Zie hier een filmpjequote:Op dinsdag 25 april 2006 09:13 schreef brtausi het volgende:
wat moet je dan doen in dat spel, wat voor soort spel is het?
je maakt me jaloursquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:25 schreef gamecube_master het volgende:
OMG!
Loco Roco is echt te coolDie muziek alleen al
http://www.jp.playstation(...)/trial_dl_agree.html
Maak een map UCJS10041 in GAME en plaats daar de eboot.
Er is geen PC versie. Je moet de eboot downloaden en op je PSP zetten in een mapje zoals ik net al zei. Er werd eerst vanuit gegaan dat je deze via de PC zou kunnen spelen omdat hij volgens sommigen via de flash player speelbaar zou zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe download ik de pc versie ervan? mijn browser snapt al dat japans niet
Zo dom is Sony ook weer nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:03 schreef SuperFruitig het volgende:
bleugh voor Roco Loco heb je 2.7 nodig
Dat wordt geen roco locoquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:03 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Zo dom is Sony ook weer niet
Dat wordt updaten
Kan ook, maar je mist wel watquote:
Ik doe dat nu ook, netwerk bijwerken ofzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:56 schreef P-Style het volgende:
Ben de nieuwe firmware nu ook aan het downloaden (via "Network Update" op m'n PSP zelf). Ben benieuwd... toch wel leuk als je apparaat steeds nieuwe functies krijgt.
Het blijft alleen jammer dat het een beetje 'nerderig' blijft. Als Sony zelf nou eens goede software beschikbaar zou stellen voor het maken/beheren van je PSP dan zouden ze veel meer mensen enthousiast kunnen maken lijkt me.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:56 schreef P-Style het volgende:
Ben de nieuwe firmware nu ook aan het downloaden (via "Network Update" op m'n PSP zelf). Ben benieuwd... toch wel leuk als je apparaat steeds nieuwe functies krijgt.
ja dat gekloot met mappen werkt niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Het blijft alleen jammer dat het een beetje 'nerderig' blijft. Als Sony zelf nou eens goede software beschikbaar zou bestellen voor het maken/beheren van je PSP dan zouden ze veel meer mensen enthousiast kunnen maken lijkt me.
Ja daarom, doe ik het maarquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
ja dat gekloot met mappen werkt niet.
Vind het wel érg gaaf dat ze die demo's beschikbaar stellen
Aha. Dus toch gewoon een normale eboot. Tof, dat betekent waarschijnlijk dat we meer van dat soort dingen kunnen gaan verwachten. Raar dat Sony daar zo lang mee gewacht heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:35 schreef gamecube_master het volgende:
Er is geen PC versie. Je moet de eboot downloaden en op je PSP zetten in een mapje zoals ik net al zei. Er werd eerst vanuit gegaan dat je deze via de PC zou kunnen spelen omdat hij volgens sommigen via de flash player speelbaar zou zijn.
LocoRoco is natuurlijk een mooi spel om dit allemaal te testen, lekker kleinquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Aha. Dus toch gewoon een normale eboot. Tof, dat betekent waarschijnlijk dat we meer van dat soort dingen kunnen gaan verwachten. Raar dat Sony daar zo lang mee gewacht heeft.
quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:25 schreef gamecube_master het volgende:
OMG!
Loco Roco is echt te coolDie muziek alleen al
http://www.jp.playstation(...)/trial_dl_agree.html
Maak een map UCJS10041 in GAME en plaats daar de eboot.
En het resultaat mag er wezenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:55 schreef P-Style het volgende:
Het heeft effe geduurd, maar de downloadbare demo's zijn nu eindelijk werkelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |