Die van 200 euro zijn kale psp's zonder mem card, etcquote:Op donderdag 20 april 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een Valuepack kost tegenwoordig nog maar 200 nieuw, dus dat wordt 125, games 20 per stuk max en de mem card ook 20 ofzo.
200 euro ofzo?
je greater craymel verdient samen met jou experience en levelt dus ookquote:Op woensdag 19 april 2006 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Weer een ToE vraagje, ik zit nog steeds vrijwel in het begin.
Ik heb die eerste craymel (udine) gevangen en in zo'n kristal gedaan. wat kan zo'n beest nou precies? Kun je er altijd magie mee gebruiken, of moet ie eerst volledig opgeladen zijn, zodat er MAX verschijnt bij meredy?
en is meredy de enige die craymel's bij zich kan houden?
zit zelf nu rond de 40-50 uur ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 21:36 schreef __Saviour__ het volgende:
het is echt enorm gaaf. vooral de battles zijn gaaf, omdat deze realtime zijn. en volgens het doosje heeft de game 60 uur aan gameplay
was mijne afgelopen weekend bijna kwijtquote:Op donderdag 20 april 2006 20:34 schreef sooty het volgende:
Nieuwe verslaafde meldt zich: Ik heb mijn PSP nu twee dagen. (Beter laat dan nooit). Ik ben echt diep onder de indruk van de mogelijkheden en de doordachtheid van het ontwerp. Hulde aan de ontwerpers van Sony.![]()
ik had hem voor 30 sec even uit mn hardcase gehaald om van nummer te wisselen... en odnertussen zat ik met vriendinnen van me te lullenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
wie speelt er dan ook in de metro? da's dé plek om bestolen te worden. iemand grijpt snel je spullen en sprint een seconde voordat de deuren sluiten er uit
en doe het polsbandje om, dat bemoeilijkt het stelen al.
ja klopt, maar had meerdere cd's in mapjes erop staan, dan werkt dat niet zo makkelijkquote:Op donderdag 20 april 2006 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
maar dat hoeft toch helemaal niet?
de psp heeft een afstandbediening op de koptelefoon zitten, en je kunt ook van muzieknummer wisselen met de L en R triggers.
2x L of R bedoel je?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:55 schreef __Saviour__ het volgende:
voortaan meenemen dan he, da's keihandigen 2x snel klikken is naar de volgende map overspringen.
Die zit er bij de Giga Pack dus niet standaard bij...quote:Op donderdag 20 april 2006 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
...
en doe het polsbandje om, dat bemoeilijkt het stelen al.
Idd, ik zou er dit van maken;quote:Op donderdag 20 april 2006 12:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Die van 200 euro zijn kale psp's zonder mem card, etc
ah. raar dan, zo'n bandje kost niks qua productie.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef sooty het volgende:
[..]
Die zit er bij de Giga Pack dus niet standaard bij...
Is wel flex ding maar had liever spiderman 2quote:Op donderdag 20 april 2006 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
da's die gratis UMD-etui bij registratie zeker?
toen ik registreerde was dat nog niet, toen kreeg je nog de volledige Spider-Man 2 UMD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |