Da's heel simpel. Als downgraden zou mogen, dan hadden ze je het wel een stuk gemakkelijker gemaakt. Bovendien moet je de firmware kraken om te kunnen downgraden... en dat doen we natuurlijk niet!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef X-fi het volgende:
Upgraden mag, maar waarom dan niet downgraden??
Het is toch ook een officiële download geweest voor de PSP?
Dat snap ik ook wel. Ik hou het hierbij!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's heel simpel. Als downgraden zou mogen, dan hadden ze je het wel een stuk gemakkelijker gemaakt. Bovendien moet je de firmware kraken om te kunnen downgraden... en dat doen we natuurlijk niet!
en dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Mogelijke screenshots van Sony's aankomende PS1 emulator?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er nep uit!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Mogelijke screenshots van Sony's aankomende PS1 emulator?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mag nietquote:Op donderdag 6 april 2006 12:52 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb via torrent Gta: Lbc gedownload, maar hoe moet ik nu verder wie kan me helpen, want ik heb Gta gedownload voor Homebrew te doen.
je mag hier niet over warez praten, je mag niet aankondigen dat je warez download en waar en hoe.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:25 schreef Drumpie het volgende:
wrom niet je mag het toch beantwoorden -knip-
koop het spel gewoon netjes net zoals ik en al wil je dat ding aan de praat krijgen, veel suc6 met het zoeken van aan giga mem stickquote:Op donderdag 6 april 2006 12:52 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb via torrent Gta: Lbc gedownload, maar hoe moet ik nu verder wie kan me helpen, want ik heb Gta gedownload voor Homebrew te doen.
Heb geen geldquote:Op donderdag 6 april 2006 15:40 schreef JanaX het volgende:
[..]
koop het spel gewoon netjes net zoals ik en al wil je dat ding aan de praat krijgen, veel suc6 met het zoeken van aan giga mem stick![]()
![]()
Zelfs al ben je 13, is er werk.. En downloaden schiet met niks op, mag hopen dat die het nooit gaat doen.quote:
Ga ik ook doen maar er is een wachtlijstquote:Op donderdag 6 april 2006 17:54 schreef JanaX het volgende:
[..]
kranten wijkjes zijn juist voor mensen van 13
overigens iemand ervaring met formula front?
wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:47 schreef X-fi het volgende:
Zo, heb even een filiaal in Duitsland even kwaad gemaakt
Nouja, ik heb wat besteld, en wacht er al 1,5 maand op mijn case.quote:
Tja, ik heb socom en dat speelt wel lekker wegquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:11 schreef gamecube_master het volgende:
Ik zit met een probleem
Volgende week komen Daxter en Socom uit maar ik weet niet welke ik moet halen. Socom wil ik eigenlijk al een hele tijd voor het online, maar omdat Syphon Filter er ook binnenkort aankomt begin ik een beetje te twijfelen, omdat Syphon Filter betere scores krijgt. Daxter lijkt me daarom weer leuk omdat het een platformer is en ik hier ook wel is een keer zin in heb
Wat zeggen jullie, Daxter of Socom?
Ik heb Daxter en dat speelt ook lekker weg. Geef ff wat argumententatie man. Of ben je al half lamquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, ik heb socom en dat speelt wel lekker weg
Jammer dat het sarcasme je ontging.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Ik heb Daxter en dat speelt ook lekker weg. Geef ff wat argumententatie man. Of ben je al half lam
Als je zin hebt in een platformer kom je automatisch bij daxter uit. En de game is zeker goed, lekker gevarieerd en de besturing is goed.
Het sarcasme ontging mij ook, dacht dat je Socom gewoon fijn vond.quote:Op zondag 9 april 2006 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jammer dat het sarcasme je ontging.
Want hoe kan je nu een argumentatie geven voor twee compleet verschillende games?
quote:
Waar is die rootmap ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
De bestanden moeten niet alleen in de juiste map staan, maar ook een speciale bestandsnaam hebben, namelijk M4Vxxxxx.MP4, waarbij de x-en willekeurige cijfers mogen zijn. Dat bestand plaats je dan in \MP_ROOT\100MNV01
Zijn de bestanden MP4's gecodeerd met de nieuwe AVC-codec, dan moet de naam MAQxxxxx.MP4 zijn en moet het bestand staan in \MP_ROOT\100ANV01
De AVC-codec werkt alleen onder firmware 2.00 en nieuwer
Die moet je zelf even aanmaken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:49 schreef Roi het volgende:
Waar is die rootmap ?
Ik vind socom ook gewoon fijn, het sarcasme had betrekking op het geven van advies voor twee compleet verschillende games.quote:Op zondag 9 april 2006 22:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het sarcasme ontging mij ook, dacht dat je Socom gewoon fijn vond.
Maar op zich kun je wel advies geven, wil je schieten koop Socom, wil je springen koop Daxter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |