.5 ook wel kan runnen ?quote:Op zondag 2 april 2006 11:02 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
2.5, heb hem hier voor me liggen
Neequote:Op zondag 2 april 2006 17:20 schreef Drumpie het volgende:
Kan ik downgraden van 2.60 naar 1.50??
Tjah.. het is wel wat, maar het gaat vrij snel vervelen imoquote:Op zondag 2 april 2006 23:49 schreef X-fi het volgende:
Ik heb gehoord dat FIFA Street 2 op de PSP is uitgekomen is. Is het wat?
Ik heb FIFA Street (1) op de Xbox. Best vaak en lang doorblijven spelen!quote:Op zondag 2 april 2006 23:57 schreef jmac het volgende:
[..]
Tjah.. het is wel wat, maar het gaat vrij snel vervelen imo
quote:Op zondag 2 april 2006 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
verhip, dat wordt dus updaten (ik heb nu 2.0)
dat zou wel mooi zijn dan. Ben benieuwd, over een paar dagen krijg ik het spel binnen (online gekocht)quote:Op maandag 3 april 2006 00:22 schreef number50 het volgende:
klopt niet! ik heb ook tales en heb totdat ik naar 2.6 update-te voor syphon filter gewoon op 2.0 gespeeld.
Je hebt dus 100% zeker niet hoger als 2.0 nodig voor Tales of Eternia!
Je kan dus gewoon TOE halen en spelen op je 2.0 Saviour....![]()
Go Sudoku!, kost ong. 30 euro en je kunt extra puzzels downloaden.quote:Op maandag 3 april 2006 00:32 schreef X-fi het volgende:
Zijn er ook leuke puzzelgames? Sudoku bijvoorbeeld!
Aanrader? Want ik koop nooit iets wat troep isquote:Op maandag 3 april 2006 00:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Go Sudoku!, kost ong. 30 euro en je kunt extra puzzels downloaden.
Sudoku is té verslavend voor mij. In de pauze's op mijn werk doe ik het altijd, gewoon met pen en papier.quote:Op maandag 3 april 2006 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je van Sudoku houdt wel, anders niet lijkt me
De 2.5 update staat in ieder geval op de UMD, ik zie er toch echt een .5 achter staanquote:Op maandag 3 april 2006 00:22 schreef number50 het volgende:
[..]
klopt niet! ik heb ook tales en heb totdat ik naar 2.6 update-te voor syphon filter gewoon op 2.0 gespeeld.
Je hebt dus 100% zeker niet hoger als 2.0 nodig voor Tales of Eternia!
Je kan dus gewoon TOE halen en spelen op je 2.0 Saviour....![]()
Ik zou altijd het superpack kopen (299 ofzo?) aangezien je de memorycard die erbij zit toch echt wel nodig hebt als je iets fatsoenlijks ermee wil doen!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:01 schreef GinzaGirl het volgende:
Waar kun je hem het beste kopen, en het goedkoopst
ennn... is het slim om gewoon alleen zo'n ding te kopen of zo'n valuepack ofzo erbij?
Het Basis Pack bevat enkel de PSP zelf. Dat is absoluut niet genoeg.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:01 schreef GinzaGirl het volgende:
Waar kun je hem het beste kopen, en het goedkoopst
ennn... is het slim om gewoon alleen zo'n ding te kopen of zo'n valuepack ofzo erbij?
Ik heb geloof ik 256Mb, meer dan genoeg voor mijquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gigapack heet die![]()
Maar idd, daar zit een 1 GB mem stickje bij, en das verrekte handig![]()
met dit proggie http://www.pspvideo9.com/quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:24 schreef Peter_Sportschoenveter het volgende:
Hoe comprimeren jullie die filmpjes naar MP4? Ik ben een beetje debiel daarin en die dingen willen gautverdaume niet afspelen.
Aangezien Divx ook grotendeels gebaseerd is op mpeg4 compressie, is het duidelijk dat de PSP het technisch gezien makkelijk aan moet kunnen. Het wordt alleen tot nog toe niet ondersteund.quote:Het is namelijk helemaal (nog) niet bekend of de PSP wel voldoende rekenkracht heeft om Divx e.d. op het beeldscherm te toveren.
@ P-Style, mischien iets voor in de OP? naja heb t van GoTquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Aangezien Divx ook grotendeels gebaseerd is op mpeg4 compressie, is het duidelijk dat de PSP het technisch gezien makkelijk aan moet kunnen. Het wordt alleen tot nog toe niet ondersteund.
OP staat op Wiki, dus iedereen kan 'm nu aanpassen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:00 schreef JanaX het volgende:
@ P-Style, mischien iets voor in de OP? naja heb t van GoT![]()
bij mij overigens ook zowiets, maar kijk ook meestal animes op mn pspquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:20 schreef this-is-life het volgende:
bij imtoo video converter maakt hij van 700mb in 10 minuten een mp4 van 400mb
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef __Saviour__ het volgende:
met welke bitrate is dat dan?
Ik gebruik bijna altijd 768kbs, dat is goed genoeg en levert vaak een kleiner bestand op dan het origineel
Die instelling gebruik ik vaak ook, maar dan met 96kbs geluid.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:39 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
[[url=http://x10.putfile.com/4/9411382747-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
ik heb er geen zak verstand van maar dit ziet er leuk uit. Als met kleiner kan ( met PSP Video 9 het liefst, want zo'n ander prog is ruk ) hoor ik het graag.
Da's heel simpel. Als downgraden zou mogen, dan hadden ze je het wel een stuk gemakkelijker gemaakt. Bovendien moet je de firmware kraken om te kunnen downgraden... en dat doen we natuurlijk niet!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef X-fi het volgende:
Upgraden mag, maar waarom dan niet downgraden??
Het is toch ook een officiële download geweest voor de PSP?
Dat snap ik ook wel. Ik hou het hierbij!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's heel simpel. Als downgraden zou mogen, dan hadden ze je het wel een stuk gemakkelijker gemaakt. Bovendien moet je de firmware kraken om te kunnen downgraden... en dat doen we natuurlijk niet!
en dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Mogelijke screenshots van Sony's aankomende PS1 emulator?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er nep uit!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Mogelijke screenshots van Sony's aankomende PS1 emulator?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mag nietquote:Op donderdag 6 april 2006 12:52 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb via torrent Gta: Lbc gedownload, maar hoe moet ik nu verder wie kan me helpen, want ik heb Gta gedownload voor Homebrew te doen.
je mag hier niet over warez praten, je mag niet aankondigen dat je warez download en waar en hoe.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:25 schreef Drumpie het volgende:
wrom niet je mag het toch beantwoorden -knip-
koop het spel gewoon netjes net zoals ik en al wil je dat ding aan de praat krijgen, veel suc6 met het zoeken van aan giga mem stickquote:Op donderdag 6 april 2006 12:52 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb via torrent Gta: Lbc gedownload, maar hoe moet ik nu verder wie kan me helpen, want ik heb Gta gedownload voor Homebrew te doen.
Heb geen geldquote:Op donderdag 6 april 2006 15:40 schreef JanaX het volgende:
[..]
koop het spel gewoon netjes net zoals ik en al wil je dat ding aan de praat krijgen, veel suc6 met het zoeken van aan giga mem stick![]()
![]()
Zelfs al ben je 13, is er werk.. En downloaden schiet met niks op, mag hopen dat die het nooit gaat doen.quote:
Ga ik ook doen maar er is een wachtlijstquote:Op donderdag 6 april 2006 17:54 schreef JanaX het volgende:
[..]
kranten wijkjes zijn juist voor mensen van 13
overigens iemand ervaring met formula front?
wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:47 schreef X-fi het volgende:
Zo, heb even een filiaal in Duitsland even kwaad gemaakt
Nouja, ik heb wat besteld, en wacht er al 1,5 maand op mijn case.quote:
Tja, ik heb socom en dat speelt wel lekker wegquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:11 schreef gamecube_master het volgende:
Ik zit met een probleem
Volgende week komen Daxter en Socom uit maar ik weet niet welke ik moet halen. Socom wil ik eigenlijk al een hele tijd voor het online, maar omdat Syphon Filter er ook binnenkort aankomt begin ik een beetje te twijfelen, omdat Syphon Filter betere scores krijgt. Daxter lijkt me daarom weer leuk omdat het een platformer is en ik hier ook wel is een keer zin in heb
Wat zeggen jullie, Daxter of Socom?
Ik heb Daxter en dat speelt ook lekker weg. Geef ff wat argumententatie man. Of ben je al half lamquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, ik heb socom en dat speelt wel lekker weg
Jammer dat het sarcasme je ontging.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Ik heb Daxter en dat speelt ook lekker weg. Geef ff wat argumententatie man. Of ben je al half lam
Als je zin hebt in een platformer kom je automatisch bij daxter uit. En de game is zeker goed, lekker gevarieerd en de besturing is goed.
Het sarcasme ontging mij ook, dacht dat je Socom gewoon fijn vond.quote:Op zondag 9 april 2006 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jammer dat het sarcasme je ontging.
Want hoe kan je nu een argumentatie geven voor twee compleet verschillende games?
quote:
Waar is die rootmap ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
De bestanden moeten niet alleen in de juiste map staan, maar ook een speciale bestandsnaam hebben, namelijk M4Vxxxxx.MP4, waarbij de x-en willekeurige cijfers mogen zijn. Dat bestand plaats je dan in \MP_ROOT\100MNV01
Zijn de bestanden MP4's gecodeerd met de nieuwe AVC-codec, dan moet de naam MAQxxxxx.MP4 zijn en moet het bestand staan in \MP_ROOT\100ANV01
De AVC-codec werkt alleen onder firmware 2.00 en nieuwer
Die moet je zelf even aanmaken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:49 schreef Roi het volgende:
Waar is die rootmap ?
Ik vind socom ook gewoon fijn, het sarcasme had betrekking op het geven van advies voor twee compleet verschillende games.quote:Op zondag 9 april 2006 22:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het sarcasme ontging mij ook, dacht dat je Socom gewoon fijn vond.
Maar op zich kun je wel advies geven, wil je schieten koop Socom, wil je springen koop Daxter
FF VIIquote:Op donderdag 6 april 2006 16:55 schreef OG-Loco het volgende:
Emulator![]()
Wat nou oude kutspellen. GTA2 lijkt me serieus gaaf op mn PSP. Net als Crash Team Racing overigens.
Het filmpje kan je scherm onmogelijk kapot maken, dus daar hoef je niet bang voor te zijn!quote:Op maandag 17 april 2006 00:59 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Kheb zelf ook 2 dode of luie pixels (geen id), en zou dat filmpje ook wel eens willen proberen, heb alleen wel gehoord dat dit je scherm kapot kan maken, iemand die hier meer van weet?
Denk het niet, aangezien Crisis Core er al aankomt.quote:Op maandag 17 april 2006 06:17 schreef dontcare het volgende:
[..]
FF VII![]()
Maar die zal toch wel in de remake gaan .....
Mwah, ik denk van niet.quote:Op maandag 17 april 2006 06:17 schreef dontcare het volgende:
FF VII![]()
Maar die zal toch wel in de remake gaan .....
quote:Op maandag 17 april 2006 12:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Mwah, ik denk van niet.
Waarom een dure remake zal sony Square-Enix denken, de geëmuleerde versie zal toch wel dik verkopen
Je mag hem wel overkopenquote:Op maandag 17 april 2006 18:41 schreef RaymanNL het volgende:
Als er iemand hier is die z'n PSP kwijt wil, je mag hem gratis (!) aan mij geven. Het word een goed doel
LOCO ROCO![]()
![]()
Nee, maar ik stoorde mezelf er niet aan ofzoquote:Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Is in Tales of Eternia die batterijmeter uit te schakelen? Het is irritant dat dat ding constant in beeld staad
Het went wel na een tijdje, maar het is een volkomen nutteloze toevoeging. Door op Home te drukken zie je ook direct de batterijstatus.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:16 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Nee, maar ik stoorde mezelf er niet aan ofzo
LCD-schermen hebben geen last van het inbrand-fenomeen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop niet dat dat batterijlogo kan inbranden ofzo, omdat het echt constant in beeld is.
Die van 200 euro zijn kale psp's zonder mem card, etcquote:Op donderdag 20 april 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een Valuepack kost tegenwoordig nog maar 200 nieuw, dus dat wordt 125, games 20 per stuk max en de mem card ook 20 ofzo.
200 euro ofzo?
je greater craymel verdient samen met jou experience en levelt dus ookquote:Op woensdag 19 april 2006 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Weer een ToE vraagje, ik zit nog steeds vrijwel in het begin.
Ik heb die eerste craymel (udine) gevangen en in zo'n kristal gedaan. wat kan zo'n beest nou precies? Kun je er altijd magie mee gebruiken, of moet ie eerst volledig opgeladen zijn, zodat er MAX verschijnt bij meredy?
en is meredy de enige die craymel's bij zich kan houden?
zit zelf nu rond de 40-50 uur ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 21:36 schreef __Saviour__ het volgende:
het is echt enorm gaaf. vooral de battles zijn gaaf, omdat deze realtime zijn. en volgens het doosje heeft de game 60 uur aan gameplay
was mijne afgelopen weekend bijna kwijtquote:Op donderdag 20 april 2006 20:34 schreef sooty het volgende:
Nieuwe verslaafde meldt zich: Ik heb mijn PSP nu twee dagen. (Beter laat dan nooit). Ik ben echt diep onder de indruk van de mogelijkheden en de doordachtheid van het ontwerp. Hulde aan de ontwerpers van Sony.![]()
ik had hem voor 30 sec even uit mn hardcase gehaald om van nummer te wisselen... en odnertussen zat ik met vriendinnen van me te lullenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
wie speelt er dan ook in de metro? da's dé plek om bestolen te worden. iemand grijpt snel je spullen en sprint een seconde voordat de deuren sluiten er uit
en doe het polsbandje om, dat bemoeilijkt het stelen al.
ja klopt, maar had meerdere cd's in mapjes erop staan, dan werkt dat niet zo makkelijkquote:Op donderdag 20 april 2006 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
maar dat hoeft toch helemaal niet?
de psp heeft een afstandbediening op de koptelefoon zitten, en je kunt ook van muzieknummer wisselen met de L en R triggers.
2x L of R bedoel je?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:55 schreef __Saviour__ het volgende:
voortaan meenemen dan he, da's keihandigen 2x snel klikken is naar de volgende map overspringen.
Die zit er bij de Giga Pack dus niet standaard bij...quote:Op donderdag 20 april 2006 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
...
en doe het polsbandje om, dat bemoeilijkt het stelen al.
Idd, ik zou er dit van maken;quote:Op donderdag 20 april 2006 12:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Die van 200 euro zijn kale psp's zonder mem card, etc
ah. raar dan, zo'n bandje kost niks qua productie.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef sooty het volgende:
[..]
Die zit er bij de Giga Pack dus niet standaard bij...
Is wel flex ding maar had liever spiderman 2quote:Op donderdag 20 april 2006 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
da's die gratis UMD-etui bij registratie zeker?
toen ik registreerde was dat nog niet, toen kreeg je nog de volledige Spider-Man 2 UMD
aan de binnenkant van het accu-compartiment... (dus effe de accu eruit halen)quote:Op donderdag 20 april 2006 22:56 schreef sooty het volgende:
Vraagje tussendoor: Waar vind ik het 9-cijferige serienummer van mijn PSP ?
Thanks !quote:Op donderdag 20 april 2006 23:28 schreef Major_Star het volgende:
[..]
aan de binnenkant van het accu-compartiment... (dus effe de accu eruit halen)![]()
Het kwam onverwachts eigelijk!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Heb je lang op die UMD case moeten wachten? Bij mij duurt het al een aantal weken
En dan is yesterday is 03-28-2006quote:A less-publicized announcement from the PlayStation Business Conference yesterday had to do with the price that developers pay to acquire PlayStation Portable development kits. Prior to yesterday, each development unit cost a developer 750,000 yen (roughly $6,400) to purchase. Now, they'll cost 500,000 yen, or approximately $4,200.
Sony hopes that the decrease in cost will lure smaller developers to produce games for the PSP, and entice developers that are still on the fence to take the plunge.
To date, Sony has shipped 5,412 development kits for the system.
quote:What exactly is so bad about sonys game approval?
Two things.
1) If the game concept is not approved prior to production. It is highly probable it wont be aproved by sony down the line. Without concept aproval, sony wont allow it to be published. I know this is different then the topic at hand but its a load of bull**** if you ask me. So pretty much even if you have a fully completed game ready to go, if sony does not give concept aproval (which is very hard to do when not at the early stage of development) youre screwed.
2) While its more of sony looking out for the best interest of american gamer, Sony tends to be overly picky of 2d games in north america. The title must either be bundled or budge priced. While this has caused us to loose out on some games, its also made things better for us (come on now, would we all just bend over and say its lovely that snk wants to rip us off on a direct port of a neo geo game at full price like they get away with in japan?).
Die directe ports zijn sowieso vaak overbodig vind ik. De meeste mensen die een handheld hebben, hebben ook wel een normale console. Dan is het juist leuk om een spel te hebben dat anders is dan de versie op z'n grote broers. Hoewel het bij bepaalde klassiekers uiteraard wel leuk kan zijn om ze beschikbaar te hebben. Maar ik zit niet te wachten op meteen een portable versie van Tomb Raider Legend, waar vervolgens alleen dingen weg zijn gelaten ipv toegevoegd.quote:2) While its more of sony looking out for the best interest of american gamer, Sony tends to be overly picky of 2d games in north america. The title must either be bundled or budge priced. While this has caused us to loose out on some games, its also made things better for us (come on now, would we all just bend over and say its lovely that snk wants to rip us off on a direct port of a neo geo game at full price like they get away with in japan?).
999999quote:Op zondag 23 april 2006 21:01 schreef this-is-life het volgende:
Net anderhalf uur lumines gespeeld en level 90 gehaald, met een score van 247510!
Zit niks anders op.quote:Op zondag 23 april 2006 20:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Aaah P-style. Ik hoef toch niet per se te updaten om nieuwe games te spelen ? Het is toch MIJN apparaat en een ORIGINELE umd?
Maar ik heb geen internet thuis, dus ik kan niet updatenquote:Op zondag 23 april 2006 21:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zit niks anders op.De nieuwste games vereisen de nieuwere firmware. Zo simpel is het
Je kan updaten vanaf UMDquote:Op zondag 23 april 2006 21:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maar ik heb geen internet thuis, dus ik kan niet updaten
dat vereisen ze niet !! Mja of wel..quote:Op zondag 23 april 2006 21:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zit niks anders op.De nieuwste games vereisen de nieuwere firmware. Zo simpel is het
waarom zou je eigenlijk niet willen updaten?quote:Op maandag 24 april 2006 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat vereisen ze niet !! Mja of wel..
maar het is niet nodig, hier deed gta LCS het ook, op 1.5
met orginele disc, ik wil gewoon niet updaten , klaar..
Maar goed, me psp is weg, en ps2 is binnen
Ik update gewoon via de PSP. Ik ga niet wachten totdat ze in Europa ook is wakker zijn geworden dat er een nieuwe firmware is en ze hem op de site zetten.quote:Op maandag 24 april 2006 15:32 schreef __Saviour__ het volgende:
oe. da's gaaf.
maar moet je niet wachten op een europese update, of is het gewoon bruikbaar?
quote:CAUTION: This update is only for customers who obtained PSP® (PlayStation®Portable) for Japan (PSP-1000 series). Upon completion of preparing, we will announce update information for the other countries/areas customers via SCE Group Web Site or other channels . For these customers who obtained PSP® in the other countries/areas, please DO NOT update PSP® through this web site. There are no guarantee of proper operation of the other PSP®."
is onzin, ik heb nu ook een VS versie erop staan. En als hij te downloaden is via "Network Update" in de PSP is er toch niks aan de hand lijkt me?quote:Op maandag 24 april 2006 15:36 schreef __Saviour__ het volgende:
als je maar goed weet wat je doet:
[..]
3 redenen:quote:Op maandag 24 april 2006 12:17 schreef JanaX het volgende:
[..]
waarom zou je eigenlijk niet willen updaten?
Hehe... typische samenwerking!quote:Op maandag 24 april 2006 18:40 schreef jmac het volgende:
RTL Nieuws 3 maal daags op je PSP (PlayStation®Portable)
Ikquote:Op maandag 24 april 2006 18:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hehe... typische samenwerking!Vraag me alleen af of iemand hier gebruik van gaat maken.
Wat? Loco Roco of RTL Nieuwsquote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef Roi het volgende:
Maar dat zal toch tergend traag gaan ? Of helpt het als je een grote geheugenkaart hebt ?
Zie hier een filmpjequote:Op dinsdag 25 april 2006 09:13 schreef brtausi het volgende:
wat moet je dan doen in dat spel, wat voor soort spel is het?
je maakt me jaloursquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:25 schreef gamecube_master het volgende:
OMG!
Loco Roco is echt te coolDie muziek alleen al
http://www.jp.playstation(...)/trial_dl_agree.html
Maak een map UCJS10041 in GAME en plaats daar de eboot.
Er is geen PC versie. Je moet de eboot downloaden en op je PSP zetten in een mapje zoals ik net al zei. Er werd eerst vanuit gegaan dat je deze via de PC zou kunnen spelen omdat hij volgens sommigen via de flash player speelbaar zou zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe download ik de pc versie ervan? mijn browser snapt al dat japans niet
Zo dom is Sony ook weer nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:03 schreef SuperFruitig het volgende:
bleugh voor Roco Loco heb je 2.7 nodig
Dat wordt geen roco locoquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Zo dom is Sony ook weer niet
Dat wordt updaten
Kan ook, maar je mist wel watquote:
Ik doe dat nu ook, netwerk bijwerken ofzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:56 schreef P-Style het volgende:
Ben de nieuwe firmware nu ook aan het downloaden (via "Network Update" op m'n PSP zelf). Ben benieuwd... toch wel leuk als je apparaat steeds nieuwe functies krijgt.
Het blijft alleen jammer dat het een beetje 'nerderig' blijft. Als Sony zelf nou eens goede software beschikbaar zou stellen voor het maken/beheren van je PSP dan zouden ze veel meer mensen enthousiast kunnen maken lijkt me.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:56 schreef P-Style het volgende:
Ben de nieuwe firmware nu ook aan het downloaden (via "Network Update" op m'n PSP zelf). Ben benieuwd... toch wel leuk als je apparaat steeds nieuwe functies krijgt.
ja dat gekloot met mappen werkt niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Het blijft alleen jammer dat het een beetje 'nerderig' blijft. Als Sony zelf nou eens goede software beschikbaar zou bestellen voor het maken/beheren van je PSP dan zouden ze veel meer mensen enthousiast kunnen maken lijkt me.
Ja daarom, doe ik het maarquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
ja dat gekloot met mappen werkt niet.
Vind het wel érg gaaf dat ze die demo's beschikbaar stellen
Aha. Dus toch gewoon een normale eboot. Tof, dat betekent waarschijnlijk dat we meer van dat soort dingen kunnen gaan verwachten. Raar dat Sony daar zo lang mee gewacht heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:35 schreef gamecube_master het volgende:
Er is geen PC versie. Je moet de eboot downloaden en op je PSP zetten in een mapje zoals ik net al zei. Er werd eerst vanuit gegaan dat je deze via de PC zou kunnen spelen omdat hij volgens sommigen via de flash player speelbaar zou zijn.
LocoRoco is natuurlijk een mooi spel om dit allemaal te testen, lekker kleinquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Aha. Dus toch gewoon een normale eboot. Tof, dat betekent waarschijnlijk dat we meer van dat soort dingen kunnen gaan verwachten. Raar dat Sony daar zo lang mee gewacht heeft.
quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:25 schreef gamecube_master het volgende:
OMG!
Loco Roco is echt te coolDie muziek alleen al
http://www.jp.playstation(...)/trial_dl_agree.html
Maak een map UCJS10041 in GAME en plaats daar de eboot.
En het resultaat mag er wezenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:55 schreef P-Style het volgende:
Het heeft effe geduurd, maar de downloadbare demo's zijn nu eindelijk werkelijkheid.
Ik vind echt dat Sony zichzelf in de vingers snijdt. Ik had Loco Roco gekocht, maar als ik geen homebrew meer kan spelen (ScummVM!) gaat dat feest niet door.quote:Op dinsdag 25 april 2006 06:54 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb net geupdate, GTA save hack doet het niet meer.
Ik durf het level niet uit tespelen. Maar, ik had toen ik de 3e keer opnieuw begon wel een vette geheime gang gevonden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:21 schreef gamecube_master het volgende:
Iemand al alle 20 loco roco's gevonden? Ik kan er maar 19 vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Homebrew vond ik toch niet zo leuk meer. Enige wat ik nog een beetje gebruikte was PSPRadio. Maar nu we demo's krijgen vind ik het zeker de moeite waard om te updatenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik vind echt dat Sony zichzelf in de vingers snijdt. Ik had Loco Roco gekocht, maar als ik geen homebrew meer kan spelen (ScummVM!) gaat dat feest niet door.![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:32 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik durf het level niet uit tespelen. Maar, ik had toen ik de 3e keer opnieuw begon wel een vette geheime gang gevonden.Ja die wist ik al, alleen vergeet ik hem vaak mee te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:44 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Homebrew vond ik toch niet zo leuk meer. Enige wat ik nog een beetje gebruikte was PSPRadio. Maar nu we demo's krijgen vind ik het zeker de moeite waard om te updaten
Hopelijk krijgen we tijdens de E3 ook nog nieuwe demo's!
[..]
Ja die wist ik al, alleen vergeet ik hem vaak mee te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Dat kan, ik heb het gewoon met netwerk updaten gedaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:48 schreef JanaX het volgende:
kan ik mijn EU (1004) psp ook updaten met deze firmware?
Op de Europese PSP site staat nog steeds 2.6, ondertussen kon ik m'n PSP via netwerk update al om kwart over 6 's ochtends upgraden via "Netwerk Update". Ik ga er gewoon vanuit dat de firmwares hetzelfde zijn over alle regio's.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:48 schreef JanaX het volgende:
kan ik mijn EU (1004) psp ook updaten met deze firmware?
dat activity blijf je houdenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:02 schreef JanaX het volgende:
vraagje over Tales of Eternia, wat is nou echt een goeie craymel setup? welke craymels in de linker en rechter, ik blijf maar dat "activity detected in c.cage" krijgenheb ze wel alle 10 inmiddels
Tot nu toe zijn de firmwares in de verschillende regio's (VS, Japan, Europa) altijd exact hetzelfde geweest.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:12 schreef gamecube_master het volgende:
Op de Europese PSP site staat nog steeds 2.6, ondertussen kon ik m'n PSP via netwerk update al om kwart over 6 's ochtends upgraden via "Netwerk Update". Ik ga er gewoon vanuit dat de firmwares hetzelfde zijn over alle regio's.
Ze hebben wel altijd dit staan op de update pagina:
"Notice
This update is for customers who own PSP? (PlayStation®Portable) system model number PSP-1001 sold in North America. DO NOT update your PSP? system through this Web site if you own a different model of the PSP? system. There is no guarantee of proper operation with other models of the PSP? system."
Ik heb zelf een tijd geleden een PSP opgestuurd naar Sony met een US firmware, dus ik zie het probleem niet
Maar ik ga niet meer via de VS of JAP site een update downloaden, ik download nu alles direct van
"Netwerk Update" om maar enige risico te verkomen dat ze wel is een verandering doorvoeren die voor elke regio anders is.
Ik ben er bijquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:05 schreef gamecube_master het volgende:
Ik zie trouwens net dat Loco Roco eerst in Europa uitkomt en daarna pas in Japan. Goede zet van Sony om Europa ook is een keer voor te trekken!
Jammergenoeg niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:20 schreef Ik_ben_lief het volgende:
is er ook een engels talige demo van?
Shoulder buttons en het rondje heb je nodig, valt weinig te snappen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:31 schreef P-Style het volgende:
Loco Roco ziet er wel geinig uit!Ik snap er alleen geen hol van...
[..]
Jammergenoeg niet.
"Hoe schiet je dan?"quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:48 schreef Ipho het volgende:
[..]
Shoulder buttons en het rondje heb je nodig, valt weinig te snappen.![]()
quote:
Koop er eentjequote:Op woensdag 26 april 2006 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar echt, loco roco is echt een spel met een hele toffe stijl! één grote kermis aan vrolijkheid
Ik wil een PSP![]()
Nee, maar 250 euro alleen voor dat ene spel, vind ik te veelquote:Op woensdag 26 april 2006 11:04 schreef Ipho het volgende:
[..]
Koop er eentje. Die ervaring, van Loco Roco vergeet je nooit meer, dat knulletje zingt zo tof.
![]()
Ik was gewoon bang dat ik het level uit zou spelen te snel.
Ohwjah, dat doet sony straks weerquote:Op woensdag 26 april 2006 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dikke kans dat Loco Roco ook naar de PS2 komt, en dan incl tiltsensor. Daar wacht ik wel op
Onzin dat maar één spel leuk is.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, maar 250 euro alleen voor dat ene spel, vind ik te veel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |