Een mooie prestatie van Sony Computer Entertainment.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:17 schreef PandorasBox het volgende:
De PSP zit momenteel op ~ 6mln verkochte units wereldwijd:
KLIK MIJ
Niet slecht voor een nieuwe speler in de markt...
Wat is nieuw, 10 jaar ervaring in console martk, een enorme reputatie als het aankomt op games. Dan ben je niet echt nieuw meer in de markt wat mij betreft.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:17 schreef PandorasBox het volgende:
De PSP zit momenteel op ~ 6mln verkochte units wereldwijd:
[..]
KLIK MIJ
Niet slecht voor een nieuwe speler in de markt...
ff serieus... waren die designers high ofzo... wat een lelijk dingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is nieuw, 10 jaar ervaring in console martk, een enorme reputatie als het aankomt op games. Dan ben je niet echt nieuw meer in de markt wat mij betreft.
De Gizmondo, dat is nieuw, maar de PSP, agh, nieuw is wat ver.
fotoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:44 schreef number50 het volgende:
[..]
ff serieus... waren die designers high ofzo... wat een lelijk ding
[afbeelding]
Hetzelfde als de PSP, maar dan mét GPSquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat doet dat tostiapparaat hierboven dan zo allemaal ?
Nou nou , wat een innovatiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hetzelfde als de PSP, maar dan mét GPS
quote:Features updated in system software version 2.50 include the following:
Network[LocationFree™ Player] has been added as a feature under [Network]. [Auto-Select] and [Unicode (UTF-8)] have been added as options to [Encoding] under [View] in the [Internet Browser] menu bar. Settings for [Text Size] and [Display Mode] in [Internet Browser] can now be saved. The input history of online forms accessed through [Internet Browser] can now be saved.
VideoCopyright-protected video can now be played under [Video].
(This applies to video saved on Memory Stick Duo™ media).
For details, contact the video content provider.
Note that fees may be charged to obtain or use copyright-protected video.
Downloadable copyright-protected video may not be available in all countries
and regions.
Settings[Set via Internet] has been added as an option to [Date and Time] in [Date & Time Settings] under [Settings]. [WPA-PSK (AES)] has been added as a security method under [Network Settings].
OtherKorean input mode has been added to the on-screen keyboard.
Nou, ja die WPA-PSK (AES) beveiliging vind ik wel handig. En die "LocationFree™ Player" is echt wel een leuke feature hoor. Zo kun je daarmee bevoorbeeld gewoon tv kijken op je PSPquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Oftewel een toevoeging van lik mn vestje![]()
Wanneer komen ze eens met iets GOEDS als firmware.
Ik ga pas updaten als er firmware 41.50 uit is denk ik
Ach, MAC adressen aanzetten wil al veel mensen buiten houdenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou, ja die WPA-PSK (AES) beveiliging vind ik wel handig. En die "LocationFree™ Player" is echt wel een leuke feature hoor. Zo kun je daarmee bevoorbeeld gewoon tv kijken op je PSPAlleen heb je daar wel een LocationFree basestation voor nodig en die is hier nergens te krijgen.
Denk dat 3.00 weer echt leuke features toe gaat voegen...
Jij ook al?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Eindelijk de Spider-Man 2 UMD binnen
Tis lopen, slaan, en dan richting aanhouden. Kortom, zorgen dat je op tijd bij de bal bent, zodat je goed kan slaan en vervolgens richting aangeven. (Zo heb ik het spel de afgelopen maand gespeeld tenminstequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:05 schreef Djeez het volgende:
Ik ben net begonnen met Virtua Tennis, maar dat valt nog wel ff tegen zeg! Het is zeer moeilijk effect te geven aan de bal, en volgens het boekje kun je, nadat je op X hebt gedrukt, een kant opsturen waar je de bal heen wilt hebben. Maar het enige wat dan beweegt, is mijn speler! En dan is hij weer te laat bij de bal, zodat ik weer ga verliezen. iemand een idee hoe je een beetje moet sturen in die game ? Want verder ziet het er wel fantastisch uit!
Heb je confidental informatie op je pc staan? Zo nee zou ik niet eens de moeite nemen om een WPA beveiliging toe te passen. Gewoon MAC voldoet echt meer dan genoeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:29 schreef gamecube_master het volgende:
Hoe werkt dat LocationFree player ding eigenlijk. Werkt dat als je gewoon een wireless routertje hebt? Die WPA PSK AES ondersteuning komt me wel erg goed uit, die gebruik ik op het moment namelijk.
zit dus nu wel even te twijfelen of ik van 1.5 naar 2.5 moet gaan..
Enorm bedankt !!!! Dat is het !!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
De bestanden moeten niet alleen in de juiste map staan, maar ook een speciale bestandsnaam hebben, namelijk M4Vxxxxx.MP4, waarbij de x-en willekeurige cijfers mogen zijn. Dat bestand plaats je dan in \MP_ROOT\100MNV01
Zijn de bestanden MP4's gecodeerd met de nieuwe AVC-codec, dan moet de naam MAQxxxxx.MP4 zijn en moet het bestand staan in \MP_ROOT\100ANV01
De AVC-codec werkt alleen onder firmware 2.00 en nieuwer
Ik hoop dat ze dat er ook uithalen met een toekomstige firmware... dat je je movies niet meer van die domme namen moet geven. Èn verder moet 'ie ID-tags van AAC bestanden gaan ondersteunen en moet 'ie *.m4a ook zien als AAC, in plaats van alleen *.mp4.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:42 schreef JK het volgende:
Enorm bedankt !!!! Dat is het !!![]()
Vandaar dat het PSP movie tooltje ook zulke rare bestandsnamen maakte...
Nou, houden dus zo (alsof je een keus hebt), de PSP geeft in elk geval aan waar het om gaat.
Kan ik weer mooi verder met leuke filmpies erop zetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |