Er is geen PC versie. Je moet de eboot downloaden en op je PSP zetten in een mapje zoals ik net al zei. Er werd eerst vanuit gegaan dat je deze via de PC zou kunnen spelen omdat hij volgens sommigen via de flash player speelbaar zou zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe download ik de pc versie ervan? mijn browser snapt al dat japans niet
Zo dom is Sony ook weer nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:03 schreef SuperFruitig het volgende:
bleugh voor Roco Loco heb je 2.7 nodig
Dat wordt geen roco locoquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Zo dom is Sony ook weer niet
Dat wordt updaten
Kan ook, maar je mist wel watquote:
Ik doe dat nu ook, netwerk bijwerken ofzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:56 schreef P-Style het volgende:
Ben de nieuwe firmware nu ook aan het downloaden (via "Network Update" op m'n PSP zelf). Ben benieuwd... toch wel leuk als je apparaat steeds nieuwe functies krijgt.
Het blijft alleen jammer dat het een beetje 'nerderig' blijft. Als Sony zelf nou eens goede software beschikbaar zou stellen voor het maken/beheren van je PSP dan zouden ze veel meer mensen enthousiast kunnen maken lijkt me.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:56 schreef P-Style het volgende:
Ben de nieuwe firmware nu ook aan het downloaden (via "Network Update" op m'n PSP zelf). Ben benieuwd... toch wel leuk als je apparaat steeds nieuwe functies krijgt.
ja dat gekloot met mappen werkt niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Het blijft alleen jammer dat het een beetje 'nerderig' blijft. Als Sony zelf nou eens goede software beschikbaar zou bestellen voor het maken/beheren van je PSP dan zouden ze veel meer mensen enthousiast kunnen maken lijkt me.
Ja daarom, doe ik het maarquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
ja dat gekloot met mappen werkt niet.
Vind het wel érg gaaf dat ze die demo's beschikbaar stellen
Aha. Dus toch gewoon een normale eboot. Tof, dat betekent waarschijnlijk dat we meer van dat soort dingen kunnen gaan verwachten. Raar dat Sony daar zo lang mee gewacht heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:35 schreef gamecube_master het volgende:
Er is geen PC versie. Je moet de eboot downloaden en op je PSP zetten in een mapje zoals ik net al zei. Er werd eerst vanuit gegaan dat je deze via de PC zou kunnen spelen omdat hij volgens sommigen via de flash player speelbaar zou zijn.
LocoRoco is natuurlijk een mooi spel om dit allemaal te testen, lekker kleinquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Aha. Dus toch gewoon een normale eboot. Tof, dat betekent waarschijnlijk dat we meer van dat soort dingen kunnen gaan verwachten. Raar dat Sony daar zo lang mee gewacht heeft.
quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:25 schreef gamecube_master het volgende:
OMG!
Loco Roco is echt te coolDie muziek alleen al
http://www.jp.playstation(...)/trial_dl_agree.html
Maak een map UCJS10041 in GAME en plaats daar de eboot.
En het resultaat mag er wezenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:55 schreef P-Style het volgende:
Het heeft effe geduurd, maar de downloadbare demo's zijn nu eindelijk werkelijkheid.
Ik vind echt dat Sony zichzelf in de vingers snijdt. Ik had Loco Roco gekocht, maar als ik geen homebrew meer kan spelen (ScummVM!) gaat dat feest niet door.quote:Op dinsdag 25 april 2006 06:54 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb net geupdate, GTA save hack doet het niet meer.
Ik durf het level niet uit tespelen. Maar, ik had toen ik de 3e keer opnieuw begon wel een vette geheime gang gevonden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:21 schreef gamecube_master het volgende:
Iemand al alle 20 loco roco's gevonden? Ik kan er maar 19 vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Homebrew vond ik toch niet zo leuk meer. Enige wat ik nog een beetje gebruikte was PSPRadio. Maar nu we demo's krijgen vind ik het zeker de moeite waard om te updatenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik vind echt dat Sony zichzelf in de vingers snijdt. Ik had Loco Roco gekocht, maar als ik geen homebrew meer kan spelen (ScummVM!) gaat dat feest niet door.![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:32 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik durf het level niet uit tespelen. Maar, ik had toen ik de 3e keer opnieuw begon wel een vette geheime gang gevonden.Ja die wist ik al, alleen vergeet ik hem vaak mee te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:44 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Homebrew vond ik toch niet zo leuk meer. Enige wat ik nog een beetje gebruikte was PSPRadio. Maar nu we demo's krijgen vind ik het zeker de moeite waard om te updaten
Hopelijk krijgen we tijdens de E3 ook nog nieuwe demo's!
[..]
Ja die wist ik al, alleen vergeet ik hem vaak mee te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Dat kan, ik heb het gewoon met netwerk updaten gedaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:48 schreef JanaX het volgende:
kan ik mijn EU (1004) psp ook updaten met deze firmware?
Op de Europese PSP site staat nog steeds 2.6, ondertussen kon ik m'n PSP via netwerk update al om kwart over 6 's ochtends upgraden via "Netwerk Update". Ik ga er gewoon vanuit dat de firmwares hetzelfde zijn over alle regio's.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:48 schreef JanaX het volgende:
kan ik mijn EU (1004) psp ook updaten met deze firmware?
dat activity blijf je houdenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:02 schreef JanaX het volgende:
vraagje over Tales of Eternia, wat is nou echt een goeie craymel setup? welke craymels in de linker en rechter, ik blijf maar dat "activity detected in c.cage" krijgenheb ze wel alle 10 inmiddels
Tot nu toe zijn de firmwares in de verschillende regio's (VS, Japan, Europa) altijd exact hetzelfde geweest.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:12 schreef gamecube_master het volgende:
Op de Europese PSP site staat nog steeds 2.6, ondertussen kon ik m'n PSP via netwerk update al om kwart over 6 's ochtends upgraden via "Netwerk Update". Ik ga er gewoon vanuit dat de firmwares hetzelfde zijn over alle regio's.
Ze hebben wel altijd dit staan op de update pagina:
"Notice
This update is for customers who own PSP? (PlayStation®Portable) system model number PSP-1001 sold in North America. DO NOT update your PSP? system through this Web site if you own a different model of the PSP? system. There is no guarantee of proper operation with other models of the PSP? system."
Ik heb zelf een tijd geleden een PSP opgestuurd naar Sony met een US firmware, dus ik zie het probleem niet
Maar ik ga niet meer via de VS of JAP site een update downloaden, ik download nu alles direct van
"Netwerk Update" om maar enige risico te verkomen dat ze wel is een verandering doorvoeren die voor elke regio anders is.
Ik ben er bijquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:05 schreef gamecube_master het volgende:
Ik zie trouwens net dat Loco Roco eerst in Europa uitkomt en daarna pas in Japan. Goede zet van Sony om Europa ook is een keer voor te trekken!
Jammergenoeg niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:20 schreef Ik_ben_lief het volgende:
is er ook een engels talige demo van?
Shoulder buttons en het rondje heb je nodig, valt weinig te snappen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:31 schreef P-Style het volgende:
Loco Roco ziet er wel geinig uit!Ik snap er alleen geen hol van...
[..]
Jammergenoeg niet.
"Hoe schiet je dan?"quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:48 schreef Ipho het volgende:
[..]
Shoulder buttons en het rondje heb je nodig, valt weinig te snappen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |