Daxter is een geweldig spel heb er denk ik 8 uur over gedaan om het uit te spelen maar met plezier !quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:15 schreef OG-Loco het volgende:
Is er eigenlijk al een fatsoenlijke ( en fatsoenlijk speelbare ) shooter te koop voor de PSP?
En Daxter, is die geslaagd als platformer? Niet binnen 2 uur uit?
Ik heb mn PSP ook al 2 weken niet meer aangeraakttot nu toe heeft dat ding ¤450 gekost en ik zie het er nog niet aan af
.
Syphon filter had ik gemist.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:48 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Daxter is een geweldig spel heb er denk ik 8 uur over gedaan om het uit te spelen maar met plezier !
en als shooter is Syphon filter aan te raden maar die is in europa nog niet uit
ik heb er geen problemen mee gehadquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:36 schreef JK het volgende:
Pfff ze hadden Daxter wel beter mogen betatesten.... net liep ie mooi vast. Was op de construction yard (level 2 als het ware) en ik wil ingame saven.... HOPPA zwart scherm en niets meer.. kon nog wel met de home knop naar het PSP menu, maar mooi dat het spel niets meer deed... weer goed getest sony ! mooie bug... voor een spel wat over bugs gaat...
dacht 2.0quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Welke minimale firmware is nodig voor Tales of Eternia?
2.5, heb hem hier voor me liggenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Welke minimale firmware is nodig voor Tales of Eternia?
Ik denk dat je hem met dev hook loader of MPH gameloader met 1.5 ook wel kan runnen ?quote:Op zondag 2 april 2006 11:02 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
2.5, heb hem hier voor me liggen
Neequote:Op zondag 2 april 2006 17:20 schreef Drumpie het volgende:
Kan ik downgraden van 2.60 naar 1.50??
Tjah.. het is wel wat, maar het gaat vrij snel vervelen imoquote:Op zondag 2 april 2006 23:49 schreef X-fi het volgende:
Ik heb gehoord dat FIFA Street 2 op de PSP is uitgekomen is. Is het wat?
Ik heb FIFA Street (1) op de Xbox. Best vaak en lang doorblijven spelen!quote:Op zondag 2 april 2006 23:57 schreef jmac het volgende:
[..]
Tjah.. het is wel wat, maar het gaat vrij snel vervelen imo
quote:Op zondag 2 april 2006 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
verhip, dat wordt dus updaten (ik heb nu 2.0)
dat zou wel mooi zijn dan. Ben benieuwd, over een paar dagen krijg ik het spel binnen (online gekocht)quote:Op maandag 3 april 2006 00:22 schreef number50 het volgende:
klopt niet! ik heb ook tales en heb totdat ik naar 2.6 update-te voor syphon filter gewoon op 2.0 gespeeld.
Je hebt dus 100% zeker niet hoger als 2.0 nodig voor Tales of Eternia!
Je kan dus gewoon TOE halen en spelen op je 2.0 Saviour....![]()
Go Sudoku!, kost ong. 30 euro en je kunt extra puzzels downloaden.quote:Op maandag 3 april 2006 00:32 schreef X-fi het volgende:
Zijn er ook leuke puzzelgames? Sudoku bijvoorbeeld!
Aanrader? Want ik koop nooit iets wat troep isquote:Op maandag 3 april 2006 00:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Go Sudoku!, kost ong. 30 euro en je kunt extra puzzels downloaden.
Sudoku is té verslavend voor mij. In de pauze's op mijn werk doe ik het altijd, gewoon met pen en papier.quote:Op maandag 3 april 2006 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je van Sudoku houdt wel, anders niet lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |