abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36005883
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:00 schreef Tref het volgende:

[..]

Bron: katholiek nieuwsblad.
Interessant. Heb je ook een datum van dat bericht?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_36005897
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:05 schreef Tref het volgende:
Ik heb trouwens ooit een gastcollege van Hans Laroes gevolgd waarin hij er openlijk voor uitkwam op de PvdA te stemmen.
So what? Is dat een misdaad?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2006 22:07:48 ]
pi_36005930
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Eerlijk waar hoor, mensen die denken dat de NOS een propagandazender is moet dat maar eens proberen hard te maken.
36% van de kijkers vindt de NOS links en slechts 2% rechts. Dat zijn sprekende cijfers!
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_36005994
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:01 schreef MrBean het volgende:

[..]

De kiezers zijn gek!
Nee de kiezers zijn dom.

Een heel groot deel van Nederland stemt op een koppie. In dit geval ziet Wouter Bos er leuk uit dus stemt men op hem. Zo werkt het nou eenmaal, de oorzaak is waarschijnlijk omdat 60% van Nederland niet verder komt dan het VMBO. En dus ook geen enkel benul heeft van politiek, denk jij nou echt dat één of andere domme fabrieksarbeider een partij programma gaat lezen? Of zich verdiept in de politiek? Het is al een wonder als ze een krant lezen!
pi_36006003
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:07 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Interessant. Heb je ook een datum van dat bericht?
7 mei 2004.:
pi_36006013
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:08 schreef Tikorev het volgende:

[..]

36% van de kijkers vindt de NOS links en slechts 2% rechts. Dat zijn sprekende cijfers!
En 60%, verreweg de meeste mensen dus, waren van mening dat het journaal neutraal is.

Dat je dat steeds "vergeet" te vermelden is niet echt objectief te noemen. Het selectief achterwege laten van feiten levert overigens een uitermate zwakke argumentatie op.
pi_36006025
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

So what? Is dat een misdaad?
In het geval van de directeur van de NOS: Ja!
pi_36006075
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:10 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Nee de kiezers zijn dom.

Een heel groot deel van Nederland stemt op een koppie. In dit geval ziet Wouter Bos er leuk uit dus stemt men op hem.
Inderdaad, toen Fortuyn begon te blaten liep ook half Nederland met hem weg.
quote:
Zo werkt het nou eenmaal, de oorzaak is waarschijnlijk omdat 60% van Nederland niet verder komt dan het VMBO. En dus ook geen enkel benul heeft van politiek, denk jij nou echt dat één of andere domme fabrieksarbeider een partij programma gaat lezen? Of zich verdiept in de politiek? Het is al een wonder als ze een krant lezen!
Je onderschat fabrieksarbeiders.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2006 22:13:12 ]
pi_36006129
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:11 schreef Tref het volgende:

[..]

In het geval van de directeur van de NOS: Ja!
Waarom zou de directeur van de NOS niet mogen vertellen dat hij PvdA stemt?
pi_36006134
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:00 schreef Tref het volgende:

[..]

Bron: katholiek nieuwsblad.
Geschreven door Jaap de Wreede. Een geheel objectieve en onverdachte bron natuurlijk.
pi_36006172
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Inderdaad, toen Fortuyn begon te blaten liep ook half Nederland met hem weg.
[..]

Je onderschat fabrieksarbeiders.
Ik gaf een willekeurig voorbeeld.

Jij gaat toch niet met droge ogen beweren dat jij denkt dat die mensen zich inlezen en dergelijke? Als ze www.stemwijzer.nl doen mag het al een wonder heten.

Oh en er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar de overgrote meerderheid is meeloper en stemmer op een persoon. Fortuyn bewijst dat overigens ook..
pi_36006194
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat je dat steeds "vergeet" te vermelden is niet echt objectief te noemen.
Ik vergeet dat niet. Die zestig procent maken alleen niet het verschil tussen links of rechts. Dat doen de 36 procent van de kijkers die het Journaal links vinden en de 2 procent die het rechts vinden.
pi_36006260
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:15 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik vergeet dat niet. Die zestig procent maken alleen niet het verschil tussen links of rechts. Dat doen de 36 procent van de kijkers die het Journaal links vinden en de 2 procent die het rechts vinden.
En die 81 procent die vinden dat de NOS in het algemeen aan objectieve nieuwsberichtgeving doet.
pi_36006285
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:15 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Ik gaf een willekeurig voorbeeld.

Jij gaat toch niet met droge ogen beweren dat jij denkt dat die mensen zich inlezen en dergelijke? Als ze www.stemwijzer.nl doen mag het al een wonder heten.

Oh en er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar de overgrote meerderheid is meeloper en stemmer op een persoon. Fortuyn bewijst dat overigens ook..
Ik beweer ook niet dat ze allemaal thuis de lijsttrekkersdebatten nog een keer over gaan doen, maar ik denk wel dat ze (op hun eigen manier) een overwogen keuze maken. Dat dat niet altijd jouw keuze is en dat ze nogal eens een zwaai van links naar rechts en weer de andere kant uit maken maakt niet uit.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:17:43 #115
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36006290
De EO heeft vast nog wel ergens een rechts getint nieuwsprogramma!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_36006292
Ik vraag me trouwens af hoe je het NOS journaal rechts kunt noemen .
pi_36006296
En voor Tikorev, is de verachtelijke linkse de Hond nu plotseling wel betrouwbaar als opiniepeiler?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:18:29 #118
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36006326
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Waarom zou de directeur van de NOS niet mogen vertellen dat hij PvdA stemt?
is toch een stukje journalistieke onafhankelijkheid wat in het geding komt..maar goed je hoeft ook nie achter elke boom een vijand te zien..feit is wel dat de journalistiek overwegend linkse ideen steunt...in principe kan dat ook nie anders gezien onze historie, maar ik mag me der wel druk om maken dat liberalen minder kansen hebben zich te uiten.
www.links-af.tk
pi_36006370
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik beweer ook niet dat ze allemaal thuis de lijsttrekkersdebatten nog een keer over gaan doen, maar ik denk wel dat ze (op hun eigen manier) een overwogen keuze maken. Dat dat niet altijd jouw keuze is en dat ze nogal eens een zwaai van links naar rechts en weer de andere kant uit maken maakt niet uit.
Ik blijf erbij dat de meerderheid een stel meelopers is die op een hoofd stemmen. En dat is al meerdere keren bewezen. Inderdaad, ook door die zwaaien van links naar rechts en enzovoort. Vooral omdat het ook zo massaal gebeurt. De ene keer stemt men heel rechts (LPF) en de andere keer ineens heel links (PvdA/SP). En dan ook niet een subtiele zwaai, nee meteen het halve volk.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:20:19 #120
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36006396
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:17 schreef du_ke het volgende:
En voor Tikorev, is de verachtelijke linkse de Hond nu plotseling wel betrouwbaar als opiniepeiler?
dat was mijn opmerking...en ik twijfel niet aan zen onafhankelijkheid. het was een gegeven wat apart is....je moet eerlijk zeggen dat een lpf lid die peilingen uitvoert ongeloofwaardig zou zijn voor linkse mensen...nou dit cvoor de liberalen mss wel op een mindere manier maar toch
www.links-af.tk
pi_36006440
Als je de publieken met de commercielen vergelijkt dan zien de commercielen er waarschijnlijk wat rechtser uit dan ze eigenlijk zijn en de publieken zien er wat linkser uit dan ze zijn. Dat komt door het contrast. Er bestaat een term voor op deze nmanier vergelijken van tegenovergestelden: polariseren. Daarmee maak je alles wat zwartwitter dan het in werkelijkheid is.
pi_36006448
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:14 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Geschreven door Jaap de Wreede. Een geheel objectieve en onverdachte bron natuurlijk.
Oh, dus hij vermeld onzin ?
Vertel eens, wat klopt er niet aan zijn artikel!
pi_36006451
Hebben die liberalen echt minder kansen zich te uiten? Ik luister bijvoorbeeld bijna elke zaterdag naar TROS Kamerbreed waar politici van elke richting naar mijn idee behoorlijk aan hun trekken komen.
pi_36006471
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:06 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik zie het verband tussen de twee niet helemaal...
Als jij meent dat het volk rechtser is dan de NOS, waarom is er dan geen vraag (qua marktwerking) naar rechtse programma's?
pi_36006506
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:21 schreef Tref het volgende:

[..]

Worden inderdaad een hoop feiten vermeld, daar kan je moeilijk omheen.
pi_36006534
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:22 schreef MrBean het volgende:

[..]

Als jij meent dat het volk rechtser is dan de NOS, waarom is er dan geen vraag (qua marktwerking) naar rechtse programma's?
Marktwerking op de publieke omroep?
pi_36006541
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:18 schreef Roovers402 het volgende:

[..]

is toch een stukje journalistieke onafhankelijkheid wat in het geding komt..maar goed je hoeft ook nie achter elke boom een vijand te zien..feit is wel dat de journalistiek overwegend linkse ideen steunt...in principe kan dat ook nie anders gezien onze historie, maar ik mag me der wel druk om maken dat liberalen minder kansen hebben zich te uiten.
Als je een journalistieke tekst in het juiste perspectief wil zien kun je toch maar beter weten wat de politieke overtuiging van de schrijver is. Denk je nou echt dat je alleen objectief kan schrijven als je politiek neutraal bent?
  maandag 13 maart 2006 @ 22:24:24 #128
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36006559
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:21 schreef du_ke het volgende:
Hebben die liberalen echt minder kansen zich te uiten? Ik luister bijvoorbeeld bijna elke zaterdag naar TROS Kamerbreed waar politici van elke richting naar mijn idee behoorlijk aan hun trekken komen.
als je vind dat het probleem er niet is is dast jou mening , maar mijn mening is dat het overwicht duidelijk is....en de vraag van martkwerking heeft zeker gewerkt....wat 4 jaar geleden niet te bespreken was is nu onderwerp van de dag...
www.links-af.tk
pi_36006580
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je een journalistieke tekst in het juiste perspectief wil zien kun je toch maar beter weten wat de politieke overtuiging van de schrijver is. Denk je nou echt dat je alleen objectief kan schrijven als je politiek neutraal bent?
Anders gesteld: wie is er nou politiek neutraal
pi_36006593
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:22 schreef MrBean het volgende:

[..]

De grootste vraag is naar objectieve programma's waar de journalisten niet voor je denken. Die zijn er inderdaad meer te vinden bij de commerciëlen dan bij de publieken.

Ik zit zelf ook zeker niet te wachten op een rechts Journaal. Een Journaal waar rechts en rechtse ideeën net zoveel aandacht en kansen krijgen als linkse zou al heel mooi zijn...
  maandag 13 maart 2006 @ 22:25:12 #131
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_36006597
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:17 schreef Kozzmic het volgende:
En die 81 procent die vinden dat de NOS in het algemeen aan objectieve nieuwsberichtgeving doet.
Op zich kan dat best samengaan. Het zijn eigenlijk dezelfde klachten die ik ook alktijd over CNN en Al Jazeera hoor, die proberen m.i. ook objectief te zijn, maar laten we eerlijk zijn, dat kan gewoonweg niet, want hoe meer objectief je bent, hoe minder je zegt.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:27:07 #132
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36006665
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

dus als iemand voor ajax is kan hij dat als journalist ook maar beter zeggen?? tuurlijk niet ....een journalist dient zijn politieke voorkeur niet uit te spreken...dat kan naar mijn mening niet....je moet neutraal overkomen (ook al is niemand dat) om zo problemen te voorkomen...anders krijg je misverstanden zoals deze...tterwijl jullie het onzin vinden is het voor mij juist een voedingsbodem
www.links-af.tk
pi_36006788
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:23 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Marktwerking op de publieke omroep?
Denk je dat ik debiel ben of zo?

Ik bedoel de commercielen.

Als de NOS zo extreemlinks is volgens Tikorev, waar zijn dan al die rechtse programma's op de commercielen die een tegenaanval uitvoeren? Want volgens Tikorev zit het merendeel van de bevolking te smachten naar rechtse nieuwsprogramma's. Dat zou een goudmijn moeten zijn voor John de Mol.

Nou, hoe gaat het in de praktijk? Een voorbeeld van een rechts commercieel programma is Business Class. Een voorbeeld van een links commericeel programma is Barend & van Dorp. Welke van deze twee programma's staat primetime en wordt erg goed bekeken?
pi_36006791
quote:

[..]

Vertel eens Kozzmic, wat klopt er niet aan zijn artikel!
pi_36006856
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:27 schreef Roovers402 het volgende:
je moet neutraal overkomen (ook al is niemand dat) om zo problemen te voorkomen...
Nou dat probeert die Jaap de Wreede in elk geval niet . Althans in andere publicaties die google over hem naar boven tovert.
pi_36006872
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:27 schreef Roovers402 het volgende:

[..]

dus als iemand voor ajax is kan hij dat als journalist ook maar beter zeggen?? tuurlijk niet ....een journalist dient zijn politieke voorkeur niet uit te spreken...dat kan naar mijn mening niet....je moet neutraal overkomen (ook al is niemand dat) om zo problemen te voorkomen...anders krijg je misverstanden zoals deze...tterwijl jullie het onzin vinden is het voor mij juist een voedingsbodem
Ik ben liever op de hoogte van het gedachtegoed van een journalist dan dat hij/zij dat verzwijgt.
pi_36006887
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:30 schreef MrBean het volgende:

[..]

Want volgens Tikorev zit het merendeel van de bevolking te smachten naar rechtse nieuwsprogramma's.
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:25 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik zit zelf ook zeker niet te wachten op een rechts Journaal. Een Journaal waar rechts en rechtse ideeën net zoveel aandacht en kansen krijgen als linkse zou al heel mooi zijn...
pi_36006913
quote:

[..]

Denk je dat ik debiel ben of zo?

Ik bedoel de commercielen.

Als de NOS zo extreemlinks is volgens Tikorev, waar zijn dan al die rechtse programma's op de commercielen die een tegenaanval uitvoeren? Want volgens Tikorev zit het merendeel van de bevolking te smachten naar rechtse nieuwsprogramma's. Dat zou een goudmijn moeten zijn voor John de Mol.
Nee, niet voor John de mol.

Rechts laat het indrdaad afweten wat betreft eigen nieuws en opinie programma''s. Dat is overigens niks nieuws, het is een bekend probleem!
pi_36006976
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou dat probeert die Jaap de Wreede in elk geval niet . Althans in andere publicaties die google over hem naar boven tovert.
Nee, nou niet slap gaan ouwehoeren....

Ook aan jou de vraag: wat klopt er niet of is er onwaar aan dat ene specifieke artikel wat ik hier zojuist gepost heb.
pi_36006980
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:33 schreef Tref het volgende:

[..]

Rechts laat het indrdaad afweten wat betreft eigen nieuws en opinie programma''s. Dat is overigens niks nieuws, het is een bekend probleem!
Is het een probleem? Of is het eigenlijk geen probleem omdat de zogenaamde linkse media het eigenlijk best wel goed doen?
  maandag 13 maart 2006 @ 22:34:40 #141
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_36006983
Waarom is rechts altijd zo bang voor links? De meeste media worden nog steeds beheert door 'rechts'?! Ik noem de Telegraaf, RTL4 Nieuws, SBS, allemaal met de hoogste oplage + kijkcijfers.
Era Vulgaris
  maandag 13 maart 2006 @ 22:35:26 #142
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_36007020
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:17 schreef du_ke het volgende:
De Hond is harstikke rechts hoor...
Era Vulgaris
  maandag 13 maart 2006 @ 22:36:03 #143
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_36007046
quote:
Een voorbeeld van een links commericeel programma is Barend & van Dorp.
Mwoh, Barend en van Dorp zijn nou niet zo typisch links hoor. (Jan Mulder wel trouwens.)
pi_36007058
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:34 schreef Tref het volgende:

[..]

Nee, nou niet slap gaan ouwehoeren....

Ook aan jou de vraag: wat klopt er niet of is er onwaar aan dat ene specifieke artikel wat ik hier zojuist gepost heb.
Nou de suggesties dat de PvdA de hele geschreven PCM media controleert lijken mij wat overdreven. Voor dit soort zaken heb je nog altijd de redactiestatuten die een zekere onafhankelijkheid garanderen.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:36:37 #145
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_36007072
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:49 schreef Tikorev het volgende:

[..]

NRC, Volkskrant, Parool, Trouw...algemeen bekend...
NRC ???
En Parool, Volkskrant en Trouw zijn relatief klein, dus waar je ben je bang voor?
Era Vulgaris
pi_36007078
quote:

[..]

Wat voorbeelden:

Een herdenkingsdienst voor een overleden ex-premier welke op tv wordt getoond is een voorbeeld van links journaille?
De Anne Vondelingprijs wordt genoemd, en er worden wat voorbeelden aangehaald van (vermeend) linkse journalisten, maar er zijn net zo goed rechtse journalisten die 'm gekregen hebben, zie het lijstje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anne_Vondelingprijs (Kees Lunshof, Cisca Dresselhuys, 2x Elsevier, enz)
Er worden een aantal dwarsverbanden genoemd tussen linkse politiek en journalisme, maar tussen rechtse politiek en journalisme bestaan die net zo goed: Hans Hillen, Pieter Winsemius, Ed Nijpels, Harry Mens, Wim Bosboom, GBJ Hiltermann, Ferry Hoogendijk, Wibo van de Linde, Charles Schwietert, Frits Wester. Veel politici zijn journalist geweest (en omgekeerd).
pi_36007129
Zoals ik al eerder zei: Je loopt achter om je druk te maken over een te links publiek bestel.

Vroeger was dat veel erger. Nu valt dat reuze mee. Waar je je nu beter druk over kan maken is het eindeloze uitmelken van kleine miezerdingetjes, het gejaag op kijkcijfers en het constant moeten richten op jongeren.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:38:12 #148
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_36007139
NOS is trouwens erg objectief vind ik, bewijs maar eens dat NOS per definitie links berichtgeeft.

Domme 17 jarigen die ff lekker de gevestigde orde (links of wat dan ook) willen aanschoppen
Era Vulgaris
pi_36007150
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:36 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

En Parool, Volkskrant en Trouw zijn relatief klein, dus waar je ben je bang voor?
Nergens, waarom zou ik bang zijn als ik iemands vraag beantwoord welke kranten links zijn?
  maandag 13 maart 2006 @ 22:39:10 #150
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_36007176
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef MrBean het volgende:
Zoals ik al eerder zei: Je loopt achter om je druk te maken over een te links publiek bestel.

Vroeger was dat veel erger. Nu valt dat reuze mee. Waar je je nu beter druk over kan maken is het eindeloze uitmelken van kleine miezerdingetjes, het gejaag op kijkcijfers en het constant moeten richten op jongeren.
Jij weet niet eens waar het publieke bestel uit bestond, zo te lezen. Leer je geschiedenis.
Era Vulgaris
pi_36007192
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:33 schreef Tref het volgende:

[..]

Rechts laat het indrdaad afweten wat betreft eigen nieuws en opinie programma''s. Dat is overigens niks nieuws, het is een bekend probleem! zijn borreltafelzitters die alleen maar blaffen en niet willen bijten.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:39:47 #152
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_36007200
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:38 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Nergens, waarom zou ik bang zijn als ik iemands vraag beantwoord welke kranten links zijn?
Omdat je zelf niet weet welke kranten links zijn. En angst voor het onbekende zie je al heel gauw bij rechts. Tjsaaaaaaaaaaa
Era Vulgaris
  maandag 13 maart 2006 @ 22:39:55 #153
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36007206
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:38 schreef Vassili_Z het volgende:
NOS is trouwens erg objectief vind ik, bewijs maar eens dat NOS per definitie links berichtgeeft.

Domme 17 jarigen die ff lekker de gevestigde orde (links of wat dan ook) willen aanschoppen
ik moet overigens als degene die deze topic starte zeggend at ik het helemaal niet over nos journaal had ....kbekijk het niet op die manier

wel met Nova, Buitenhof, Barend en van Dorp , Spijkerman etc
www.links-af.tk
pi_36007235
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:39 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Jij weet niet eens waar het publieke bestel uit bestond, zo te lezen. Leer je geschiedenis.
Que?
pi_36007238
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:38 schreef Vassili_Z het volgende:
Nou, een NOS presentatrice die 'tot haar grote spijt' de verkiezingsuitslag van Leefbaar Rotterdam moet aankondigen en vier jaar later weer vrolijk de verkiezingen mag verslaan geeft toch wel aan dat er structureel iets mis is met de objectiviteit van de NOS...
pi_36007296
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:36 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Wat voorbeelden:

Een herdenkingsdienst voor een overleden ex-premier welke op tv wordt getoond is een voorbeeld van links journaille?
Hier moet ik je gelijk geven.
quote:
De Anne Vondelingprijs wordt genoemd, en er worden wat voorbeelden aangehaald van (vermeend) linkse journalisten, maar er zijn net zo goed rechtse journalisten die 'm gekregen hebben, zie het lijstje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anne_Vondelingprijs (Kees Lunshof, Cisca Dresselhuys, 2x Elsevier, enz)
Ciska Dresselhuis rechts, waar haal je dat nou weer vandaan ?
Ciska stemt groenlinks.
quote:
Er worden een aantal dwarsverbanden genoemd tussen linkse politiek en journalisme, maar tussen rechtse politiek en journalisme bestaan die net zo goed: Hans Hillen, Pieter Winsemius, Ed Nijpels, Harry Mens, Wim Bosboom, GBJ Hiltermann, Ferry Hoogendijk, Wibo van de Linde, Charles Schwietert, Frits Wester. Veel politici zijn journalist geweest (en omgekeerd).
Het enige wat ik zie is tegenwerpingen. Ga nou eens in op wat er feitelijk niet zou kloppen aan het artikel. De betreffende journalist doelt ook duidelijk op de schaalgrootte van de linkse media: organen als PCM en de NOS zijn oppermachtig en reiken qua invloed ver boven de individuen die jij hier noemt.
pi_36007308
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:40 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Nou, een NOS presentatrice die 'tot haar grote spijt' de verkiezingsuitslag van Leefbaar Rotterdam moet aan moet kondigen en vier jaar later weer vrolijk de verkiezingen mag verslaan geeft toch wel aan dat er structureel iets mis is met de objectiviteit van de NOS...
Sinds wanneer toont één voorbeeld iets structureels aan?
pi_36007356
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:39 schreef Roovers402 het volgende:

[..]

ik moet overigens als degene die deze topic starte zeggend at ik het helemaal niet over nos journaal had ....kbekijk het niet op die manier

NOVA en Buitenhof links?

Barend en Van Dorp en Spijkerman zou je misschien als links kunnen bestempelen, maar de programma's worden niet echt gemeden door rechtse politici. Of zijn die zo masochistisch dat die zich graag en public laten fileren? Het zijn daarbij meer amusementsprogramma's, nota bene uitgezonden door een commerciële omroep.
pi_36007362
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:39 schreef Roovers402 het volgende:

[..]

Buitenhof.

Buitenhof heeft jaren lang een rechtse professor als columnist gehad. Buitenhof is het enige politieke programma wat Filip Dewinter had uitgenodigd.
pi_36007466
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:40 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Nou, een NOS presentatrice die 'tot haar grote spijt' de verkiezingsuitslag van Leefbaar Rotterdam moet aankondigen en vier jaar later weer vrolijk de verkiezingen mag verslaan geeft toch wel aan dat er structureel iets mis is met de objectiviteit van de NOS...
Een geliefd voorbeeld waar je altijd maar weer mee op de proppen komt, maar ten eerste is het van vier jaar geleden, en ten tweede zou ik wel eens een geloofwaardige bron willen hebben van wat er nu precies is gezegd. Ik kan het me namelijk niet herinneren.
pi_36007467
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Sinds wanneer toont één voorbeeld iets structureels aan?
Achtereenvolgens 1459 keer een dag voorbij laten gaan zonder er voor te zorgen dat het haar laatste is noem ik toch aardig structureel...
  maandag 13 maart 2006 @ 22:46:42 #162
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36007480
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:43 schreef MrBean het volgende:

[..]

Buitenhof.

Buitenhof heeft jaren lang een rechtse professor als columnist gehad. Buitenhof is het enige politieke programma wat Filip Dewinter had uitgenodigd.
dat een programma de winter uitnodigt word gezien als niet links zegt eigenlijk genoeg over de linkse overhand...feit is dat buitenhof door plassterk mede word geproduceerd (volkskrant) door witteman word gepesenteerd ( pvda) dat van damme in het begin hier een vergaande rol in heeft gehad...

trouwens ook mooi om te zien hoe genuanceerd de linkse mensen waren ten tijde van de uitzending met de winter
www.links-af.tk
pi_36007503
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:42 schreef Tref het volgende:
Het enige wat ik zie is tegenwerpingen. Ga nou eens in op wat er feitelijk niet zou kloppen aan het artikel. De betreffende journalist doelt ook duidelijk op de schaalgrootte van de linkse media: organen als PCM en de NOS zijn oppermachtig en reiken qua invloed ver boven de individuen die jij hier noemt.
PCM oppermachtig? Ze hebben samen ongeveer de oplage van de telegraaf (http://www.persmediamonitor.nl/cgi-bin/display.cgi?path=1_1 onderaan, AD en spits even niet meegerekend)
pi_36007553
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:43 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

NOVA en Buitenhof links?
Wat is daar zo gek aan ?
Twee programma's die worden geproduceert door linkse omroepen als de Vpro en de Vara.
Die programma''s zijn zo links als ik weet niet wat!
quote:
Barend en Van Dorp en Spijkerman zou je misschien als links kunnen bestempelen, maar de programma's worden niet echt gemeden door rechtse politici. Of zijn die zo masochistisch dat die zich graag en public laten fileren? Het zijn daarbij meer amusementsprogramma's, nota bene uitgezonden door een commerciële omroep.
Wat is dat nou weer voor nonsense ?
Sinds de afbrokkeling van de verzuiling doet het er voor veel politici niet zo ontzettend meer toe wat de politieke signatuur van het programma is. Jouw geliefde Wouter Bos bijvoorbeeld, verschijnt toch ook gewoon in Business-class van Harry Mens ?
pi_36007565
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:46 schreef Roovers402 het volgende:

[..]

dat een programma de winter uitnodigt word gezien als niet links zegt eigenlijk genoeg over de linkse overhand...feit is dat buitenhof door plassterk mede word geproduceerd (volkskrant) door witteman word gepesenteerd ( pvda) dat van damme in het begin hier een vergaande rol in heeft gehad...
Je zegt de partijen en de kranten van de presentatoren en columnisten op alsof het een vorm van AIDS is.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:51:02 #166
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36007638
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:49 schreef MrBean het volgende:

[..]

Je zegt de partijen en de kranten van de presentatoren en columnisten op alsof het een vorm van AIDS is.
ik geef antwoord op de vraag waarom ik denk dat het links is...dat ik geen pvda aanhanger ben mag duidelijk zijn...maar ik heb geen problemen met iemand zijn persoonlijke voorkeur..trouwens is conclusies trekken terwijl iets niet gezegd is een typische vorm van in een hokje plaatsten waar ik niet goed tegen kan
www.links-af.tk
pi_36007686
Ik heb nou niet echt het idee dat ik naar een extreem links programma aan het kijken ben bij Buitenhof, NOVA of NOS journaal, sorry.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:53:46 #168
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36007752
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:52 schreef MrBean het volgende:
Ik heb nou niet echt het idee dat ik naar een extreem links programma aan het kijken ben bij Buitenhof, NOVA of NOS journaal, sorry.
achja er heeft ook niemand het woord extreem genoemd.....pvda zie ik ook niet als extreem...maar naar mijn mening laten ze wel hun voorkeur blijken..en daar mag ik zo over denken...en jammer genoeg geven heel veel achtergronden van makers mij daarin gelijk
www.links-af.tk
pi_36007813
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:52 schreef MrBean het volgende:
En laat dat nou precies de bedoeling zijn. Ze zijn uitgekiend, die rode rakkers...

Zo zie je geregeld in een discussie tussen PvdA en VVD een linkse hardliner van de PvdA, tegen een van de linker-vleugel politici van de liberalen discussieren. Niemand zal dan ooit kunnen zeggen dat rechts niet aan bod komt, maar het is zo ontzettend doortrapt.

Leer mij de media kennen........
pi_36007818
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:42 schreef Tref het volgende:

[..]
Ciska Dresselhuis rechts, waar haal je dat nou weer vandaan ?
Ciska stemt groenlinks.
Dresselhuijs zorgde ervoor dat Hirsi Ali bij de PvdA werd losgeweekt, en bracht haar in contact met Gerrit Zalm van de VVD. Is misschien nog geen bewijs voor haar rechts zijn, maar een oprecht lid van de linkse kerk zou zoiets niet doen.
quote:
Maar ja, wat gebeurt er... Er worden een handjevol voorbeelden uit de hoge hoed getoverd, waarmee bewezen zou zijn dat de hele organisaties van NOS en PCM linkse bolwerken zijn. Ik heb geen lijst van commissarissen en directeuren van PCM en de NOS, maar dat er een paar tevens actief zijn geweest voor de PvdA zegt me weinig.

Er zijn heel veel dwarsverbanden tussen journalisme en politiek, dat is een feit. Maar ten eerste hoeft de politieke voorkeur van iemand nog niets te zeggen over de artikelen die degene schrijft of de programma's die degene produceert. Ik weet niet of je AT5 kunt ontvangen waar Felix Rottenberg een politiek programma had, maar dat was nu niet bepaald links te noemen. Iedereen ging bij hem op de slachtbank. Ten tweede worden altijd de namen genoemd die het beste uitkomen om de 'feiten' te kunnen bewijzen.
pi_36007830
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:48 schreef Tref het volgende:

[..]

Wat is daar zo gek aan ?
Twee programma's die worden geproduceert door linkse omroepen als de Vpro en de Vara.
Die programma''s zijn zo links als ik weet niet wat!
[..]

Wat is dat nou weer voor nonsense ?
Sinds de afbrokkeling van de verzuiling doet het er voor veel politici niet zo ontzettend meer toe wat de politieke signatuur van het programma is. Jouw geliefde Wouter Bos bijvoorbeeld, verschijnt toch ook gewoon in Business-class van Harry Mens ?
Je weet hoe Business Class gemaakt wordt? Harry Mens koopt (voor ik meen twee miljoen + een winstdeling) zendtijd voor zijn programma. De meeste gasten betalen hem vervolgens om door hem geinterviewd te worden. Dat is dus gekochte publiciteit, of zo je wil propaganda. Een bedrag van 25.000 euro voor een interview in business-class is heel normaal. Dat is de manier waarop commercieel gefinancierde programma's gemaakt worden. De inhoud is dus verre van objectief.

Wat zou objectiever zijn: een publiek gefinancierde omroep of een commercieel gefinancierde omroep?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2006 22:56:50 ]
pi_36007911
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:55 schreef Tref het volgende:

[..]

En laat dat nou precies de bedoeling zijn. Ze zijn uitgekiend, die rode rakkers...

Zo zie je geregeld in een discussie tussen PvdA en VVD een linkse hardliner van de PvdA, tegen een gematigde politicus van de liberalen discussieren. Niemand zal dan ooit kunnen zeggen dat rechts niet aan bod komt, maar het is zo ontzettend doortrapt.

Leer mij de media kennen........
Ik heb het idee dat je er met een te gekleurde bril tegenaan kijkt.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:58:26 #173
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36007926
The amount of attention that the NPS must pay to these areas has been legally quantified: 40 percent of broadcasting time must be allocated to culture, half of which to art. And 20 percent of the programmes must be somehow linked to the multicultural society.

richtlijnnen van de nps...naar mijn mening linkse richtlijnen...mss daarom ook wel de maatregelen van het huidige kabinet???
www.links-af.tk
pi_36008000
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:58 schreef Roovers402 het volgende:
[..]
Je site is wel vermakelijk in elk geval .
pi_36008106
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:55 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Dresselhuijs zorgde ervoor dat Hirsi Ali bij de PvdA werd losgeweekt, en bracht haar in contact met Gerrit Zalm van de VVD. Is misschien nog geen bewijs voor haar rechts zijn, maar een oprecht lid van de linkse kerk zou zoiets niet doen.
Wat een onzin, Bram Peper en Paul Scheffer zijn toch ook gewoon bevriend met Hirsi Ali ?
Bovendien heeft ze ooit in een interview zelf bevestigt dat ze Groenlinks stemt.
quote:
Maar ja, wat gebeurt er... Er worden een handjevol voorbeelden uit de hoge hoed getoverd, waarmee bewezen zou zijn dat de hele organisaties van NOS en PCM linkse bolwerken zijn. Ik heb geen lijst van commissarissen en directeuren van PCM en de NOS, maar dat er een paar tevens actief zijn geweest voor de PvdA zegt me weinig.
Het zegt des te meer over de journalistieke cultuur. Die is namelijk van oudsher verweven met de partij van de arbeid. Ik heb een opleiding journalistiek gevolgt, dus ik weet redelijk waar ik over praat.

-edit- toevoeging.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tref op 13-03-2006 23:12:59 ]
pi_36008112
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:58 schreef Roovers402 het volgende:

The amount of attention that the NPS must pay to these areas has been legally quantified: [...] And 20 percent of the programmes must be somehow linked to the multicultural society.
Dit is toch te schandalig voor woorden? Een multi-etnische samenleving is een gegeven, een multiculturele een politieke keuze. Twintig procent van de programma's van deze ledenloze omroep moeten dus worden besteed aan een politieke keuze die voornamelijk door linkse mensen worden gemaakt. Het gevolg zijn linksextremistische programma's als Premtime...
pi_36008122
quote:
www.links-af.tk
Goed initiatief!
  maandag 13 maart 2006 @ 23:05:47 #178
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36008204
wat mij stoort is dat een deel van die linkse media teert op overheidsgeld. Met B&vD heb ik geen probleem en ook niet als de Volksksrant weer eens blijk geeft van haar "progressieve" agenda.

Maar middels dwang mee betalen aan het verspreiden van een boodschap waar ik het totaal neit mee eens ben:
Fuck de publieke omroepen
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  maandag 13 maart 2006 @ 23:05:58 #179
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36008212
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef MrBean het volgende:

[..]

Goed initiatief!
bij liberalen draait het niet om de verpakking maar om de inhoud

daarbij komt dat je soms cynisme kan snappen
www.links-af.tk
pi_36008245
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:05 schreef McCarthy het volgende:
wat mij stoort is dat een deel van die linkse media teert op overheidsgeld. Met B&vD heb ik geen probleem en ook niet als de Volksksrant weer eens blijk geeft van haar "progressieve" agenda.

Maar middels dwang mee betalen aan het verspreiden van een boodschap waar ik het totaal neit mee eens ben:
En weet je wat het erge is? Als je een fles coca cola koopt betaal je er ook aan mee . Want die moeten hun marketing euro's toch ergens kwijt .
pi_36008335
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef Tikorev het volgende:

[..]

...
Het gevolg zijn linksextremistische programma's als Premtime...
Nu ff opzouten ja. Een discussie tussen links en rechts aanhangers vind ik prima, maar ik vind dat de term extreem links wel idioot veel genoemd wordt, en volslagen onterecht. Mag ik even opmerken dat de wat linksere discussieerders het nog niet één keer in deze draad over extreem rechts hebben gehad?

Ik denk dat een serieuze discussie op deze manier echt onmogelijk is als je alles wat links is gelijk extreem links noemt.
pi_36008346
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je site is wel vermakelijk in elk geval .
Ik krijg medelijden
pi_36008388
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:05 schreef McCarthy het volgende:

quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je weet hoe Business Class gemaakt wordt? Harry Mens koopt (voor ik meen twee miljoen + een winstdeling) zendtijd voor zijn programma. De meeste gasten betalen hem vervolgens om door hem geinterviewd te worden. Dat is dus gekochte publiciteit, of zo je wil propaganda. Een bedrag van 25.000 euro voor een interview in business-class is heel normaal. Dat is de manier waarop commercieel gefinancierde programma's gemaakt worden. De inhoud is dus verre van objectief.

Wat zou objectiever zijn: een publiek gefinancierde omroep of een commercieel gefinancierde omroep?
pi_36008417
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

En weet je wat het erge is? Als je een fles coca cola koopt betaal je er ook aan mee
Als minder mensen naar een programma kijken zullen ook de reclamegelden rond het programma minder zijn. Daar heb je als kijker dus direct invloed op.
  maandag 13 maart 2006 @ 23:11:15 #185
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36008420
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nu ff opzouten ja. Een discussie tussen links en rechts aanhangers vind ik prima, maar ik vind dat de term extreem links wel idioot veel genoemd wordt, en volslagen onterecht. Mag ik even opmerken dat de wat linksere discussieerders het nog niet één keer in deze draad over extreem rechts hebben gehad?

Ik denk dat een serieuze discussie op deze manier echt onmogelijk is als je alles wat links is gelijk extreem links noemt.
ja ben ik het wel mee eens....extreem is van beide kanten verwerpelijk en ik neem aan dat niemand positief tegen enige vorm van extremisme aanstaat
www.links-af.tk
  maandag 13 maart 2006 @ 23:12:21 #186
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36008467
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

En weet je wat het erge is? Als je een fles coca cola koopt betaal je er ook aan mee . Want die moeten hun marketing euro's toch ergens kwijt .
dan is het niet mijn geld. Iets wat bij de overheid wel het geval is.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_36008476
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nu ff opzouten ja.
Nou knul, ik bepaal zelf wel of ik iets extreem links vind of niet. Premtime vind ik extreem links...
pi_36008496
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:12 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Nou knul, ik bepaal zelf wel of ik iets extreem links vind of niet. Premtime vind ik extreem links...
Even onderbouwen graag, extreem-rechtse.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 14-03-2006 16:35:46 ]
  maandag 13 maart 2006 @ 23:13:52 #189
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36008526
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[..]
dus?
pi_36008544
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:13 schreef McCarthy het volgende:

[..]

dus?
  maandag 13 maart 2006 @ 23:15:26 #191
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36008599
Het uitnodigen in programmas van greenpeace activisten (recent wereld draait door) vind ik ook van de gekke...het is zelfs zo dat jaren geleden antifa werd gezien als een nuttige organisatie...veel gl leden komen hier ook vandaan...gevaarlijke ontwikkelingen natuurlijk...maar dat het medium extreem links is geloof ik niet...Het is een strijd tussen sociaal en liberaal..waarin sociaal van oudsher meer poot aan de grond krijgt ....du slaten we de discussie niet te ver uitdiepen
www.links-af.tk
pi_36008619
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef Tref het volgende:

[..]

Wat een onzin, Bram Peper is toch ook gewoon bevriend met Hirsi Ali ?
Bovendien heeft ze ooit in een interview zelf bevestigt dat ze Groenlinks stemt.
Het is dan ook lang geleden dat Bram Peper bij de PvdA is gezien. Maar goed, wellus, nietus, wellus, nietus, etc. De discussie gaat niet over één persoon. Hier nog een ander linkje, waaruit blijkt dat een paar jaar geleden Hans Dijkstal (VVD) en Tineke Lodders (CDA) de jury vormden van de AV-prijs. Ik heb niet naar andere jaren gezocht, maar ik neem aan dat het geen incident is dat rechtse politici meebepalen wie deze prijs krijgt.
quote:
Het zegt des te meer over de journalistieke cultuur. Die is namelijk van oudsher verweven met de partij van de arbeid. Ik heb een opleiding journalistiek gevolgt, dus ik weet redelijk waar ik over praat.
Ik geloof je op je woord.
pi_36008625
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Even onderbouwen graag, extreem-rechtse.
Autochtonen worden daar structureel als slechte mensen afgeschilderd....dat soort generalisaties noem ik extreem links...

[ Bericht 3% gewijzigd door ExtraWaskracht op 14-03-2006 16:36:05 ]
pi_36008669
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:16 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Autochtonen worden daar structureel als slechte mensen afgeschilderd....dat soort generalisaties noem ik extreem links...
bron ???? Volgens mij zuig je iets te hard aan die dikke duim van jou.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2006 23:17:53 ]
  maandag 13 maart 2006 @ 23:17:40 #195
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36008700
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

niet te zeggen. Maar als je geloofd dat de POs objecteif zijn ben je niet goed wijs.
pi_36008706
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:12 schreef McCarthy het volgende:

[..]

dan is het niet mijn geld. Iets wat bij de overheid wel het geval is.
Och die paar euro belasting (BTW) die jij per jaar betaalt . Daar kan je nog geen item op het journaal van maken .
pi_36008746
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:17 schreef McCarthy het volgende:

[..]

niet te zeggen. Maar als je geloofd dat de POs objecteif zijn ben je niet goed wijs.
Daarom heb ik even laten zien hoe het bij Business Class gaat. Daar wordt degene die betaalt geinterviewd. Dat is ZEKER niet objectief.
  maandag 13 maart 2006 @ 23:19:02 #198
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36008747
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

Och die paar euro belasting (BTW) die jij per jaar betaalt . Daar kan je nog geen item op het journaal van maken .
het gaat niet om mij, het gaat om al die mensen die wel belasting betalen
pi_36008748
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:16 schreef Tikorev het volgende:

Je zit te generaliseren als een allochtonenhater...
Je hebt bij voorbaat een hekel aan Prem...want hij is niet hollands genoeg voor je
pi_36008771
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

bron ???? Volgens mij zuig je iets te hard aan die dikke duim van jou.
http://www.premtimeisextreemlinks.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')