Die staat boven de gesloten topics, als centraal topicquote:Op maandag 6 maart 2006 11:43 schreef Floripas het volgende:
Waar is de slowchat heen?
Boven de gesloten topics. Nieuwe setting.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:43 schreef Floripas het volgende:
Onderaan de lijst van POL, net boven de slotjes. Zie ook: Nieuw topictypequote:Op maandag 6 maart 2006 11:43 schreef Floripas het volgende:
Mannen in berenvellenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:57 schreef Sidekick het volgende:
Wat zijn jullie conservatief. Als het aan jullie lag, zouden we nog allemaal met berenvellen lopen.
Ik stel voor een burgerforum in te stellen om met een oplossing voor dit probleem te komen.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:57 schreef Sidekick het volgende:
Wat zijn jullie conservatief. Als het aan jullie lag, zouden we nog allemaal met berenvellen lopen.
Wat dacht je van hun argumenten vernietigend ontkrachten? Je hebt toch zeker niet de hulp van moderators nodig om een discussie te winnen als de feiten zo open en bloot op tafel liggen?quote:
Afvalligequote:Op maandag 6 maart 2006 12:05 schreef MrX1982 het volgende:
Reeksen zijn meestal bagger. Goed dat het onderaan staat.
Man wat ben ik progressief.
Jij bent mijn idool, weet je dat?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:01 schreef McCarthy het volgende:
Voedselbankverkiezingen
ik wordt er zo strontziek van. Maasaal geklaag over ondervoeding. Het is gewoon de feiten verdraaien. In nederland is niemand ondervoedt en de voedselbanken zijn daar zeker niet een bewijs van.
Vooral iemand als Floripas blijft maar de boel treineren.
gepaste actie aub
Waar heb je precies last van?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:01 schreef McCarthy het volgende:
Voedselbankverkiezingen
ik wordt er zo strontziek van. Maasaal geklaag over ondervoeding. Het is gewoon de feiten verdraaien. In nederland is niemand ondervoedt en de voedselbanken zijn daar zeker niet een bewijs van.
Vooral iemand als Floripas blijft maar de boel treineren.
gepaste actie aub
daarom, ze blijft maar door zeuren terwijl de feiten gewoon voor zich sprekenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat dacht je van hun argumenten vernietigend ontkrachten? Je hebt toch zeker niet de hulp van moderators nodig om een discussie te winnen als de feiten zo open en bloot op tafel liggen?
Niet echt liberaal en Westers, vind je? Vragen of de moderators meningen willen verwijderen als jij vindt dat ze zeuren en je niet begrepen wordt door de rest van de wereld.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:09 schreef McCarthy het volgende:
[..]
daarom, ze blijft maar door zeuren terwijl de feiten gewoon voor zich spreken
Ridder op het witte paardquote:Op maandag 6 maart 2006 12:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet echt liberaal en Westers, vind je? Vragen of de moderators meningen willen verwijderen als jij vindt dat ze zeuren en je niet begrepen wordt door de rest van de wereld.
"Zeuren"quote:Op maandag 6 maart 2006 12:09 schreef McCarthy het volgende:
[..]
daarom, ze blijft maar door zeuren terwijl de feiten gewoon voor zich spreken
Damn, je bent me voorquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, gaan jullie nog wat doen aan die kutfloripas, of hoe zit 't?![]()
quote:En je houdt nu op met het verdraaien van de feiten of ik ga naar de mods
andersom ookquote:
je hebt jezelf nogal hoog zitten hequote:Op maandag 6 maart 2006 17:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, andersom ook ja, dat heb je toch gemerkt?
klinkt geilquote:Op maandag 6 maart 2006 17:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Héél hoog. Dat is goed voor meisjes.
Net boven de gesloten topics.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:40 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Waar is de slowchat?
Jij serieus?quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben het hele landelijke links/rechts gezeur spuugzat!
Stel malloten komt mijn topic een beetje verkloten, terwijl ik nu eindelijk voor de verandering wel een serieus topic heb geopend. Kan er ietwat opgeschoond worden?
Ja, ik zal wat opschonen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben het hele landelijke links/rechts gezeur spuugzat!
Stel malloten komt mijn topic een beetje verkloten, terwijl ik nu eindelijk voor de verandering wel een serieus topic heb geopend. Kan er ietwat opgeschoond worden?
Waarom niet bovenaan plakkend? dat was in WFL ook altijd zo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:20 schreef Sidekick het volgende:
Gezien de drukte een veelvoud aan topics voor de verkiezingen is het denk nog wel een paar dagen een goed plan om het slowchat onderin te houden. Maar na de drukte lijkt het inderdaad beter om weer terug naar het oude te gaan aangezien er bijna niemand er heil in ziet.
Want? De grote hoeveelheid actieve topics wordt verstoord door een ander actief topicquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:20 schreef Sidekick het volgende:
Gezien de drukte een veelvoud aan topics voor de verkiezingen is het denk nog wel een paar dagen een goed plan om het slowchat onderin te houden. Maar na de drukte lijkt het inderdaad beter om weer terug naar het oude te gaan aangezien er bijna niemand er heil in ziet.
Daar zie ik het voordeel niet van. De slowchat is altijd wel in de bovenste regionen te vinden, en een sticky is pas handig voor topics die echte aandacht nodig hebben maar door het gebrek aan (constante) posts niet zichtbaar is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:32 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Waarom niet bovenaan plakkend? dat was in WFL ook altijd zo.
Als we nou afspreken dat het SC-topic aan de titel eenvoudig herkenbaar is, zodat niet-geïnteresseerden het eenvoudig kunnen overslaan en wél geïnteresseerden het eenvoudig kunnen vinden?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:04 schreef du_ke het volgende:
Gewoon als ieder ander normaal topic een plaats geven wat kan het schelen dat de inhoud soms wat anders is en er een nummertje bij staat?
Done.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:05 schreef du_ke het volgende:
Sorry nog niet zo lang wakker en scherp
Van Aarsten is afgetreden! kan dicht
Wel eea weggehaald, maar dit is toch gewoon ontopic?!quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:12 schreef McCarthy het volgende:
Allochtonen stemmen massaal op PvdA
discussie vervuilend
kan het weg
je blijft maar gewoon on topicquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:55 schreef Monidique het volgende:
Gezien je hilarisch oeuvre, dacht ik alvast te anticiperen op wat komen gaat.
McCarthy, "on-topic" betekent in jouw geval negeren wat niet klopt met door jou gepresenteerde zogenaamde feiten, absurde beweringen doen zonder onderbouwing en naar de moderators kruipen, om te vragen alsjeblieft dissidente meningen te verwijderen, wanneer de rest van de wereld het oneens is met jou.quote:
Als jij ophoudt met trollen.quote:
feiten? welke feiten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
McCarthy, "on-topic" betekent in jouw geval negeren wat niet klopt met door jou gepresenteerde zogenaamde feiten, absurde beweringen doen zonder onderbouwing
dat off topic getroll bedoel jequote:en naar de moderators kruipen, om te vragen alsjeblieft dissidente meningen te verwijderen, wanneer de rest van de wereld het oneens is met jou.
Jij bent gewoon een rechtse Bansheeboy, and you know it.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:03 schreef McCarthy het volgende:
[..]
[..]
dat off topic getroll bedoel je
Precies.quote:
Voor jou "off topic getroll", voor de rest van de mensheid "weerleggen van absurde stellingen".quote:dat off topic getroll bedoel je
dit hele topic heeft weinig met feiten te maken. Meer met ene filosofiequote:
raar he, dat als je gel dmiddels dwang krijgt mensen geirriteerd worden en wat aan die terreur van de meerderheid willen doenquote:Voor jou "off topic getroll", voor de rest van de mensheid "weerleggen van absurde stellingen".
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:09 schreef Monidique het volgende:
Ergens denk ik dat McCarthy gewoon een relkloon is, onder meer vanwege de totale stompzinnigheid van zijn berichten, maar als je ziet dat hij zowat elke dag topics opent en elke dag zijn dogmatische visie herhaalt zonder onderbouwing, dan zou het wel een erg dwangmatige relkloongebruiker zijn...
Ja, duh. Van zijn verhalen geloof ik alleen dat -ie echt student is. En dat -ie dan 's avonds in de soos lekker zit te brallen met z'n medeballen over arbeidertjes en het strakke kutje van Frederique. Allemaal lucht joh, zo'n gozer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:09 schreef Monidique het volgende:
Ergens denk ik dat McCarthy gewoon een relkloon is, onder meer vanwege de totale stompzinnigheid van zijn berichten, maar als je ziet dat hij zowat elke dag topics opent en elke dag zijn dogmatische visie herhaalt zonder onderbouwing, dan zou het wel een erg dwangmatige relkloongebruiker zijn...
Misschien omdat je de neiging hebt om mensen die in jouw ogen niet menslievend zijn de kanker of de kogel te wensen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:14 schreef FuifDuif het volgende:
Graag zou ik een goede argumentatie zien voor het feit dat mijn topic over het idee dat links meer geëvolueerd is dan rechts is gesloten (Sidekick). Het is namelijk in het geheel geen onzintopic!
Ik ga even overleggen met mijn medemods, je hoort het wel wanneer we eruit zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:14 schreef FuifDuif het volgende:
Graag zou ik een goede argumentatie zien voor het feit dat mijn topic over het idee dat links meer geëvolueerd is dan rechts is gesloten (Sidekick). Het is namelijk in het geheel geen onzintopic!
Het gaat om het spreekwoord, dus die 'metaforische' betiteling lijkt me niet al te ernstig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:11 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Beseffend dat het wellicht geen kans maakt, wilde ik hier toch het verzoek neerleggen om de titel van dit topic aan te passen:
Rat verlaat zinkend schip? Wiegel...
Om een erudiet staatsman als de heer Wiegel nu te betitelen als 'rat' vind ik vrij onkies.
En ja, ik ben Wiegel fan, maar ik heb ook geklaagt toen Marijnissen gekoppeld werd aan '100miljoen doden'
Jammer, dat verwachte ik dus al, het zij zo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:16 schreef Sidekick het volgende:
Het gaat om het spreekwoord, dus die 'metaforische' betiteling lijkt me niet al te ernstig.
ziektebeelden zijn geen argument om mee te winnen inderdaad. Ik heb wat ge-edit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:21 schreef One_of_the_few het volgende:
Is het nodig dat Tref nu al een aantal keer zit te zeiken over mijn spelling? Onder andere op deze pagina De Exit Polls en de uitslagen #4 .
Ik heb het idee dat hij vaker op de man gaat spelen als hij geen argumenten meer heeft? Ik vraag in topic om onderbouwing en krijg meerdere keren een antwoord van nul. Sidekick heeft zelf ook eens gereageerd op hem wat dat punt betreft.
Vindt het een beetje laag bij de grond...
ok dank.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ziektebeelden zijn geen argument om mee te winnen inderdaad. Ik heb wat ge-edit.
o, ging het daar om. Nou, ik zal nog even kijken dan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ok dank.![]()
Niet dat ik me er persoonlijk gekwets door voel, ik typ gewon snel en druk op ''invoeren''. je mag me daarvoor lui noemen![]()
Ik vind het gewoon kinderachtig en laag bij de grond. Mensen die echt spellingsproblemen hebben kunnen er misschien niet tegen. Daarnaast is het een zinloze manier van discussieren met hem op die manier.(even wat achtergrond info)
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
McC, als het aan jou lag woonde iedereen, op een paar uitbuitende directeurtjes na, in een betonnen cel van 1x1 meter met enkel water en brood en een luciferdoosje om mee te spelen. Dat weet heel Fok inmiddels. Maar probeer nou eens de echte wereld te snappen....
Wel lekker goedkoop eten he die woordenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:07 schreef McCarthy het volgende:
er worden mij woorden in de mond gelegt die de discussie vergiftigen
[..]
okee, ik heb het weggehaald. Voor de rest sta je je mannetje toch wel?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:53 schreef McCarthy het volgende:
My Boodschappenlijstje
lijkt mij off topic
suggereert bovendien dat ik KP goedkeur en dat doe ik niet
jij moet gewoon zorgen dat de discussie goed verloopt. Als mensen er dingen bij gaan halen die niet ter zake doen en zelfs onzin zijn klan ik toch niet zijn post editen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
okee, ik heb het weggehaald. Voor de rest sta je je mannetje toch wel?
zit je mijn posthistory een beetje te spotten of zoquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:12 schreef thabit het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig hier!
Het enige wat ik moet is poepen en dat doe ik alleen. Het helpt als je aangeeft wat je dwars zit, voor de rest zoek je het maar uit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:11 schreef McCarthy het volgende:
[..]
jij moet gewoon zorgen dat de discussie goed verloopt. Als mensen er dingen bij gaan halen die niet ter zake doen en zelfs onzin zijn klan ik toch niet zijn post editen?
[POL-FB] Modderen in POLquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het enige wat ik moet is poepen en dat doe ik alleen. Het helpt als je aangeeft wat je dwars zit, voor de rest zoek je het maar uit.
Ach, we leven in een vrij land, dus mensen mogen zelf hun usericon kiezen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef McCarthy het volgende:
een ander puntje Tafkahs, jij hebt de usericon van Sjun. Of je bent sjun zelf (en dat zou een mega stunt zijn) of je bent het niet en dan vind ik het ongepast dat jemet iemand anders icontje rondloopt
als je maar vaak genoeg van die smileys gebruikt ga ik je nog aardig vinden ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:17 schreef thabit het volgende:
[..]
Ach, we leven in een vrij land, dus mensen mogen zelf hun usericon kiezen.
Sorry, McCarthy, veel verder dan een glimlach kom ik niet...quote:
dit soort opmerkingen verpesten de discussie. Er worden mij gewoon woorde in de mond gelegdquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:21 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Sorry, McCarthy, veel verder dan een glimlach kom ik niet...
Misschien zou je een dieetplan moeten voorleggen. Ik denk dat het helpt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:22 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dit soort opmerkingen verpesten de discussie. Er worden mij gewoon woorde in de mond gelegd
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
o, ging het daar om. Nou, ik zal nog even kijken dan.![]()
Komquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
okee, ik heb het weggehaald. Voor de rest sta je je mannetje toch wel?
Welnee, die jongen is op de goede weg, die heeft geen bijschaving nodigquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:07 schreef McCarthy het volgende:
er worden mij woorden in de mond gelegt die de discussie vergiftigen
[..]
Hier bloeit iets moois.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
als je maar vaak genoeg van die smileys gebruikt ga ik je nog aardig vinden ook
Ik kan je zeggen dat je het al tot pagina 11 hebt gered. Goed man!quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:19 schreef McCarthy het volgende:
Waarom is het Europa zo rijk en de rest zo arm?
de OP is onduidleijk en F weigert op verzoeken in te gaan wat z enou precies bedoelt. Kan een mod er iets van zeggen. Dit is niks zo
jezus McCarthy, voor een zelfverklaard overheids-antagonist zie ik je wel vaak janken bij de moderators hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:19 schreef McCarthy het volgende:
Waarom is het Europa zo rijk en de rest zo arm?
de OP is onduidleijk en F weigert op verzoeken in te gaan wat z enou precies bedoelt. Kan een mod er iets van zeggen. Dit is niks zo
Och, ik vind het hier wel leuk - ik hoop dat de rassentheoretici weer terugkomen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:06 schreef McCarthy het volgende:
Waarom is Europa de wereld gaan domineren? [2]
dit topic moet naar C&H
mag ik los gaan modsquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Och, ik vind het hier wel leuk - ik hoop dat de rassentheoretici weer terugkomen.
Ik vind dat jij beter geschopt kan worden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:29 schreef thabit het volgende:
Ik vind dat het topic beter naar OUD geschopt kan worden.
Kom maar bij me langs!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind dat jij beter geschopt kan worden.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef McCarthy het volgende:
een ander puntje Tafkahs, jij hebt de usericon van Sjun. Of je bent sjun zelf (en dat zou een mega stunt zijn) of je bent het niet en dan vind ik het ongepast dat jemet iemand anders icontje rondloopt
kijk, een liefhebberquote:
quote:
quote:[b]Op woensdag 8 maart 2006 19:17 schreef thabit het volgende:
[..]
Ach, we leven in een vrij land, dus mensen mogen zelf hun usericon kiezen.
daar heeft Thabit eigenlijk wel gelijk in jaquote:
Zo wel. Op postzegelformaat ziet ie er niet uitquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:04 schreef McCarthy het volgende:
deze?
[afbeelding]
hartstikke mooi toch?
U vraagt wij draaien.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:07 schreef McCarthy het volgende:
zal ik hem eens schrinken in een editor of zo. Misschien dat hij er dan beter uit ziet
Das toch goed? Dat stond immers aan de linkerkant van het plaatjequote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef nikky het volgende:
Lemmeb nu een week geheel wegens racistische opmerking.
OK, thanks.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:01 schreef yvonne het volgende:
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/25 Zo simpel is het.
Nee. Ik vraag het. Om allerlei redenen loop ik hem altijd mis, hier op fok, terwijl hij ooit de reden was dat ik hier terecht kwam.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vraagt Lemmeb via jou om unbanned te worden?
Ah, ok, helder. Ik was nl. enigszins verbaasd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag het. Om allerlei redenen loop ik hem altijd mis, hier op fok, terwijl hij ooit de reden was dat ik hier terecht kwam.
Lemmeb heeft me nergens om gevraagd, hij neemt me dit ook vast niet in dank af.
Graag gedaan. Zou jij dan even wat uit willen rekenen n.a.v. [POL SC 890] Bossche billen en de opmerking van Bluesdude?quote:
McCarthy, ik, als redelijk rechts persoon, raad je aan om een uurtje te gaan zitten en aan zelfreflectie te doen. Je onderwerpen zijn kort door de bocht en zijn vaak slecht onderbouwd. De linksen (die ja) hebben ook wel aardige punten. Je kan echter ook op een normale gematigde manier een rechts standpunt maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:12 schreef McCarthy het volgende:
My Boodschappenlijstje
haha gweldig topic niet waar
ik ga binnenkort naar de HEMA en dan gaan we dit nog eens dunnetjes over doen
Provoceren kan leuk en nuttig zijn, maar je communicatie- en discussietechnieken behoeven bijschaving.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:12 schreef McCarthy het volgende:
My Boodschappenlijstje
haha gweldig topic niet waar
ik ga binnenkort naar de HEMA en dan gaan we dit nog eens dunnetjes over doen
ik zit hier in de 1e plaats voor mijn plezierquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:18 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
McCarthy, ik, als redelijk rechts persoon, raad je aan om een uurtje te gaan zitten en aan zelfreflectie te doen. Je onderwerpen zijn kort door de bocht en zijn vaak slecht onderbouwd. De linksen (die ja) hebben ook wel aardige punten. Je kan echter ook op een normale gematigde manier een rechts standpunt maken.
Maar alles boven alles is het belangrijk om te erkennen dat je op deze manier helemaal niks bereikt. Je steekt niks op van de discussie omdat je dogmatisch in je eigen wereld leeft en overtuigt anderen ook niet, all is het alleen maar door de manier van discussieren.
goed goed, ik zal OOK naar de GAMMA gaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Provoceren kan leuk en nuttig zijn, maar je communicatie- en discussietechnieken behoeven bijschaving.
Prima. Je bent al wel eea vooruit gegaan imho, maar het kan wel een stuk beter. Althans, als je ook mensen wil overtuigen van hun ongelijk en jouw gelijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:26 schreef McCarthy het volgende:
[..]
goed goed, ik zal OOK naar de GAMMA gaan
EWKtje van me, is dat ooit ook maar iemand gelukt vraag ik jequote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Prima. Je bent al wel eea vooruit gegaan imho, maar het kan wel een stuk beter. Althans, als je ook mensen wil overtuigen van hun ongelijk en jouw gelijk.
In jouw geval vermoed ik van niet. In andere gevallen ongetwijfeld wel; ikzelf bv. mbt wapenbezit.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:36 schreef McCarthy het volgende:
[..]
EWKtje van me, is dat ooit ook maar iemand gelukt vraag ik je
denk je dat serieusquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
In andere gevallen ongetwijfeld wel.
Nou, dat kan wel wat ongenuanceerder.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:40 schreef McCarthy het volgende:
[..]
denk je dat serieusje hebt deze speeltuin iets te hoog zitten denk ik
ik zie de discussies en ik zie dat de users die 3 jaar geleden links waren dat nog steeds zijn en vice versa voor rechts
Het enige opmerkelijke is dat dVTB misschien wilders gaat stemmen.
Op inetrnet iemand overtuigen? Forget it gast.
Thabit opent hier dan ook niet dagelijks topics om serieus over te discussieren. Jij lijkt meer die behoefte te hebben. Overigens is thabit, net zoals jij, behoorlijk dogmatisch.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:43 schreef McCarthy het volgende:
neem thabit nou. Nog steeds dezelfde linkse user die denkt dat de VVD het onderwijs verneukt heeft en dat de Elsevier een terrosist cook book voor rechtse mensen is
ik ben niet dogmatisch. Ik ga hier alleen niet elke keer vanaf de grond af aan mijn redenerignen uit de doeken doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Thabit opent hier dan ook niet dagelijks topics om serieus over te discussieren. Jij lijkt meer die behoefte te hebben. Overigens is thabit, net zoals jij, behoorlijk dogmatisch.
Je hoeft niet naar de andere kant van het spectrum, redelijkheid in je argumenten en normaal discussieren zou al veel helpen. Probeer meer algemeen te redeneren en met een minder harde toon.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:24 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik zit hier in de 1e plaats voor mijn plezier
Is verder in 3 jaar POL ook maar 1 iemand van de ene kant van het spectrum naar de andere kant van het spectrum overgestapt? Iedereen zit hier in zijn eigen hoekje en is blind voor de argumenten van anderen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:50 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar de andere kant van het spectrum, redelijkheid in je argumenten en normaal discussieren zou al veel helpen. Probeer meer algemeen te redeneren en met een minder harde toon.
Als je objectivistisch was (a la Ayn Rand dus), dan was de kans een tikje groter dat je libertarisch was ipv utopisch communist of hoe je het zelf wil noemen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:47 schreef thabit het volgende:
Ik ben dogmatisch objectief, daar heb je wel een punt, ExtraWaskracht.
Je bent nooit van je standpunt afgeweken voor zover ik mij kan heugen. Nooit en te nimmer. Nu is dat niet alleen een criterium, maar je wil ook uberhaupt niet meegaan in hoe iemand anders denkt. Wat je steeds doet is jouw beeld rechtstreeks tegenover dat van iemand anders zetten ipv zijn ideeen weerleggen met een argumentatie. Steeds laat je weer een grafiek zien van freetheworld.com of the heritage foundation, althans, zo komt het over.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:48 schreef McCarthy het volgende:
ik ben niet dogmatisch. Ik ga hier alleen niet elke keer vanaf de grond af aan mijn redenerignen uit de doeken doen.
ze had me wijs gemaakt dat ze een lekker wijf was.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:53 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Floripas is heel lelijk, ze heeft een keer haar foto geplaatst.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:29 schreef thabit het volgende:
Gamma, daar moet je uit de buurt blijven. Gamma's zijn dom.
Op die foto was ze niet lelijk. Wel erg chagrijnig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:54 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ze had me wijs gemaakt dat ze een lekker wijf was.![]()
jongen ik ben ontopic en jij haalt mij argumentatie weg.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:56 schreef McCarthy het volgende:
Het is onderdeel van 1 grote slowchat. Zo zie ik het, want met feedback had het geen reet te maken. Daarom stel ik juist voor de discussie in de SC voort te zetten. Dat lijkt me beter.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:58 schreef McCarthy het volgende:
[..]
jongen ik ben ontopic en jij haalt mij argumentatie weg.
geen stijl EWK.
Jij valr mij aan en ik mag niet verdedigen
Zie [POL SC 890] Bossche billenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:01 schreef McCarthy het volgende:
best maar danhad je ook je eigen posts moeten verwijderen
ja, nu heb ik niks meer te melden, ik heb mijn zegje gedaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zie [POL SC 890] Bossche billen
Jammer. Het leek me constructief.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:04 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja, nu heb ik niks meer te melden, ik heb mijn zegje gedaan
doei![]()
En jij bent vaag.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 05:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
SP verliest flink in Oss
Braamhaar heeft weinig zinnigs te melden.
Zo dit is lekker hypocriet...quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:59 schreef sigme het volgende:
Heren, ik weet niet of zeuren over gebanden verboden is, maar kan iemand achter de schermen even informeren of Lemmebs ban wel is opgeheven?
Hij had een week zwaar (als die zegswijze nog iemand wat zegt), maar de week is ruim voorbij. Volgens mij kan ie nog niet posten.
[..]
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:16 schreef Ryan3 het volgende:
Btw: Tafkahs, mag ik vragen waarom je huidig avatar gebruikt?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:24 schreef Ryan3 het volgende:
Zo dit is lekker hypocriet...
Ach, daar hebben we meneer Lodewijk_Napoleon...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:13 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
[..]
Het is een complot zeg ik je.
quote:
Zou je de moeite willen nemen dat ook te doen dan? En dan de onderbouwing aan mij laten lezen?quote:
Je hangt de gehele dag, avond en nacht op Fok en frequenteert fokdiscussie. Je kunt je niet opstellen als een naïef onwetend wicht. Je bent op de hoogte van het feit dat je vrindje Klefbeer alias Lemmeb fokdiscussie frequenteert en als je hem dus zo node mist dan kun je vroeger of later altijd met hem in discussie gaan aldaar of je opent aldaar een topic met een oproep voor hem. En volgens mij kun je als je hem echt mist ook nog altijd emailen of MSN'en oid.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Zou je de moeite willen nemen dat ook te doen dan? En dan de onderbouwing aan mij laten lezen?
Nog tweemaal 'jazeker wel' antwoorden is heelwel mogelijk, maar ik ga echt niet nogmaals vragen.
Ok, dan ga ik er verder ook geen woorden aan vuil maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
Ik weet het, we krijgen nu weer een ellenlange sigmeaanse pseudo-discussie, maar daar ga ik uiteraard niet in mee....
Prima, doe je je vriendjes de groeten?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik er verder ook geen woorden aan vuil maken.
Je verhaal geeft wel nogal wat opening voor discussie, maar ik ga niet pruttelen zonder kans op weerwoord.
Ik heb wel vriendjes die jou kennen, maar die kan jij ook zelf hier op fok groeten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Prima, doe je je vriendjes de groeten?.
Zet het in je sig, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb wel vriendjes die jou kennen, maar die kan jij ook zelf hier op fok groeten.
Mijn vriendjes op fora waar jij niet komt, kennen jou niet.
Jouw "vriendjes" heb je zojuist zelf gegroet.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:53 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Floripas is heel lelijk, ze heeft een keer haar foto geplaatst.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
En jij bent zeker de Brad Pitt van het internet?
Maak een leuk opzetje dan. Dan zie je gauw genoeg of het interessant blijkt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:16 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg guys, is er al een centraal emigrés- annex verhuis-topic in POL. Lijkt me leuk om alle emigranten en verhuizers te volgen in hun dagelijks beslommeringen ter dien voege en ze uiteraard op gepaste wijze uit te wuiven tzt..
Btw: Tafkahs, mag ik vragen waarom je huidig avatar gebruikt?
Dit zal je vrouwelijke-aandachtsrato geen goed doen, die avatar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Maak een leuk opzetje dan. Dan zie je gauw genoeg of het interessant blijkt.
p.s Heb je Hekking ooit wel eens vooruit zien kijken ?
we zullen het eens langs de meetlat leggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dit zal je vrouwelijke-aandachtsrato geen goed doen, die avatar.
Tafkahs, zero points.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:51 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
we zullen het eens langs de meetlat leggen
Uh uh, geile boy was die sjun wel hoor. Stuk geiler iig als de eeuwige vrijgezel Aahtje. Of speednoobje, die zijn vrouw wrs gewoon uit Polen heeft betrokken. Hele hordes one night stands namen uit pure adoratie sjuns taalgebruik over, om nog maar te zwijgen over de navolging mbt zijn drogrederingen. O, ja en hij was niet kieskeurig ook hoor, wel nee, hij bekende personen van beiderlei kunne.quote:
Staliquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Uh uh, geile boy was die sjun wel hoor. Stuk geiler iig als de eeuwige vrijgezel Aahtje. Of speednoobje, die zijn vrouw wrs gewoon uit Polen heeft betrokken. Hele hordes one night stands namen uit pure adoratie sjuns taalgebruik over, om nog maar te zwijgen over de navolging mbt zijn drogrederingen. O, ja en hij was niet kieskeurig ook hoor, wel nee, hij bekende personen van beiderlei kunne.
Maar anyway om nu constant aan hem herinnerd te worden door die avatar... Ik vind het een beetje onsmakelijk en vraag me af wat de bedoeling kan zijn...
Ik ben een jaar niet bijster actief geweest op internet, dus ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:33 schreef Ryan3 het volgende:
Goh, heb je dat allemaal gemist?
Hier een leuk linkje voor je.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:38 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Ik ben een jaar niet bijster actief geweest op internet, dus ja.
Maar sjun is dus elders z'n missie tegen (s)links in het algemeen en de PvdA in het bijzonder aan het volbrengen begrijp ik. Jammer.
Het is mijn pavlovreactie op een zoveelste verwijzing door Ryan3 naar zijn favoriete webstek.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:47 schreef Nuoro het volgende:
Eh?
Ik stelde een doodnormale vraag, dacht ik.![]()
Hou je grote bek eens man.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:43 schreef Monidique het volgende:
!!!FUCK NOU TOCH EENS EEN EIND OP MET JE OBSESSIEFORUM!!!
Lijkt me logisch dat ik reageer op Tafkahs' avatar, of niet? En op het quasi-onschuldige verzoek van ene sigme een bepaald figuur te unbannen, als je leest wat zijn bedoelingen zijn op Fok!. Mevrouw laat zich zogenaamd niet wegpesten door mij, maar vind het doodnormaal dat ik kan opdonderen??? Wie pest wie weg???quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:49 schreef Floripas het volgende:
Ze stellen niet veel voor zonder Fok, inderdaad.
Ryan, als je ze de aandacht op ze blijft vestigen dat heeft het jou beschuldigen van pedofilie nog zin ook. Dat lijkt me het laatste dat je wil.
Ik wil er niet tusseninkomen, maar volgens mij begreep je haar verkeerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat ik reageer op Tafkahs' avatar, of niet? En op het quasi-onschuldige verzoek van ene sigme een bepaald figuur te unbannen, als je leest wat zijn bedoelingen zijn op Fok!. Mevrouw laat zich zogenaamd niet wegpesten door mij, maar vind het doodnormaal dat ik kan opdonderen??? Wie pest wie weg???
Ik pest jou niet, en ik vind het niet doodnormaal dat jij kan opdonderen. Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:53 schreef Ryan3 het volgende:
() vind het doodnormaal dat ik kan opdonderen??? Wie pest wie weg???
LOLquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is mijn pavlovreactie op een zoveelste verwijzing door Ryan3 naar zijn favoriete webstek.
Ze mist hem, loopt hem steeds mis en wil dat-ie op Fok! unbanned wordt, ik heb al geschreven wat ik daarvan vind en dat lijkt me volledig terecht.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik wil er niet tusseninkomen, maar volgens mij begreep je haar verkeerd.
Ga je weer op de naïeve toer?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik pest jou niet, en ik vind het niet doodnormaal dat jij kan opdonderen. Waar haal je dat nou weer vandaan?
sjun gaat naar een andere werkelijkheidsbelving toe, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:56 schreef Nuoro het volgende:
[..]
LOL
Er zit volgens mij anders geen hond.
Maar goed, ik begrijp dat sjun inmiddels taboe is?
Nah, ik zal me er een andere keer wel eens in verdiepen.
Misschien...
Dag. Voor avond, laat staan nacht ga ik te vroeg naar bed, gewoonlijk. Ik ben juist een kleine maand weggeweest.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hangt de gehele dag, avond en nacht op Fok
Oh. Maar over fok-bans weet ik niet veel.quote:Je kunt je niet opstellen als een naïef onwetend wicht.
Klopt. Daarover vraag ik hier ook niks.quote:Je bent op de hoogte van het feit dat je vrindje Klefbeer alias Lemmeb fokdiscussie frequenteert en als je hem dus zo node mist dan kun je vroeger of later altijd met hem in discussie gaan aldaar of je opent aldaar een topic met een oproep voor hem. En volgens mij kun je als je hem echt mist ook nog altijd emailen of MSN'en oid.
Ik zou hem graag op fok treffen. Omdat ik op fok terecht ben gekomen door Lemmeb.quote:De vraag die je stelt is dus in alle redelijkheid totaal overbodig, te meer nog aangezien Klefbeertje als hij unbanned wil worden zelf de nodige acties kan ondernemen. Maw je wilt Fok! erop wijzen dat Klefbeertje nog steeds gebanned is en je vindt dit wrs onrechtvaardig...
Waar ik volgens jou blijjkbaar achtersta is niet gelijk aan waar ik achter sta.quote:Hypocriet dus.
Maar met wat voor doel zit Klefbeertje op Fok!, denk je (en dat weet je donders goed)??? Hij schrijft op fokdiscussie dat dit oa is om Ryan3 op te fokken en in algemene zin de raddraaier uit te hangen. Dus blijkbaar sta je daar dan ook achter, een andere reden voor die post hebben we immers daarnet al afgeserveerd. Misschien zou je dit dus voortaan moeten zeggen ipv de onnozelaar uit te hangen...
Dat moet fok zelf weten. Maar ik vroeg iets over een ban, waarvan de duur verstreken is volgens de MED. Het lijkt me niet volstrekt onzinnig wanneer fok zich houdt aan de mededelingen over banduur. Niet verplicht hoor, en bovendien was Yvonnes verwijzing naar de faq afdoende antwoord.quote:Overigens is het daarbij vrij logisch dat Fok! dit soort lieden niet unbanned natuurlijk, als men dat bewust doet, op fokdiscussie (een soort backstage voor dit soort lieden) kun je lezen wat hun bedoelingen zijn... Geef Fok! eens ongelijk.
Toch maar even een antwoord.quote:Ik weet het, we krijgen nu weer een ellenlange sigmeaanse pseudo-discussie, maar daar ga ik uiteraard niet in mee....
God ja!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:58 schreef Ryan3 het volgende:
werkelijkheidsbelving
Wel, kom er nog maar eens op terug. Je kan me ook mailen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik moet weg, kan nu niet uitgebreid antwoorden, maar je excuus gaat niet op, die Lemmeb kun je aantreffen op fokdiscussie of via email etc. Hier probeert-ie mij weg te pesten en de boel op stang te jagen (dat kun je lezen op zijn hang-out). Blijkbaar sta je daar dan achter (immers je kunt hem via andere manieren treffen)en probeer jij mij dus weg te pesten. Ga je gang, zou ik zeggen, maar doe het met open vizier en niet zo weaselig/hypocriet als je nu doet. of zoals je grote held Lodewijk_Napoleon doet trouwens; zelden zulke walgelijke users aangetroffen op Fok! btw...
Wat dat betreft ben jij van hetzelfde laken een pak, jij verwijst ook om de drie posten naar Sjun of Lucida. Maar ja, wat men zaait zal men oogsten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:42 schreef Ryan3 het volgende:
Hier een leuk linkje voor je.
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewforum.php?f=31&sid=bc503fa7b7608b2e5593c763e0b42829
Zijn strijd gaat verder, iedere dag, op fokdiscussie....
Stel je niet aan, ik heb geen aversie tegen jou en ik probeer je ook niet weg te pesten, hoogstens erger ik me aan kwalificaties als 'farizeeer' die ik naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen. Verder vind ik het nogal onkies dat je gevoelige topics over b.v. de holocaust gebruikt in je eeuwige vete met Sjun, dat moet je gewoon gescheiden houden. En waarom je de pik hebt op mij snap ik ook niet echt, sinds dit topic; Holocaust, Apartheid, Communisme enz. kan ik geen goed meer doen in jouw ogen, en waarom? Als ik jou was, zou ik gewoon Voorbij Fok negeren als je het echt vervelend vind, of registreer je daar en probeer het eens bij te leggen of je in ieder geval wat meer te bekwamen in 'conflict management' i.p.v. steeds olie op het vuur te gooien.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik moet weg, kan nu niet uitgebreid antwoorden, maar je excuus gaat niet op, die Lemmeb kun je aantreffen op fokdiscussie of via email etc. Hier probeert-ie mij weg te pesten en de boel op stang te jagen (dat kun je lezen op zijn hang-out). Blijkbaar sta je daar dan achter (immers je kunt hem via andere manieren treffen)en probeer jij mij dus weg te pesten. Ga je gang, zou ik zeggen, maar doe het met open vizier en niet zo weaselig/hypocriet als je nu doet. of zoals je grote held Lodewijk_Napoleon doet trouwens; zelden zulke walgelijke users aangetroffen op Fok! btw...
Ryan, ik kan me voorstellen dat jij en L_V woedend, ziedend, laaiend zijn over hetgeen er over jullie wordt beweerd op voorbij-Fok. Ik had het er naar mijn zin (die ene week dat ik er postte), tot ik erachterkwam hoe het zat - en toen heb ik mijn account nooit meer geactiveerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ikke? Sorry, het interesseert me minder dan niks wat er op dat losers-forum over mij gezegd wordt. Ik kom er nooit, ben er nooit geweest en ga er nooit komen ook. Mensen die dingen over anderen beweren? Ach, dat zegt meer over die mensen dan over het onderwerp van hun geneuzel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ryan, ik kan me voorstellen dat jij en L_V woedend, ziedend, laaiend zijn over hetgeen er over jullie wordt beweerd op voorbij-Fok.
Goed zo. Nou Ryan nog.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ikke? Sorry, het interesseert me minder dan niks wat er op dat losers-forum over mij gezegd wordt. Ik kom er nooit, ben er nooit geweest en ga er nooit komen ook. Mensen die dingen over anderen beweren? Ach, dat zegt meer over die mensen dan over het onderwerp van hun geneuzel.
hou es op met dat belerende vingertjequote:
Zo ben ik. Je wéét toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hou es op met dat belerende vingertje
Eerlijk is eerlijk, ik heb het nooit voor Ryan3 opgenomen, maar op drie posts na (Dat bovenstaande topic, de nominatie bij de fokawards die kritisch, doch opbouwend was bedoeld en na de farizeeertoeschrijving) ook nooit wat negatiefs over hem gemeld, ik ken hem digitaal gezien verder ook eigenlijk niet. Toen er over jou een topic werd geopend, heb ik er op een gegeven moment gepost, en het voor jou opgenomen, ook heb ik me uit nieuwsgierigheid wat ingelezen. Zo kwam ik ook op het spoor van de weblogjes van Sjun en Lucida en ik kreeg globaal een overzicht van de voorgeschiedenis van het hele drama. Het hele pedofiel verhaal is ronduit smakeloos, maar het kwam niet uit de lucht vallen, het is een soort samenspel van intelligente mensen met een totaal verschillende wereldvisie, die gaandeweg hevig escaleerde, en de druppel die de emmer deed overlopen was de vermeende holocaust ontkenning van Sjun waarna hij en Lucida geband zijn. Er is zó ontzettend veel voorgevallen dat je rustig kan zeggen dat ze allemaal wel wat schuld dragen, maar ook dat éénieder veel aangedaan ís.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:39 schreef Floripas het volgende:
Je weet ook dat LodewijkNapoleon en sigme het in deze kwestie voor jou hebben opgenomen, net als ik trouwens - ik begrijp hun geflirt zo nu en dan met de users die eraan vastzitten niet helemaal, maar ik zou me daar niet te druk om maken als ik jou was.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:02 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[knip]
Ik kan alleen maar de hoop uitspreken dat één van de betrokken entiteiten de moed heeft, want laten we eerlijk zijn, dat vergt het, om een handreiking te doen die tot een, laten we zeggen, 'wapenstilstand' zal leiden.
Ik heb echt de bierflesjes van de koelkast gelachen door deze reactie. Smileys kunnen er geen recht aan doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:43 schreef Monidique het volgende:
!!!FUCK NOU TOCH EENS EEN EIND OP MET JE OBSESSIEFORUM!!!
Waar heeft deze reactie plaatsgevonden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 06:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb echt de bierflesjes van de koelkast gelachen door deze reactie. Smileys kunnen er geen recht aan doen.
Kan jij niet gewoon daar s over ophouden?quote:
Dan heeft Sjun wat voorkeur en afkeur jegens mij een nogal gespleten persoonlijkheidquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:14 schreef Monidique het volgende:
Overigens denk ik wel (nog steeds) dat Lodewijk_Napoleon gewoon een klonemans is van sjun...
Ik ben lang zo´n intellectueel niet als hij, ik ben wél wat persoonlijker in mijn reacties denk ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:14 schreef Monidique het volgende:
Overigens denk ik wel (nog steeds) dat Lodewijk_Napoleon gewoon een klonemans is van sjun...
Ik appeleerde aan het feit dat ik de actie van ene sigme nogal hypocriet vond. Daarnaast vroeg ik me af wat de bedoeling van Harry was met zijn nieuwe avatar. Die associeer ik nl. met een nogal onfris individu. Ik heb e.e.a. ook voldoende beargumenteerd, dacht ik zo. Omgedraaide wereld om mij in de schoenen te schuiven dat ik, in deze, die bandietenclub continue in leven hou, obsessief zou zijn dan wel in de slachtofferrol duik. (Wie is nu obsessief en duikt in de slachtofferrol, denk je???) Ik vrees dat een niet onaanzienlijk aantal POL'ers het duo & aanhang z.s.m. weer ziet deelnemen aan de coterie alhier. Wat op zich hun goed recht is, maar breng dat dan met open vizier, niet waar. Ga aub niet de huilebalk uithangen of de vermoorde onschuld spelen zoals ene sigme, die zegt zich niet (door mij) te willen laten wegpesten, en passant Fok! even in invloedssferen opdeelt tussen haar en mij - ik mag WFL hebben oid - en nb mij verwijt dat ik denk dat alles om mij draait... Kijk, je kunt het daarenboven mij niet kwalijk nemen dat ik tegen het salonfähig maken van dit soort lieden inga... 10 maanden lang (!), volgens mij zowat iedere dag, leugens, verdraaiingen, smaad en laster meemaken gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik zou geen knip voor de neus waard zijn als ik daar niet tegen inga, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Voor de goede orde; het gaat niet over taboes, maar om het feit dat de Feedback vol komt te staan met irrelevante bespiegelingen en extra kuuuuut gespelde schuilnamen. Wat kan ons dat verrotten?
Dit is heus niet lullig bedoeld hoor, Ryan, maar ik kom de namen van het illustere tweetal zo vaak tegen in jouw bijdragen, terwijl ze voor het merendeel niets met de discussie die je op dat moment te voeren hebt van doen hebben. Hier worden ook volop herinneringen opgehaald aan de oude vete, worden nieuwe veten beslecht of levendig gehouden en wordt zelfs verwezen naar Het Andere Forum. Daar zal Feedback toch wel niet voor bedoeld zijn.
Wat kan jou het schelen wat een germaniserende patjakker en plaatjesplakker als lucida te berde brengt? Het esoterisch gehalte van je schrijfwerk wordt er ook bepaald hoger van, wat toch niet de bedoeling kan zijn.
Dat was duidelijk. Het is iets tussen jullie, maar het is duidelijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik appeleerde aan het feit dat ik de actie van ene sigme nogal hypocriet vond.
Maar dit is toch echt ten onrechte. Wie is de geestelijk vader van Hekking? Jouw nemesis? Welnee! Ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb ooit na diens vertrek hetzelfde plaatje genomen en werd daarom nogal afgevallen door jouw vrienden van de overkant. Sjun heeft me toen laten weten dat hij er niets kwaads in zag.quote:Daarnaast vroeg ik me af wat de bedoeling van Harry was met zijn nieuwe avatar. Die associeer ik nl. met een nogal onfris individu. Ik heb e.e.a. ook voldoende beargumenteerd, dacht ik zo.
Ik heb de woorden ''slachtofferrol'' en ''obsessief'' niet gebruikt. Wat ik wel herken in die reacties is het principe, namelijk; de voortdurende aandacht voor ''de anderen''. Nu kwam het dan nog organisch voort uit de discussie, dat wil ik wel zeggen, en misschien had sigme moeten weten dat verbanningen hier niet worden besproken; maar dat laat onverlet dat mij een paar berichten van jouw hand voor de geest staan waar plots ''lucy boy'' en ''sjuuuun'' in het licht traden, hoewel dat niet had gehoeven. Hou me ten goede, ik zou ze even op moeten zoeken en ik wi jou niet voorschrijven waar je al dan niet over dient te schrijven; maar even kouten over verdwenen forumleden hoort hier gewoon niet.quote:Omgedraaide wereld om mij in de schoenen te schuiven dat ik, in deze, die bandietenclub continue in leven hou, obsessief zou zijn dan wel in de slachtofferrol duik.
Dit gaat over de walgelijke users, neem ik aan. Daar weet ik gewoon niets van.quote:Ik vrees dat een niet onaanzienlijk aantal POL'ers het duo & aanhang z.s.m. weer ziet deelnemen aan de coterie alhier. Wat op zich hun goed recht is, maar breng dat dan met open vizier, niet waar.
Ik denk dat je dat echt verkeerd begrepen hebt. Zij bedoelde dat ze zelden toekomt aan werkelijk ''inhoudelijke posts'', zoals dat schijnt te heten, en dat jij daar beter in bent.quote:Ga aub niet de huilebalk uithangen of de vermoorde onschuld spelen zoals ene sigme, die zegt zich niet (door mij) te willen laten wegpesten, en passant Fok! even in invloedssferen opdeelt tussen haar en mij - ik mag WFL hebben oid
Daar heb ik het ook niet over. Het is je goed recht om je te verweren. (Ik neem aan dat je het over die ''pedofilie'' larie hebt? Ik geloof dat uitgerekend sjun toen heeft gezegd dat jullie dochtertje er buiten moest blijven, maar ik kan mij vergissen. Het is al erg lang geleden en het nodigde bepaald niet uit tot lezen.) Maar ik heb de indruk dat de bekende namen in jouw stukken fungeren als sneren, niet als bouwstenen van het betoog.quote:Kijk, je kunt het daarenboven mij niet kwalijk nemen dat ik tegen het salonfähig maken van dit soort lieden inga... 10 maanden lang (!), volgens mij zowat iedere dag, leugens, verdraaiingen, smaad en laster meemaken gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik zou geen knip voor de neus waard zijn als ik daar niet tegen inga, eerlijk gezegd.
Nee, daar had ik het niet over. Ik doelde op een aantal kortere berichten in POL, die ik even zou moeten zoeken.quote:Hun usernaam is idd wel af & toe gevallen in topics in C&H over het beladen onderwerp Holocaust, maar dat heeft een puur inhoud gerelateerde reden. Ze zijn schoolvoorbeelden wmb van het ideologisch gemotiveerde Holocaustontkennen/bagatelliseren op Fok!. Tussen de drogredenering "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving" en de vurige wens tot "paradigmaverschuiving" bevindt zich "Holocaustontkenning/bagatellisering" als ideologische missing link... Zo simpel ligt het wat mij betreft.
enodquote:Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef zakjapannertje het volgende:
[Deel 893] Freedom for the wolves means death for the sheep graag het laatste cijfer in een 3 veranderen, met spoed graag
En je had het verdomme nog fout ook.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef zakjapannertje het volgende:
[Deel 893] Freedom for the wolves means death for the sheep graag het laatste cijfer in een 3 veranderen, met spoed graag
Mens, ga kokenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
En je had het verdomme nog fout ook.
Mijn topic.![]()
Ten eerste twee dingen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vrees dat een niet onaanzienlijk aantal POL'ers het duo & aanhang z.s.m. weer ziet deelnemen aan de coterie alhier. Wat op zich hun goed recht is, maar breng dat dan met open vizier, niet waar. Ga aub niet de huilebalk uithangen of de vermoorde onschuld spelen zoals ene sigme,( ) en nb mij verwijt dat ik denk dat alles om mij draait.
Over het wegpesten, ik heb mij fout herinnerd, ging niet over WFL maar over C&H.quote:ene sigme, die zegt zich niet (door mij) te willen laten wegpesten, en passant Fok! even in invloedssferen opdeelt tussen haar en mij - ik mag WFL hebben oid -
Voorbij Holocaustontkenning???quote:Hun usernaam is idd wel af & toe gevallen in topics in C&H over het beladen onderwerp Holocaust, maar dat heeft een puur inhoud gerelateerde reden.
Daarop heb ik geen reactie gekregen. Een dag later heb ik een 'topicreport' aan de MODs van C&H gestuurd.quote:Beste Ryan,
Naar aanleiding van je bericht hier:
Voorbij Holocaustontkenning??? <http://forum.fok.nl/topic/811164/1/500> wil ik je vriendelijk vragen niet mij 'vrinden' op te dringen, of via mij sjun te berichten. Ik heb weinig tot niets met voorbijfok te maken, ik heb niets met sjun te maken.
Ik zou het prettig vinden wanneer ik met jou kan discussiëren, zonder daarmee te worden meegetrokken in een geschiedenis waar ik niet bij was en niets mee te maken heb.
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
sigme
quote:Op maandag <http://forum.fok.nl/topic/811164/1/500> 30 januari 2006 13:04 schreef Ryan3 het volgende:
Enfin lees de texten van 'je vrinden' er maar opna (even as we speak... (hoi sjuuunie-boy)).
[..]
() zodat we niet vervallen in praktijken zoals te doen gebruikelijk bij je 'vrindjes' op fokdiscussie en op zulke exotische plaatsen als stormfront, polinco of bijv. Dutch Desease Report...
[..]
Ik weet wel dat jij sjuuunie-boy weer een mooi argument in de schoot hebt geworpen om paar maanden lang te weaselen en te huilebalken... Ben benieuwd of hij zijn 1-jarige jubileum huilebalkje haalt as. april. Wil je hem dan feliciteren van mij..
Zonde, want het is een alleraardigst subforum.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:49 schreef sigme het volgende:subfora waar ik me niet opnieuw vertoon.
Duh, dat topic dus : van die voorbij holocaustontkenning???quote:
Alleen de titel van dat topic al, dat lijkt toch verdacht veel op Voorbij Fok! Overigens, netjes afgehandeld verder Sigme.quote:
Wat kan ik zeggen. Ik kreeg toch heus bevestiging van verzending of iets dergelijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bij dat topic staat geen TR, hoor. Topicnotes: 0, Topicreports: 0
Klopt. Hij staat aangevinkt als gelezen. Iemand heeft dat dus gedaan waardoor jij hem niet gezien hebt.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Voor wat het waard is, ik heb Sjun noch Lucida zien reageren aan de andere kant.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:01 schreef Tafkahs het volgende:
Als iemand een goede oplossing kan bedenken, graag..
Nee, ik vind het geen vermaak, ik vind het triester dan ik eigenlijk zou willen.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:04 schreef sigme het volgende:
Voor wie alvast bier & popcorn gepakt heeft: ik ga naar bed. Morgen schijnt de zon, vermoed ik.
Dit zijn van die momenten dat ik wenstte dat ik geen voortijdige schoolverlater was.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:01 schreef Floripas het volgende:
Mors stupebit et natura, sed non sigme, Napoleon et Ryan3.
Er waren 2 TR'squote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Alleen al om de d/t-regelquote:Op zondag 12 maart 2006 23:17 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Dit zijn van die momenten dat ik wenstte dat ik geen voortijdige schoolverlater was.
Die hoeven wij als mods niet te bedenken.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:01 schreef Tafkahs het volgende:
Als iemand een goede oplossing kan bedenken, graag..
Misschien kan men zelf met een oplossing komen. Daar hoop ik op, eigenlijk . Anders wordt het weer een herhaling van zettenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die hoeven wij als mods niet te bedenken.Dergelijk soort zaken ligt op FA/A niveau. En ze hebben allemaal e-mail. Nuff said.
Maar over dat kibbelen, ik ben m'n ei verder wel kwijt zo.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:22 schreef Floripas het volgende:
Alleen al om de d/t-regel
Het gaat erom dat zelfs al als de dood doet zwijgen en de natuur, jullie nog voortkibbelen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Even onderbouwen graag, neonazi.
[NWS] / [POL] cartoons. zoek en gij zult vinden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:44 schreef McCarthy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat cartoon topic lijkt niet meer te bestaan
Mag ik het even opnemen voor mijn favoriete rabiaat rechtse stalker?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:19 schreef Tafkahs het volgende:
yep.
Even ruggespraak gehouden. Het woordje is vervangen. Gesmijt met termen als (neo)nazi zien we idd liever niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mag ik het even opnemen voor mijn favoriete rabiaat rechtse stalker?
Dat neo-nazi staat er nog steeds, en dat vind ik onkies.
Alles ter linker zijde van de VVD extreem links noemen wel? Want daar was dit een reactie op volgens mij...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Even ruggespraak gehouden. Het woordje is vervangen. Gesmijt met termen als (neo)nazi zien we idd liever niet.
Het is dan ook vervangen, niet verwijderd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alles ter linker zijde van de VVD extreem links noemen wel? Want daar was dit een reactie op volgens mij...
Mwoh, dat is slechts ondoordacht, dat is net zoiets als CDAérs extreem-rechts noemen, daar klopt ook niets van, maar dat is toch nog iets anders dan neo-nazi's.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:54 schreef du_ke het volgende:
Alles ter linker zijde van de VVD extreem links noemen wel? Want daar was dit een reactie op volgens mij...
Ik ben nou eenmaal lui en inconsequent. SO ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mag ik het even opnemen voor mijn favoriete rabiaat rechtse stalker?
Dat neo-nazi staat er nog steeds, en dat vind ik onkies.
Daarom houden we van je.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal lui en inconsequent. SO ?
Lemmeb!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:12 schreef Lemmeb het volgende:
Oh, dat ik toch hetzelfde als dat oude topic van Verbal?quote:Hé wat is dat voor bullshit? Eindelijk na maanden eens een origineel en innovatief topic hier in POL
sigme!quote:
quote:Oh, dat ik toch hetzelfde als dat oude topic van Verbal?
Waarom leeftijd als criterium?
Mijn leidsman, mijn gids, mijn scheider van kaf en koren, van bokken en schapen!quote:
UIt een recent topic; waar V. er zelf naar verwees: Politiek examen afleggen om te mogen stemmen.quote:[..](waar haal je die in hemelsnaam weer vandaan?)
Zie, zo leer ik nog eens wat. Wanneer is een topic te oud? Wordt het dan geheel automatisch gesloten?quote:Ik bedoel maar, die ging toen ook niet op slot. Erg jammer dat we daar niet meer in kunnen reageren, omdat het topic te oud is.
Bij mijn weten niet... topics van 2 jr en ouder zijn zelfs nog te kicken. Maar je moet dan wel een valide reden hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:59 schreef sigme het volgende:
Zie, zo leer ik nog eens wat. Wanneer is een topic te oud? Wordt het dan geheel automatisch gesloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |