abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36008112
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:58 schreef Roovers402 het volgende:

The amount of attention that the NPS must pay to these areas has been legally quantified: [...] And 20 percent of the programmes must be somehow linked to the multicultural society.
Dit is toch te schandalig voor woorden? Een multi-etnische samenleving is een gegeven, een multiculturele een politieke keuze. Twintig procent van de programma's van deze ledenloze omroep moeten dus worden besteed aan een politieke keuze die voornamelijk door linkse mensen worden gemaakt. Het gevolg zijn linksextremistische programma's als Premtime...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_36008122
quote:
www.links-af.tk
Goed initiatief!
  maandag 13 maart 2006 @ 23:05:47 #178
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36008204
wat mij stoort is dat een deel van die linkse media teert op overheidsgeld. Met B&vD heb ik geen probleem en ook niet als de Volksksrant weer eens blijk geeft van haar "progressieve" agenda.

Maar middels dwang mee betalen aan het verspreiden van een boodschap waar ik het totaal neit mee eens ben:
Fuck de publieke omroepen
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  maandag 13 maart 2006 @ 23:05:58 #179
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36008212
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef MrBean het volgende:

[..]

Goed initiatief!
bij liberalen draait het niet om de verpakking maar om de inhoud

daarbij komt dat je soms cynisme kan snappen
www.links-af.tk
pi_36008245
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:05 schreef McCarthy het volgende:
wat mij stoort is dat een deel van die linkse media teert op overheidsgeld. Met B&vD heb ik geen probleem en ook niet als de Volksksrant weer eens blijk geeft van haar "progressieve" agenda.

Maar middels dwang mee betalen aan het verspreiden van een boodschap waar ik het totaal neit mee eens ben:
En weet je wat het erge is? Als je een fles coca cola koopt betaal je er ook aan mee . Want die moeten hun marketing euro's toch ergens kwijt .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36008335
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef Tikorev het volgende:

[..]

...
Het gevolg zijn linksextremistische programma's als Premtime...
Nu ff opzouten ja. Een discussie tussen links en rechts aanhangers vind ik prima, maar ik vind dat de term extreem links wel idioot veel genoemd wordt, en volslagen onterecht. Mag ik even opmerken dat de wat linksere discussieerders het nog niet één keer in deze draad over extreem rechts hebben gehad?

Ik denk dat een serieuze discussie op deze manier echt onmogelijk is als je alles wat links is gelijk extreem links noemt.
pi_36008346
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je site is wel vermakelijk in elk geval .
Ik krijg medelijden
pi_36008388
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:05 schreef McCarthy het volgende:

quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je weet hoe Business Class gemaakt wordt? Harry Mens koopt (voor ik meen twee miljoen + een winstdeling) zendtijd voor zijn programma. De meeste gasten betalen hem vervolgens om door hem geinterviewd te worden. Dat is dus gekochte publiciteit, of zo je wil propaganda. Een bedrag van 25.000 euro voor een interview in business-class is heel normaal. Dat is de manier waarop commercieel gefinancierde programma's gemaakt worden. De inhoud is dus verre van objectief.

Wat zou objectiever zijn: een publiek gefinancierde omroep of een commercieel gefinancierde omroep?
pi_36008417
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

En weet je wat het erge is? Als je een fles coca cola koopt betaal je er ook aan mee
Als minder mensen naar een programma kijken zullen ook de reclamegelden rond het programma minder zijn. Daar heb je als kijker dus direct invloed op.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  maandag 13 maart 2006 @ 23:11:15 #185
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36008420
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nu ff opzouten ja. Een discussie tussen links en rechts aanhangers vind ik prima, maar ik vind dat de term extreem links wel idioot veel genoemd wordt, en volslagen onterecht. Mag ik even opmerken dat de wat linksere discussieerders het nog niet één keer in deze draad over extreem rechts hebben gehad?

Ik denk dat een serieuze discussie op deze manier echt onmogelijk is als je alles wat links is gelijk extreem links noemt.
ja ben ik het wel mee eens....extreem is van beide kanten verwerpelijk en ik neem aan dat niemand positief tegen enige vorm van extremisme aanstaat
www.links-af.tk
  maandag 13 maart 2006 @ 23:12:21 #186
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36008467
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

En weet je wat het erge is? Als je een fles coca cola koopt betaal je er ook aan mee . Want die moeten hun marketing euro's toch ergens kwijt .
dan is het niet mijn geld. Iets wat bij de overheid wel het geval is.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_36008476
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nu ff opzouten ja.
Nou knul, ik bepaal zelf wel of ik iets extreem links vind of niet. Premtime vind ik extreem links...
pi_36008496
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:12 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Nou knul, ik bepaal zelf wel of ik iets extreem links vind of niet. Premtime vind ik extreem links...
Even onderbouwen graag, extreem-rechtse.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 14-03-2006 16:35:46 ]
  maandag 13 maart 2006 @ 23:13:52 #189
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36008526
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[..]
dus?
pi_36008544
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:13 schreef McCarthy het volgende:

[..]

dus?
Wat zou objectiever zijn: een publiek gefinancierde omroep of een commercieel gefinancierde omroep?
  maandag 13 maart 2006 @ 23:15:26 #191
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36008599
Het uitnodigen in programmas van greenpeace activisten (recent wereld draait door) vind ik ook van de gekke...het is zelfs zo dat jaren geleden antifa werd gezien als een nuttige organisatie...veel gl leden komen hier ook vandaan...gevaarlijke ontwikkelingen natuurlijk...maar dat het medium extreem links is geloof ik niet...Het is een strijd tussen sociaal en liberaal..waarin sociaal van oudsher meer poot aan de grond krijgt ....du slaten we de discussie niet te ver uitdiepen
www.links-af.tk
pi_36008619
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef Tref het volgende:

[..]

Wat een onzin, Bram Peper is toch ook gewoon bevriend met Hirsi Ali ?
Bovendien heeft ze ooit in een interview zelf bevestigt dat ze Groenlinks stemt.
Het is dan ook lang geleden dat Bram Peper bij de PvdA is gezien. Maar goed, wellus, nietus, wellus, nietus, etc. De discussie gaat niet over één persoon. Hier nog een ander linkje, waaruit blijkt dat een paar jaar geleden Hans Dijkstal (VVD) en Tineke Lodders (CDA) de jury vormden van de AV-prijs. Ik heb niet naar andere jaren gezocht, maar ik neem aan dat het geen incident is dat rechtse politici meebepalen wie deze prijs krijgt.
quote:
Het zegt des te meer over de journalistieke cultuur. Die is namelijk van oudsher verweven met de partij van de arbeid. Ik heb een opleiding journalistiek gevolgt, dus ik weet redelijk waar ik over praat.
Ik geloof je op je woord.
pi_36008625
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Even onderbouwen graag, extreem-rechtse.
Autochtonen worden daar structureel als slechte mensen afgeschilderd....dat soort generalisaties noem ik extreem links...

[ Bericht 3% gewijzigd door ExtraWaskracht op 14-03-2006 16:36:05 ]
pi_36008669
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:16 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Autochtonen worden daar structureel als slechte mensen afgeschilderd....dat soort generalisaties noem ik extreem links...
bron ???? Volgens mij zuig je iets te hard aan die dikke duim van jou.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2006 23:17:53 ]
  maandag 13 maart 2006 @ 23:17:40 #195
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36008700
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

niet te zeggen. Maar als je geloofd dat de POs objecteif zijn ben je niet goed wijs.
pi_36008706
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:12 schreef McCarthy het volgende:

[..]

dan is het niet mijn geld. Iets wat bij de overheid wel het geval is.
Och die paar euro belasting (BTW) die jij per jaar betaalt . Daar kan je nog geen item op het journaal van maken .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36008746
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:17 schreef McCarthy het volgende:

[..]

niet te zeggen. Maar als je geloofd dat de POs objecteif zijn ben je niet goed wijs.
Daarom heb ik even laten zien hoe het bij Business Class gaat. Daar wordt degene die betaalt geinterviewd. Dat is ZEKER niet objectief.
  maandag 13 maart 2006 @ 23:19:02 #198
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36008747
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

Och die paar euro belasting (BTW) die jij per jaar betaalt . Daar kan je nog geen item op het journaal van maken .
het gaat niet om mij, het gaat om al die mensen die wel belasting betalen
pi_36008748
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:16 schreef Tikorev het volgende:

Je zit te generaliseren als een allochtonenhater...
Je hebt bij voorbaat een hekel aan Prem...want hij is niet hollands genoeg voor je
pi_36008771
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

bron ???? Volgens mij zuig je iets te hard aan die dikke duim van jou.
http://www.premtimeisextreemlinks.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')