abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36005883
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:00 schreef Tref het volgende:

[..]

Bron: katholiek nieuwsblad.
Interessant. Heb je ook een datum van dat bericht?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_36005897
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:05 schreef Tref het volgende:
Ik heb trouwens ooit een gastcollege van Hans Laroes gevolgd waarin hij er openlijk voor uitkwam op de PvdA te stemmen.
So what? Is dat een misdaad?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2006 22:07:48 ]
pi_36005930
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Eerlijk waar hoor, mensen die denken dat de NOS een propagandazender is moet dat maar eens proberen hard te maken.
36% van de kijkers vindt de NOS links en slechts 2% rechts. Dat zijn sprekende cijfers!
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_36005994
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:01 schreef MrBean het volgende:

[..]

De kiezers zijn gek!
Nee de kiezers zijn dom.

Een heel groot deel van Nederland stemt op een koppie. In dit geval ziet Wouter Bos er leuk uit dus stemt men op hem. Zo werkt het nou eenmaal, de oorzaak is waarschijnlijk omdat 60% van Nederland niet verder komt dan het VMBO. En dus ook geen enkel benul heeft van politiek, denk jij nou echt dat één of andere domme fabrieksarbeider een partij programma gaat lezen? Of zich verdiept in de politiek? Het is al een wonder als ze een krant lezen!
pi_36006003
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:07 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Interessant. Heb je ook een datum van dat bericht?
7 mei 2004.:
pi_36006013
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:08 schreef Tikorev het volgende:

[..]

36% van de kijkers vindt de NOS links en slechts 2% rechts. Dat zijn sprekende cijfers!
En 60%, verreweg de meeste mensen dus, waren van mening dat het journaal neutraal is.

Dat je dat steeds "vergeet" te vermelden is niet echt objectief te noemen. Het selectief achterwege laten van feiten levert overigens een uitermate zwakke argumentatie op.
pi_36006025
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

So what? Is dat een misdaad?
In het geval van de directeur van de NOS: Ja!
pi_36006075
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:10 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Nee de kiezers zijn dom.

Een heel groot deel van Nederland stemt op een koppie. In dit geval ziet Wouter Bos er leuk uit dus stemt men op hem.
Inderdaad, toen Fortuyn begon te blaten liep ook half Nederland met hem weg.
quote:
Zo werkt het nou eenmaal, de oorzaak is waarschijnlijk omdat 60% van Nederland niet verder komt dan het VMBO. En dus ook geen enkel benul heeft van politiek, denk jij nou echt dat één of andere domme fabrieksarbeider een partij programma gaat lezen? Of zich verdiept in de politiek? Het is al een wonder als ze een krant lezen!
Je onderschat fabrieksarbeiders.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2006 22:13:12 ]
pi_36006129
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:11 schreef Tref het volgende:

[..]

In het geval van de directeur van de NOS: Ja!
Waarom zou de directeur van de NOS niet mogen vertellen dat hij PvdA stemt?
pi_36006134
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:00 schreef Tref het volgende:

[..]

Bron: katholiek nieuwsblad.
Geschreven door Jaap de Wreede. Een geheel objectieve en onverdachte bron natuurlijk.
pi_36006172
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Inderdaad, toen Fortuyn begon te blaten liep ook half Nederland met hem weg.
[..]

Je onderschat fabrieksarbeiders.
Ik gaf een willekeurig voorbeeld.

Jij gaat toch niet met droge ogen beweren dat jij denkt dat die mensen zich inlezen en dergelijke? Als ze www.stemwijzer.nl doen mag het al een wonder heten.

Oh en er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar de overgrote meerderheid is meeloper en stemmer op een persoon. Fortuyn bewijst dat overigens ook..
pi_36006194
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat je dat steeds "vergeet" te vermelden is niet echt objectief te noemen.
Ik vergeet dat niet. Die zestig procent maken alleen niet het verschil tussen links of rechts. Dat doen de 36 procent van de kijkers die het Journaal links vinden en de 2 procent die het rechts vinden.
pi_36006260
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:15 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik vergeet dat niet. Die zestig procent maken alleen niet het verschil tussen links of rechts. Dat doen de 36 procent van de kijkers die het Journaal links vinden en de 2 procent die het rechts vinden.
En die 81 procent die vinden dat de NOS in het algemeen aan objectieve nieuwsberichtgeving doet.
pi_36006285
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:15 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Ik gaf een willekeurig voorbeeld.

Jij gaat toch niet met droge ogen beweren dat jij denkt dat die mensen zich inlezen en dergelijke? Als ze www.stemwijzer.nl doen mag het al een wonder heten.

Oh en er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar de overgrote meerderheid is meeloper en stemmer op een persoon. Fortuyn bewijst dat overigens ook..
Ik beweer ook niet dat ze allemaal thuis de lijsttrekkersdebatten nog een keer over gaan doen, maar ik denk wel dat ze (op hun eigen manier) een overwogen keuze maken. Dat dat niet altijd jouw keuze is en dat ze nogal eens een zwaai van links naar rechts en weer de andere kant uit maken maakt niet uit.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:17:43 #115
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36006290
De EO heeft vast nog wel ergens een rechts getint nieuwsprogramma!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_36006292
Ik vraag me trouwens af hoe je het NOS journaal rechts kunt noemen .
pi_36006296
En voor Tikorev, is de verachtelijke linkse de Hond nu plotseling wel betrouwbaar als opiniepeiler?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:18:29 #118
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36006326
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Waarom zou de directeur van de NOS niet mogen vertellen dat hij PvdA stemt?
is toch een stukje journalistieke onafhankelijkheid wat in het geding komt..maar goed je hoeft ook nie achter elke boom een vijand te zien..feit is wel dat de journalistiek overwegend linkse ideen steunt...in principe kan dat ook nie anders gezien onze historie, maar ik mag me der wel druk om maken dat liberalen minder kansen hebben zich te uiten.
www.links-af.tk
pi_36006370
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik beweer ook niet dat ze allemaal thuis de lijsttrekkersdebatten nog een keer over gaan doen, maar ik denk wel dat ze (op hun eigen manier) een overwogen keuze maken. Dat dat niet altijd jouw keuze is en dat ze nogal eens een zwaai van links naar rechts en weer de andere kant uit maken maakt niet uit.
Ik blijf erbij dat de meerderheid een stel meelopers is die op een hoofd stemmen. En dat is al meerdere keren bewezen. Inderdaad, ook door die zwaaien van links naar rechts en enzovoort. Vooral omdat het ook zo massaal gebeurt. De ene keer stemt men heel rechts (LPF) en de andere keer ineens heel links (PvdA/SP). En dan ook niet een subtiele zwaai, nee meteen het halve volk.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:20:19 #120
144252 Roovers402
Jong en Liberaal
pi_36006396
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:17 schreef du_ke het volgende:
En voor Tikorev, is de verachtelijke linkse de Hond nu plotseling wel betrouwbaar als opiniepeiler?
dat was mijn opmerking...en ik twijfel niet aan zen onafhankelijkheid. het was een gegeven wat apart is....je moet eerlijk zeggen dat een lpf lid die peilingen uitvoert ongeloofwaardig zou zijn voor linkse mensen...nou dit cvoor de liberalen mss wel op een mindere manier maar toch
www.links-af.tk
pi_36006440
Als je de publieken met de commercielen vergelijkt dan zien de commercielen er waarschijnlijk wat rechtser uit dan ze eigenlijk zijn en de publieken zien er wat linkser uit dan ze zijn. Dat komt door het contrast. Er bestaat een term voor op deze nmanier vergelijken van tegenovergestelden: polariseren. Daarmee maak je alles wat zwartwitter dan het in werkelijkheid is.
pi_36006448
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:14 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Geschreven door Jaap de Wreede. Een geheel objectieve en onverdachte bron natuurlijk.
Oh, dus hij vermeld onzin ?
Vertel eens, wat klopt er niet aan zijn artikel!
pi_36006451
Hebben die liberalen echt minder kansen zich te uiten? Ik luister bijvoorbeeld bijna elke zaterdag naar TROS Kamerbreed waar politici van elke richting naar mijn idee behoorlijk aan hun trekken komen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36006471
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:06 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik zie het verband tussen de twee niet helemaal...
Als jij meent dat het volk rechtser is dan de NOS, waarom is er dan geen vraag (qua marktwerking) naar rechtse programma's?
pi_36006506
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:21 schreef Tref het volgende:

[..]

Oh, dus hij vermeld onzin ?
Vertel eens, wat klopt er niet aan zijn artikel!
Worden inderdaad een hoop feiten vermeld, daar kan je moeilijk omheen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')